PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ik had hem vanmiddag voor 13k. Dat is je probleem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Covati het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op markt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
http://puu.sh/1dINe]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik heb hier al heel wat bannentjes mogen uitdelen haha nee zonder grap ik ben nooit van ea geweest.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik heb hier al heel wat bannentjes mogen uitdelen haha nee zonder grap ik ben nooit van ea geweest.
WAT ZUL JIJ TROTS ZIJN ALS JE OVER 40 JAAR OP JE LEVEN TERUG KIJKTquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef UltimateTeam het volgende:
Ha, ik heb er zojuist over gedacht om er een te halen maar ik vind de opstelling niets...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Covati het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op markt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ [url=
http://puu.sh/1dINe]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
ahha lekker manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef UltimateTeam het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Wilde bijna spelers met rating 40 in gaan slaan, voor dat 2,5 toernooi. Toen bedacht ik me dat de bank geen invloed meer heeft
pas op ik kijk meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Als Rick maar niet meekijkt, daar gaat mijn goeie packs
Het gaat toch om de 11 in het veld? een bronzen bank heeft toch geen invloed op de totale rating van een gouden team?quote:
Even uitproberen, momentje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat toch om de 11 in het veld? een bronzen bank heeft toch geen invloed op de totale rating van een gouden team?
Volgens mij wel, ik kon met de 80+ spelers op mijn bank de rating omhoog halen van mijn team. Als ik er een 75 gold bij deed ging de rating omlaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat toch om de 11 in het veld? een bronzen bank heeft toch geen invloed op de totale rating van een gouden team?
Volgens mij wel hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wanneer start die?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Voor dat toernooi: 2.5* max, minimaal 80 chem, en je wint 1.5k+ een premium silver pack.
Over 20 uurquote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef knux het volgende:
Ik denk dat hij, indien je 4 verdedigers hebt in de formatie, de gemiddelde rating pakt van de 4 beste verdedigers van je starting 11 en bank. Zelfde voor middenveld en verdediging uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |