Haha, jawel, dat was 21 euro (+ 12 euro administratiekosten).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je gaat alleen heen (en niet terug)?
Thanks! Ik ben zo blij, eindelijk zie ik 'm weerquote:
Ik had hem voor ¤ 0,58 retourquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Haha, jawel, dat was 21 euro (+ 12 euro administratiekosten).
Dus het geheel kwam op 33,29
[..]
Thanks! Ik ben zo blij, eindelijk zie ik 'm weer
100ml maximaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het met tandpasta en gel enzo? 200ml gel kan wel toch?
En dan kom je tenminste in Milaan uit ipv. Bergamo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef remlof het volgende:
Morgen weer naar Milaan, maar omdat ik niet alleen handbagage bij me heb toch maar gewoon KLM/Alitalia geboekt van Schiphol naar Linate. Ben ik waarschijnlijk alsnog goedkoper uit en kan ik in ieder geval comfortabeler reizen
Tijd voor een wirecardje? (zie OP)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Haha, jawel, dat was 21 euro (+ 12 euro administratiekosten).
Dus het geheel kwam op 33,29
Ik ga over 2 weken naar Madrid. Precies hetzelfde, ik ben met KLM goedkoper uit als met Ryanair !quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef remlof het volgende:
Morgen weer naar Milaan, maar omdat ik niet alleen handbagage bij me heb toch maar gewoon KLM/Alitalia geboekt van Schiphol naar Linate. Ben ik waarschijnlijk alsnog goedkoper uit en kan ik in ieder geval comfortabeler reizen
Die 1 kg zakken snoep zijn geen vloeistoffen hè...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
Je mag geen 200ml gel mee maar wel 1kg zakken snoep en dergelijke toch of bussen pringles?![]()
Morgen een reisje met mijn pa maar wil daarna vaker gebruikmaken van Ryan Air met een maatje gewoon vluchten pakken die voor 1 euro gaan, maakt niet uit waarheen
Ik weet niet beter dan dat het 30 euro bagagekosten is tot 15 kg. Die 50 euro is voor 20 kg bagage.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken naar Madrid. Precies hetzelfde, ik ben met KLM goedkoper uit als met Ryanair !
(door de 50 euro bagage kosten) ..
Je hebt gelijk ! Anyhow, KLM was goedkoperquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het 30 euro bagagekosten is tot 15 kg. Die 50 euro is voor 20 kg bagage.
Tof! Ik wilde gister al bestellen (totaal 70 euro), maar ik kreeg een error. Ik moet toch de 18e daar zijn i.v.m. zijn verjaardag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had hem voor ¤ 0,58 retour..
Ik zal er eens naar kijken. Zo vaak vlieg ik niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tijd voor een wirecardje? (zie OP)
Oh, ga je familie/vrienden/partner bezoeken in Polen?
Ik vlieg ook in Januari hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Tof! Ik wilde gister al bestellen (totaal 70 euro), maar ik kreeg een error. Ik moet toch de 18e daar zijn i.v.m. zijn verjaardag.
Ünglaublich zo'n wijziging, ik ga cancelen en reklamerenquote:Gelieve rekening te houden met een tijdswijziging van vijf minuten in uw boeking van Ryanair (zie hieronder).
Adviseert u alstublieft andere passagiers die met u meereizen van de wijziging(en).
Ryanair biedt verontschuldigingen aan voor het ongemak dat veroorzaakt is door de verandering van de vertrektijd van uw vlucht.
Precies, 10 minuten van de stad met een lijnbus voor 1,50 ipv van drie kwartier met een shuttle voor een tientje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En dan kom je tenminste in Milaan uit ipv. Bergamo.
Ja London voor 4 euro vanaf Eindhoven. Volgens mij is London de enige stad waar je tussen de heen en de terugvlucht voldoende tijd hebt om iets te zien van de stad (niet heel veel overigens aangezien Stansted naar het centrum je minimaal 45 minuten kost. Of langer (maar goedkoper) als je de bus neemt en ook die van te voren boekt. Alleen pas wel op met easybus, die hebben ooit mij en een aantal andere passagiers geprobeerd wijs te maken dat we onze bus gemist hadden (terwijl we allemaal op tijd waren en de volgende buschauffeur aangaf dat de vorige bus niet was vertrokken). Uiteindelijk toen het volle pond voor de trein moeten betalen. Goedkoop was daar dus duurkoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, hebben jullie wel eens gewoon op 1 dag een retour genomen of is dat hast onmogelijk? En dan voor max 10 euro
Jup, Londen 2x en Dublin een keer. Maar dan wel ook allemaal de nacht erbij :-)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, hebben jullie wel eens gewoon op 1 dag een retour genomen of is dat hast onmogelijk? En dan voor max 10 euro
Je kan gewoon de bus vanaf terminal 2 pakken, naar metrostation Kobanya Kispest en dan verder met de metro de stad in. Dat is de meest efficiente optie. Je kunt ook onderweg uitstappen bij terminal 1 (daar komt de bus langs) en dan met de trein verder, maar dat lijkt mij minder makkelijk, dan kom je ook bij het station uit en moet je wellicht alsnog met de metro verder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef lokpokken het volgende:
Iemand ervaringen met het lopen van terminal 2 in Budapest naar terminal 1 en dan de bus nemen naar het centrum.
Of met de trein ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |