Geverfd of natuurlijk?quote:
Dat past toch heul niet gekkiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij is dit de categorie mijn-piemel-probeert-mijn-lichaam-in-te-kruipen.
Natuurlijkquote:
Ik vind dat juist wel mooi.quote:
Ik vind dat juist heel vervelend soms.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenmlijk maakt haarkleur me niet eens zoveel uit.
Blond vind ik wel wat hebben omdat het verkleurt met de zon (ja ja ik ben raar)
Waren ze even duur? Dm eens?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het maar wel de moeite waard
ik zal nooit de kop van mijn ouders vergeten toen ik het bedrag noemde
Tsssskquote:
Ik vind het niksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel mooi.Ik wou dat ik rood haar had.
Mooi, want het mijne is geverfd rood.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Behalve als het heel donkerrood is tegen het kastanjebruine aan
. Dat vind ik wel mooi.
Ik heb ooit een rossige man gehad, met felblauwe ogen. Woah.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Vooral dat rossige
. Bah. Maar goed, ieder zijn meug. Bij vrouwen kan het nog mooi zijn, bij mannen is het altijd een no go.
M'n kut raakt er zo droog als de sahara van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rossige man gehad, met felblauwe ogen. Woah.
gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waren ze even duur? Dm eens?
[..]
Tssssk
Alison Sudol
Ligt aan de persoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meest sexy haarkleur ooit, als je het mij vraagt
Hmm een roze pluk bij blonde meisjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
Rood haar, als ik iets lelijk vind.
Nuance, donkerrood tegen het kastanjebruine aan vind ik wel mooi. Bij vrouwen dan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood haar, als er één sexy haarkleur is
Maakt toch niet uit, rood id roodquote:
quote:
Hoiquote:
Hij was way out of my league, maar de hosselkoningin overwint altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n kut raakt er zo droog als de sahara van.
Ik vind dat juist mooi, het is puur natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel vervelend soms.
Ten eerste was het geen vraag aan jou en ten tweede maakt het wel verschil. Natuurlijk rood is wel heel anders.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm een roze pluk bij blonde meisjes.
[..]. Al kan bruin of blond ook sexy zijn
.
[..]
Maakt toch niet uit, rood id rood.
[..]![]()
.
[..]
Hoi.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met blauwe ogen
Zoals m'n ex
Mohhhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Huis in Wassenaar is het niet geworden. Pauperbuurt.
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Ja hoor, bruin of blond kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, bruin haar is ook mooi hoor.
Roodharigen zie je niet zo veel.
Recessief gen. Sterft binnenkort wel een keer uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, bruin haar is ook mooi hoor.
Roodharigen zie je niet zo veel.
Wassenaar heeft een pauperbuurt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Paars heb ik gehad. Kun je beter niet in de zomer laten doen, vooral als je van nature blond bent, dan moet je elke twee weken opnieuw.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op het punt in mijn leven waarbij ik denk, ik wil eens een andere haarkleur. Maar ik wil dan ook een knalkleur, roze of paars.
En in die kleur ga ik m'n haar niet verven. Ik denk dat ik een pruik ga kopen.
simone simonsquote:
Scherp bra, dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Roodharig, als in roodgeverfd? Wat je vaker bij altomeisjes ziet.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood haar, als er één sexy haarkleur is
Ja, dat is ook de reden dat ik beter een pruik kan kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Paars heb ik gehad. Kun je beter niet in de zomer laten doen, vooral als je van nature blond bent, dan moet je elke twee weken opnieuw.
Correctie, rood haar sterft wellicht zo goed als uit, maar de genen blijven natuurlijk gewoon bestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recessief gen. Sterft binnenkort wel een keer uit.
Verdomme.quote:
ik dacht dat daar alleen elite woondequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Hoi allemaal.
Gewoon extensions nemenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op het punt in mijn leven waarbij ik denk, ik wil eens een andere haarkleur. Maar ik wil dan ook een knalkleur, roze of paars.
En in die kleur ga ik m'n haar niet verven. Ik denk dat ik een pruik ga kopen.
Jup. Had ik ook niet verwacht! Iets met Maritzstraat en dan daarvoor nog met een p.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wassenaar heeft een pauperbuurt?
Net als blond.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recessief gen. Sterft binnenkort wel een keer uit.
Vind ik ook wel mooi. Ooit gehad, maar is lang geleden. Nu heb ik donkerbruin/zwart.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Scherp bra, dat klopt inderdaad.
[..]
Jij snapt het.
Ik doel dan ook op het rode haar eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Correctie, rood haar sterft wellicht zo goed als uit, maar de genen blijven natuurlijk gewoon bestaan
quote:
Ja komt vast wel goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mohhh
Nou hopelijk komt er heel gauw wat anders en beters
Het staat je wel goed in ieder geval.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mooi. Ooit gehad, maar is lang geleden. Nu heb ik donkerbruin/zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |