Doe eensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog wel foto's van ons samen Arma, op de beaut <3
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef trui het volgende:
tsja, en daar gebeurt 't toch wel eigenlijk. sorry.
Tegenwoordig kijk ik vaak eerst daar voor ik hierheen ga.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef trui het volgende:
tsja, en daar gebeurt 't toch wel eigenlijk. sorry.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ging ik ook weer f zitten tellen. Easy en ik zijn volgende maand 14,5 jaar getrouwd![]()
When did that happen?
Gaan jullie nog iets speciaals doen vandaag BE?
Vast.quote:
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vast.maar niet genaamd Easygoing.
wat is zeker? Maar aardig zeker ja.quote:
ik slaap nog wel eens samen met Easy, ik kan je geruststellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is zeker? Maar aardig zeker ja.
ja, of juist nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:08 schreef Lois het volgende:
[..]
ik slaap nog wel eens samen met Easy, ik kan je geruststellen
Moeilijk te volgen op je oude dag?quote:
nee! Volgns de overlevering snurk jij als een grote dus t is sowieso lastig 'samen' slapen dan hèquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:10 schreef easy-going het volgende:
Ik heb nog niet met de buurvrouw geslapen
Gisteren tot 23 uur gewerkt, vanochtend rond half 8 weer aanwezigquote:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik Easy kan verslaan, dus laat ons dan maar samen slapen jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee! Volgns de overlevering snurk jij als een grote dus t is sowieso lastig 'samen' slapen dan hè
Dat valt tegenwoordig best mee, ik heb mijn echtgenoot de laatste weken er niet over horen klagenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee! Volgns de overlevering snurk jij als een grote dus t is sowieso lastig 'samen' slapen dan hè
Ben je wel wijs?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gisteren tot 23 uur gewerkt, vanochtend rond half 8 weer aanwezig. De scherpte is er een beetje vanaf geloof ik.
.
ze heeft nu wel dat gipsbeen hè!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo ver dat ik Easy kan verslaan, dus laat ons dan maar samen slapen ja
je bent t aan t leren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef Lois het volgende:
Ik voel me heel oud vandaag en ben dus wijselijk nog een dag thuis gebleven.
Soms is die combinatie best slim.
hahahahaa tsssssquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent t aan t leren!
Ik kan nu wel zeggen: je bent ook oud.ren toch harder.
Sorry Loisquote:
jullie slapen op verschillende etages nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig best mee, ik heb mijn echtgenoot de laatste weken er niet over horen klagen
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
jullie slapen op verschillende etages nu?
ja, zie je. En zich buitengewoon ingezet voor een lekker bed voor beneden. Ai.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
En me dan ook helemaal niet stimuleren om die trap te oefenen he. "Doe maar voorzichtig, kijk maar uit, wacht er nog maar even mee".
Werken is voor de dommen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gisteren tot 23 uur gewerkt, vanochtend rond half 8 weer aanwezig. De scherpte is er een beetje vanaf geloof ik.
.
14 jaar zei je he? Dus we zitten weer in een 7 year itch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zie je. En zich buitengewoon ingezet voor een lekker bed voor beneden. Ai.
Trainingsbroek? Zo een witte katoenen slip en hemdsmouwen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk al in trainingsbroek op de bank met een halve liter Schultenbrau!.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
14 jaar zei je he? Dus we zitten weer in een 7 year itch?
Oja, vergeet ik helemaal BE te feliciteren!
Nee, je hebt helemaal gelijk. Met terugwerkende kracht had ik het echt niet beter kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:47 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd BE en Stinkie![]()
Het blijft een mooie foto en ik vind het topje zo mooi, BE.
Toen wist je eigenlijk al dat de herfsttinten jouw kleuren waren. Of ben ik nou in de war met je kleurenkaart?
Shit, ben je net 5 dagen langer dan ik op Fok..quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Shit, ben je net 5 dagen langer dan ik op Fok..
Fossiel...quote:
Noem t maar zinloos!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:27 schreef livelink het volgende:
Dus jij heb je een week voor de bruiloft van BE en Stinkie geregistreerd. Zinloos weetje verder.
twee? denk ik? misschien wel drie. Geen idee. ik probeer dat te verdingen Livelink, die kras op mijn zielquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef livelink het volgende:
Ach ja, Tanja. Trip to memory lane.
En hoeveel jaar later was je nou net niet de leukste nieuwkomer?
Even nagekeken en ik zit ook bijna 11 jaar op fok!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zit nu bijna 11 jaar op Fok, vroeger alleen in ONZ.
hahaha! ja, ik heb ook zo'n hoofd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef livelink het volgende:
Nou, het zinloze weetje sloeg op het feit dat ik dit nu altijd ga onthouden. Mijn hoofd zit vol met dit soort weetjes. En de belangrijke dingen vergeet ik gewoon![]()
Ach ja, Tanja. Trip to memory lane.
En hoeveel jaar later was je nou net niet de leukste nieuwkomer?
http://forum.fok.nl/topic/871949quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, mijn account is 7 jaar én één week oud.eat that!
dat je dat weet Vicky. ik moest dat echt opzoeken.
6 jaar en een dag langer dan ik.quote:
error#33?quote:
Dit is niet je meest verhelderende post, Vicky. Ons newbies mogen hier niet bijquote:
hmm.. Uhh sorry.. Is in het Oldbies Only topic..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is niet je meest verhelderende post, Vicky. Ons newbies mogen hier niet bij
kom maar Livelink, gaan we naar ons oldbie-newbieforum gaan we het er daar even over hebben *snirf*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef livelink het volgende:
Leeft dat oldbies topic nou een beetje? Of sterft het daar langzaamaan uit?
Oeh, wij schelen maar 5 dagen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
6 jaar en een dag langer dan ik.
ik heb toen wel wat gezien, maar zo met je modem internetten was nogal duur. en ik had verlof,want ik had pas een baby.
Wat is er dan op 12 april?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Vicky het volgende:
Ik kom er eigenlijk nooit, alleen op 12 oktobet en 12 april.. Maar ook alleen maar als ik het topic omhoog zie komen
ze doen blijkbaar aan halfjaarlijkse feesten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is er dan op 12 april?
Is dat de registratiedatum van je oldbieman?
ja, blijkbaar wordt de kans dat het misgaat met het klimmen der jaren groter, dus vieren zo gauw als het maar half legitiem is denk ik dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef livelink het volgende:
En ook al bijna 14,5 jaar met de Buurvrouw, toch![]()
Jullie doen ook al aan halfjaarlijkse feestjes?
Da's wel heel toevallig, op de dag dat easygoing vertelt dat jullie regelmatig samen slapen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef Lois het volgende:
Net tijdens het eten: "mama doe jij weleens aan tongzoenen?"
Echt de tomatensoep kwam zowat mijn neus uitdat opgroeien gaat me soms te snel...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's wel heel toevallig, op de dag dat easygoing vertelt dat jullie regelmatig samen slapen.
Easy doet het met de buurvrouw.
Easy doet het met jou.
Tongzoenen is voorspel?
Etc.
Ranzig forum, dit.
"pap hoe komen nou kindjes in je buik" op een avond dat eloise is werken heb ik met een gemompeld "dat vertel ik nog wel eens" afgedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef Lois het volgende:
Echt de tomatensoep kwam zowat mijn neus uitdat opgroeien gaat me soms te snel...
Ik las mijn 1e King op mijn 12e geloof ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat gaat rap zat. goeie vraag, zo voor tijdens de tomatensoep.![]()
Mijn kind leest Stephen King.en dan ook gelijk the Shining. vond ik ook wel even een momentje.
Ik werd er door overvallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit onder het beantwoorden van zulke vragen uit proberen te komen. Ik heb daar eigenlijk helemaal geen moeite mee. Ik vind het juist leuk dat ze van alles durven te vragen. Niet dat ik overal antwoord op geef he, ze hoeven bijvoorbeeld niet te weten hoe vaak en wanneer precies ik seks heb.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef Lois het volgende:
ik ook. En hij is nét 13, dus een laatbloeier denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik las mijn 1e King op mijn 12e geloof ik
Ik zei dat ik dat natuurlijk vaak gedaan heb en doe, toen hoorde ik naast me hartgrondig "ieeeeuuwwwwww"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef YPPY het volgende:
Die vraag komt hier meerdere keren per week, antwoorden is niet zo bijzonder meer inmiddels.
Maar.... Wat heb je geantwoord Lois? Dat willen we natuurlijk wel weten!
Whahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo hadden ze hier laatst een kwartjesmoment dat men vaker sex heeft dan dat je kinderen hebt.
Daar volgde wel wat impertinente vragen op ja!
Ja half jaar geleden ofzo. Kind was net 8 he. Of is dat laatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef trui het volgende:
[..]
maar swets, was dit dan de eerste keer dat die vraag kwam?
Dan pas???? Hier al jaren terug!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja half jaar geleden ofzo. Kind was net 8 he. Of is dat laat
22-11-63quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef trui het volgende:
ik moet mijn eerste Stephen King nog lezen.
Pet Sematary is ook het enig boek OOIT waarbij ik "gad-ver-damme!" dacht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef livelink het volgende:
Mijn eerste Stephen King heeft geleid tot nachtmerries. Nog steeds trouwens, af en toe komt hij terug.
Het was Pet Sematary. En nog steeds droom ik regelmatig dat mijn overleden huisdieren ineens terug zijn en zo eng zijn, dat ik ze alleen nog maar wil vermoorden, wat natuurlijk niet lukt![]()
De Richard Bachman-boeken heb ik wel verslonden.
Hier ook nog niet hoorquote:
Waar kindjes VANDAAN kwamen hebben we natuurlijk al veel eerder gehad (uit mama's buik) Hoe ze dan IN mama's buik kwamen was nieuwquote:
Daar heb ik de film ook van gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pet Sematary is ook het enig boek OOIT waarbij ik "gad-ver-damme!" dacht.
Dat komt door school. Daar hebben ze geleerd dat kippen in een kippenhok wonen en als er dan een haan komt, dat die 'kussen en knuffelen en vrijen' en dan komen er kuikentjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar kindjes VANDAAN kwamen hebben we natuurlijk al veel eerder gehad (uit mama's buik) Hoe ze dan IN mama's buik kwamen was nieuw
Hij is vervloekt voor het eind...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar heb ik de film ook van gezien![]()
Cujo vond ik ook erg
miseryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Die met die schrijver die na een ongeluk gegijzeld wordt door zijn verpleegster.. Hoe heet die ook alweer? Ik heb in mijn puberjaren héél veel King gelezen, en ineens was het over ja.
It is uit 86 hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef livelink het volgende:
Die 3 die jij noemde Swets, heb ik nooit gelezen. Misschien toch maar eens gaan doen.
It heb ik vervolgens nog gelezen, was ook wel vrij eng, trouwens.
In het algemeen of bij ET?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar kindjes VANDAAN kwamen hebben we natuurlijk al veel eerder gehad (uit mama's buik) Hoe ze dan IN mama's buik kwamen was nieuw
Herinner je je opeens dat Dolfje Weerwolfje (nou ja, voor hem waarschijnlijk niet, dat kwam waarschijnlijk wat te laat voor 'm) ooit eng was.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ook. En hij is nét 13, dus een laatbloeier denk ik![]()
Maar ik vond het zo groot en oud en wijs enzo.
Dát! Sinds L er is vind ik soms GTST al te spannend. Écht!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Saffier het volgende:
Ik kan geen goed spannend boek meer lezen of beetje spannende film meer zien zonder er nachtmerries en meer aan over te houden. Geloof dat ik King ook nog maar even skip als ik dit zo lees.
Hmmm ik heb gisteren nog met gr7 zittenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:37 schreef Gaoxing het volgende:
Jongste, onderweg naar basketbal, in de Skytrain: "Mam, I would like to see the Gangnam video. I think it is appropriate, unless you think [fluister] sexy [/fluister] is a bad word". Nee hoor lieverd, sexy is zeker geen slecht woord, en ja, volgens mij is die video nogal onschuldig. "Yeah. Hmmm.... Apart maybe.... Well..... First I thought they were humping, but they're not really." Wie heeft jou in godsnaam 'humping' geleerd?
Oh, er was nog een pagina. Op de vorige pagina sloot het echt heel leuk aan
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:11 schreef amaranta het volgende:
Wat me overigens niks verbaast, want zn moeder is net zo.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:11 schreef amaranta het volgende:
Wat me overigens niks verbaasd, want zn moeder is net zo.
Die heeft ook spieren en is een vrouwenmagneet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:11 schreef amaranta het volgende:
Wat me overigens niks verbaasd, want zn moeder is net zo.
Verschrikkelijk ijdel tot en met.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:32 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die heeft ook spieren en is een vrouwenmagneet?
En dan in het andere topic de wijsneus uithangen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:51 schreef amaranta het volgende:
Ik sla wel spellingflaters zo op de vroege ochtendzeg.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:52 schreef livelink het volgende:
Aan de andere kant is er ook niks mis met een beetje gezond zelfvertrouwen. Daar kom je ook best ver mee, volgens mij.
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
En dan in het andere topic de wijsneus uithangen.
Maar verhaaldje met een d is stommer. Zei zij (zij zei) ter verdediging.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
En dan in het andere topic de wijsneus uithangen.
Welk genre bedoel je dan precies, want King heeft van thriller tot absolute horror geschreven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:10 schreef trui het volgende:
ik hou helemaal niet van dat genre, dus denk niet dat ik er zo gauw aan zal beginnen. of ik moet ergens opgesloten zitten en er ligt niks anders dan die boeken. ik heb wel wat verfilmingen gezien, die vond ik wel aardig maar ook daarbij is 't niet mijn eerste keuze.
Voor Katja en Job is het gewoon de cowboy-video en is gangnam synoniem aan cowboy.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:37 schreef Gaoxing het volgende:
Jongste, onderweg naar basketbal, in de Skytrain: "Mam, I would like to see the Gangnam video. I think it is appropriate, unless you think [fluister] sexy [/fluister] is a bad word". Nee hoor lieverd, sexy is zeker geen slecht woord, en ja, volgens mij is die video nogal onschuldig. "Yeah. Hmmm.... Apart maybe.... Well..... First I thought they were humping, but they're not really." Wie heeft jou in godsnaam 'humping' geleerd?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:54 schreef amaranta het volgende:
Klopt.
Maar het is ook kind afhankelijk.
Zijn moeder vond mijn collega een rare juf omdat ze lelijke kleren draagt.
Oudste kwam net terug van een slaapfeestje en had daar Dirty Dancing gekeken. Die zag ik toen ik 16 was! Eerdaags nog maar eens het hele abortusgedoe ter sprake brengen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:23 schreef livelink het volgende:
Ja, je houdt het niet tegen, vrees ik. Zolang ze met het geleerde ook maar thuis durven komen, zodat je als ouders nog wat bij kan sturen.
Het lijkt me erg als je helemaal geen grip meer hebt op wat je kinderen buitenshuis meekrijgen. En dat gaat natuurlijk ook op een gegeven moment gebeuren, als ze echt ouder zijn. Nu krijg ik het meeste nog wel mee. Soms in stukken en flarden, maar ik ben wel goed in het bijeen brengen van al die stukken en flarden.
fantasy ook!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk genre bedoel je dan precies, want King heeft van thriller tot absolute horror geschreven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Welk genre bedoel je dan precies, want King heeft van thriller tot absolute horror geschreven.
haha die hele range, inclusief fantasy. niks voor moi!quote:
Welke genres lees je dan zoal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef trui het volgende:
[..]
[..]
haha die hele range, inclusief fantasy. niks voor moi!
heb jij dan ook tijden dat er ook helemaal niets blijft hangen? een soort totale verstrooidheid?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef livelink het volgende:
Ik herken dat wel, Lady-wrb. Ik lees momenteel alleen nog maar jeugdboeken van vroeger en chicklit.
Puur omdat ik me op andere dingen niet meer goed kan concentreren. Maar ja, ik lees in ieder geval weer. Er was ook een tijd dat ik me helemaal niet meer kon concentreren op lezen.
Dus ik ga ervan uit dat het weer goed zal komen.
dat herken ik ook wel. ik had afgelopen donderdag en vrijdag vrij, en hoewel ik veel van plan was, is er niet veel constructiefs uit mijn handen gekomen. alleen het standaard huishouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik had dat inderdaad ook, Lady. Toen Job werd opgenomen werd ik door de ouderbegeleidster op het UMC ongeveer gesommeerd om minder te gaan werken. Dus toen ben ik van 4 dagen naar 3 dagen gegaan en dat heeft wel heel erg geholpen. Het gekke was dat ze ook op mijn werk blij waren, want ik presteerde in 3 dagen meer dan daarvoor in die 4 dagen.
Helaas merk ik nu ook wel dat die twee vrije dagen gewoon vervliegen. Ik doe eigenlijk niks op die dagen, behalve dan wat huishouden. Ik ga de deur niet uit, totaal nog geen energie. Maar het gaat wel echt vooruit sindsdien.
oh, wat balen zegquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik was vanochtend al om 6 uur op. foutje, bleek acheraf, op mijn werk aangekomen was ik vergeten dat ik geruild had en pas vanavond hoefde te komen
ik ben dan ook alweer uit mijn dal aan het komen. een lange nacht goed slapen doet wonderen. (ik sliep al om 10 uur (ging er dus vanuit dat ik 6 uur opmoest, dus ging braaf vroeg naar bed) maar alle kans dat ik straks weer instortquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:12 schreef livelink het volgende:
Ik ben in mijn goede tijden zelfs nog niet zo productief als jij in je slechte tijden, Lady
Oh!! Das gewoon formaliteit joh!quote:
ik weet het, zo moet ik er ook ingaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh!! Das gewoon formaliteit joh!
Dat doe je gewoon ff.
Ja dat is hij al een tijdje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef -Spring het volgende:
Avond.
Wisten jullie dat Jan de Hoop homo is? Ik niet.
dat meen je nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef -Spring het volgende:
Avond.
uhhh ja..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef -Spring het volgende:
Avond.
Ik zou pedicure doen. Puur omdat ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje. kunnen kinderen ook een likdoorn op een teen hebben of is dat altijd een wratje?
L. heeft een pijnlijk plekje op zijn kleine teen en ik vind dat op een likdoorn(tje) lijken
moet ik daarmee naar de pedicure of kan ik zelf klooien met van die likdoornpleisters?
Jaaaaquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
iemand interesse in een cdtje van de efteling ?(speeldoosje nr 6)
zat van het weekend bij de telegraaf. ik heb het geluisterd maar het is niets voor hier.
en nee, ik ga er niet mee naar fhf
dat 'bevriezen' of 'wegbranden' schijnt onder de voet niet ideaal te zijn (volgens de dermatoloog waar ik met Willem naartoe ging nadat dat allemaal niet hielp voor de wratten onder zijn voet), omdat daar door vuil meer kans op onsteking is. wij gaan wratten altijd langdurig maar effectief te lijf met schuurpapier, een sterk salicylzuur zalfje van de huidarts (40%) en speciale pleisters. elke avond schuren, dan zalf erop, afplakken met die speciale pleisters en de nacht in laten trekken. zo pel je de huid laagje voor laagje af, tot je de wrat er uit kunt 'plukken' (ze hebben vaak een lange 'wortel'). kost wel een week of 6 à 8, maar het werkt wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:24 schreef -Spring het volgende:
O ja, ik had vroeger ook zwarte stip-wratjes onder mn voet. Zijn bevroren.
6 dagen laten zitten en dan afschuren inderdaad. Ik zit nu in de eerste plakcyclus dus kan nog geen resultaat laten wetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:36 schreef trui het volgende:
ja er schijnt een stofje in die lijm te zitten (welke weet men nog niet eens precies) dat heel goed werkt tegen wratten. maar je moet de ducttape wel een week laten zitten, toch, TF? en dan er afschuren?? (vertelde de huisarts). dat leek me nogal een gedoe.
Moet je dat opdrinken? Eerst warmmaken ofzo? Moet het in de magnetron of au bain marie??quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef Baby_Girl het volgende:
Jullie willen mij niet geloven, maar echt paardebloemmelk en blanke nagellak. Twee hooguit drie weken.
kom maar door met die pmquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Daar is mijn oudste helemaal weg van!
Nagellak drinken lijkt me wel dodelijk voor wratten inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je dat opdrinken? Eerst warmmaken ofzo? Moet het in de magnetron of au bain marie??
Specs willen we, specs!
ik heb dat volgens mij een keer op tv gezien. (of op internet ergens)quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is een amerikaanse geloof ik, die zo bezeten is van nagellak dat ze het ook drinkt. Het liefst met glitter zodat ze ook aan de binnenkant straalt
ik zou dan weer heel dramatisch heel die wrat eraf pulken en mezelf zover besmetten dat ik overal wratten heb enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef livelink het volgende:
Gelukkig heb ik nooit wratten en de kinderen tot nog toe ook niet.
Het idee van ducttape wegschuren of nagellak wegkrabben trekt me helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |