PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ja, vind jij dit kinderachtig?quote:
Sneijder want beter verdedigend, sneller en tweebenig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Wie kan ik beter in het centrum van mijn 4-3-3 middenveld stoppen? van der vaart of sneijder?
En jij bent?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, vind jij dit kinderachtig?
Broodje döner graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef KrAlex het volgende:
Tzzzz wazdit man al die tering noobs opeens hier.
Kinderachtig hé.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef KrAlex het volgende:
Beter helpen we ze en pakken later al hun coins af dmv scamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef KrAlex het volgende:
Kijk wat je vriendje doet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stop eens met dat bijdehande gedoe
Davy is geen vriend van mij hoorquote:
Je hoeft niet bang te zijn hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Al die nieuwkomers maken mij verlegen
Doe maar extra vlees en extra sambal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef KrAlex het volgende:
Niet zo bijdehand he tering ventje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar extra vlees en extra sambal.
Stop eens met... Laat maar kunnen jullie nie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar extra vlees en extra sambal.
Typisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy is geen vriend van mij hoor
Je bent een t vergeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Stop eens met... Laat maar kunnen jullie nie.
neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zitten al de mannen van de VBL SC ineens hier dan? Alleen om ons te zieken?
Ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Kheb IF Bony voor 11K, wie wil me aanraken?
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zitten al de mannen van de VBL SC ineens hier dan? Alleen om ons te zieken?
Jep, ga naar de VBL SC en zeg k... dit en k.k. dat, dan worden ze boos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoezo is dat typisch, ik mag hem gewoon net zo min dat jullie hem mogenquote:
Ik mis het FUT 11 topic, ofja toen wat het nog Fifa 11 waar we alleen over Fut praattequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen?Hallo nieuwe mensen, laat jullie team eens zien?
Ja, laatst ook al. Laat ze maar even. Soortgelijk als een dagje uit voor autisten. Die moet je eigenlijk niet in de rede vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee hoor, dan hoor je erbijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jep, ga naar de VBL SC en zeg k... dit en k.k. dat, dan worden ze boos.
wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy is geen vriend van mij hoor
Ja na vorige keer zeker niet meerquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, laatst ook al. Laat ze maar even. Soortgelijk als een dagje uit voor autisten. Die moet je eigenlijk niet in de rede vallen.
quote:
Wat was er?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja na vorige keer zeker niet meer
DIe heeft straf omdat ie tijdens project x in Haren coke gesnoven heeftquote:
Anders zwijgen wij vaste posters een uurtje. Kan iedereen lekker uitrazen en gaan we allemaal weer over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, laatst ook al. Laat ze maar even. Soortgelijk als een dagje uit voor autisten. Die moet je eigenlijk niet in de rede vallen.
Typisch, de topic stealer bedoel ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo is dat typisch, ik mag hem gewoon net zo min dat jullie hem mogen
Davy
de begeleiders zijn zeker even broodje eten en sigaretje roken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jup,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was jij geen oude nachtbaggeraar?
Een uur niet posten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders zwijgen wij vaste posters een uurtje. Kan iedereen lekker uitrazen en gaan we allemaal weer over tot de orde van de dag.
4321quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil een team maken met Arsenal spelers en ex arsenal spelers.
-Nasri
-IF Henry
-Cazorla
moeten er sowieso in komen.
Hoe pak ik dat aan?
4-2-3-1 is vrij lastig door die ST -> CAM links.
Waar zit davy te stealen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Typisch, de topic stealer bedoel ik.
Mijn wallpaper alles.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn lichaam en fap mee
Laat Messi eens een IF krijgen die faalhaasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Zijn de servers offline?
voor hoeveel gaat Kaboul?
Hoeveel wordt SIF Messi waard?
Min of meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Zijn de servers offline?
voor hoeveel gaat Kaboul?
Hoeveel wordt SIF Messi waard?
Dit verklaart weer een hoop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn lichaam en fap mee
Zou ik ook doen als ik zulke packs hadquote:
Ach, ik begon bij Chelsea en zit nu bij Volendam.quote:
Je muzieksmaak is wel te doen, vooral bij Opgezwolle. Welkom.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, ik begon bij Chelsea en zit nu bij Volendam.
Lulquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik zulke packs had
Ja, ik ook. De rest heeft ook moeite met inloggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Probeerde 3 keer en werd er steeds afgeflikkerd. Nu zit ik er weer gewoon in
Ftg4 al gehoord? Best paar aardige nummertjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je muzieksmaak is wel te doen, vooral bij Opgezwolle. Welkom.
Gruwelijk, ik ga vrijdag naar de launch party, free cd en ze allemaal laif zien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ftg4 al gehoord? Best paar aardige nummertjes.
Heeft henry dan 7 chem toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4321
Henry LF
Nasri - Diaby op het middenveld en de rest lukt zelf wel.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Die J0rdiii is helemaal een hypocriete mongool op stelten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |