SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 13-10-2012 12:29:09 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oef.. dat plaatje..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/124214192
zo dat ging lekker!
heerlijk temperatuurtje geen buikklachten. goede benen.
wat wil je nog meer!
5km in 28.30home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ooh leuk een hardlooptopicZocht er al een tijdje naar.
Gelijk opscheppen dan maar, voor het eerst sinds 5 jaar 25 minuten aan een stuk gerend, 4,10 kilometer. Voelt goed.
Volg trouwens het c25k schema, iemand anders die dit ook heeft gebruikt? Heerlijk fijn met een app op de smartphone die precies bijhoudt hoe ver ik ren en hoe lang ik nog moet. Net week 6 afgerond, nog 3 weken te gaan en ik ren 5 kilometer in 30 minuten![]()
![]()
das wel snel zeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/124214192
zo dat ging lekker!
heerlijk temperatuurtje geen buikklachten. goede benen.
wat wil je nog meer!
5km in 28.30kap nah![]()
Hoi,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Keselo het volgende:
Ooh leuk een hardlooptopicZocht er al een tijdje naar.
Gelijk opscheppen dan maar, voor het eerst sinds 5 jaar 25 minuten aan een stuk gerend, 4,10 kilometer. Voelt goed.
Volg trouwens het c25k schema, iemand anders die dit ook heeft gebruikt? Heerlijk fijn met een app op de smartphone die precies bijhoudt hoe ver ik ren en hoe lang ik nog moet. Net week 6 afgerond, nog 3 weken te gaan en ik ren 5 kilometer in 30 minuten
Ik doe zelf Evy de 2006 versie en heb net les 22 gedaan.
Er zitten hier meer beginners die met diverse schema's werken.
Welkom
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
En ook zat beginners die na een tijde blessures krijgen
Werkt wel snel verslavend het rennen.kap nah![]()
Jaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef linebear het volgende:
Waar we uitkijken naar de volgende wedstrijden de marathon zelf komt ook nog eens op tv
als ik niet mag rennen, ga ik er wel naar kijken. Mèt snack-worteltjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gezellig delen met Mollyquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zondag maar opnieuw beginnen met Evy, les 1....(voor 1 dag dan)
Had een blessure (overbelasting, iets te lang meegelopen met de loopgroep), ging na 3 weken weer lopen en hoppa, griepje erbij
Ik ben wel van plan om naar de loopgroep te gaan als ik de 5km gelopen heb, eens..
Maar goed, zijn ergere dingen in de wereld.kap nah![]()
Ohjee die TT voorspelt weinig goeds, veel zieken en blussures?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jep. Bijholteontsteking hierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohjee die TT voorspelt weinig goeds, veel zieken en blussures?
Vandaag weer bij de fysio geweest. Oefeningen voor de lage rug meegekregen; lijkt er toch wel op dat die (een deel van) de problemen met m'n benen veroorzaakt. Dus, verstevigen van de spieren (spiercorset rond m'n wervels) en wat mobiliteit creëren door te rekken enzo. Volgende week weer
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Presentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?(nou ja op wat kleine dingen na maar die weerhouden me niet van het lopen
)
![]()
moiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?![]()
![]()
200%!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?
Nog steeds uberhard aan het werk, dus 2x deze week ipv 3x. Spierpijn van afgelopen training dinsdag, maar zaterdagochtend loop IK lekker in de duinen ;-)![]()
100 procent fit niet maar wel voldoende om nog even door te knallenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
presentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wel 100% fit?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bah, tot het laatste moment uitgesteld, maar toch de 4 mijl geannuleerd. Blessure is nog steeds aanwezig.. lijkt me niet verstandig te starten zondag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: