Vage websitequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef CasB het volgende:
Deze middag druk bezig om mijn matige garp http://www.50tintengrijs.net te promoten.
Ik gebruik dit soort tools, heb nog niet de perfecte gevonden.. dus klik enthousiast op Get Started Free en krijg:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:32 schreef dirkjo het volgende:
Afgelopen paar weken druk bezig geweest met een remake van twifo.net (website die ik vorig jaar heb gemaakt en hier ook het een en ander over had geplaatst). In een zin samengevat is Twifo een web-based twitter follow tool.
Door een paar wijzigingen in de twitter API werkte de oude versie niet meer, vandaar dat ik een (compleet) nieuwe versie heb gemaakt. Nu ben ik op zoek naar een paar mensen die de tool een keer zouden willen doorlopen en hun mening willen geven voordat ik ga beginnen met het maken van reclame.
Mocht je interesse hebben kan je gewoon via de site jezelf registreren enz.
Doe het nog een keer, nadat ik de post plaatste bedacht ik me dat die melding er nog stond. Heb hem ondertussen weggehaaldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik gebruik dit soort tools, heb nog niet de perfecte gevonden.. dus klik enthousiast op Get Started Free en krijg:
We are working hard on a new version, please come back later.
Nog meer vragen! Doe ik ff via DM, is ander te veel offtopic denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doe het nog een keer, nadat ik de post plaatste bedacht ik me dat die melding er nog stond. Heb hem ondertussen weggehaald
Wel een aardig domein; gezien Nederlanders steeds vaker in het engels zoeken. Content voor dat soort onderwerpen is snel gemaakt. Echter wel aardig veel concurrentie in dat gebied.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:19 schreef JupilerXL het volgende:
Iemand interesse in www.fitness-exercises.nl over te nemen. Staat nu eigenlijk niks op, en ben niets meer van plan met dit domein.
De ad aan de linkerkant valt op mijn netbook compleet buiten beeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef JDx het volgende:
Nog steeds mensen met zo'n lage resolutie? Tering, dacht dat dat nu wel voorbij was
Denk dat de ads er TE NETJES in staan, valt niet echt meer op, contrasterende kleuren zit ik ook niet echt op te wachten. Wil de site wel netjes houden.
Privacy gedoe en cookie zooi doe ik niet aan.
Compleet buiten beeld is niet zo erg, doet hij op de tablet ook. Maar half in beeld is wel lelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef Blobje het volgende:
[..]
De ad aan de linkerkant valt op mijn netbook compleet buiten beeld.![]()
Gisteren in 3 uur tijd een nieuwe statische website van scratch gebouwd met 1500 woorden content. Staat vandaag al helemaal geïndexeerd in google. Is me nog niet eerder zo snel overkomen.
Een andere nieuwe website die ik 2 maanden geleden heb gemaakt heeft inmiddels dagelijks rond de 150 bezoekers, maar de opbrengsten zijn nihil te noemen.
waarom zou je dat doen? je kan immers niet met zekerheid zeggen dat een link je schaadt..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef Afwazig het volgende:
https://www.google.com/webmasters/tools/disavow-links-main?pli=1
Hoe?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef JDx het volgende:
Ik heb vandaag op 1 site (met normaal 20 bezoekers) ineens 170 bezoekers. Er staat in Analytics dat ze allemaal via Facebook komen. Maar kan alleen zien /l.php
Iemand enig idee hoe ik dit terug kan vinden?
Edit: al gevonden.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen? je kan immers niet met zekerheid zeggen dat een link je schaadt..
Voor de google.com en bing.com zou dit niet zoveel moeten uitmaken, voor bezoekers in Amerika zou (in theorie) je site sneller moeten zijn dan voor bezoekers uit Europa.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Gsus86 het volgende:
Even een vraagje. Ik wil een wordpress website beginnen en ik denk dat voornamelijk bezoekers uit de US mijn site gaan bezoeken. Moet ik dan een webhosting uitkiezen die servers heeft in de US?
(Zoekmachines zoals google.com of bing.com kunnen dan mijn site misschien beter vinden vanwege Amerikaanse IP adres). Klopt dit wat ik zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |