Dat gok ik wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
HAAAAAAAY!
Lakenpakket zit er sowieso bij denk ik? Dus 10 euro + gedeelte van de 90?
hehehquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop wel dat ze echt geen problemen hebben met een luidruchtige groep, volgens mij is het best wel een gezins-park
En die dingen staan ook best dicht op elkaar
[ afbeelding ]
Geen probleem als we herrie makenquote:gedacht een leuk weekendje te boeken op een park aangekomen waar een aantal mobil homes aan polen zijn verhuurd
helaas maken deze polen veel lawaai enhouden zeker geen rekening met de overige gasten
Als je naar Eindhoven komt, pikken wij je wel op!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
hehehIk kan niet eens een reisadvies krijgen, zo ver is het
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen probleem als we herrie maken
ik lollerde, de Polen compenseren ons!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen probleem als we herrie maken
quote:ik ben hier 1 week geweest. de ergste week van mijn leven, toilet gebouw word 1X per week schoon gemaakt dingen die in de brochure staan zijn er niet het enigst goede van deze camping is het zwembad (met grootte van 10X10 m ) tip : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GA NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En daarna jatten ze onze crib leegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lollerde, de Polen compenseren ons!
Polen
Ik geloof het niet, ik moet nu vakantieveilingen betalen en dat is alleen 35 euro. 30 + 5 euro kosten voor VV.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin kan je even checken of je van tevoren de poetel moet boeken?
Als je vooraf moet betalen krijg je het terug
Van de toiletgebouwen zouden we aids kunnen krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig hebben we een eigen plee
seks met polenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
En daarna jatten ze onze crib leeg
shhh!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van de toiletgebouwen zouden we aids kunnen krijgen
quote:Na 4 uur gereden te hebben, kwamen wij op de camping aan om 15:00uur.
Er stond een rij van ik schat 25 gezinnen die moesten inchecken.
Huilende babys en een grote chaos was het.
de sfeer was erg onaangenaam
Na 1.5 eindelijk aan de beurt te zijn krijgen we een pieper. en konden we weer gaan. wachtend tot de pieper af ging.
ondertussen mochten wij de camping alvast rondlopen om hem te verkennen.
na 1 uur gewacht te hebben vroegen wij of wij nog eens een keer aan de beurt zouden komen.
sorry, dat duurt nog even. zeggen ze. dat kan nog 2 a 3 uur duren.
Al met al. kregen wij pas om 19:00 uur. onze kans om in te checken!!!!(na dik 4 uur gewacht te hebben)
ondertussen stond er nog steeds een rij voor de receptie te wachten om in te checken.
naast deze rij stond ook nog een gigantische rij. met mensen die wij om 15:00 uur ook al hadden zien staan om in te checken.
deze mensen kregen te horen dat ze naar huis konden. omdat er heel veel overboekt was... en dit na 4 uur gewacht te hebben.
campingvolkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat park nu al leuk
quote:We kregen te horen dat onze kampeerplek misschien bezet zou zijn en dat we er dan een uit mochten kiezen..
we zullen dezen boel eensch goed opschuddenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar het is wel lekker consequent. "ja dat is jullie tent. Maar als er al iemand staat, dan ga je gewoon in een andere..." Zullen de mensen die voor die tent geboekt hadden leuke vinden
Goeden vrije geesten daar![]()
IK BEN ZO TROTS OP JE!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik doe nooit zoiets impulsiefs jonge
als je de benzine meetelt welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm...klinkt erg verleidelijk. Wat zal het de man kosten? 30/40 euro zoiets? Alles bij elkaar?
Zeg maar weer ontoequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef Debsterr het volgende:
Mehhh ik heb al toegezegd op een feestje op zaterdag
dan kom je toch vrijdagavond?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef Debsterr het volgende:
Mehhh ik heb al toegezegd op een feestje op zaterdag
Dan leef ik zaterdag niet meer voldoende voor dat feestje gok ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kom je toch vrijdagavond?
ho ho, Lies wilde niet en ik kom sobersoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit daar straks alleen meten Sien, zal je zien
![]()
![]()
carequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan leef ik zaterdag niet meer voldoende voor dat feestje gok ik.
Denk je dat je zo alles hebt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat enen goeden ook![]()
![]()
Thanx babe!
Ik zit het hele weekend met skjoe!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho, Lies wilde niet en ik kom soberso
Ja, ik denk het welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk je dat je zo alles hebt?
En Poetelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit het hele weekend met skjoe!!!!![]()
En za-zo met schaar
Je mag z'n afro wel borstelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Lindytje het volgende:
POETEL!!!!! IK ONTMOET EINDELIJK DE POETEL!!!!
Poetel en ik gaan onafscheidelijk zijn, ik zweer het, wallah.
YES!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag z'n afro wel borstelen
Kijk op je telefoon en je hebt je antwoordquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga het morgen ff met mijn Pinda bespreken, ook ff kijken wat voor dienst hij heeft. Als hij moet werken is het net iets makkelijker voor mij om te gaan dan wanneer hij een vrij weekend zou hebben. Die zijn vrij zeldzaam namelijk
Mogen er ook rasta kraaltjes in?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag z'n afro wel borstelen
Stuur het opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Mss het volgende:
Zaterdagavond zijn vrienden van me jarig en ik heb net een EPISCH cadeau gekocht.
Damn, ik lollerdequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden foto om op zoover te zetten
[ afbeelding ]
Perfect!quote:
Die bank is volgens mij in een bungalow.. Wat wij hebben is veul karigerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Goeden bank wel om zap de neger op te spelen
En dan gooien we de drankflessen kapot in de vieze vuilnisbak
Moet even zoeken, 1 of ander tokkie heeft foto's van alle details die niet kloppen geplaatstquote:
Lijkt me niet dat er een glazen schuifpui met tuin bij zit iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die bank is volgens mij in een bungalow.. Wat wij hebben is veul kariger
JAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Mss het volgende:
Zal ik van vrijdagavond tot zaterdagmiddag komen?
Thehehehhehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet even zoeken, 1 of ander tokkie heeft foto's van alle details die niet kloppen geplaatst
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Mss het volgende:
Zal ik van vrijdagavond tot zaterdagmiddag komen?
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook een verdomd goede bank voor zap de neger
Mits er een tv is
ZAP DE POOL!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat hoop ik welAnders doen we wel uhm... zap de sjappie ofzo? bietje uit t raam kijken zo...
Dan kom ik ergens in het begin van de middag, dan kunnen we nog even aids uitwisselenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
Okay, als ik de week erna geen tentamen heb doe ik het gewoon!
CANCEL DE MEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
WE GAAN NIET, KIJK WAT EEN SCHOKKENDS IK NET TEGENKOM!
[ afbeelding ]
Emoslinger.gif
ZUKS EEN STOFWEBBERSquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
WE GAAN NIET, KIJK WAT EEN SCHOKKENDS IK NET TEGENKOM!
[ afbeelding ]
Emoslinger.gif
schijt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kut, ik weet heul niet of ik met mijn vadsige lijf in badpak durf
Ja, dat durf jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
ik haal jouwns spinnen wel wegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie halen voor mij wel alle spinnen weg he? Want daar zag ik ook al foto's van![]()
SERIEUS, VIND JE HET GEK DAT JE EEN KUTVAKANTIE HEBT ALS JE FOTO'S MAAKT VAN ALLES WAT KUT IS![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haal jouwns spinnen wel weg
JA!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
Okay, als ik de week erna geen tentamen heb doe ik het gewoon!
Hallo, als ik erbij ben dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Ah mooi, dan neem ik de Wii mee en kunnen we met zijn allen Drunk Zumba doenquote:
SCHIET EENS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn tentamens duidelijk.
ho ho, ik heb twee jaar bij leen bakker gewerkt hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heerlijk, dat Leen Bakker-interieur
[ afbeelding ]
Ik mag toch wel hopen dat je mag roken in die keet
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
En zeg die verjaardag af, dan kun je het hele weekend
Doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik vrees rookvrij... maar misschien kunnen we wel een rookkiet reserveren![]()
Ik kan je 's middags altijd effe brengen ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:47 schreef Mss het volgende:
Is daar trouwens wel een beetje een OV verbinding? Niet dat ik een uur onderweg ben naar het dichtsbijzijnde treinstation?
Dat komt vast goed danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat zaterdag einde van de middag prima is. Als ik rond 9-en terug ben in A'dam is dat vroeg zat heur.
quote:
Precies groot genoeg voor mij en hontquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat zaterdag einde van de middag prima is. Als ik rond 9-en terug ben in A'dam is dat vroeg zat heur.
Of niet danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
wat enen briljant kutidee is dit O_
En of ik van die glijbaan ga!quote:
JAAAAA!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zondag een verjaardag, maar ik kan wel van vrijdag op zaterdag...dat is ook goed toch?
zeker!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zondag een verjaardag, maar ik kan wel van vrijdag op zaterdag...dat is ook goed toch?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND BELGIE!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die afstandsbediening is natuurlijk wel onacceptabel![]()
[ afbeelding ]
Serieus, 19 van dit soort foto's
we need moar/11quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef Lindytje het volgende:
Dus we hebben nu mss en tan vrij-za en schaar en poetel za-zo.. toch?
SNEL ALLEMAAL KLEREN UIT JAPAN LATEN KOMEN!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem moet gewoon ook.
Laten we haar lokken met velen drank en velen faals
Theheheheh, gek zeg, dat de huisjes dan in de aanbieding zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze schijnen in red mijn vakantie gezeten te hebben
daarom is deze zo goedkoopquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze schijnen in red mijn vakantie gezeten te hebben
QFTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan maakt het tenminste ook niet meer uit als we de caravan afbreken
19-21 oktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Ohaizit mobiel dus teruglezen is kut maar welk weekend is het?
Volgende weekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Ohaizit mobiel dus teruglezen is kut maar welk weekend is het?
Volgend weekend al!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Volgend weekend al!![]()
Ik heb dan vakantieik zou die vrijdag naar m'n oma gaan maar dat kan ik cancelen.
Is er nog plek?![]()
Zover ik weet rij ik alleen, maar jij kan alleen zat-zon?quote:
Nope, vrij-za juist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zover ik weet rij ik alleen, maar jij kan alleen zat-zon?
Okay, ik kan het hele weekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Zelfs in den auto
Alleen dan alleen van zaterdag op zondag
I know, maar het was een algemene vraagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga niet over de autoritten uit Eindhoven
Ik kan zo rond half zeven op het station zijn. Er kunnen nog drie mensen bij. Ik ga dan of zaterdag of zondagochtend terug. Maar ik denk eigenlijk zaterdag want ik weet nu al dat ik hartstikke brak ga zijn zondagochtend en om dan nog terug te moeten naar NL is nie tof nie....He Skjoe??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay, ik kan het hele weekenddus ik zou op vrijdag al naar Eindhoven oid kunnen, en dan met iemand mee kunnen rijden?
De reacties bij het tweede filmpje zijn ook best epischquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Lindytje het volgende:
Red mijn vakantie is epic trouwensPoep op de hele camping
![]()
Dat zou lief zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben op za ook niet te beroerd om 1 (!!) keer op en neer naar ehv te rijden voor halen en brengen
Dat is primaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef Diconnected het volgende:
Benzinekosten delen lijkt me niet meer dan logisch
Lin zal ik dan naar Tilburg komen vrijdag? Dan kunnen we evt nog wat boodschappen doen?
Yayquote:
Uhm, dat weet ik nog niet. We moeten dan skjoe oppikken in EHV, dus nog even kijken tegen die tijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yayhoelaat?
Dit is wel heel stom toeval, m'n oma belde vanavond dus ik had zoiets van, nou ga volgende week vrijdag wel ff langs, heb toch niks te doenen ze zei nog van 'als er nog wat tussenkomt maakt dat niet uit hoor meissie!' Kan ik der morgen weer gaan bellen
![]()
Okidokiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik nog niet. We moeten dan skjoe oppikken in EHV, dus nog even kijken tegen die tijd
JONGE WE WETEN NOG HELEMAAL NIKSquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik nog niet. We moeten dan skjoe oppikken in EHV, dus nog even kijken tegen die tijd
En mij dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vrijdag op zaterdag:
Lin, Skjoe, Tan, Mss, dico (?)
Za op zo:
Lin, skjoe, schaar, dico (?)
Truequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:31 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie durven niet bij mij in de auto
IK BEN WEL DE ENIGE MET EEN HEUS NUBAR VW LOGO HOOR!!
Ik kom gewoon je woning crashen ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef Stormqueen het volgende:
We kijken wel ff hoe en wat.... Ik heb cursus tm vrijdag
Ja maar we moeten de caravan al crashen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom gewoon je woning crashen ja!Of je dat nou wil of niet
Die hebben ze gok ik al meegerekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens de site van Zilverstrand zelf is er trouwens vrijwel niks meer beschikbaar.
Hendig dat ze het dan op vakantieveilingen zetten
Nee jonge, ze zei aankomenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, ze zei aankomen![]()
We gaan allemaal dik dikker worden daar
ik ben al dikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We gaan allemaal dik worden daar
Ik ben een goeden crasher hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar we moeten de caravan al crashen!
Daarom neem ik mijn Wii mee...Zumba jonguh!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We gaan allemaal dik worden daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijn Wii mee...Zumba jonguh!!Dat past daar heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom neem ik mijn Wii mee...Zumba jonguh!!as ifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Stef de Stuntpiloot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet nog wel een matigen drankspel
Do tellquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welkon?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Never ever, ja die ken ik wel. Goeien kennismaking is dat!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stef Stuntpiloot ken ik niet, wasda?
Nou je mag omstebeurt wat roepen.
En dan roep je bijvoorbeeld "ik heb nog nooit een orgasme gehad" of "ik heb nog nooit een hele nacht doorgehaald" of "ik heb nog nooit kras kras kras gedaan". Iedereen die dat wel eens heeft gedaan moet dan drinken.
Uiteraard mag je ook best wat roepen dat je zelf ook al gedaan hebt, want je zou maar dorst hebben!
En als je nou gewoon behoefte hebt aan drank roep je "ik heb nog nooit pizza gegeten" of "ik heb nog nooit een tet aangeraakt", zodat iedereen mag drinken![]()
Zo wordt je velen dronken en kan je tegelijk veel van elkaar te weten komen, inclusief genante feiten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, mail die camping even of ze wel een kras-schuur hebben!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan roep je bijvoorbeeld "ik heb nog nooit een orgasme gehad" of "ik heb nog nooit een hele nacht doorgehaald" of "ik heb nog nooit kras kras kras gedaan". Iedereen die dat wel eens heeft gedaan moet dan drinken.
Uiteraard mag je ook best wat roepen dat je zelf ook al gedaan hebt, want je zou maar dorst hebben!
En als je nou gewoon behoefte hebt aan drank roep je "ik heb nog nooit pizza gegeten" of "ik heb nog nooit een tet aangeraakt", zodat iedereen mag drinken![]()
Zo wordt je velen dronken en kan je tegelijk veel van elkaar te weten komen, inclusief genante feiten
Ik heb nog nooit nooit, trauma'squote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nu welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit nooit, trauma's
Vond het nooit leuk want ik had nog heul geen seks of wat dan ook en die andere mensen allemaal wel en dan werd het alleen maar nog eens benadrukt
Hipsterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had Stef de stuntpiloot al voor het een bralballenhype werd
Die zag ik laatst bij zon, zuipen, ziekenhuisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Zulks een goeien drankspel. Voor iedere kip die je kwijtraakt moet je een shotje nemen.
Moet even kijken. De vrijdag moet ik sowieso werken en ik heb dat weekend een verjaardag maar weet nog niet of dat de zaterdag of zondag is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar nu wel![]()
Ging jij nou mee?
Geen beteren sociale leven dan dezen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet even kijken. De vrijdag moet ik sowieso werken en ik heb dat weekend een verjaardag maar weet nog niet of dat de zaterdag of zondag is.
En daar wil ik wel echt graag heen ivm beter sociaal leven opbouwen enzoAls die verjaardag de zondag is kom ik wel even heen en weer gereden
quote:Ik ben een beetje teleurgesteld, om over mijn kinderen nog maar te zwijgen.
We hebben een kampeerplaats gewonnen, voor het laatste weekend van september. Met een man met zijn 3e hernia en een baby van 14 maanden vind ik camperen met dit weer niet zo'n goed plan. Dat ik stuur netje's een e-mail met de vraag of ik hem kan upgrade-en, tegen bijbetaling.
Maar dat doen jullie niet!!! Een kampeerplaats zoals door jullie aan ons aangeboden kost voor het betreffende weekend in de uitverkoop/last minute 40,-- euro voor 3 dagen, u bied ons deze echter 4 dagen aan.
Wij willen hem graag upgrade-en naar een stacaravan waarvan de duurste dat zelfde weekend voor 3 dagen wordt aangeboden voor 81 euro. Het moet toch mogelijk zijn om deze plaats met bijbetaling om te zetten?! Wat is dat voor onzin dat dat niet kan/mag???!!! Er zijn volgens de plattegrond meer dan genoeg accomodatie's vrij en jullie verdienen er alleen maar op.
Gr. S
Goeden! Ik zal even informerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, mail die camping even of ze wel een kras-schuur hebben!
Ja, gofter, zit ik daar alleenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb te enthousiast gezegd dat ik wel tot maandag bleef maar dat doe ik niet
Moet gewoon werken
thanksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gofter, zit ik daar alleen
Nee, wil ook zondag naar huis, twee nachten is mooi zat
+1quote:
Lakens moet toch iedereen. Toeristenbelasting is een euro. Boeiendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zul je zien dat je straks de volle tijd met het max aantal personen moet betalen voor het huisje en lakens en toeristenbelasting omdat ze anders te weinig geld vangen
Priemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh mss' tetten is wel een goeien lokkert![]()
Ze missen jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh mss' tetten is wel een goeien lokkert![]()
quote:
WAT GA JE DOEN DAN?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK KAN VOLGEND WEEKEND NIET![]()
het lijkt mij echt vet leuk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De andere fokkers waren eerder! Dus gamen en stappen
Officieel moet je het laten weten voor verzekeringen enzo; voor het park zelf. Maar als er 1 meer blijft slapen; naja zoiets controleren ze echt zelden...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Lindytje het volgende:
Schatteke! Kan Samson niet logeren ofzo?
Ik denk officiëel dat ik het moet laten weten ivm reservering, maar ik weet niet hoe groot het probleem zou zijn als je er toch nog bij komt op vrijdag. Ik bedoel: we hebben dat huis toch gehuurd, wat maakt het dan uit hoeveel mensen er in zitten... Maar dat ben ik dan he
Ik volg hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Officieel moet je het laten weten voor verzekeringen enzo; voor het park zelf. Maar als er 1 meer blijft slapen; naja zoiets controleren ze echt zelden...
als jullie het niet erg vinden om mij er in eerste instantie niet bij te rekenen... Je mag er dan van uitgaan dat ik wel meega; maar dat ik het volgende week pas echt kan laten weten. Maar als jullie eerder met 8 meiden zijn die allemaal wel met zekerheid blijven slapen; dan haak ik af.
(volgen jullie het nog? Ik vind dat ik het weer rete-moeilijk maakZoals altijd uiteraard
).
Zeker nicequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
Anders mag Priem wel op mijn tetten slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |