Heb je Wordpress?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef WebBeestje het volgende:
Maar iemand nog met een goede generator voor een sitemap? Anders probeer ik denk ik toch de beta versie van de Google generator.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Deze is opgeheven.quote:
Ja en daar heb ik Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, voor mijn forum zoek ik dus een goede generator.quote:Heb je Wordpress?
Stuur me via DM even een e-mail, maak wel een zipje van degene die ik altijd gebruik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, voor mijn forum zoek ik dus een goede generator.
Beter man. Wat zeiden ze dan? Foei? Of geen reden opgegeven waarom je eerst geblokkeerd was.quote:
Helemaal geen reactie, kon opeens weer in mijn account.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Beter man. Wat zeiden ze dan? Foei? Of geen reden opgegeven waarom je eerst geblokkeerd was.
Oké raar. Normaal sturen ze wel een mail of melding dan. Maar beter dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie, kon opeens weer in mijn account.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met je andere sites dan wat anders hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Gister mijn nieuwe website bij de webmaster tool aangemeld met een Sitemap, vandaag is alles geindexeerd. nieuwe domeinnaam etc. Gewoon goede content, en plaats er een andere service van Google op zoals Analytics of AdSense, zorgt vaak ook voor instant indexatie.
Dat maakt weinig verschil denk ik. Het gebruik van Google Analytics / Google AdSense zorgt sowieso in de meeste gevallen voor een instant crawling. De link op FOK! / Nujij e.d. plaatsen zorgt vaak ook voor instant crawling. Kun je de link anders via DM eens geven, kan ik even kijken waar het aan ligt eventueel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer te maken heeft met je andere sites dan wat anders hoor.
Ik heb bijvoorbeeld nog een 'vers' account, dus ik begin helemaal vanaf nul, terwijl jij al meerdere actieve websites aan dat account hebt vastzitten..
Moet zeggen dat het wel al begint te komen trouwens.
Check je mailbox.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, voor mijn forum zoek ik dus een goede generator.
Die ban sloeg sowieso nergens op en tot die conclusie zijn hun blijkbaar ook gekomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oké raar. Normaal sturen ze wel een mail of melding dan. Maar beter dan.
Voor mij is het niet meer nodig, mijn projectje is zo goed als volledig geindexeerd nu . Toch bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef Blester het volgende:
[..]
Die ban sloeg sowieso nergens op en tot die conclusie zijn hun blijkbaar ook gekomen.
Klopt, maar ik ben ongeduldigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Maak je niet druk om het indexeren. Zorg gewoon dat je site goed is, dat je content goed is, dat je via webmaster tools een sitemap indient dan komt het vanzelf goed.
Geen blanco pagina, maar een pagina zonder content mag wel...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef JDx het volgende:
Een vraag die je zelf kan beantwoorden lijkt me.
Gebruik anonieme browser van Chrome.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
Nice een site van me met een RPM van 42 euro (over de afgelopen 30 dagen), is geklommen van plek 4 naar plek 2, nog niet op alle proxies, maar wel al op sommige. Hopelijk straks overal.
7000... zelf geschreven over een langere periode of veel externe bronnen ingevoegd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb gewoon een script die automatisch een sitemap maakt. Eigenlijk verschilt het weinig van een RSS feed. Uitlezen duurt wel ff met zo'n 7000 artikelen
Die vraag had ik laatst ook omdat ik banners niet op pagina's heb waar geen/weinig content staat.quote:
Wat is guest posting? Site's waar je zonder reggen kan posten ofzo/?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:58 schreef VacaLoca het volgende:
Wie doet er hier aan Guest posting trouwens?
Met 'inpostauthor:guest your keyword' kan je zoeken naar sites die Guest posts toestaan.
Blogs/Sites die openstaan voor artikelen van anderen. Kan je bijvoorbeeld een artikel submitten wat bij hun thema past en als ruil mag je in dat artikel linken naar je site of gerelateerde artikelen op je site.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat is guest posting? Site's waar je zonder reggen kan posten ofzo/?
http://www.searchenginejo(...)ing-questions/49672/quote:When it comes to having a comprehensive link building strategy, the big payouts lie in guest posting. Guest posting has been and still remains to be one of the most important elements of an end-to-end SEO strategy, and in terms of execution, it all starts with proper guest post prospecting. Here are five important questions you should ask yourself in order to have an updated and effective Post-Penguin guest post prospecting strategy:
Pak er een van een AdSense website en verander 3 urls? Zonder privacy policy mag je niet eens AdSense plaatsen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:45 schreef Drawer het volgende:
Ik heb al ff lopen zoeken. Maar hier had iemand een tijdje terug een mooie generator voor privacy policy en dergelijke. Ik wil deze nu toch ook eens gaan toevoegen aan m'n websites, al is het maar om meer content te krijgen.
Heeft iemand dit tooltje nog paraat?
Ach, heeft Google nog niet tegengehouden om kapitalen over te maken naar me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Pak er een van een AdSense website en verander 3 urls? Zonder privacy policy mag je niet eens AdSense plaatsen.
Serieus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Pak er een van een AdSense website en verander 3 urls? Zonder privacy policy mag je niet eens AdSense plaatsen.
Dan heb je kans dat AdSense je account op elk moment af kan sluiten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Serieus?
Al die regeltjes, privacy, cookieshit, KvK op je site, bla bla... nooit van gehoord en afgelopen 14 jaar (waarvan 8 AdSense) nooit gebruikt.
Volgens mij zitten we hier in het AdSense topic, dus AdSense.quote:
Ik lees het officiële AdSense Nederland vorm vaak en dit komt vaak voorbij als banreden. Prima, dan doe je het toch niet? Ik dwing je niet, ik geef slechts advies. Doe er vooral niets mee als je het er niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef YoshiBignose het volgende:
En hoe weet je dat, ken je veel mensen die daardoor gebanned zijn?
Ik neem aan dat je kan lezen en dus net ziet dat jdx de afgelopen 8 jaar er niets van gehoord heeften ik ook nooit. Oh ja, maar omdat jij het zegt zullen ze nu elk moment wel opeens z'n account bannen
.....
Je plaatst het nu wel, terwijl je net zegt dat je al jaren zonder doet en geen problemen hebt. Je maakt mijn advies belachelijk en geeft er toch gehoor aan. Vreemde situatie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zeg toch al eerder dat ik het nu overal geplaatst heb, maar het lijkt me dat google er niet heel moeilijk over doet in ieder geval.
lief doen allemaal!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Je plaatst het nu wel, terwijl je net zegt dat je al jaren zonder doet en geen problemen hebt. Je maakt mijn advies belachelijk en geeft er toch gehoor aan. Vreemde situatie.
Ah, ik zie dat je op je website inmiddels weer reclame hebt via Daisycon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Plaatste jij vroeger al van zulke stupide opmerkingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |