SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WT!
Je komt niet zaterdag
Je gaat Huppel dr bday vieren toch?quote:
Heb ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
Schrijf dat es in je dagboek unf...
tist
Ik wil geen schouderklopje van jou.quote:
kom zaterdagquote:
Het is maar fok......quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wap/sms het naar intronic.. zal je merken hoe interessant het is
wap netwerk bestaat dat nog?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wap/sms het naar intronic.. zal je merken hoe interessant het is
is je goed recht, stel je voor dat je besmet raakt met mijn autismequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil geen schouderklopje van jou.
serieus reagerenquote:
Het is je aids wat ik vrees.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is je goed recht, stel je voor dat je besmet raakt met mijn autisme
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is je aids wat ik vrees.
quote:
Uftie komt richting Brabantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okay naar tilburg rijden, kusjes
voorzichtjes rijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat was kortquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doe ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar school gaan voor je ouders.
Wat bedoel je met dikke?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje rij je trouwens zo'n dikke vrachtwagen?
Ja die ene op mijn facebook bij foto'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zo eentje die dus maar 90 mag. Standaard grootte jeweetwel
Als jij zo een bent die andere vrachtwagens inhaalt op de snelweg...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja die ene op mijn facebook bij foto's
Ja, die van mij gaat 91quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij zo een bent die andere vrachtwagens inhaalt op de snelweg...
Laatst ook weer, reed relaxed 140 zo over de linker baan. Zo'n hoere vrachwagen inhalen, gelijk op de rem.quote:
stoere boi 140 ditdatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laatst ook weer, reed relaxed 140 zo over de linker baan. Zo'n hoere vrachwagen inhalen, gelijk op de rem.![]()
Weet je wat het is..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laatst ook weer, reed relaxed 140 zo over de linker baan. Zo'n hoere vrachwagen inhalen, gelijk op de rem.![]()
Uiteindelijk heb je altijd wel weer auto's achter je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet je wat het is..
Als ik achter eentje blijf rijden die maar 80 rijdt of iets eronder dan zit ik elke keer te dicht op dus haal ik in..
Maar ik gooi hem er ook niet voor als er een auto aankomt die inhaalt met 100, 120
zelfde als er een hele sliert auto's aan komt wacht ik wel meestal even
Oke dan wel respect.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet je wat het is..
Als ik achter eentje blijf rijden die maar 80 rijdt of iets eronder dan zit ik elke keer te dicht op dus haal ik in..
Maar ik gooi hem er ook niet voor als er een auto aankomt die inhaalt met 100, 120
zelfde als er een hele sliert auto's aan komt wacht ik wel meestal even
Alsof dat mijn probleem is dan..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je altijd wel weer auto's achter je.
Vanuit de zandstraat is het 5 min lopen. Is 1 stop VOOR het prinsbernard plein,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
JaIs het 17 minuten lopen vanaf Zandstraat bushalte?
Want SV zegt dat dat we ook kunnen uitstappen bij Prins Bernhardplein en dat is vlakbij de Appie en is het nog maar een paar minuten lopen
Zeg ik niet, ik zeg alleen dat je altijd wel een auto achter je hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof dat mijn probleem is dan..
Auto's die met 70 omhoog gaan in de tunnel. Meteen afschieten zulke mensen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
Vrachtwagens die 40 rijden in Spanje de berg op, gevaarlijk is dat.
sommige mensen weten het terugschakelprincipe niet, ik heb toch de 2500toeren te pakken is genoeg?!?!?!1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Auto's die met 70 omhoog gaan in de tunnel. Meteen afschieten zulke mensen..
dus dat word inhalen in tunnel wat niet mag of afremmen en met 50-60 omhoog wat voor oponthoud zorgt in de tunnel plus kettingbotsing omdat alle vrachwagens dichtop zitten want als alles afremt vormt er een file..
Hey loser, ja jij. Ik noem je loser en er is niks wat je ertegen kunt doen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef coban het volgende:
gewoon vrachtwagenchauffeur worden en op linkerrijbaan blijven rijden
bom op je vrachtwagenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey loser, ja jij. Ik noem je loser en er is niks wat je ertegen kunt doen..
van 5 naar 4 is ook veel moeitequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sommige mensen weten het terugschakelprincipe niet, ik heb toch de 2500toeren te pakken is genoeg?!?!?!1
Nooit geweten dat je een al qaida strijder was..quote:
Nee sommige mensen snappen dat niet, 5e versnelling rijd je hoge snelheden mee blabla.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
van 5 naar 4 is ook veel moeite
ik ben een leiderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je een al qaida strijder was..
hoeveel missies heb je al gedaan? oh wacht een groentje xdxd
Ja maar in 100 zet je hem ook in de 5 maarja met kleinere motors moet je wel terugschakelen naar de 4quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee sommige mensen snappen dat niet, 5e versnelling rijd je hoge snelheden mee blabla.
1.3 van mijn opa maakt volgens mij genoeg toeren om in zijn 5 de berg op te gaan, als ik 120 rijd heb ik de 4500 al te pakken dacht ik en 160 is 5000.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar in 100 zet je hem ook in de 5 maarja met kleinere motors moet je wel terugschakelen naar de 4
jij mag mijn bomgordel zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij durft jezelf niet eens op te blazen voor vader land
als je het doet neem je mij mee?
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoeveel toeren mijne in zn 5 heeft als ik iets van 100 rijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1.3 van mijn opa maakt volgens mij genoeg toeren om in zijn 5 de berg op te gaan, als ik 120 rijd heb ik de 4500 al te pakken dacht ik en 160 is 5000.
haramquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef coban het volgende:
South Parkik ga helemaal van het begin beginnen
Volgens 9292 was het 17min lopen vanaf de Rijkswegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vanuit de zandstraat is het 5 min lopen. Is 1 stop VOOR het prinsbernard plein,
met de 1.5 van mijn vader moest ik wel terugschakelen naar zijn 4 ook al reed ik hem met 4000 toeren erop, mja ik zat met dat zuinig principe in mijn hoofd en mijn vader van maakt niet uit hoeveel je verbruikt zolang je die berg maar opkomt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoeveel toeren mijne in zn 5 heeft als ik iets van 100 rijden ik heb een 1.2
Ja, maar de ene wagen heeft meer koppel op hoge toeren en de andere op lage..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
met de 1.5 van mijn vader moest ik wel terugschakelen naar zijn 4 ook al reed ik hem met 4000 toeren erop, mja ik zat met dat zuinig principe in mijn hoofd en mijn vader van maakt niet uit hoeveel je verbruikt zolang je die berg maar opkomt.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ik ziek word.......
Volgens de stats koppel bij 2500, maar 4000 is toch redelijk hoog en is een benzine, benzine is altijd hoog toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar de ene wagen heeft meer koppel op hoge toeren en de andere op lage..
die van mij op hoge
Niet afhakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ik ziek word.......
Ja, diesel op lage toerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens de stats koppel bij 2500, maar 4000 is toch redelijk hoog en is een benzine, benzine is altijd hoog toch?
Dus in theorie trekt diesel harder op en dan pas komt benzine aanracen?quote:
Ja, maar een benzine bouwt ook sneller toeren op..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus in theorie trekt diesel harder op en dan pas komt benzine aanracen?
Even luisteren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoor mijn oom nu bij Radio Hilversum hij is daar radio Dj
Klopt, op vakantie waren er alleen maar dieselauto's, allemaal ingehaald.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar een benzine bouwt ook sneller toeren op..
Diesel valt helemaal weg qua kracht, benzine tot toerenbegrenzer en dan pas schakelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
Als je optrekt met een diesel zal je merken dat je niks meer hebt in de hoge toeren, dus schakel je eerder. Met een benzine ben je ook nog feller en kan je alle toeren gebruiken..
Maar ik weet niet wat sneller is er zijn zoveel mogelijkheden zoals turbo enzo
Mijnent kan gewoon in het rood komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Diesel valt helemaal weg qua kracht, benzine tot toerenbegrenzer en dan pas schakelen.
en toen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
Dientje ik heb laatst geracet tegen een Porsche in die 1.3
Ja dat kan altijd, maar je motor is niet krachtig meer toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijnent kan gewoon in het rood komen
ik kom niet meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Nu krijg ik nog meer zin in de meet door die PM
Straatraces in Amsterdam politie ingelicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
Dientje ik heb laatst geracet tegen een Porsche in die 1.3
Nee.. te veel toeren dus de transmissie draait dan al te snel..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat kan altijd, maar je motor is niet krachtig meer toch?
Ja verloren ofcourse, het was een tweebaans stoplicht maar na het stoplicht moest de linkerbaan invoegen uit mijn ooghoek zag ik links een zwarte auto en in mijn hoofd was ik vastberaden ik ga voor deze auto toen sprong ie op groen ik op het gas ineens vliegt er een porsche ik gaf vol gas tot de 6000/6500 toeren ofzo mja ik kon hem niet bijhouden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en toen?
Wat voor auto heb je eigenlijk
Gewoon voor het stoplicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Straatraces in Amsterdam politie ingelicht.
Ik ook zo ongeveer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben er zaterdag denk ik pas rond 16:00 15:00 ongeveer precieze tijden weet ik niet precies
Ja porsche is overkill tegen suzuki natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja verloren ofcourse, het was een tweebaans stoplicht maar na het stoplicht moest de linkerbaan invoegen uit mijn ooghoek zag ik links een zwarte auto en in mijn hoofd was ik vastberaden ik ga voor deze auto toen sprong ie op groen ik op het gas ineens vliegt er een porsche ik gaf vol gas tot de 6000/6500 toeren ofzo mja ik kon hem niet bijhouden.
Auto van mijn opa is Suzuki WagonR+ zelf heb ik geen auto.
die van mij is ook zwartquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
Suzuki swift dan moet ik altijd aan die ramp denk ik in Apeldoorn Koninginnedag
Ja logisch maar zelf wist ik helemaal niet dat het een porsche was en mijn vader reageerde heel droog waarom heb je hem niet ingehaald.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja porsche is overkill tegen suzuki natuurlijk
Mijn moeder heeft ook een Suzuki swift gts 1.3 ofzo..
die wielen spinnen snel
zelf heb ik een suzuki swift uit 2011
Ja hij is felquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja logisch maar zelf wist ik helemaal niet dat het een porsche was en mijn vader reageerde heel droog waarom heb je hem niet ingehaald.
Deze Suzuki voelt eigenlijk best krachtig, gas pedaal is gevoelig in tegenstelling tot mazda van mn vader waar ik gerust plankgas in kan drukken.
Koppeling zit ook totaal geen speling in, hier vasthouden of ik val uit.quote:
Hypoquote:
Yo OVquote:
quote:
zelfde als bij die van me mamsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Koppeling zit ook totaal geen speling in, hier vasthouden of ik val uit.
Elke Suzuki is dus zo, voor de rest rijdt ie wel lekker alleen heb ik het weleens voor elkaar gekregen om hem 3x achter elkaar uit te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zelfde als bij die van me mams
Schaam je :|quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Elke Suzuki is dus zo, voor de rest rijdt ie wel lekker alleen heb ik het weleens voor elkaar gekregen om hem 3x achter elkaar uit te krijgen.
Milkshake van de passagiers, maar daarna heb ik er wel van geleerd heb er alweer 600km mee gereden.quote:
Ging je ochtendbieren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik langs de ah reed kon ik me niet inhouden om een sixpackje te halen
Dientjequote:
geef ik open hem wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb een topic maar durf hem niet te openen straks krijg ik ban
Waarom zou je een ban krijgen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb een topic maar durf hem niet te openen straks krijg ik ban
beetje sick mindedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom zou je een ban krijgen dan?
Ik heb nog nooit autogeredenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat is het chillste automerk dat jullie hebben gereden?
Ohquote:
Waar gaat je topic over?quote:
Mazda, van de 3 auto's die ik gereden heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat is een chill auto merk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon openen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
soort van het tegemoet komen van dood met een beetje te veel informatie
Welke 3?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mazda, van de 3 auto's die ik gereden heb.
Ja dan komt het maagzuur boven ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je zo hard moet hoesten, dat je bijna moet kotsen.
Mazda Demio, WagonR+, Opel Corsaquote:
Baasquote:
heb ik keer met vrachtwagen gehadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Oceanview het volgende:
Zonder stuurbekrachtiging rijden zo raar voelt dat voor de 1e keer.
ik had hem erger verwachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zo goed was die ook weer niet, ik lijk wel duivels nu
lobiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gister had hij wel een topic over mij geopend
waarom niet..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:30 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje g mag ik bieries klappen in je waggie?
basiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
altijd, ik zeg toch dat het mag
Maar ik had ergens gelezen dat jij 99,9% zou komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Yo FL je stuurt mij een PM maar ik sta heul niet op de 'komers' lijst
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Slaap zacht, Ridder Spaghettivreter.
Thnx, ik zal mijn best doen om gezond op de meet te verschijnen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
SV slaap lekker man en rust goed uit. Neem uit voorzorg wat keel snoepjes ofzo.
Uw vraag is in verwerking.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:10 schreef Flippiee het volgende:
Kan iemand De tijd een uur terug spoelen zodat ik nog een uur kan slapen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uw vraag is in verwerking.
27 Oktober zal de klok een uur achteruit gaan.
Geen dank.
Gr
Waarschijnlijk houdt dat in dat je veelste materialistisch bent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb al 2x gedroomd dat mijn mobiel van grote hoogte naar beneden en stuk viel. Waarom droom ik daar over?
Dat laatste denk ik. Materialisme valt reuze mee. Behalve Op schoenen na dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt dat in dat je veelste materialistisch bent.
Of dat je gewoon trots bent op je mobiel en 'm niet kwijt wil
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Goeienmorgen, ik voel me vreselijk slecht
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uw vraag is in verwerking.
27 Oktober zal de klok een uur achteruit gaan.
Geen dank.
Gr
Mij niet trouwens, heb vandaag op school gehoord dat ik morgen een verplichte excursie hebquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeieeeeeemorgen trouwens.
Zie ik al jullie nerdjes morgen gewoon
Rot op, echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mij niet trouwens, heb vandaag op school gehoord dat ik morgen een verplichte excursie heb
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik was er niet toen dat werd gemeld dinsdag dus kreeg het vandaag te horen
Dus school op zaterdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis een tripje naar musea in amsterdam. Domme recensies schrijven etc
Kom je 's avonds niet dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik eerst naar huis/leiden ga en dan naar nuland.quote:
Mag ik mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Dv komt niet lees ik? Meld je ziek meid
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
nja het is niet verplicht maar als je niet heen gaat heb je een incompleet portfolio wat betekend dat je het vak anders over moet doen in het 3e jaar en daar heb ik geen zin in
Jaquote:
meh lijkt mij ook nietsquote:
Dankjequote:
2 weken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Helemaal natgeregend![]()
Maar wel vakantie
Nee 1tjequote:
Jouw school startte ook 1 week later dan de mijne denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb pas over 1 week vakantie
oh ja dat kan welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw school startte ook 1 week later dan de mijne denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |