SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WT!
Je komt niet zaterdag
Je gaat Huppel dr bday vieren toch?quote:
Heb ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
Schrijf dat es in je dagboek unf...
tist
Ik wil geen schouderklopje van jou.quote:
kom zaterdagquote:
Het is maar fok......quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wap/sms het naar intronic.. zal je merken hoe interessant het is
wap netwerk bestaat dat nog?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wap/sms het naar intronic.. zal je merken hoe interessant het is
is je goed recht, stel je voor dat je besmet raakt met mijn autismequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil geen schouderklopje van jou.
serieus reagerenquote:
Het is je aids wat ik vrees.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is je goed recht, stel je voor dat je besmet raakt met mijn autisme
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is je aids wat ik vrees.
quote:
Uftie komt richting Brabantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okay naar tilburg rijden, kusjes
voorzichtjes rijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat was kortquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doe ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar school gaan voor je ouders.
Wat bedoel je met dikke?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje rij je trouwens zo'n dikke vrachtwagen?
Ja die ene op mijn facebook bij foto'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zo eentje die dus maar 90 mag. Standaard grootte jeweetwel
Als jij zo een bent die andere vrachtwagens inhaalt op de snelweg...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja die ene op mijn facebook bij foto's
Ja, die van mij gaat 91quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij zo een bent die andere vrachtwagens inhaalt op de snelweg...
Laatst ook weer, reed relaxed 140 zo over de linker baan. Zo'n hoere vrachwagen inhalen, gelijk op de rem.quote:
stoere boi 140 ditdatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laatst ook weer, reed relaxed 140 zo over de linker baan. Zo'n hoere vrachwagen inhalen, gelijk op de rem.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |