Die moet ik ook volgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niiiice, ik ben nog met de verhardkuur bezig. Heb ook een matte roze geloof ik, van OPI.
Jaloers, want OPIquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niiiice, ik ben nog met de verhardkuur bezig. Heb ook een matte roze geloof ik, van OPI.
Vrouwen die doen alsof je hun vriendje bent als excuus omdat het hun goed uit komt, en je daarna weer gewoon vrolijk in de friendzone parkeren.quote:
Ja, heb net gekeken en het is La Paz-itively Hot Matte. Die topcoats zijn ook wel handig, vooral flakies zijn prachtig matte.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaloers, want OPI![]()
Dit is gewoon een topcoat.
Moet je haar niet eerst willen voordat je in de friendzone kan komen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die doen alsof je hun vriendje bent als excuus omdat het hun goed uit komt, en je daarna weer gewoon vrolijk in de friendzone parkeren.
Ik heb de swapdoos thuisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, heb net gekeken en het is La Paz-itively Hot Matte. Die topcoats zijn ook wel handig, vooral flakies zijn prachtig matte.
Je wil 'r, geef het maar toe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je haar niet eerst willen voordat je in de friendzone kan komen?
quote:
Burn in hell Twiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
En godverdomme, maak me dood. Ik ben over nagels begonnen in deze reeks terwijl Myraela, moneyfornothing en Joysa ook online zijn.
Ok.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
En godverdomme, maak me dood. Ik ben over nagels begonnen in deze reeks terwijl Myraela, moneyfornothing en Joysa ook online zijn.
Achteraf was dat best wel dom ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
OHMY
Fuck ik ben jaloers, heb je al gekozen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
Kan me voorstellen, wel tof! Terug stoppen is ook moeilijk, ik kan geen afstand doen van mijn lakjes hoor.quote:
Het is het beste om dit topic te laten sterven, en ergens anders een nieuw leven op te bouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achteraf was dat best wel dom ja.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, wel tof! Terug stoppen is ook moeilijk, ik kan geen afstand doen van mijn lakjes hoor.
Zou voor mij ook echt een onmogelijke taak zijn. Zit altijd zoveel tofs in.quote:
Het is alsof ik je niet meer ken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef twi het volgende:
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef twi het volgende:
Oke, ik ga het toch wagen. Het spijt me, mannen: Wat is een swapdoos? Het klinkt veelbelovend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |