http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Vindt ze gewoon lollig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef StephanL het volgende:
Waarom zat Fajah daar?
Kijk ook voor het eerst een stukje
De zelfde reden waarom die keeper van Chelsea een helm draagtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef StephanL het volgende:
Waarom zat Fajah daar?
Is eruit gestemd en moet steeds duelleren tegen de volgende die eruit wordt gestemd. Fajah heeft die tot nu toe allemaal gewonnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef StephanL het volgende:
Waarom zat Fajah daar?
Ik ook.quote:
Daarom dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De zelfde reden waarom die keeper van Chelsea een helm draagt
Ohhhhh, apart dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is eruit gestemd en moet steeds duelleren tegen de volgende die eruit wordt gestemd. Fajah heeft die tot nu toe allemaal gewonnen.
Hij heeft niet geluisterdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Had je Frank maar beter moeten instrueren
Dat dus.. en die luie flikker broertjes maar niets doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
En hup Lodewijk gaat het wel weer even voor ze regelen. En dan krijgt hij stank voor dank
Het complot wordt al zo uitgekauwd dat het haast wel moet mislukken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dus.. en die luie flikker broertjes maar niets doen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Teringbroers helemaal zeiken en triest doen
En Fatima is ook al steeds zo vol lof en blij tegenover hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dus.. en die luie flikker broertjes maar niets doen.
Een beetje net als de grot vorig jaar.quote:
Dus een soort plan Pita? Wordt dit dan plan kapsalon?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het complot wordt al zo uitgekauwd dat het haast wel moet mislukken.
Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die hadden ze sowieso al niet bijelkaar moeten zetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Dat ten eerste, ook nog eens Fatima erbij. En dan vorige week die domme doos van een Joke die ze niet uit elkaar haaltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Die hadden ze sowieso al niet bijelkaar moeten zetten.
En die voeren ook nog eens vrij weinig uit. Ik mag toch hopen dat die er snel uitgaan, maar dat zal wel niet..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Oh ja, dat sloeg ook nergens op toen inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Lodewijk doet zo een Nicolas-tje ben ik bang
Wat is dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Lodewijk doet zo een Nicolas-tje ben ik bang
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
wat hoop ik dat Lodewijk jokers inzet en zelf 1 of ander complotje met Peggy en Tess heeft gesmeed om 1 van die vlaamse broers eruit te tyfen. achterbakse druiloren. en ik hoop dat Fatima "Belgische" trekjes krijgt en niet op een landgenoot stemt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus een soort plan Pita? Wordt dit dan plan kapsalon?Ik moest ook aan plan Pita denken. Kutbroers met die Fatima die niet eens over een balkje kan klimmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is eigenlijk ook wel te verwachten. Te sterke kandidaten gaan er vaak uit.
Het gebeurd wel vaker ja. Altijd erg stom, maar nu vind ik het nog een stuk erger, doordat ze er al vanaf dag één mee bezig zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik moest ook aan plan Pita denken. Kutbroers met die Fatima die niet eens over een balkje kan klimmen![]()
Het is eigenlijk ook wel te verwachten. Te sterke kandidaten gaan er vaak uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door thealterego1 op 11-10-2012 21:24:52 (spolier toegevoegd) ]
Mwa, ik vind het vaak ook een soort arrogantie/naïviteit bij de sterkere spelers. Ze denken veilig te zijn en vergeten het sociale spel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gebeurd wel vaker ja. Altijd erg stom, maar nu vind ik het nog een stuk erger, doordat ze er al vanaf dag één mee bezig zijn
Ja maar die broertjes spelen dat spel nu ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het vaak ook een soort arrogantie/naïviteit bij de sterkere spelers. Ze denken veilig te zijn en vergeten het sociale spel.
Zet het in een spoilerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef thealterego1 het volgende:
Zat er in de eerste voorstelaflevering niet een stukje waarin Lodewijk boos was en zei dat iedereen lekker alles zelf kon doen en hij niks meer ging uitvoeren? Dat zou op zich er wel nu in passen nadat hij stemmen tegenkrijgt, maar er wel in blijft...
Je opmerking zou terecht zijn als Lodewijk niet goed in de groep zou liggen. Maar hij is juist heel sociaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het vaak ook een soort arrogantie/naïviteit bij de sterkere spelers. Ze denken veilig te zijn en vergeten het sociale spel.
Maar die aflevering is toch al geweestquote:
Het zijn gelukkig geen tarantula's.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef EllaN het volgende:
Ze mogen ook wel eens kappen met spinnen in beeld brengen. Brr
Ik heb Lodewijk nog niet kwaad gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Maar die aflevering is toch al geweestEn ik weet ook niet meer of ik het goed weet... Maar ik zal het even wijzigen voor je.
Ja, ik vind het ook gemeen nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je opmerking zou terecht zijn als Lodewijk niet goed in de groep zou liggen. Maar hij is juist heel sociaal.
Ach het is weer eens wat anders dan de eeuwige krab die uit zijn hol in het zand komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zijn gelukkig geen tarantula's.
Maar er leven toch veel kleurrijke beesten op zo'n eiland? Die kunnen ze beter in beeld brengen.
Ik hoop het.quote:
Nou, gadverdamme zeg! Dat mag toch niet op tv! Er kijken kleine kinderen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Chai het volgende:
Gadver wat een vieze rimpels op die kop van Fatima
Ja hoop dat ze dit gedaan heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
Als Tess nou nadenkt zegt ze tegen de anderen dat ze op Lodewijk gaat stemmen en stemt ze op iemand anders. Dan weet ze dat ze sowieso niet weg gaat.
Ik vind haar wel een type voor overdreven botox etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Als Fatima 50 is ziet ze er uit als een verschrompeld oud wijfje.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Tess is gewoon een zwak geval, blijkt maar weer.
Daar is het al te laat voor, zo te zien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een type voor overdreven botox etc.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Peggy wel naar huis kan.
Nee, ze moet blijven!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Peggy wel naar huis kan.
Bizar gewoon hoe lelijk zij is zonder make-upquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Chai het volgende:
Gadver wat een vieze rimpels op die kop van Fatima
Eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Een van die broertjes weg. Die dikke bij voorkeur.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Fatima verraadt zichzelf... Lodewijk gaat wel wat munten inzetten
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ah daar is de hand van de redactie: de presentator nog even laten vragen naar tactiek etc.
Ze was zonder make-up nog best te doen. Maar zij is na haar 25e al gaan aftakelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bizar gewoon hoe lelijk zij is zonder make-up
Professionele make-up. Ze zal nu ook wel wat ophebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bizar gewoon hoe lelijk zij is zonder make-up
Afgekeken van Jeff.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ah daar is de hand van de redactie: de presentator nog even laten vragen naar tactiek etc.
Nouja... prettig ook niet meer op het moment. Laten we het op acceptabel houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eens.
Die ander is tenminste nog prettig om naar te kijken (ook al is het een Kutbelg).
Was die er eerder mee dan EPH?quote:
Idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef zoem het volgende:
Geen munten? Dat wordt dus exit Lodewijk.
nee is toch zo gingen er 4 op hem stemmen, geen munten dus schlussquote:
quote:
De EHET remix.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
nee is toch zo gingen er 4 op hem stemmen, geen munten dus schluss
Complot van het pokertrio + Tessquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Shit, ik heb een deel even totaal niet zitten volgen. Hoe de fuck komt het dat Lodewijk er uit is?
Ik geloof dat zij het beste maatje van Lodewijk is, dus dan snap ik dat wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
Peggy hebben ze buiten het complot gehouden
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef zoem het volgende:
Het complot is nu zo vaak in beeld geweest dat het eigenlijk niet meer spannend is.
Kut Belgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Shit, ik heb een deel even totaal niet zitten volgen. Hoe de fuck komt het dat Lodewijk er uit is?
Heb je het wel lief geschreeuwd?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Sunglasses het volgende:
Waarom luister Lodewijk niet als ik naar hem schreeuw dat hij munten in moet zetten! Dit is zo oneerlijk!
Dan heb je wel meer dan een deel niet gevolgd. Dit was al weken geleden bekend, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
en tessquote:
Dat is toch niet zo vreemd. Vrij logisch om de nieuwe eruit te stemmen.quote:
Landverraders... laten ze die luie broers er ff uitflikkeren!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd. Vrij logisch om de nieuwe eruit te stemmen.
Belgen en reservebelgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat moeten we nu zeggen dan, in plaats van Kutbelgen? Kutpokeraarsplustess?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Hij doet nu niets meer Lodewijk, was dat voor instelling?
Dat is toch gewoon een terechte reactie als je zo genaaid wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Hij doet nu niets meer Lodewijk, was dat voor instelling?
Mwah, het is zelden zo dat de bedenkers van een complot er later echt nog last van krijgen. Hooguit de week erna. Maar als ze dan de proef weer winnen, is men het al snel genoeg weer vergeten helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef zoem het volgende:
Lodewijk is pissed, en terecht
Pokertrio heeft zich lelijk te kijken gezet met zo'n dom complot zo vroeg in de wedstrijd.
Hij kan toch wel ff gaan vissenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een terechte reactie als je zo genaaid wordt.
Ik zou heel die tent waar ze wonen afbreken, eten wegflikkeren, vuur uitmaken zodra het aan is met water.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een terechte reactie als je zo genaaid wordt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou heel die tent waar ze wonen afbreken, eten wegflikkeren, vuur uitmaken zodra het aan is met water.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef zoem het volgende:
Lodewijk is pissed, en terecht
Pokertrio heeft zich lelijk te kijken gezet met zo'n dom complot zo vroeg in de wedstrijd.
Dat laatste heb ik van het begin af aan al heel raar gevonden... je geeft andere deelnemers daardoor automatisch al veel minder kansquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoop dat Lodewijk het programma wint. Waardeloze keuze van ER om drie mensen te vragen die elkaar zo kennen.
Ik zou de bak met rijst volschijten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou heel die tent waar ze wonen afbreken, eten wegflikkeren, vuur uitmaken zodra het aan is met water.
Nee, daar heb je zelf dan weer last van. Je kunt ze natuurlijk wel per ongeluk laten struikelen en in het water laten vallen als ze bij het randje van de mangrove lopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Like a bossquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Of iets met het eten doen, waardoor de anderen juist moeten schijten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik zou de bak met rijst volschijten.
Hij moet 't vuur gewoon uitpissen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk munten stelen en mag je die dan houden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, daar heb je zelf dan weer last van. Je kunt ze natuurlijk wel per ongeluk laten struikelen en in het water laten vallen als ze bij het randje van de mangrove lopen
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:40:40Bedankt voor alle leuke berichtjes;) #eenspeliseenspel #ExpeditieRobinson #uittloodjegeslagen reageer retweet
Inderdaad. Ik gun het beide, maar het zou wel leuker zijn als Lodewijk alsnog de samenselting haalt en dan die pokertrio eruit kicktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wel een spannend duel volgende week. Mogen van mij eigenlijk allebei wel door. Fajah verdient het zeker na al haar gewonnen duels en Lodewijk doet alles in het kamp. Lastige keuze.
Kuthoerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Ties02 het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:40:40Bedankt voor alle leuke berichtjes;) #eenspeliseenspel #ExpeditieRobinson #uittloodjegeslagen reageer retweet
![]()
![]()
Geen idee eigenlijk. Misschien iets voor Peggy, die is dat al gewend van WIDMquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk munten stelen en mag je die dan houden?
Ook leuk dat die proef elke keer hetzelfde isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Beeertjee het volgende:
Ik gun Lodewijk het zo.. dan zou het toch echt om ER draaien als hij in de samensmelting komt. Hij is een echte. Ben bang dat Fajah wint.. Zij is het nu echt al gewend, is heel erg licht en snel.
Ben benieuwd.
Dit×1000quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
als Tess nou gewoon naar Lodewijk en Peggy was gegaan, samen op 1 van die pokerbelgen hadden gestemd en Lo 1 joker in hadden laten zetten. Had Tess haar eigen hachje gered, dat van Lodewijk gered, een complot ontmaskerd en ze had fluitend nog een paar rondes verder kunnen komen want de bij Peggy en Lo opgebouwde credits had ze nooit meer verspeeld.
maar helaas.
dat zou geniaal zijn geweestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
als Tess nou gewoon naar Lodewijk en Peggy was gegaan, samen op 1 van die pokerbelgen hadden gestemd en Lo 1 joker in hadden laten zetten. Had Tess haar eigen hachje gered, dat van Lodewijk gered, een complot ontmaskerd en ze had fluitend nog een paar rondes verder kunnen komen want de bij Peggy en Lo opgebouwde credits had ze nooit meer verspeeld.
maar helaas.
Helaas denken de ER deelnemers zelden zo logisch naquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
maar helaas.
Ik had ook de hoop dat dit zou gebeuren omdat dat andere complot zooo erg in beeld werd gebracht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
maar helaas.
Heeft ze hier wel gelezen? Graag gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad... dit was echt niet slim van d'r.... want ze heeft d'r eigen hachje hier echt maar een week mee kunnen reddenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
maar helaas.
Agreed, en helemaal om ze in 1 team te stoppen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoop dat Lodewijk het programma wint. Waardeloze keuze van ER om drie mensen te vragen die elkaar zo kennen.
De montage was erg slecht. Ze brengen het telkens in beeld waardoor de spanning weg is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ook de hoop dat dit zou gebeuren omdat dat andere complot zooo erg in beeld werd gebracht.
En ook nog eens lelijk zo puur natuur.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef DjinN het volgende:
Wat een misselijk wijf is die Fatima zeg.
Ik erger me sowieso wel aan montages... zoals bij The Voice ook... ik weet nu al wie die battles winnen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
De montage was erg slecht. Ze brengen het telkens in beeld waardoor de spanning weg is.
Ja gatverdamme dat helemaal. Dat hoofd is niet meer te reddenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ook nog eens lelijk zo puur natuur.
mwoah, niet helemaal waar denk ik. eerst die Peggy er nog uit en dan haalt ze met een beetje mazzel de samensmelting en wordt ze in een proef bruut vernederd door Lodewijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... dit was echt niet slim van d'r.... want ze heeft d'r eigen hachje hier echt maar een week mee kunnen redden
En zelfs haar kont is superlelijk, die is al helemaal slap en er is niets van over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ook nog eens lelijk zo puur natuur.
The Voice is dan ook gewoon een dramatisch slecht programmaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso wel aan montages... zoals bij The Voice ook... ik weet nu al wie die battles winnen bijvoorbeeld
Dat vooral ja. En waarom ze voor 2 broers hebben gekozen snap ik ook niet. Ben benieuwd wat de achterliggende gedachte van de makers was om dat te doen? Onderzoek naar familiedynamieken onder zware omstandigheden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Zeker omdat de mensen die ze erbij vragen vaak doodleuk de volgende zijn bij een complot. Maar zo slim is ze niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... dit was echt niet slim van d'r.... want ze heeft d'r eigen hachje hier echt maar een week mee kunnen redden
Ach, erger dan WIDM dit jaar kan gewoon nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso wel aan montages... zoals bij The Voice ook... ik weet nu al wie die battles winnen bijvoorbeeld
Hier hoopte ik op, maar helaas....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
maar helaas.
De makers proberen hopen op spannende tv. Ze denken dat ze door twee broers erin te stoppen daar van te voren al voor kunnen zorgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dat vooral ja. En waarom ze voor 2 broers hebben gekozen snap ik ook niet. Ben benieuwd wat de achterliggende gedachte van de makers was om dat te doen? Onderzoek naar familiedynamieken onder zware omstandigheden?
Maar zoiets komt niet in Tess op. Ze weet niet eens hoe je "durven" spelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
maar helaas.
tis natuurlijk ook makkelijk lullen als je alle info hebt en lekker op de bank zit met een bak chiochips, maar toch hoopte ik het wel evenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar zoiets komt niet in Tess op. Ze weet niet eens hoe je "durven" spelt.
Natuurlijk is het voor ons een stuk makkelijker. Maar het is wel verbazingwekkend dat na al die jaren de deelnemers nog steeds zo naïef zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook makkelijk lullen als je alle info hebt en lekker op de bank zit met een bak chiochips, maar toch hoopte ik het wel even
Bwahahahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fatima maken ze digitaal helemaal af op twitter terecht.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plaats hier er een paarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:52:17Even voor de goede orde: Lieve Lodewijk timmert gewoon nog
#ExpeditieRobinson reageer retweet
Boze fokkerstwitter:hannahensophie twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:54:06@Fatimademelo hopelijk in jou rug, net zoals dat jij een dolk in zijn rug stak! #fuckhetpokertrio reageer retweet
Zij lijkt me ook wel een type die daar dan heel erg door beledigd is. Die tweet van haar die hier net geplaatst was zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
FOK!Kers op oorlogspadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Ties02 het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:52:17Even voor de goede orde: Lieve Lodewijk timmert gewoon nog
Boze fokkerstwitter:hannahensophie twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:54:06@Fatimademelo hopelijk in jou rug, net zoals dat jij een dolk in zijn rug stak! #fuckhetpokertrio reageer retweet
The Voicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Straks deze:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
#fatimazoudenzemetdrkutovereenkanonmoetentrekken is trending lees in nu.
twitter:roossaus twitterde op donderdag 11-10-2012 om 22:04:37@Fatimademelo dit was net zo #vals als je optreden bij #televiziergala #robinson reageer retweet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
twitter:roossaus twitterde op donderdag 11-10-2012 om 22:04:37@Fatimademelo dit was net zo #vals als je optreden bij #televiziergala #robinson reageer retweet
En bij de samensmelting gaat ze zich een keer tegen het complot uitspreken en dan is ze ineens weer een held. Lees de topics maar eens terug over Melanie in ER2, precies hetzelfde liedje hier, mensen waarderen tactisch spel niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Yesse het volgende:
Wtf. Een week geleden was iedereen nog pro Tess (lees: Tess in de finale!!)maar omdat ze nu op Lodewijk stemde om zichzelf te redden is ze opeens een dom wicht?Serieus, en dan mensen hypocriet noemen? Natuurlijk had ze beter... maar wie zegt dat je nog normaal nadenkt na 12 dagen ER?
Dan hoort: gelukkig kon je wel goed hockeyen, er nog achteraanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hoort: gelukkig kon je wel goed hockeyen, er nog achteraan
Precies. Mensen hebben lievelingetjes die prima op 'vervelende stomme mensen' kunnen stemmen maar oh wee als de lievelingetjes op de lievelingetjes stemmen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
En bij de samensmelting gaat ze zich een keer tegen het complot uitspreken en dan is ze ineens weer een held. Lees de topics maar eens terug over Melanie in ER2, precies hetzelfde liedje hier, mensen waarderen tactisch spel niet.
Deels is dat waar. Maar meestal gaat het er om dat er op een sterke kandidaat wordt gestemd, vaak nog door kandidaten die zelf weinig doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben lievelingetjes die prima op 'vervelende stomme mensen' kunnen stemmen maar oh wee als de lievelingetjes op de lievelingetjes stemmen.
Als Lodewijk een complot was gestart tegen Tess dan was hij opeens de botte lul geweest.
Ze mogen die munten ook afgeven natuurlijk. Je kan het redelijk simpel voor elkaar krijgen toch? Fatima zal niet van de broertjes loskomen, dus die moet je als volgende opbreken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Stranger het volgende:
Als Tess trouwens slim is probeert ze volgende week met Peggy een van de broertjes te wippen, of heeft Peggy geen munten?
Ik denk dat het sarcastisch van haar was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap die tweet van Fatima over dat ze de mensen bedankt voor de leuke berichtjes. Als ik twitter raadpleeg, dan is 9 van de 10 tweets gewoon negatief over Fatima
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Ties02 het volgende:
Dat lijkt mij vragen om problemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Stranger het volgende:
Als Tess trouwens slim is probeert ze volgende week met Peggy een van de broertjes te wippen, of heeft Peggy geen munten?
Als je het niet doet weet je dat je uiteindelijk er ook wel uit gaat, want Fatima blijft wel met de broertjes dus tja. Tess is wel de persoon om lef te hebben denk ik en zelf een complot te smeden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vragen om problemen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Volgens Maxime Hartman heb je geen leven meer in de broek als je daar zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Stranger het volgende:
Mij gaat het eromwie een echte Robinso is en een persoonlijkheid heeft. Als die complotjes worden gedaan door de nobody's en zwakke spelers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Mensen hebben lievelingetjes die prima op 'vervelende stomme mensen' kunnen stemmen maar oh wee als de lievelingetjes op de lievelingetjes stemmen.
Als Lodewijk een complot was gestart tegen Tess dan was hij opeens de botte lul geweest.
Ja dat snap ik. Maar ik bedoel met mijn opmerking dat Peggy waarschijnlijk niet zo blij is met Tess haar stem op Lodewijk. Of Peggy moet inderdaad wel logisch gaan nadenken over de tactiek, maar dat gebeurd gewoon te weinig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je het niet doet weet je dat je uiteindelijk er ook wel uit gaat, want Fatima blijft wel met de broertjes dus tja. Tess is wel de persoon om lef te hebben denk ik en zelf een complot te smeden.
Vooral die dikke.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik Lodewijk was geweest had ik de broertjes een paar klappen gegeven.
twitter:Heimerik twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:37:5085% van Nederland vindt dat Fatima haar gouden medaille moet inleveren na deze vieze actie. #mauricedehond #robinson reageer retweet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef roos85 het volgende:
twitter:Heimerik twitterde op donderdag 11-10-2012 om 21:37:5085% van Nederland vindt dat Fatima haar gouden medaille moet inleveren na deze vieze actie. #mauricedehond #robinson reageer retweet
Het is maar een spelletje, en dan zo simpel uithalen omdat iemand het slim speelt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Dit was niet slim spelen, dit was gewoon een domme zet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje, en dan zo simpel uithalen omdat iemand het slim speelt?
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 11-10-2012 om 22:18:02YES door naar de volgende aflevering!! #ExpeditieRobinson Thanks voor de update guys
reageer retweet
Dan heb jij nog nooit een seizoen survivor gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dit was niet slim spelen, dit was gewoon een domme zet.
Ik denk dat Fatima op zoek moet gaan naar een psychiater om al die haattweets te verwerken.. Wel opvallend dat iedereen zich richt op Fatima en niet op die twee broers. Misschien dat we nu al zo lang gewend zijn aan de Belgische complotjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk zit dat Fatima mens nu gespannen achter der twitter account.
Lekker janken tegen Raymond aan.
Het gaat er toch echt om wie het meest Robinson waardig is ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een seizoen survivor gezien.
Omdat Fatima Nederlandse isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Fatima op zoek moet gaan naar een psychiater om al die haattweets te verwerken.. Wel opvallend dat iedereen zich richt op Fatima en niet op die twee broers. Misschien dat we nu al zo lang gewend zijn aan de Belgische complotjes
Ik denk dat er amper mensen zijn die weten hoe die broertjes heten, dus dan is het makkelijker om alle pijlen te richten op Fatima.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Fatima op zoek moet gaan naar een psychiater om al die haattweets te verwerken.. Wel opvallend dat iedereen zich richt op Fatima en niet op die twee broers. Misschien dat we nu al zo lang gewend zijn aan de Belgische complotjes
Na deze actie is ze gewoon Nederlandse af. Kut Portugeesquote:
Nee, het gaat om winnen. Dat is een slimme combinatie van goed zijn in proeven en het sociaal/tactisch te spelen. Goed vuurtjes bouwen en voer zoeken is al jaren niet meer het doel, kom op zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het gaat er toch echt om wie het meest Robinson waardig is ?
Juist die zwakkere mensen die geen reet uitvoeren komen op deze manier ver.
Terwijl zonder de sterkere spelers hadden ze geen eten gehad niets.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, het gaat om winnen. Dat is een slimme combinatie van goed zijn in proeven en het sociaal/tactisch te spelen. Goed vuurtjes bouwen en voer zoeken is al jaren niet meer het doel, kom op zeg
Neem aan dat je dit bedoelde ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na deze actie is ze gewoongeen Nederlandse af. Kut Portugees
Precies. De hele eilandraad zou anders overbodig zijn en proeven zouden moeten uitsluiten wie er het beste kon overleven...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, het gaat om winnen. Dat is een slimme combinatie van goed zijn in proeven en het sociaal/tactisch te spelen. Goed vuurtjes bouwen en voer zoeken is al jaren niet meer het doel, kom op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |