Jawel! Maar we hebben het begin doorgekeken, vandaag ingesprongen bij The Mentalist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Lutte, wist jij dat het nieuwe afleveringen zijn van The Mentalist en Castle?!
Die aflevering van vorige week was tof. Deze is fakking saai en kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Maar we hebben het begin doorgekeken, vandaag ingesprongen bij The Mentalist.
Ja heb niet gekekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die aflevering van vorige week was tof. Deze is fakking saai en kut
Klinkt bekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja heb niet gekekenIk moet zoveel volgen heb d'r de tijd en energie niet voor.
Nu De zomer voorbij.
Sinds Sterren Springen. En toch kijken we er naar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Die BN'ers onder hypnose-show lijkt me de grootste bullshit sinds, sinds... sinds.... toen!
Patty Brard doet mee, dat zegt al genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Die BN'ers onder hypnose-show lijkt me de grootste bullshit sinds, sinds... sinds.... toen!
Sinds Patty met een komkommer in d'r wauwel zat en nummer 31 sambal bij met een zwaard d'r komkommer doormidden sneed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Hehehehe!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een uurtje op de crosstrainert bij aapje.
whehehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sinds Patty met een komkommer in d'r wauwel zat en nummer 31 sambal bij met een zwaard d'r komkommer doormidden sneed.
Ik moet ook nog ff fixen dat ik kan sporten bij m'n aapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een uurtje op de crosstrainert bij aapje.
Wel lekker kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. mijn sleutelbeenderen zijn zichbaar!
Sobotta doet de groetjes aan Femurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'
Je wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'
Niceeequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sobotta doet de groetjes aan Femur
ik heb er zoooo'n spijt van dat ik die ooit verkocht heb...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niceee
Sobotta heeft m'n rug naar de klote geholpen
Toen het bij Talpa kwam keek er niemand naar, nu zullen er wel weer ruim anderhalf miljoen mensen kijken. Gewoon omdat Patty achter maanmannetjes rentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds Sterren Springen. En toch kijken we er naar.
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er zoooo'n spijt van dat ik die ooit verkocht heb...
Ja, ga er maar vanuit dat ik er ben dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Vaduzkaaaaa
Ik ben 23 december in Enschedeeeeee. Kom je ook? Ik heb nog iets van je
zit er nog steeds over te denken om ze gewoon weer te bestellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen
Heb nu dus de nieuwste versie, vier delen, zo mooi
Stop jij ook iets in het gleufje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ga er maar vanuit dat ik er ben dan.
Ja klopt, op school liggen de oude oude (één deel) nou menn dat is een boekwerkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit er nog steeds over te denken om ze gewoon weer te bestellen.
In de tijd dat ik ze had waren het twee delen.
Denk het niet, veel te druk. Blijf van een afstandje kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stop jij ook iets in het gleufje?
Ik heb ooit een poging tot Fysiotherapie gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja klopt, op school liggen de oude oude (één deel) nou menn dat is een boekwerk
Heb je ooit iets in die richting gestudeerd dan?
Ik heb m'n eerste gleuf-ervaring gefilmd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog nooit wat in die gleuf gedaan. Wordt wel tijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste gleuf-ervaring gefilmd.Wat ging er nou in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat een vage verjaardag van iemand die ik niet meer ken op de kalender... dus ja, lijkt me wel leuk om te komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Komen er nog meer mensen naar Enschedeeeeeee 23 december. Kunnen we knuffelen en dan warme choco met slagroom drinken met een flink punt appeltaart.
Jaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat een vage verjaardag van iemand die ik niet meer ken op de kalender... dus ja, lijkt me wel leuk om te komen
Oh wat balenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een poging tot Fysiotherapie gedaan.
Anatomie had ik een 9 voor, Fysiologie een 8 maar natuurkunde wilde gewoon echt niet lukken helaas
Ahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Bier en tientje tralallalala!
Eh, alleen een tientje.
Lijkt me wel gezellig, het is nog niet de slotdag, toch? Want die is altijd zo massaal. Het is wel een teringeind weg.quote:
Nee, dagje ervoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, het is nog niet de slotdag, toch? Want die is altijd zo massaal. Het is wel een teringeind weg.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker drankje doen op de Oude Markt.
Nog een tweet...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr... nog steeds mijn printer niet binnenIk kots op MyCom
Vanaf nu elke dag een klaagmail sturen. Love it!
Enschede <> SR? Lijkt me wel, anders doen ze dat daar niet toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je daar een beetje goed komen vanaf het treinstation?
Vorige tweets werd niet eens op gereageerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een tweet...
iets in de richting van: 'Dankzij de falende levering van @mycom nog geen printer en dus een onvoldoende voor school #kutzooi'
Heel makkelijk. Minuutje of 7 lopen. Gids ik wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je daar een beetje goed komen vanaf het treinstation?
Ohja ..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Enschede <> SR? Lijkt me wel, anders doen ze dat daar niet toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Minuutje of 7 lopen. Gids ik wel.
-1 voor klantenservice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vorige tweets werd niet eens op gereageerd
quote:Geachte lezer,
Ondertussen heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Ik wil graag een DUIDELIJK antwoord over wanneer ik mijn bestelling thuis bezorgd krijg.
Patrick achternaam
Ohw ja... dat is de drietigste toch alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Boodschappenlijstje maken voor mijn verjaardag.
Ik ben meestal zo van; Ik koop voor 250 euro en houd voor 175 over
GESTRUCTUREERD BOODSCHAPPEN DOEN!
JAAAAAAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... dat is de drietigste toch al?!
Dat is volgende week zaterdag alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAAA
Maar ik vier het de zevenentwittigste al!
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Holymoly. Oktober is dus ook zó weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |