Zeelandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Die ene cranberry & framboos ofzo..
In zeeland schijnen ze die niet te hebben om een of andere reden
Misschien,omdat het daar slecht verkocht wordt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Wie weet, maar die ene met piskleur stond er wel..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien,omdat het daar slecht verkocht wordt?
Hier welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Appel Perzik.
En mandarijn banaan, maar die zie ik nooit meer bij mijn ah
Het is juist een dorstlesser toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef DrommelsDrommels het volgende:
van die zooi krijg je wel snel dorst zeg
bij mij niet , je blijft ervan zuipenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is juist een dorstlesser toch?
Verminderd de dorst.
Dan drinken we wel een glaasjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom je het brengen?
Gewoon aanbellen en snel wegrennen als je beetje autistisch bent.
Nee,want je bent nog minderjarigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je maar geen ghb in mijn glas doet.
Niet waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Verminderd de dorst.
Dat zeg ik toch juistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niet waar.
Het vermindert de dorst.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Verminderd de dorst.
Niet over eten of drinken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef Fopje het volgende:
Eerst een topic wat voor chips vind je het lekkerst, en nu wat voor frisdrank?Wat is je volgende topic?
Appelsientjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Pietepietje het volgende:
Vroeger dronk ik die dubbelfris met parzikken, nu ben ik over op dit:
[ afbeelding ]
Boh, dat is pas lekker gek
Jammer, ik had eigenlijk nog wel gehoopt dat je een topic zou openen over bapao kip of bapao rundvleesquote:
Morgen misschien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jammer, ik had eigenlijk nog wel gehoopt dat je een topic zou openen over bapao kip of bapao rundvlees
Fijnzinnige analysequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef Drakire het volgende:
Dubbelfris dat is zon drankje dat je koopt als je visite krijgt maar je weet niet wat ze lusten iederen lust wel dubbelfris.
OMDAT HET HOEREN ZIJN DAAR!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Zo verslaafd ben ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
TS is verslaafd aan DubbelFrisss, maar kan de naam niet goed schrijven...
cranberry framboosquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef AppleOcean het volgende:
Ik vind ze allemaal eigenlijk wel goed te drinken.
Maar als ik er een moet kiezen kies ik cranberry nogwat, omdat die niet zo snel verveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |