Dat gok ik wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
HAAAAAAAY!
Lakenpakket zit er sowieso bij denk ik? Dus 10 euro + gedeelte van de 90?
hehehquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop wel dat ze echt geen problemen hebben met een luidruchtige groep, volgens mij is het best wel een gezins-park
En die dingen staan ook best dicht op elkaar
[ afbeelding ]
Geen probleem als we herrie makenquote:gedacht een leuk weekendje te boeken op een park aangekomen waar een aantal mobil homes aan polen zijn verhuurd
helaas maken deze polen veel lawaai enhouden zeker geen rekening met de overige gasten
Als je naar Eindhoven komt, pikken wij je wel op!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
hehehIk kan niet eens een reisadvies krijgen, zo ver is het
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen probleem als we herrie maken
ik lollerde, de Polen compenseren ons!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen probleem als we herrie maken
quote:ik ben hier 1 week geweest. de ergste week van mijn leven, toilet gebouw word 1X per week schoon gemaakt dingen die in de brochure staan zijn er niet het enigst goede van deze camping is het zwembad (met grootte van 10X10 m ) tip : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GA NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En daarna jatten ze onze crib leegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lollerde, de Polen compenseren ons!
Polen
Ik geloof het niet, ik moet nu vakantieveilingen betalen en dat is alleen 35 euro. 30 + 5 euro kosten voor VV.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin kan je even checken of je van tevoren de poetel moet boeken?
Als je vooraf moet betalen krijg je het terug
Van de toiletgebouwen zouden we aids kunnen krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig hebben we een eigen plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |