SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG ik lach mezelf zo erg uit. Sorry. Jij had lapo.
Die had jij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG ik lach mezelf zo erg uit. Sorry. Jij had lapo.
Is zelfde als ehlibeyt toch? Kan best. De opa van mijn vader was iets belangrijks ofzo, weet niet meer precies wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In jouw familie zitten ook seyitler?
quote:
quote:
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is zelfde als ehlibeyt toch? Kan best. De opa van mijn vader was iets belangrijks ofzo, weet niet meer precies wat.
Jup, afstammeling van de Profeet is Ahl-Bait, Afstammeling daarvan is Seyyitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is zelfde als ehlibeyt toch? Kan best. De opa van mijn vader was iets belangrijks ofzo, weet niet meer precies wat.
hihiihiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, afstammeling van de Profeet is Ahl-Bait, Afstammeling daarvan is Seyyit
Laat dit geen reden zijn om daarmee te stoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik twijfelde zo hard aan mijzelf.
Persoonlijk vind ik dat na 1400 jaar van weinig waarde. Vooral wanneer diegene daar enige superioriteit aan probeert te ontlenen. Sowieso, hoe betrouwbaar is het?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pech gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
zG ik waardeer die homosensuele grapjes niet hoor.
ga eens gauw terug naar TS' sucuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat dit geen reden zijn om daarmee te stoppen.
Maar jij bent van oorsprong sowieso niet Sjietisch geneigd toch? Soenieten vonden het toen ook niet echt een big deal, laat staan na 1400 jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat na 1400 jaar van weinig waarde. Vooral wanneer diegene daar enige superioriteit aan probeert te ontlenen.
SUCUK!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga eens gauw terug naar TS' sucuk.
Yani blijft altijd bij een grap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pech gehad.
*wappert met zijn penis en doet een dansje*
Ben ik via mijn moederskantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast.. Jij bent mijn persoonlijke TV Gids...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Ned2 is nu weer die docu over Turken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yani blijft altijd bij een grap.
Naar verluidt, de Marokkaanse Koning ook, de Sharif van Mekka ook, de Koning van Jordanie ook, etc etc, beetje onzin als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ben ik via mijn moederskant![]()
Via mijn vaderskant weer iets heel anders
Coolcool.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het heeft ook geen enkele waarde.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat na 1400 jaar van weinig waarde. Vooral wanneer diegene daar enige superioriteit aan probeert te ontlenen. Sowieso, hoe betrouwbaar is het?
Insha'Allahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..].
Istanbul, waterpijp en wie weet nog meer..
Wat zijn dit voor irritante wijven?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Ned2 is nu weer die docu over Turken.
quote:
Dat is een mix van Duits en Engels,quote:
Turkse wijven!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor irritante wijven?
Waar zijn eigenlijk de voornamelijk Sjietische gebieden in Turkije?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Coolcool.
Weet wel van andere uit ons dorp zeker, had ze vorig jaar bezocht, wel apart als je je dat beseftlieve oude mensen
met blauwe ogen!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt joh. Jij genie. Vandaar dat je Aziatisch oogt. (Aziatisch oog, ha-ha)
Wat doe je nou stoer, jij hebt ook een spleetje. Haha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt joh. Jij genie. Vandaar dat je Aziatisch oogt. (Aziatisch oog, ha-ha)
Jezus wat een irritant wijf idd....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck this shit, ik ga Seinfeld kijken.
Ik moest lachen. Wel een goeie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer, jij hebt ook een spleetje. Haha.
Mijn moeder zei dat we de stamboom met hem delenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar verluidt, de Marokkaanse Koning ook, de Sharif van Mekka ook, de Koning van Jordanie ook, etc etc, beetje onzin als je het mij vraagt.
Waar azeris zijn denk ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar zijn eigenlijk de voornamelijk Sjietische gebieden in Turkije?
Geen idee, ga niemandsclaims ook er onderuit proberen te halen ofzo, maar weet wel dat echt tegenwoordig iedereen dat is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat we de stamboom met hem delen![]()
Het kan best een vals iets zijn om hun macht te rechtvaardigen ofzo.
It's you, it's you, it's all for you, everything I dooo.quote:
Turken in de media, dat is mijn passie en past mooi in de dossiers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast.. Jij bent mijn persoonlijke TV Gids...
Haha jaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ga niemandsclaims ook er onderuit proberen te halen ofzo, maar weet wel dat echt tegenwoordig iedereen dat is.
Flirten met anderen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
It's you, it's you, it's all for you, everything I dooo.
Mooie meiden zijn 'tquote:
I appreciate...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken in de media, dat is mijn passie en past mooi in de dossiers.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar zijn eigenlijk de voornamelijk Sjietische gebieden in Turkije?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke niet -Turkse hoor.
Die hebben Turkse genen maar zijn zich daar soms niet van bewust.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke niet -Turkse hoor.
Yeah right.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
uhuh
beetje liefje en schatje met die ouwe.
wat een kutseriequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist, een beetje ibne is helemaal hip tegenwoordig!
Ja, maar die Turkse actrice met die doek was wel kk spang! Zeker vergeleken die Turkin uit Sesamstraatquote:
Geen idee. Kijk het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, maar die Turkse actrice met die doek was wel kk spang! Zeker vergeleken die Turkin uit Sesamstraat
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, als ik me niet vergis, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ga niemandsclaims ook er onderuit proberen te halen ofzo, maar weet wel dat echt tegenwoordig iedereen dat is.
Dat lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.
Politiek, zo hielden de prominenten de anders'gelovigen' minder opstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.
Jij hebt echt veel kennis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Politiek, zo hielden de prominenten de anders'gelovigen' minder opstandig.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef pureheart het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel kennis.
I m jealous.
Hoe bedoel je andersgelovigen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Politiek, zo hielden de prominenten de anders'gelovigen' minder opstandig.
Terwijl men juist in het Ottomaanse Rijk veel waarde aan merites leek te hechten, dat beeld had ik althans... maar dan klopt mijn beeld dus niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In het Ottomaanse Rijk kregen gedocumenteerde (weet niet precies hoe) afstammelingen van de Profeet een extra inkomen van de staat, als ik me niet vergis, dus ook soennieten hechtten daar waarde aan.
ahl elbaytquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andersgelovigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |