Geverfd of natuurlijk?quote:
Dat past toch heul niet gekkiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij is dit de categorie mijn-piemel-probeert-mijn-lichaam-in-te-kruipen.
Natuurlijkquote:
Ik vind dat juist wel mooi.quote:
Ik vind dat juist heel vervelend soms.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenmlijk maakt haarkleur me niet eens zoveel uit.
Blond vind ik wel wat hebben omdat het verkleurt met de zon (ja ja ik ben raar)
Waren ze even duur? Dm eens?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het maar wel de moeite waard
ik zal nooit de kop van mijn ouders vergeten toen ik het bedrag noemde
Tsssskquote:
Ik vind het niksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel mooi.Ik wou dat ik rood haar had.
Mooi, want het mijne is geverfd rood.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Behalve als het heel donkerrood is tegen het kastanjebruine aan
. Dat vind ik wel mooi.
Ik heb ooit een rossige man gehad, met felblauwe ogen. Woah.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Vooral dat rossige
. Bah. Maar goed, ieder zijn meug. Bij vrouwen kan het nog mooi zijn, bij mannen is het altijd een no go.
M'n kut raakt er zo droog als de sahara van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rossige man gehad, met felblauwe ogen. Woah.
gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waren ze even duur? Dm eens?
[..]
Tssssk
Alison Sudol
Ligt aan de persoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meest sexy haarkleur ooit, als je het mij vraagt
Hmm een roze pluk bij blonde meisjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
Rood haar, als ik iets lelijk vind.
Nuance, donkerrood tegen het kastanjebruine aan vind ik wel mooi. Bij vrouwen dan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood haar, als er één sexy haarkleur is
Maakt toch niet uit, rood id roodquote:
quote:
Hoiquote:
Hij was way out of my league, maar de hosselkoningin overwint altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n kut raakt er zo droog als de sahara van.
Ik vind dat juist mooi, het is puur natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel vervelend soms.
Ten eerste was het geen vraag aan jou en ten tweede maakt het wel verschil. Natuurlijk rood is wel heel anders.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm een roze pluk bij blonde meisjes.
[..]. Al kan bruin of blond ook sexy zijn
.
[..]
Maakt toch niet uit, rood id rood.
[..]![]()
.
[..]
Hoi.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met blauwe ogen
Zoals m'n ex
Mohhhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Huis in Wassenaar is het niet geworden. Pauperbuurt.
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Ja hoor, bruin of blond kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, bruin haar is ook mooi hoor.
Roodharigen zie je niet zo veel.
Recessief gen. Sterft binnenkort wel een keer uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, bruin haar is ook mooi hoor.
Roodharigen zie je niet zo veel.
Wassenaar heeft een pauperbuurt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Paars heb ik gehad. Kun je beter niet in de zomer laten doen, vooral als je van nature blond bent, dan moet je elke twee weken opnieuw.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op het punt in mijn leven waarbij ik denk, ik wil eens een andere haarkleur. Maar ik wil dan ook een knalkleur, roze of paars.
En in die kleur ga ik m'n haar niet verven. Ik denk dat ik een pruik ga kopen.
simone simonsquote:
Scherp bra, dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Roodharig, als in roodgeverfd? Wat je vaker bij altomeisjes ziet.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood haar, als er één sexy haarkleur is
Ja, dat is ook de reden dat ik beter een pruik kan kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Paars heb ik gehad. Kun je beter niet in de zomer laten doen, vooral als je van nature blond bent, dan moet je elke twee weken opnieuw.
Correctie, rood haar sterft wellicht zo goed als uit, maar de genen blijven natuurlijk gewoon bestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recessief gen. Sterft binnenkort wel een keer uit.
Verdomme.quote:
ik dacht dat daar alleen elite woondequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Gewoon extensions nemenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op het punt in mijn leven waarbij ik denk, ik wil eens een andere haarkleur. Maar ik wil dan ook een knalkleur, roze of paars.
En in die kleur ga ik m'n haar niet verven. Ik denk dat ik een pruik ga kopen.
Jup. Had ik ook niet verwacht! Iets met Maritzstraat en dan daarvoor nog met een p.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wassenaar heeft een pauperbuurt?
Net als blond.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recessief gen. Sterft binnenkort wel een keer uit.
Vind ik ook wel mooi. Ooit gehad, maar is lang geleden. Nu heb ik donkerbruin/zwart.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Scherp bra, dat klopt inderdaad.
[..]
Jij snapt het.
Ik doel dan ook op het rode haar eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Correctie, rood haar sterft wellicht zo goed als uit, maar de genen blijven natuurlijk gewoon bestaan
quote:
Ja komt vast wel goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mohhh
Nou hopelijk komt er heel gauw wat anders en beters
Het staat je wel goed in ieder geval.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mooi. Ooit gehad, maar is lang geleden. Nu heb ik donkerbruin/zwart.
Als ik dan naar Zweden of Noorwegen kijk, dan vraag ik mij dat ten zeerste afquote:
Jammer dat AF er niet meer is..En dan hun zo op het Gothic X-mas Fest hierzo.. Goeie ouwe tijdquote:
Oh, dan is het jammer dat ik me niet voortplant? Groene ogen en blond haar representquote:
Niet voor jou, maar voor de dames hier, ik schijn heel erg mooie blauwe ogen te hebbenquote:
Dank je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het staat je wel goed in ieder geval.
jaaa is indd jammer ik kan wel genieten van zulke bandjes op zijn tijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jammer dat AF er niet meer is..En dan hun zo op het Gothic X-mas Fest hierzo.. Goeie ouwe tijd
Ach, heb je geen zussen/broers die het vuile werk voor je kunnen opknappen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan is het jammer dat ik me niet voortplant? Groene ogen en blond haar represent.
Vast welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, heb je geen zussen/broers die het vuile werk voor je kunnen opknappen?
Samenwonen en alles?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja komt vast wel goed.
En JJH, jup!
Exactly my thoughtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Mooi. Dat ook weer geregeld.
Ach jij kunt die mooie ogen ook wel voortzetten hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Mooi. Dat ook weer geregeld.
Och, in de toekomst kan je je eigen kind samenstellen, dus dat komt vast goedquote:
We wonen al samen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Samenwonen en alles?
Bij ons in de straat staat ook nog wel wat te huur.
Haal me even op.. Tijd voor nostalgiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haal me even op.. Tijd voor nostalgieIk heb wel een plekje over vannacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je tussen half zes en zes weer thuis.![]()
Mijn alterego, maar dat telt zeker nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef DaMook het volgende:
Zijn er ook nog brabanders hier of ben ik ondertussen alleen ? .
Sjeuzus hahahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel een plekje over vannacht.
Ben je tussen half zes en zes weer thuis.
Ach als jij daardoor brabander bent en vlakbij woontquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn alterego, maar dat telt zeker niet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haal me even op.. Tijd voor nostalgiekon die je gelijk bij mij afzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Geen idee waar mijn alterego woont, alleen dat ze in Brabant geboren is :$quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach als jij daardoor brabander bent en vlakbij woont.
En de sushibar op schiphol is dan toch ook dicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sjeuzus hahahaNee vanaaf maar niet, ik ben moe en dan ga ik mensen afkatten daar omdat ik gemeen ben :$
Maar da's ook best ver wegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En de sushibar op schiphol is dan toch ook dicht.
No shitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ergens in de binnenstad en ergens aan de zuidkant.
Je met dr toch eens opzoeken danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee waar mijn alterego woont, alleen dat ze in Brabant geboren is :$
voor mij ook niet woon tegen zuid aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
No shitDat is hier heul niet zo ver vandaan
Ze is altijd bij mij eh.. Mens laat me geen seconde met rustquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je met dr toch eens opzoeken dan, erg gezellig hier
,
Ik ook, wekker gaat om 5 uur alweerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Koeien.
Ik ga zo maar eens naar bed verhuizen![]()
.
Whuuuuutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, wekker gaat om 5 uur alweer.
Dan ben ik dus nog geeneens thuis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
whut?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee waar mijn alterego woont, alleen dat ze in Brabant geboren is :$
dan draai ik me nog een keer feestelijk omquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen kennis gemaakt met Miep nee.. Maar wees blij hoorquote:
Is ze geefbaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen kennis gemaakt met Miep nee.. Maar wees blij hoor
Ja erg, ik weet het, maar gelukkig heb ik daar maar 2 dagen last van en morgen is de 2e dagquote:
Zolang ze dr mond dichthoudtquote:
Is ze ook lesbiënne?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zolang ze dr mond dichthoudt
Dat mag ik toch hopen, ze neemt mijn lichaam vaak overquote:
Altijd jammer dat soort mensen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een prop in haar mond en dan is ze het stille mysterieuze type.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In jouw lichaam?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen, ze neemt mijn lichaam vaak over
Wel een beetje voorspelbaar hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een prop in haar mond en dan is ze het stille mysterieuze type.
[..]
In jouw lichaam?
Dan is ze geefbaar.
Hoe lang moet je nog danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
Wekker gaat hier om kwart over 6 maar zit nog in de auto.
Meh..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond het zo stil.quote:
Neu, das waar. Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
Daar vind ik het dan weer te snel gaan en heb ik toch niks zinnigs te melden
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja tis fucking dood hier op FOK!
Maar gelukkig ben jij er
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neu, das waar. Ik eigenlijk ook niet.
Ik ben gewoon draaierig geworden van 1 glas whiskey-coffee
Zoals ik zei, daar vind ik het te hard gaanquote:
And if I didn't love you, you would knowquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
And if i liked rejection, I'd audition lalalala
Dus datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
And if I didn't love you, you would know
Geen idee, ik ben min of meer ziek geweest (offline van fok!) dinsdag en woensdag tot vandaag. Zou niet weten wat hij aan 't doen is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk fucking hard aan het strijden. Hij was vannacht ook nog bezig.
Sorry.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel een beetje voorspelbaar hoor
Ik vind jou ook wel lief hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik moet best lachen, zo obvious[ afbeelding ]
maar ik vind jullie wel lief hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik vind jou ook wel lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!
En dan de hele er ook maar bij
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Same herequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me maar heb nog geen zin om te slapen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
nou gooi eens een leuk onderwerp in de groepquote:
Geen idee ik ben boos op de wereld :$ grrrrrr enzo :$quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou gooi eens een leuk onderwerp in de groep
dan moet je boze black metal gaan luisterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee ik ben boos op de wereld :$ grrrrrr enzo :$
Ik zal je beschermen en de wereld voor jou slaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee ik ben boos op de wereld :$ grrrrrr enzo :$
Ik ga gewoon zelf gruntenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je boze black metal gaan luisteren
zijn ook allemaal boze mensen op de wereld
Ik kijk op facebook, omdat het kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
UNLEASH THE AARSMADEN!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen en de wereld voor jou slaan.
*PATS, PETS, BOEM, KNAL!*
Ik knorde van het lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
UNLEASH THE AARSMADEN!!!
dat wil ik wel eens horenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zelf grunten
quote:
Ik fokte al voor het hip was :$quote:
Hehehe nou ik doe t maar niet zo vaak, want ik gebruik niet altijd de juiste techniekquote:
zoiets?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zelf grunten
check clipje maar eensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik fokte al voor het hip was :$
[..]
Hehehe nou ik doe t maar niet zo vaak, want ik gebruik niet altijd de juiste techniek
Ik fok pas 4 jaar, echt hip ben ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik fokte al voor het hip was :$
[..]
Hehehe nou ik doe t maar niet zo vaak, want ik gebruik niet altijd de juiste techniek
Langer dan mij dan hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik fok pas 4 jaar, echt hip ben ik niet.
Ik kwam er vanmiddag trouwens wel achter dat ik Gold van Spandau Ballet nog steeds zo goed als uit mijn hoofd ken.
Weltrusten Vinquote:
Jij fokt pas net aan een jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Langer dan mij dan hoor.. Geloof ik.. ja
En ff die YT filmpjes kijken nu
En slaap lekker VIn![]()
slaap lekker dudequote:
Neinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij fokt pas net aan een jaar.![]()
Ik ben een oldfag.
Jaaaa ok dat klopt.. Met deze nog niet zo bijster lang neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent hier pas sinds die een user.
Fokken deed je vast al langer.
Wacht, wist ik dat al?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaa ok dat klopt.. Met deze nog niet zo bijster lang nee![]()
GA SLAPEN VIN, TREUZELKONT.. HUP!!!
ik weet niet of jij dat al wistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Wacht, wist ik dat al?
En die oude dan, is die ook ouder dan mijn account?
Ik kan het me niet herinneren, dus vast niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dat al wist.. en ik begon in 2009, dus dan ben jij hier dus wsl alsnog langer
And we can choose between the colors
Of the lipstick on the whores
Cuz we know the difference
Between the font of twenty percent more
And the font of teriyaki
You tell me
How does that make you feel?
You tell me what's real
Ik vanaf 2008, maar het heeft inderdaad ook wel ff geduurd voordat ik een beetje dagelijks actief werd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Giertje het volgende:
ik ben lid vanaf 2007 maar pas jaar later echt begonnen met posten
Kom je me instoppen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaa ok dat klopt.. Met deze nog niet zo bijster lang nee![]()
GA SLAPEN VIN, TREUZELKONT.. HUP!!!
ik heb zo mijn periodes dan post ik wel veel en dan weer een tijdje nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vanaf 2008, maar het heeft inderdaad ook wel ff geduurd voordat ik een beetje dagelijks actief werd.
4,5 jaar later ben ik 100k+ posts verder.
Nee ik ga onschuldige voorbijgangers slaan, want daar heb ik zin in :$quote:
Mwah, laatste jaren zit ik wel dagelijks op fok hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb zo mijn periodes dan post ik wel veel en dan weer een tijdje niet
Ik denk het eigenlijk niet.. Dat je die kentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, dus vast niet.
Ken ik jouw oude account?
clipje bekeken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ik ga onschuldige voorbijgangers slaan, want daar heb ik zin in :$
Ik ben wel dondersnieuwsgierig, maar als we nooit aan dezelfde kant van fok zaten heb ik er ook weinig aan om het te weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.. Dat je die kentMaar miss ook wel, ik twijfel
Uhhuhquote:
whehehe zou maar zo kunnen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Maar had je die een paar weken geleden ook al eens gepost?
Jammer genoeg kom ik niet voorbij gelopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ik ga onschuldige voorbijgangers slaan, want daar heb ik zin in :$
GA SLAPEN JIJ!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer genoeg kom ik niet voorbij gelopen
Dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer genoeg kom ik niet voorbij gelopen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoor
Maar ik ga even mensen.. Ff stukje wandelen ofzo
Miss tot later en anders alvast welterusten![]()
Goedzo. Anders krijg je geen 2 drankjes op de meetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoor
Maar ik ga even mensen.. Ff stukje wandelen ofzo
Miss tot later en anders alvast welterusten![]()
Werksequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook spulletjes bij elkaar zoeken zo. Met een uurtje moet ik in Twente zijn.
Fijne avond verder.
royquote:
koenquote:
geen sex talk dus vandaag, ook weinig koffie talk, maar wel aardig wat relatie talkquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe komt het? Is iedereen echt sex aan het hebben?
capquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef Capstan het volgende:
Laat ik hier dan ook nog maar even goedenavond zeggen: goedenavond!
heb ik net gehadquote:
Ik weet wel zeker dat het vanavond niks meer gaat worden. En morgen ook niet. En overmorgen ook niet. En zondag ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kan er van tevoren nooit vanuit gaan of het ook een feest wordt
welkom ook hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef Capstan het volgende:
Laat ik hier dan ook nog maar even goedenavond zeggen: goedenavond!
ik ben dan wel getrouwd, maar dat kan ook zomaar mijn sex schema zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het vanavond niks meer gaat worden. En morgen ook niet. En overmorgen ook niet. En zondag ook niet.
Getrouwd? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben dan wel getrouwd, maar dat kan ook zomaar mijn sex schema zijn
Komt Kaneel niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het vanavond niks meer gaat worden. En morgen ook niet. En overmorgen ook niet. En zondag ook niet.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan verwar ik je met iemand anders
Nee, ik denk het niet. Ik kan hem sowieso niet echt een slaapplek bieden.quote:
dan blijf je toch wakkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Ik kan hem sowieso niet echt een slaapplek bieden.
Ja dat is minder handig natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Ik kan hem sowieso niet echt een slaapplek bieden.
Over een paar weekjes misschien. Hij wilde m'n moeder toch een keer ontmoeten.quote:
owwwww is het al zo ver?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Over een paar weekjes misschien. Hij wilde m'n moeder toch een keer ontmoeten.
Dat zit wel snor danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Over een paar weekjes misschien. Hij wilde m'n moeder toch een keer ontmoeten.
Welke?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zit wel snor dan
Excuus voor de flauwe grap van net overigens
Die van: er stond geen seks op het programma, dus Kaneel zal wel niet komenquote:
Ik snap hem nu pas, weet je.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die van: er stond geen seks op het programma, dus Kaneel zal wel niet komen
Ja, sorry, zeg ik toch. Het moest even
ik dus ookquote:
tijdstipquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen of dat aan mijn humor of het tijdstip ligt
Zal het tijdstip wel zijn. Zo slapen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen of dat aan mijn humor of het tijdstip ligt
Wow, dude. Succes. Weltrusten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
en nou maar eens gaan pitten![]()
over iets meer dan 3 uur gaat de wekker![]()
![]()
Welterusten dan maar alvastquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal het tijdstip wel zijn. Zo slapen.
En jij ook...wat er nog van over isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
en nou maar eens gaan pitten![]()
over iets meer dan 3 uur gaat de wekker![]()
![]()
Ik ben niet zo van het stappen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:42 schreef Royco1 het volgende:
Fera, waarom ben jij trouwens niet in de stad nu?
Het is stapavond
Ja soms is lekker thuis hangen ook wel heel lekker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het stappen.Af en toe is leuk, maar ik had vandaag echt geen zin. Was blij dat ik om kwart over 8 thuis was van school.
Ja, is goed hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja soms is lekker thuis hangen ook wel heel lekker.
Maar we moeten wel een keer op een donderdag gaan stappen in Nijmegen
Morgen kan ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor.Morgen is Aldo ook in Nijmegen.
Damn you.quote:
Nee joh, don't sweat it.quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:54 schreef Capstan het volgende:
Nou, ik ga toch zelf ook maar eens slapen. Eventjes nog
Welterusten aan allen die er nog zijn!
Ik moest giechelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 05:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ook de hele nacht met m'n knie spelen
prachtige woorden voor de vroege ochtend. overigens is het droog in het noorden. vernam wel dat er morgen regen wordt verwachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:21 schreef MeneerLogica het volgende:
Met verlangen naar het warme zomer weer wat ons is beloofd maar nooit gekregen, kijk ik uit het raam naar dit droevige weer met niks dan regen
Hier komt het echt met bakken uit de lucht vallen helaas. En bedanktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:26 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
prachtige woorden voor de vroege ochtend. overigens is het droog in het noorden. vernam wel dat er morgen regen wordt verwacht
same here, al twee dagen aan de thee met honing.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:27 schreef sararaats het volgende:
Rond 10u naar de kapper voor m'n haarpuntjes.
Ik ben grieperig
Hier ook, En een zak anta flu binnen handbereik. Vanmiddag ook nog is een borrel van het werk. Hopelijk snel af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:28 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
same here, al twee dagen aan de thee met honing.....
moet straks langs de winkel voor anta flu. vanavond helaas tot 8 uur werken. heb de middag/avond route te doen. zo te horen ook volgende week vrijdag. niet blij meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hier ook, En een zak anta flu binnen handbereik. Vanmiddag ook nog is een borrel van het werk. Hopelijk snel af.
Balen! Nouja denk maar zo, 8 uur klaar en lekker met je vrouwtje weekend vieren met een borreltje erbij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
moet straks langs de winkel voor anta flu. vanavond helaas tot 8 uur werken. heb de middag/avond route te doen. zo te horen ook volgende week vrijdag. niet blij mee
helaas, die is vannacht naar bosnie vertrokken. is 2 weken weg. ik ben alleen thuis. maakt het alleen maar lastiger..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Balen! Nouja denk maar zo, 8 uur klaar en lekker met je vrouwtje weekend vieren met een borreltje erbij.
Oh dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
helaas, die is vannacht naar bosnie vertrokken. is 2 weken weg. ik ben alleen thuis. maakt het alleen maar lastiger..
bier en fok lijkt het ook niet te worden. niet zo handig voor mijn keel. denk thee om snel beter te worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelendDan word het een biertje erbij en lekker FOK!ken haha
Slim, ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bier en fok lijkt het ook niet te worden. niet zo handig voor mijn keel. denk thee om snel beter te worden.
quote:
Het gaat, beetje verkouden.quote:
haha iedereen heeft er last van. keelpijn, verkouden en dat soort dingen!. succesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Het gaat, beetje verkouden.
Schorre keel. Maar mocht van Lola de auto mee, dus iig droog over
Alcohol doodt bacterien he..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bier en fok lijkt het ook niet te worden. niet zo handig voor mijn keel. denk thee om snel beter te worden.
Mocht je zomaar de auto mee ja?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Het gaat, beetje verkouden.
Schorre keel. Maar mocht van Lola de auto mee, dus iig droog over
dat zou best kunnen maar dan denk ik aan vodka en niet bier. bier is niet goed voor mijn keel op dit moment.quote:
Sjees, zo laat? Ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schrok om 7.40 wakker
En jij?
[..]
Mogge
Jep, ik hoor er ook meer mensen over jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
haha iedereen heeft er last van. keelpijn, verkouden en dat soort dingen!. succes
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mocht je zomaar de auto mee ja?
Nee, frustratie. Ik denk dat ik zo een topic open.quote:
In je vakantie? Terwijl je je om kan draaien en door kan slapen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, frustratie. Ik denk dat ik zo een topic open.
Nee, verslapenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sjees, zo laat? Ben je vrij vandaag?
[..]
Jep, ik hoor er ook meer mensen over ja
[..]
Het is een ander soort frustratie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
In je vakantie? Terwijl je je om kan draaien en door kan slapen?
Ik denk dat ik je topic ga verpesten uit jaloezie.
Join the clubquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef heloef het volgende:
Godverdomme ik ben weer dwars door 3 wekkers heen geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |