Jawel! Maar we hebben het begin doorgekeken, vandaag ingesprongen bij The Mentalist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Lutte, wist jij dat het nieuwe afleveringen zijn van The Mentalist en Castle?!
Die aflevering van vorige week was tof. Deze is fakking saai en kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Maar we hebben het begin doorgekeken, vandaag ingesprongen bij The Mentalist.
Ja heb niet gekekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die aflevering van vorige week was tof. Deze is fakking saai en kut
Klinkt bekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja heb niet gekekenIk moet zoveel volgen heb d'r de tijd en energie niet voor.
Nu De zomer voorbij.
Sinds Sterren Springen. En toch kijken we er naar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Die BN'ers onder hypnose-show lijkt me de grootste bullshit sinds, sinds... sinds.... toen!
Patty Brard doet mee, dat zegt al genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Die BN'ers onder hypnose-show lijkt me de grootste bullshit sinds, sinds... sinds.... toen!
Sinds Patty met een komkommer in d'r wauwel zat en nummer 31 sambal bij met een zwaard d'r komkommer doormidden sneed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Hehehehe!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een uurtje op de crosstrainert bij aapje.
whehehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sinds Patty met een komkommer in d'r wauwel zat en nummer 31 sambal bij met een zwaard d'r komkommer doormidden sneed.
Ik moet ook nog ff fixen dat ik kan sporten bij m'n aapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een uurtje op de crosstrainert bij aapje.
Wel lekker kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. mijn sleutelbeenderen zijn zichbaar!
Sobotta doet de groetjes aan Femurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'
Je wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'
Niceeequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sobotta doet de groetjes aan Femur
ik heb er zoooo'n spijt van dat ik die ooit verkocht heb...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niceee
Sobotta heeft m'n rug naar de klote geholpen
Toen het bij Talpa kwam keek er niemand naar, nu zullen er wel weer ruim anderhalf miljoen mensen kijken. Gewoon omdat Patty achter maanmannetjes rentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds Sterren Springen. En toch kijken we er naar.
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er zoooo'n spijt van dat ik die ooit verkocht heb...
Ja, ga er maar vanuit dat ik er ben dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduzkaaaaa
Ik ben 23 december in Enschedeeeeee. Kom je ook? Ik heb nog iets van je
zit er nog steeds over te denken om ze gewoon weer te bestellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen
Heb nu dus de nieuwste versie, vier delen, zo mooi
Stop jij ook iets in het gleufje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ga er maar vanuit dat ik er ben dan.
Ja klopt, op school liggen de oude oude (één deel) nou menn dat is een boekwerkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit er nog steeds over te denken om ze gewoon weer te bestellen.
In de tijd dat ik ze had waren het twee delen.
Denk het niet, veel te druk. Blijf van een afstandje kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stop jij ook iets in het gleufje?
Ik heb ooit een poging tot Fysiotherapie gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja klopt, op school liggen de oude oude (één deel) nou menn dat is een boekwerk
Heb je ooit iets in die richting gestudeerd dan?
Ik heb m'n eerste gleuf-ervaring gefilmd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog nooit wat in die gleuf gedaan. Wordt wel tijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste gleuf-ervaring gefilmd.Wat ging er nou in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat een vage verjaardag van iemand die ik niet meer ken op de kalender... dus ja, lijkt me wel leuk om te komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Komen er nog meer mensen naar Enschedeeeeeee 23 december. Kunnen we knuffelen en dan warme choco met slagroom drinken met een flink punt appeltaart.
Jaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat een vage verjaardag van iemand die ik niet meer ken op de kalender... dus ja, lijkt me wel leuk om te komen
Oh wat balenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een poging tot Fysiotherapie gedaan.
Anatomie had ik een 9 voor, Fysiologie een 8 maar natuurkunde wilde gewoon echt niet lukken helaas
Ahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Bier en tientje tralallalala!
Eh, alleen een tientje.
Lijkt me wel gezellig, het is nog niet de slotdag, toch? Want die is altijd zo massaal. Het is wel een teringeind weg.quote:
Nee, dagje ervoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, het is nog niet de slotdag, toch? Want die is altijd zo massaal. Het is wel een teringeind weg.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker drankje doen op de Oude Markt.
Nog een tweet...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr... nog steeds mijn printer niet binnenIk kots op MyCom
Vanaf nu elke dag een klaagmail sturen. Love it!
Enschede <> SR? Lijkt me wel, anders doen ze dat daar niet toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je daar een beetje goed komen vanaf het treinstation?
Vorige tweets werd niet eens op gereageerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een tweet...
iets in de richting van: 'Dankzij de falende levering van @mycom nog geen printer en dus een onvoldoende voor school #kutzooi'
Heel makkelijk. Minuutje of 7 lopen. Gids ik wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je daar een beetje goed komen vanaf het treinstation?
Ohja ..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Enschede <> SR? Lijkt me wel, anders doen ze dat daar niet toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Minuutje of 7 lopen. Gids ik wel.
-1 voor klantenservice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vorige tweets werd niet eens op gereageerd
quote:Geachte lezer,
Ondertussen heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Ik wil graag een DUIDELIJK antwoord over wanneer ik mijn bestelling thuis bezorgd krijg.
Patrick achternaam
Ohw ja... dat is de drietigste toch alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappenlijstje maken voor mijn verjaardag.
Ik ben meestal zo van; Ik koop voor 250 euro en houd voor 175 over
GESTRUCTUREERD BOODSCHAPPEN DOEN!
JAAAAAAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... dat is de drietigste toch al?!
Dat is volgende week zaterdag alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAAA
Maar ik vier het de zevenentwittigste al!
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Holymoly. Oktober is dus ook zó weer over
Dan komen ze met een laf weerwoord als in "We kunnen u helaas niet vertellen wanneer uw bestelling precies thuis bezorgd zal worden", gevolgd door een hoop vingerwijzen naar de ingeschakelde postbezorger. Het is beter om iets te zeggen alsquote:
quote:"Beste mensen van MijnPrintertje,
het is alweer vijf weken geleden sinds ik bij u een bestelling heb gedaan en BETAALD, voor een printer (noem hier de merknaam). Uw website vermeldde op dat moment dat het product in voorraad is en binnen 24 uur verzonden zou worden (Patriiieeek, ik weet niet of dat is, maar als dat zo was dan moet je dat zeker vermelden!). Ik heb een aantal dagen, inmiddels weken, relatief geduldig gewacht op mijn bestelling maar ondertussen begint dat geduld aardig op te raken.
Meerdere malen heb ik contact met jullie opgenomen met als antwoord dat de printer 'spoedig' verzonden zou worden. Maar nog steeds heb ik geen printer.
IK MOET ALLES WAT IK HEB GETYPT OVERSCHRIJVEN OP REGELTJESPAPIER MET EEN KROONTJESPEN ANNO 2012 GODVERDOMME
(Misschien is dat bovenste niet zo handig).
Ik vraag u met onmiddellijke ingang de printer naar me te versturen en mocht dit nog steeds niet mogelijk zijn, verzoek ik u per direct het al 5 weken in uw bezit zijnde geld terug te storten op mijn bankrekeningnr. 12.34.567.890 op de naam van MR. KISS MY FURRY BUTT.
Zodat ik elders een printer kan bestellen die wel op de beloofde datum bezorgd zal worden.
Met de hartelijke anus-stekels, gegroet ik u,
Meneer Patrieiieeek.
Ik ga jou voortaan mijn brieven laten schraaaaivenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan komen ze met een laf weerwoord als in "We kunnen u helaas niet vertellen wanneer uw bestelling precies thuis bezorgd zal worden", gevolgd door een hoop vingerwijzen naar de ingeschakelde postbezorger. Het is beter om iets te zeggen als
[..]
Rich bitchquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, dat is wel een beetje een kijk ik heb veel geld op mijn rekening post
Klopt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan komen ze met een laf weerwoord als in "We kunnen u helaas niet vertellen wanneer uw bestelling precies thuis bezorgd zal worden", gevolgd door een hoop vingerwijzen naar de ingeschakelde postbezorger. Het is beter om iets te zeggen als
[..]
LEUGENS DUS! LEUGENS!quote:Beste PatriQue89
Bedankt voor uw e-mail.
Ten tijde van uw bestelling had het door u bestelde product, een onbekende levertijd. Hierdoor is uw bestelling in backorder komen te staan. Dit houdt in dat wij uw bestelling gaan leveren zodra dit product weer voorradig is.
Inmiddels is de levertijd van uw bestelling bekend, de verwachte leverdatum van uw bestelling is 26-09-2012 Indien u de bestelling wilt annuleren vernemen wij dit graag van u.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Edwin
MyCom Nederland
wachten wachten wachten..quote:Goedenavond,
4 september jongstleden heb ik een printer bij jullie besteld. De verwachtte leverdatum was 26-09-2012. Inmiddels zijn we 13 dagen verder, maar ik heb nog niks ontvangen. Is hier al meer informatie over?
Het ordernummer is 2473813.
PatriQue89
LEES GODVERDOMME MIJN MAIL, DAN WIST JE DAT IK EEN MANNETJE WAS!quote:Geachte meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw email.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
De reden waarom uw product tot op heden nog niet is afgeleverd komt doordat het product niet voorradig was. Uit de gegevens van ons systeem wordt uw bestelling morgen verwacht op het afleveradres.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ach op die van mij staat ¤17quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
Och... ik denk dat er meer passiva op Patrick zijn rekening staat dan mijn flucturerende bende. Tot zover 'rich bitch with a bad creditcard'
Owquote:
Ahw poppiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
OwDaarvan kan ik net 2,5 dag reizen naar mijn werk
In het verleden toen ik nog benzine was moest ik dagelijks 8 euro zelf bijlappen. Maar tegenwoordig is het dekkendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw poppieJe krijgt wel reiskostenvergoeding?
En spaarrekening idd Pat, pleur alles daarop en doe de rest contant![]()
Mwah... als ik loon stufi en zoto binnen heb, dan sla ik altijd even aan het rekenen wat mijn rekeningen zijn die maand(school,telefoon,verzekering,rijles). Dan kijk ik of ik nog dingen ga doen die maand. Daar basseer ik op hoeveel geld ik nodig heb om uit te geven die maand. De rest gaat naar m'n spaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw poppieJe krijgt wel reiskostenvergoeding?
En spaarrekening idd Pat, pleur alles daarop en doe de rest contant![]()
Waarom moest je huilen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhhhh, het is bijna een jaar geleden dat ik jankend in bed lag met Rene.
LIEF HE?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
LIEF HE?
Ahw, do tellquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
LIEF HE?
Ik 82 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
Een klein jaartje geleden was ik twee dagen achter elkaar wakker.
omdat niet eerlijk voor de restquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen? #3 Vote horkjen
Lutte, hoezo sta jij er niet eens bij?!
Goed punt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat niet eerlijk voor de rest
Was dattes nu pas afgelopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TV kieken... +heenreis +terugreis
Dat heet snurken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
Ik knor ook wel eens lief in mijn slaap
Ik wel!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig is de helft al verklapt door die fijn gemonteerde previewsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen eindelijk battles. Ben wel benieuwd
Voor Kane-maatstaven vind ik het dit keer meevallen.quote:
wakker worden met Kane en daarna die meuk van Carly Rae.. Ik heb nu al een kutdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor Kane-maatstaven vind ik het dit keer meevallen.Niet dat ik het meer dan 2x per dag aan kan horen, maar toch.
Goedemorgen!
Gelukkig zit Madrid niet in jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Heb ik ook. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor Kane-maatstaven vind ik het dit keer meevallen.Niet dat ik het meer dan 2x per dag aan kan horen, maar toch.
Goedemorgen!
Geen idee hoe dat kan.quote:
jjjjoequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Rijles, school, sporten, afspraak, naar huis. Drukkkkkkk
Het staat er ook vreemdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik ook. Gelukkig maar.
[..]
Geen idee hoe dat kan.
Ongeveeeerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm.
Weet je al wanneer je moet/kan afrijden enzo?
nog 2,5 dag werken en dan 1,5 week vakantie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 1 weekje school.. Dan eerst een weekje vrij
nou, kijk eens aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Lutte het volgende:
Mail van m'n stage adres, ze zijn blij dat ik de problemen wat betreft vervoer tijdig aangeef en ze gaan hier rekening mee houden met de planning. Ik vind ze lief!
Wheheequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik kom net thuis en blijkt er bij mijn buren een wietplantage te zijn opgerold.... 2e keer al.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice! Wat ga je met je vrije tijd doen?
Gaat je vaste dealer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en blijkt er bij mijn buren een wietplantage te zijn opgerold.... 2e keer al.
En dat terwijl ik niet in een achterbuurt woon
Sensatie
In natura door je geile strakke hete stagebegeleider van 29quote:
Hahaha, wij knuffelen best vaakquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef iBenny het volgende:
Als je iemand een knuffel geeft heb je keiharde neucqseks met die gene. Logica.
gaarnequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In natura door je geile strakke hete stagebegeleider van 29
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Mycom heeft nog niet gereageerd op mn mail. Als ik thuis ben het mailtje van cee maar vrsturen.
ow jee sterktequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik zit strakkies met een kippenhok met vrouwen hier, en ja kippenhok want ik praat niet zoveel als die andere 3
Dus ik hoop nog iets van de battles mee te krijgen
OMG!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik zit strakkies met een kippenhok met vrouwen hier, en ja kippenhok want ik praat niet zoveel als die andere 3
?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef Renesite het volgende:
Im sad cause boi is getting weird etc
Dingetje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef iBenny het volgende:
Als je iemand een knuffel geeft heb je keiharde neucqseks met die gene. Logica.
Dat is wel flink kut jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef Lutte het volgende:
Ik ben zeer zwaar genaaidDe antwoorsleutel van afgelopen tentamen is aangepast, zeven vragen vervallen, daarvan had ik er vijf goed. Dus dat scheelt al gauw tien procent of meer
Heb ik ook eens gehad... 2 geschrapte antwoorden die ik beide goed had... anders had ik een 5.7 gehad ipv een 5.3..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef Lutte het volgende:
Ik ben zeer zwaar genaaidDe antwoorsleutel van afgelopen tentamen is aangepast, zeven vragen vervallen, daarvan had ik er vijf goed. Dus dat scheelt al gauw tien procent of meer
Das kutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad... 2 geschrapte antwoorden die ik beide goed had... anders had ik een 5.7 gehad ipv een 5.3..
Ja, dat klopt ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad... 2 geschrapte antwoorden die ik beide goed had... anders had ik een 5.7 gehad ipv een 5.3..
Te simpel geschrapt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu nog 72%.. Ruim voldoende, maar de reden waarom sommige vragen geschrapt___!!
Nou één vraag was echt fout. Eentje was het ene antwoord niet goed en het andere matig, maar er staat duidelijk dat je het beste antwoord moest kiezen. Eentje is een rekenvraag, je mag er geen rekenmachine bij houden dus bij elke optie staat de breuk en het percentage. Bij eentje klopt die niet, overigens het foute antwoord.. De andere vier is gewoon echt dikke vette onzin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook niet![]()
[..]
Te simpel geschrapt?
Hmmm. Dat is kut danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou één vraag was echt fout. Eentje was het ene antwoord niet goed en het andere matig, maar er staat duidelijk dat je het beste antwoord moest kiezen. Eentje is een rekenvraag, je mag er geen rekenmachine bij houden dus bij elke optie staat de breuk en het percentage. Bij eentje klopt die niet, overigens het foute antwoord.. De andere vier is gewoon echt dikke vette onzin.
Huh?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
Ik koppel Titanium nog steeds aan Last Man Watching
Oh, geen ideeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat nummertje kwam in die tijd meerdere keren langs
Je vroeg eromquote:
En je moet toch ff doorkijken! Elk seizoen wordt beter. 4 is een knaller.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Cee het volgende:
Boh, Breaking Bad, ben net met seizoen 2 begonnen maar het wil maar niet vlotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef PatriQue89 het volgende:
En René en ik gaan samenwonen.Ik wilde al bijna "Gefeliciteerd" roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna "Gefeliciteerd" roepen
uhuh, dat snapte ik ook al niet, wat denken ze nouquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
Dat Saristading van Senseo__!
Die koffiecapsules zijn veel te duur. Als je dat plastic ding open knipt kun je het gewoon hervullen koffiebonnen. Stuk goedkoper
Ik snap hem ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dat snapte ik ook al niet, wat denken ze nou
aaahhwwwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
Meisje bij 16 and pregnant, vriendje overleden en baby in het ziekenhuisEn dat op de vroege ochtend!
Maanmannetjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Die hypnoseshow is nu al te genant voor woorden
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
Golden Girls is ook echt verschrikkelijk
verse eiersaladequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
Flinke bak eiersalade gemaaktNeem het maar ff voor lief dat ik er dan morgen uitzie als Frankenstein
Dat is echt m'n grote zwaktequote:
Je weet waar je het voor doet!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
helaas alleen maar poeder en water voorlopig![]()
eiersalade gaat wel op de lijst van dingen die ik meteen ga maken als het weer kan
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
Jup, alhoewel ik er deze keer meer moeite mee heb dan de vorige keer lijkt het wel ;p
Niet dat ik me niet kan beheersen, maar toch. Enige lekkere wat ik nu binnen krijg is Nespresso en rare theesoorten die ik aan het uitproberen ben
Ik vrees voor de Nederlandse versie van Rosaennequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Ik zag Yes-R aan voor Valerio
Het zakje eet ik niet, dat smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen
Je had het zakje laatst ook ergens ingedaan toch?
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zakje eet ik niet, dat smaakt nergens naar![]()
Bedoel je dat ik het in een bierglas had gegoten?
cambridge?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
Jup, alhoewel ik er deze keer meer moeite mee heb dan de vorige keer lijkt het wel ;p
Niet dat ik me niet kan beheersen, maar toch. Enige lekkere wat ik nu binnen krijg is Nespresso en rare theesoorten die ik aan het uitproberen ben
Veel plezier!!! En de ns isquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Op naar wicked. Bedankt ns dat zwolle er weer uitligt!
aaaawwww. Kusjequote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef Renesite het volgende:
Ik lieg als ik zeg; graag gedaan. Behalve voor jouuu
Alleen val ik niet meer in slaap
Dat zijn de ergste!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Godskolere... in de bus al een man die mij doodirriteerde.
Die zit nu ook in de trein. Foto's van de kleinkinderen gaan nu rond in de trein
Willemijn is echt geweldigquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zal lukken. Vandaag wel willemijn als het goed is. Ben benieuwd naar dr
Hoop het ook.voor.je! Echt kippenvelquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb echt fenomenale riffs gehoord... hoop dat ze ze doet vandfaag
Ik had toen Kelvin!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoor net dat Jim niet speelt.
Ik ga echt JANKEN als ferry speelt
Ja... Niet zo'n zin inquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is echt freaky.En nu met die sticker eraf moet je foldertjes bij hem bezorgen?
Oh wat naar...quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
Omg.. Er gebeurde net zoiets engs!
Ik was folders aan het bezorgen, kwam ik een hele enge man tegen, hij zegt hoi nou ik zeg beleefd dag terug, liep ie naar zijn huis de hele tijd omkijken en lachen. Gaat naar binnen, komt weer naar buiten en begint z'n ja/nee sticker er af te krabben. Ik vind het freaky
kelvin keet en suzanne de heij die coor het eerst opgaat als elphaba. En dat vind ik doodeng!!quote:
Geen Willemijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kelvin keet en suzanne de heij die coor het eerst opgaat als elphaba. En dat vind ik doodeng!!
Hè bah, Lut. Zorg er inderdaad voor dat je iemand aan de telefoon hebt als je daar in de buurt bent. Al doe je maar alsof. Wellicht is het gewoon een doorsnee Fok!ker, die man, maar toch, ik ben zelf ook zo wantrouwig als de pest en je kan maar beter voorkomen dan genezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
Omg.. Er gebeurde net zoiets engs!
Ik was folders aan het bezorgen, kwam ik een hele enge man tegen, hij zegt hoi nou ik zeg beleefd dag terug, liep ie naar zijn huis de hele tijd omkijken en lachen. Gaat naar binnen, komt weer naar buiten en begint z'n ja/nee sticker er af te krabben. Ik vind het freaky
Het zal vast ook niks (kwaads) zijn, maar wat voorzichtigheid is nooit mis. M'n ouders hebben het adres ook nu, dus mocht ik verdwijnen weten ze me te vinden!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Hè bah, Lut. Zorg er inderdaad voor dat je iemand aan de telefoon hebt als je daar in de buurt bent. Al doe je maar alsof. Wellicht is het gewoon een doorsnee Fok!ker, die man, maar toch, ik ben zelf ook zo wantrouwig als de pest en je kan maar beter voorkomen dan genezen.
Hahaha best wel een rare gezegde dat laatste, gezien je studie.
dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Hè bah, Lut. Zorg er inderdaad voor dat je iemand aan de telefoon hebt als je daar in de buurt bent. Al doe je maar alsof. Wellicht is het gewoon een doorsnee Fok!ker, die man, maar toch, ik ben zelf ook zo wantrouwig als de pest en je kan maar beter voorkomen dan genezen.
Hahaha best wel een rare gezegde dat laatste, gezien je studie.
deed mee aan oznmarypoppins. Eerste show eriit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen WillemijnKelvin deed het echt leuk toen! Wie is Suzanne de Heij??
Ik snap het, beetje een teleurstelling
Dat is toch niet gezond?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat probeert die Oostenrijkse ruimte-springer nu maar er zijn wat problemen.
Het wordt met twintig seconde vertraging uitgezonden, voor het geval dat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan ik me ook niet voorstellen. Ik wil niet en wel kijken.
Ja dat.. Echt er moet toch een moment in dat plan komen waarop je denkt, defaq ben ik mee bezig?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:45 schreef Cee het volgende:
Zo heb ik het nog helemaal niet bekeken, Lut.Ergens is dat wel waar maar ik vind het vooral zo zielig voor zijn ouders die live meekijken en geen idee hebben of hun zoon nog ooit terug op aarde komt en zo ja, in wat voor toestand. Maar tegelijkertijd zijn er mensen die veel destructievere dingen doen met hun lichaam. Ook voor de kick, maar zonder de entertainmentwaarde.
imgur.com?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:57 schreef Lutte het volgende:
Ik lig echt dubbel om een afbeelding maar hij staat op m'n iPod, hoe kan ik die hier plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |