Doe eensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog wel foto's van ons samen Arma, op de beaut <3
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef trui het volgende:
tsja, en daar gebeurt 't toch wel eigenlijk. sorry.
Tegenwoordig kijk ik vaak eerst daar voor ik hierheen ga.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef trui het volgende:
tsja, en daar gebeurt 't toch wel eigenlijk. sorry.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ging ik ook weer f zitten tellen. Easy en ik zijn volgende maand 14,5 jaar getrouwd![]()
When did that happen?
Gaan jullie nog iets speciaals doen vandaag BE?
Vast.quote:
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vast.maar niet genaamd Easygoing.
wat is zeker? Maar aardig zeker ja.quote:
ik slaap nog wel eens samen met Easy, ik kan je geruststellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is zeker? Maar aardig zeker ja.
ja, of juist nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:08 schreef Lois het volgende:
[..]
ik slaap nog wel eens samen met Easy, ik kan je geruststellen
Moeilijk te volgen op je oude dag?quote:
nee! Volgns de overlevering snurk jij als een grote dus t is sowieso lastig 'samen' slapen dan hèquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:10 schreef easy-going het volgende:
Ik heb nog niet met de buurvrouw geslapen
Gisteren tot 23 uur gewerkt, vanochtend rond half 8 weer aanwezigquote:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik Easy kan verslaan, dus laat ons dan maar samen slapen jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee! Volgns de overlevering snurk jij als een grote dus t is sowieso lastig 'samen' slapen dan hè
Dat valt tegenwoordig best mee, ik heb mijn echtgenoot de laatste weken er niet over horen klagenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee! Volgns de overlevering snurk jij als een grote dus t is sowieso lastig 'samen' slapen dan hè
Ben je wel wijs?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gisteren tot 23 uur gewerkt, vanochtend rond half 8 weer aanwezig. De scherpte is er een beetje vanaf geloof ik.
.
ze heeft nu wel dat gipsbeen hè!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo ver dat ik Easy kan verslaan, dus laat ons dan maar samen slapen ja
je bent t aan t leren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef Lois het volgende:
Ik voel me heel oud vandaag en ben dus wijselijk nog een dag thuis gebleven.
Soms is die combinatie best slim.
hahahahaa tsssssquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent t aan t leren!
Ik kan nu wel zeggen: je bent ook oud.ren toch harder.
Sorry Loisquote:
jullie slapen op verschillende etages nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig best mee, ik heb mijn echtgenoot de laatste weken er niet over horen klagen
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
jullie slapen op verschillende etages nu?
ja, zie je. En zich buitengewoon ingezet voor een lekker bed voor beneden. Ai.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
En me dan ook helemaal niet stimuleren om die trap te oefenen he. "Doe maar voorzichtig, kijk maar uit, wacht er nog maar even mee".
Werken is voor de dommen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gisteren tot 23 uur gewerkt, vanochtend rond half 8 weer aanwezig. De scherpte is er een beetje vanaf geloof ik.
.
14 jaar zei je he? Dus we zitten weer in een 7 year itch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zie je. En zich buitengewoon ingezet voor een lekker bed voor beneden. Ai.
Trainingsbroek? Zo een witte katoenen slip en hemdsmouwen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk al in trainingsbroek op de bank met een halve liter Schultenbrau!.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
14 jaar zei je he? Dus we zitten weer in een 7 year itch?
Oja, vergeet ik helemaal BE te feliciteren!
Nee, je hebt helemaal gelijk. Met terugwerkende kracht had ik het echt niet beter kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:47 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd BE en Stinkie![]()
Het blijft een mooie foto en ik vind het topje zo mooi, BE.
Toen wist je eigenlijk al dat de herfsttinten jouw kleuren waren. Of ben ik nou in de war met je kleurenkaart?
Shit, ben je net 5 dagen langer dan ik op Fok..quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Shit, ben je net 5 dagen langer dan ik op Fok..
Fossiel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |