Wat een baas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Murdera het volgende:
Shockerend hoeveel van zijn denkbeelden ik met hem deel eigenlijk.
Zijn er echt nog mensen die youtube-tags gebruiken?quote:
Ja is gebruiksvriendelijk tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die youtube-tags gebruiken?
Ja, inleidingsplaatje ergo lokkertje om erop te klikkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die youtube-tags gebruiken?
Nah dan pijnig ik mezelf nog liever met de roede.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kwestie van vaak zien, hij wordt pas leuk na 10 keer kijken
Waarom zou je 10 keer naar iets kijken wat niet leuk is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kwestie van vaak zien, hij wordt pas leuk na 10 keer kijken
Nou ja als je daarna zeker zou weten dat het supergrappig zou zijn.. dan tjah kan het het waard zijn tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zou je 10 keer naar iets kijken wat niet leuk is.
Voorbereiding op de tocht naar de hel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zou je 10 keer naar iets kijken wat niet leuk is.
Ja maar hoe weet je dat, omdat iemand dat zei? Want dan heeft die persoon dus 10 keer naar iets niet leuks zitten kijken in de hoop dat het leuk ging worden. Dat is toch sneu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je daarna zeker zou weten dat het supergrappig zou zijn.. dan tjah kan het het waard zijn toch
Ga jij ook 10 keer naar je drol kijken om te zien of het bij de 10e keer een grappige drol word?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je daarna zeker zou weten dat het supergrappig zou zijn.. dan tjah kan het het waard zijn toch
Dat is zo maar ja ik kan geen garantie geven wat betreft humor hé.. en nou ja deze wordt juist wel alleen maar saaier, vond hem de eerste keer juist wel leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je dat, omdat iemand dat zei? Want dan heeft die persoon dus 10 keer naar iets niet leuks zitten kijken in de hoop dat het leuk ging worden. Dat is toch sneu.
Totaal niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga jij ook 10 keer naar je drol kijken om te zien of het bij de 10e keer een grappige drol word?
Mijn drol verteld altijd een grap voordat ik hem doorspoelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaareen drol is sowieso grappig om te zien
Mijne splasht altijd in het water en dat water kriebelt dan tussen mijn benen en laat me giegelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn drol verteld altijd een grap voordat ik hem doorspoel
Bijna zaterdagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat geel
Tenue wordt dus of geel of rood
Heb wel gele nagellak, maar hoor pas zaterdag welk tenue we krijgen.
Dus ga maar Rood-Geel-Rood-Geel-Rood doen
Oplossing: ga naaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat geel
Ah gele nagellak, die zijn vaak hels. Tig laagjes nodig voor ze goed dekken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |