abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118026124
Btw, Hoe meer backlinks hoe beter en kijk ook of t gerelated is met je website nog beter!!!
Oja je had gelijk google kijkt alleen naar de titel en de beschrijving.
pi_118028076
Een aantal dingen vielen mij nog op over zoekgedrag van bezoekers en hoe ze op mijn project komen. Waarom zijn er zoveel mensen die in Google de website intypen en niet in de adresbalk boven in de browser? :')

Zegt het aantal vertoningen in de webmastertool ook iets over de positie van pagina's van je project in Google? Het lijkt mij wel want ik ga er vanuit dat wanneer je meer vertoningen krijgt ook hoger rankt op bepaalde onderwerpen.
pi_118028667
Klopt haha dat valt mij ook op maar m'n eigen ouders doen dat ook zag ik laatst :')
Facts don't care about your feelings
pi_118028723
Voor de snelste!

Oh en als je hem ook ontvangen hebt, post jouw code dan ook hier!

Versio een kortingscode ter waarde van 4 euro:

# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL of .BE domeinnaam.
# De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
# De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
# De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
# Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
# De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties.

Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-AYZEK-HRDFP-KVFMI-61404

[ Bericht 5% gewijzigd door Skiet op 16-10-2012 10:40:08 ]
pi_118029431
Ik sta idd met genoeg sites op 1 in Google en staat niets in van META info.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:18:05 #206
42184 crew  DaMart
pi_118035114
Adsense vond het wel een goed idee als ik een Google+-pagina zou aanmaken om meer bezoekers naar mijn websites te trekken. Ik heb dat maar genegeerd. Ooit wil ik wat doen met sociale media, maar eerst de boel maar eens verder optimaliseren.

De afgelopen week ben ik vooral bezig geweest met mijn website met verhalen. Niet alleen heb ik de lay-out verbeterd, ik heb ook weer wat stapjes gezet op het gebied van SEO (hoop ik :P). Als het goed is is ieder verhaal (en iedere pagina) straks op zijn eigen keywords te vinden, in plaats van dat alle pagina's gericht zijn op hetzelfde keyword :).
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:19:49 #207
42184 crew  DaMart
pi_118035187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 08:45 schreef WebBeestje het volgende:
Een aantal dingen vielen mij nog op over zoekgedrag van bezoekers en hoe ze op mijn project komen. Waarom zijn er zoveel mensen die in Google de website intypen en niet in de adresbalk boven in de browser? :')

Zegt het aantal vertoningen in de webmastertool ook iets over de positie van pagina's van je project in Google? Het lijkt mij wel want ik ga er vanuit dat wanneer je meer vertoningen krijgt ook hoger rankt op bepaalde onderwerpen.
Dit merk ik ook, ja. Een van mijn sites heeft een naam met de opbouw keywordnet.nl Als mensen dan zoeken op het keyword.net, komt mijn website ook hoog naar voren in Google :P.
pi_118035949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:18 schreef DaMart het volgende:
Adsense vond het wel een goed idee als ik een Google+-pagina zou aanmaken om meer bezoekers naar mijn websites te trekken. Ik heb dat maar genegeerd. Ooit wil ik wat doen met sociale media, maar eerst de boel maar eens verder optimaliseren.
Ik heb daar ook niet echt behoefte aan. Waarom moet mijn persoonlijke profiel aan een website gekoppeld worden waar mijn naam totaal niet hoeft en zal staan.
pi_118035991
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 08:45 schreef WebBeestje het volgende:

Je moest voor de gein eens kijken hoe vaak er in google wordt gezocht op google
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118036096
Ook leuk als je in Bing zoekt op Maps dat je dan Google Maps krijgt in plaats van Bing Maps :')
pi_118036302
Ik kan trouwens van elke site geld maken, maar op de site waar ik het meeste werk voor doe (deels ook omdat het gewoon mijn hobby site is en ik hem niet gemaakt heb om geld aan te verdienen) krijg ik het niet voor elkaar om eraan te verdienen.

Zijn er mensen die nog wat tips hebben voor www.nvus.nl qua plaatsing van ads? Misschien andere ads, of gebruiken om andere dingen mee te doen misschien ipv vol met ads gooien?
pi_118036445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef JDx het volgende:
Ik kan trouwens van elke site geld maken, maar op de site waar ik het meeste werk voor doe (deels ook omdat het gewoon mijn hobby site is en ik hem niet gemaakt heb om geld aan te verdienen) krijg ik het niet voor elkaar om eraan te verdienen.

Zijn er mensen die nog wat tips hebben voor www.nvus.nl qua plaatsing van ads? Misschien andere ads, of gebruiken om andere dingen mee te doen misschien ipv vol met ads gooien?
Nette implementatie van de ads hoor. :)

Kan alleen zo geen privacygedoe enzo vinden. Heb je die er niet opstaan of wel?
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:06:01 #213
42184 crew  DaMart
pi_118037006
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef JDx het volgende:

De advertentie aan de linkerkant valt bij mij voor een deel buiten het bereik van mijn scherm, waardoor de advertenties niet volledig zichtbaar zijn. Dat nodigt natuurlijk ook al minder uit om er op te klikken :).
pi_118037382
Nog steeds mensen met zo'n lage resolutie? Tering, dacht dat dat nu wel voorbij was :P

Denk dat de ads er TE NETJES in staan, valt niet echt meer op, contrasterende kleuren zit ik ook niet echt op te wachten. Wil de site wel netjes houden.

Privacy gedoe en cookie zooi doe ik niet aan.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:18:40 #215
42184 crew  DaMart
pi_118037595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef JDx het volgende:
Nog steeds mensen met zo'n lage resolutie? Tering, dacht dat dat nu wel voorbij was :P

Denk dat de ads er TE NETJES in staan, valt niet echt meer op, contrasterende kleuren zit ik ook niet echt op te wachten. Wil de site wel netjes houden.

1280 x 960 is toch niet extreem laag?
pi_118037812
Valt ie er dan nog buiten? Oef... dacht bij 1024 alleen nog.

Maar goed, werk zelf alleen nog maar op 1920x1080 en sites zien er dan gauw heel smal uit als je rekening blijft houden met die lage resoluties.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:26:24 #217
42184 crew  DaMart
pi_118037911
Yep, valt er hier gedeeltelijk buiten. En mijn monitor trekt geen hogere resolutie, geloof ik. Dan krijg ik waarschuwingen over de frequentie midden in mijn beeld :D.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:28:02 #218
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_118037995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef JDx het volgende:
Valt ie er dan nog buiten? Oef... dacht bij 1024 alleen nog.

Maar goed, werk zelf alleen nog maar op 1920x1080 en sites zien er dan gauw heel smal uit als je rekening blijft houden met die lage resoluties.
Ik zou in je artikelen ergens in het midden tussen de foto's een ad plaatsen, werkt goed bij mij (sinds kort) het idee van Nu.nl gepikt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:28:46 #219
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_118038136
ad staat gewoon goed hier op mn laptop hoor
pi_118038378
Ik zou zelf idd een kijken of je meer kan doen met ads in de posts zelf, want ik denk dat de meeste mensen gefocust zijn op de foto's van de inrichtingen, en kijken dus minder naar het rechtermenu of de ad links...
pi_118038617
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef CasB het volgende:
Ik zou zelf idd een kijken of je meer kan doen met ads in de posts zelf, want ik denk dat de meeste mensen gefocust zijn op de foto's van de inrichtingen, en kijken dus minder naar het rechtermenu of de ad links...
Ja precies, mensen kijken plaatjes, dat is het.
pi_118038810
Deze middag druk bezig om mijn matige garp http://www.50tintengrijs.net te promoten. :')
pi_118039059
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef CasB het volgende:
Deze middag druk bezig om mijn matige garp http://www.50tintengrijs.net te promoten. :')
vet :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118039095
30, dertig? Tinten donkerder?
pi_118039147
Whoops. O-)
pi_118039765
Klikte net trouwens per ongeluk op m'n eigen ad. Meteen paniek haha. Godver, ik haat dat, ben ik bang dat je meteen weer in beeld komt bij ze.
pi_118040028
Haha zullen ze wel gewoon ongeldig verklaren. Eén keertje kan echt geen kwaad lijkt me :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:07:10 #229
340341 Blester
Membre très utile
pi_118044361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef CasB het volgende:
Vage website :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_118045514
Afgelopen paar weken druk bezig geweest met een remake van twifo.net (website die ik vorig jaar heb gemaakt en hier ook het een en ander over had geplaatst). In een zin samengevat is Twifo een web-based twitter follow tool.

Door een paar wijzigingen in de twitter API werkte de oude versie niet meer, vandaar dat ik een (compleet) nieuwe versie heb gemaakt. Nu ben ik op zoek naar een paar mensen die de tool een keer zouden willen doorlopen en hun mening willen geven voordat ik ga beginnen met het maken van reclame.

Mocht je interesse hebben kan je gewoon via de site jezelf registreren enz. :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:34:01 #231
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_118045565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:32 schreef dirkjo het volgende:
Afgelopen paar weken druk bezig geweest met een remake van twifo.net (website die ik vorig jaar heb gemaakt en hier ook het een en ander over had geplaatst). In een zin samengevat is Twifo een web-based twitter follow tool.

Door een paar wijzigingen in de twitter API werkte de oude versie niet meer, vandaar dat ik een (compleet) nieuwe versie heb gemaakt. Nu ben ik op zoek naar een paar mensen die de tool een keer zouden willen doorlopen en hun mening willen geven voordat ik ga beginnen met het maken van reclame.

Mocht je interesse hebben kan je gewoon via de site jezelf registreren enz. :)
Ik gebruik dit soort tools, heb nog niet de perfecte gevonden.. dus klik enthousiast op Get Started Free en krijg:

We are working hard on a new version, please come back later.
pi_118045716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ik gebruik dit soort tools, heb nog niet de perfecte gevonden.. dus klik enthousiast op Get Started Free en krijg:

We are working hard on a new version, please come back later.
Doe het nog een keer, nadat ik de post plaatste bedacht ik me dat die melding er nog stond. Heb hem ondertussen weggehaald ;)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:42:33 #233
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_118045849
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:38 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Doe het nog een keer, nadat ik de post plaatste bedacht ik me dat die melding er nog stond. Heb hem ondertussen weggehaald ;)
Nog meer vragen! Doe ik ff via DM, is ander te veel offtopic denk ik.
pi_118055977
Goede content schrijven begint veel op werken te lijken :(
pi_118069021
Is me nog even een raadsel hoe je post-Penguin en post-Panda nog zonder erg veel tijd er in te steken voldoende backlinks kan verkrijgen. Ik lees en hoor nu al onderzoekende dat het voor die updates blijkbaar gouden tijden was; keywords vinden, content kopen, backlink tools en mass submitting > $$$ met weinig tijd.

Was ook een periode dat de meeste spamlinks naar voren kwamen in Google. Dus wat dat betreft prima dat Google dat outsmarted heeft.

Maar als je nu een dusdanige niche hebt gevonden, dat er amper andere relevante sites zijn die naar je kúnnen linken, dan leg je het af op domain authority tegen een Wikipedia, ook al is je eigen content veel uitgebreider kwa text.
pi_118070018
Iemand interesse in www.fitness-exercises.nl over te nemen. Staat nu eigenlijk niks op, en ben niets meer van plan met dit domein.
pi_118070821
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 07:19 schreef JupilerXL het volgende:
Iemand interesse in www.fitness-exercises.nl over te nemen. Staat nu eigenlijk niks op, en ben niets meer van plan met dit domein.
Wel een aardig domein; gezien Nederlanders steeds vaker in het engels zoeken. Content voor dat soort onderwerpen is snel gemaakt. Echter wel aardig veel concurrentie in dat gebied.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118072048
Ik wilde kijken hoe hoog het stond in Google en kon het niet eens normaal typen. Dus mij lijkt het niks :P
pi_118073083
¤ 312,35
Recentste betaling
24 sep. 2012

¤ 448,28
Afgelopen maand

¤ 319,81
Deze maand tot dusver

Deze maand al meer dan de vorige betaling en we zijn nog maar op de helft! :D

Dit is met dezelfde sites. Enkel door het aanpassen van banners, voornamelijk, groter, opvallender en op andere plekken. En wat extra linkbuilding, maar over het algemeen ben ik niet verplaatst qua ranking.

Wat ik wel erg jammer vind is dat m'n nieuwe sites allemaal op 3/4 bezoekers per dag blijven steken, als ik verder wil groeien zullen er toch echt nieuwe, goedlopende sites bij moeten komen.
pi_118073586
8-)
pi_118074244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef JDx het volgende:

De ad aan de linkerkant valt op mijn netbook compleet buiten beeld. :@

Gisteren in 3 uur tijd een nieuwe statische website van scratch gebouwd met 1500 woorden content. Staat vandaag al helemaal geïndexeerd in google. Is me nog niet eerder zo snel overkomen.

Een andere nieuwe website die ik 2 maanden geleden heb gemaakt heeft inmiddels dagelijks rond de 150 bezoekers, maar de opbrengsten zijn nihil te noemen. :N
pi_118074643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef Blobje het volgende:

[..]

De ad aan de linkerkant valt op mijn netbook compleet buiten beeld. :@

Gisteren in 3 uur tijd een nieuwe statische website van scratch gebouwd met 1500 woorden content. Staat vandaag al helemaal geïndexeerd in google. Is me nog niet eerder zo snel overkomen.

Een andere nieuwe website die ik 2 maanden geleden heb gemaakt heeft inmiddels dagelijks rond de 150 bezoekers, maar de opbrengsten zijn nihil te noemen. :N
Compleet buiten beeld is niet zo erg, doet hij op de tablet ook. Maar half in beeld is wel lelijk.

Ach er wordt toch niet op geklikt, misschien kan ik die site beter gebruiken om links aan te maken ofzo. Hij is in ieder geval goed voor backlinks naar m'n andere sites.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:01:42 #243
131603 Afwazig
Serious business
pi_118083501
quote:
waarom zou je dat doen? je kan immers niet met zekerheid zeggen dat een link je schaadt..
pi_118088931
Ik heb vandaag op 1 site (met normaal 20 bezoekers) ineens 170 bezoekers. Er staat in Analytics dat ze allemaal via Facebook komen. Maar kan alleen zien /l.php

Iemand enig idee hoe ik dit terug kan vinden?

Edit: al gevonden.

[ Bericht 6% gewijzigd door JDx op 17-10-2012 17:38:57 ]
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:52:52 #246
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118089722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef JDx het volgende:
Ik heb vandaag op 1 site (met normaal 20 bezoekers) ineens 170 bezoekers. Er staat in Analytics dat ze allemaal via Facebook komen. Maar kan alleen zien /l.php

Iemand enig idee hoe ik dit terug kan vinden?

Edit: al gevonden.
Hoe? :')
pi_118092846
Iemand zei gewoon tegen me: Je site staat daar gelinkt :')

Vanaf Twitter is ook al zo moeilijk te vinden via welke tweet je verkeer precies komt.
pi_118093753
Even een vraagje. Ik wil een wordpress website beginnen en ik denk dat voornamelijk bezoekers uit de US mijn site gaan bezoeken. Moet ik dan een webhosting uitkiezen die servers heeft in de US?

(Zoekmachines zoals google.com of bing.com kunnen dan mijn site misschien beter vinden vanwege Amerikaanse IP adres). Klopt dit wat ik zeg?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:32:15 #249
131603 Afwazig
Serious business
pi_118093879
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

waarom zou je dat doen? je kan immers niet met zekerheid zeggen dat een link je schaadt..
Hoezo niet?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:34:16 #250
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118093948
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Gsus86 het volgende:
Even een vraagje. Ik wil een wordpress website beginnen en ik denk dat voornamelijk bezoekers uit de US mijn site gaan bezoeken. Moet ik dan een webhosting uitkiezen die servers heeft in de US?

(Zoekmachines zoals google.com of bing.com kunnen dan mijn site misschien beter vinden vanwege Amerikaanse IP adres). Klopt dit wat ik zeg?
Voor de google.com en bing.com zou dit niet zoveel moeten uitmaken, voor bezoekers in Amerika zou (in theorie) je site sneller moeten zijn dan voor bezoekers uit Europa.

Maar ik zou wel liever een goede Nederlandse host hebben als een crappy Amerikaanse.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')