Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je vriendje is een hete boi toch?
misschien kots ik het er zo wel weer uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel een whiskey gebruiken nu ...
Ik drink geen tweedehands whiskey.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
misschien kots ik het er zo wel weer uit
lekker warm enzo
Die man was als kind echt mijn favoriete acteur.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je vriendje is een hete boi toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit gewoon een grappige opmerking![]()
Ik ben lang genoeg lief geweest. Meisjes hebben al jaren de kans gehad, maar zetten mij aan de kant voor complete eikels. Ze hebben me beledigd, vertrapt en elk stukje gevoel in mijn lichaam meerdere keren gebroken. Ik heb dat altijd geslikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blijf lekker de schuld bij anderen leggen. Ik zou mij eigenlijk nog beledigd moeten voelen dat een snotneus als jij impliceert dat je met je zolderkamerautisme meer zou verdienen aan vrouwelijke aandacht dan ik. Jij verdient helemaal geen aandacht van vrouwen. Als je iets verdient is het die walgelijke maagdelijkheid en dat verknipte wereldbeeld wat je hebt. Want een figuur als jij wens ik geen enkele vrouw toe. Kotsmisselijk word ik van dat hopeloze gejank van je.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ben wel gestopt met roken sinds 2 of 3 dagen of zo
Dan ja.quote:
Gerard Depardieux?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man was als kind echt mijn favoriete acteur.![]()
Alleen ik weet niet hoe hij heet. Een of andere Fransoos die continu op Canal+ was te zien.
Hij is episch, maar ben idd z'n naam even kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man was als kind echt mijn favoriete acteur.![]()
Alleen ik weet niet hoe hij heet. Een of andere Fransoos die continu op Canal+ was te zien.
Ik had dan ook weinig keusquote:
Lol, nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ja.
[..]
Gerard Depardieux?
Google says no.quote:
Trololololol.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben lang genoeg lief geweest. Meisjes hebben al jaren de kans gehad, maar zetten mij aan de kant voor complete eikels. Ze hebben me beledigd, vertrapt en elk stukje gevoel in mijn lichaam meerdere keren gebroken. Ik heb dat altijd geslikt.
Mensen hebben me altijd misbruikt en verder links laten liggen. Ik heb dat altijd geslikt.
Ga niet zeggen dat ik geen aandacht verdien, na al die jaren goed zijn en al die jaren alles slikken is het gewoon eens tijd voor gerechtigheid. Tijd voor een eerlijke wereld. Eentje waarin ik wel krijg wat ik verdien en meisjes dat snappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR je bent wel goed bezig, ga zo door!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had dan ook weinig keus
Maar ik had zoiets van "ben nu toch een paar dagen gestopt, kan ik er net zo goed helemaal mee stoppen"
MAAR ik ben er nog lang niet he
Jean Reno.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is episch, maar ben idd z'n naam even kwijt.Shame on me.
Jean Reno!quote:
We got a badass over here.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben lang genoeg lief geweest. Meisjes hebben al jaren de kans gehad, maar zetten mij aan de kant voor complete eikels. Ze hebben me beledigd, vertrapt en elk stukje gevoel in mijn lichaam meerdere keren gebroken. Ik heb dat altijd geslikt.
Mensen hebben me altijd misbruikt en verder links laten liggen. Ik heb dat altijd geslikt.
Ga niet zeggen dat ik geen aandacht verdien, na al die jaren goed zijn en al die jaren alles slikken is het gewoon eens tijd voor gerechtigheid. Tijd voor een eerlijke wereld. Eentje waarin ik wel krijg wat ik verdien en meisjes dat snappen.
You beat my Google engine.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jean Reno.
Goedenavond, trouwens.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
MAAR je bent wel goed bezig, ga zo door!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jean Reno.
Goedenavond, trouwens.
quote:
Nu vergeet ik het ook nooit meer.quote:
Na aap.quote:
Jongen, ga eens met een psycholoog praten of zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
drink ik niet...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ohh...misschien was whiskey + keelontsteking toch niet zo'n goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |