Over 20 uurquote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef knux het volgende:
Ik denk dat hij, indien je 4 verdedigers hebt in de formatie, de gemiddelde rating pakt van de 4 beste verdedigers van je starting 11 en bank. Zelfde voor middenveld en verdediging uiteraard.
Waarom doe je zulke grote verschillen tussen BIN en SP? Ik doe dat gewoon altijd max 300c verschil...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zette een Dingsdag erop voor 3 uur voor 5.5k BIN en die werd wel verkocht, maar daarna zette ik 1 in 4-1-2-1-2 erop met 3k SP en 5.9k BIN en hij verkocht voor 3kDida is wel verkocht voor 8.5k trouwens.
Vooral met silvers is dat een gokje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom doe je zulke grote verschillen tussen BIN en SP? Ik doe dat gewoon altijd max 300c verschil...
Als ik de SP een stuk lager doe dan de BIN is er een grotere kans dat dat item wordt verkocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom doe je zulke grote verschillen tussen BIN en SP? Ik doe dat gewoon altijd max 300c verschil...
Dus je doet de SP op het normale bedrag en de BIN een beetje overdreven veel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik de SP een stuk lager doe dan de BIN is er een grotere kans dat dat item wordt verkocht.
Nee, met de BIN probeer ik de goedkoopste op de markt te zijn (in een bepaalde formatie) en de SP doe ik dan nog iets lager.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus je doet de SP op het normale bedrag en de BIN een beetje overdreven veel?
Ik doe de SP altijd net onder het normale bedrag en de BIN er net boven, ik verkoop iedereen met BIN.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus je doet de SP op het normale bedrag en de BIN een beetje overdreven veel?
Wow!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
Belachelijke prijzen voor 352 op het moment.
[ afbeelding ]
Pricefixen!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, kon vanmiddag na goed zoeken ook pas kaarten vinden met 600c BINquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Speciaal voor Lindgren.
[ afbeelding ]
Ja, 11 kaarten omdat ik die kit nog wilde laten zien.
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |