Heb je Wordpress?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef WebBeestje het volgende:
Maar iemand nog met een goede generator voor een sitemap? Anders probeer ik denk ik toch de beta versie van de Google generator.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Deze is opgeheven.quote:
Ja en daar heb ik Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, voor mijn forum zoek ik dus een goede generator.quote:Heb je Wordpress?
Stuur me via DM even een e-mail, maak wel een zipje van degene die ik altijd gebruik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, voor mijn forum zoek ik dus een goede generator.
Beter man. Wat zeiden ze dan? Foei? Of geen reden opgegeven waarom je eerst geblokkeerd was.quote:
Helemaal geen reactie, kon opeens weer in mijn account.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Beter man. Wat zeiden ze dan? Foei? Of geen reden opgegeven waarom je eerst geblokkeerd was.
Oké raar. Normaal sturen ze wel een mail of melding dan. Maar beter dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie, kon opeens weer in mijn account.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met je andere sites dan wat anders hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Gister mijn nieuwe website bij de webmaster tool aangemeld met een Sitemap, vandaag is alles geindexeerd. nieuwe domeinnaam etc. Gewoon goede content, en plaats er een andere service van Google op zoals Analytics of AdSense, zorgt vaak ook voor instant indexatie.
Dat maakt weinig verschil denk ik. Het gebruik van Google Analytics / Google AdSense zorgt sowieso in de meeste gevallen voor een instant crawling. De link op FOK! / Nujij e.d. plaatsen zorgt vaak ook voor instant crawling. Kun je de link anders via DM eens geven, kan ik even kijken waar het aan ligt eventueel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer te maken heeft met je andere sites dan wat anders hoor.
Ik heb bijvoorbeeld nog een 'vers' account, dus ik begin helemaal vanaf nul, terwijl jij al meerdere actieve websites aan dat account hebt vastzitten..
Moet zeggen dat het wel al begint te komen trouwens.
Check je mailbox.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, voor mijn forum zoek ik dus een goede generator.
Die ban sloeg sowieso nergens op en tot die conclusie zijn hun blijkbaar ook gekomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oké raar. Normaal sturen ze wel een mail of melding dan. Maar beter dan.
Voor mij is het niet meer nodig, mijn projectje is zo goed als volledig geindexeerd nu . Toch bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef Blester het volgende:
[..]
Die ban sloeg sowieso nergens op en tot die conclusie zijn hun blijkbaar ook gekomen.
Klopt, maar ik ben ongeduldigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Maak je niet druk om het indexeren. Zorg gewoon dat je site goed is, dat je content goed is, dat je via webmaster tools een sitemap indient dan komt het vanzelf goed.
Geen blanco pagina, maar een pagina zonder content mag wel...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef JDx het volgende:
Een vraag die je zelf kan beantwoorden lijkt me.
Gebruik anonieme browser van Chrome.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
Nice een site van me met een RPM van 42 euro (over de afgelopen 30 dagen), is geklommen van plek 4 naar plek 2, nog niet op alle proxies, maar wel al op sommige. Hopelijk straks overal.
7000... zelf geschreven over een langere periode of veel externe bronnen ingevoegd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb gewoon een script die automatisch een sitemap maakt. Eigenlijk verschilt het weinig van een RSS feed. Uitlezen duurt wel ff met zo'n 7000 artikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |