Ik zou bijna denken dat je het er om deed.quote:
WTFquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Leuk. Ook in de vrieskou.
Kedekedeng, kedekedeng, oeh, oeh ...quote:
En 's nachts gaat het ritme doorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kedekedeng, kedekedeng, oeh, oeh ...
Nee, ik zit mobiel. Puur toeval weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je het er om deed.
Van jou neem ik geen orders aan.quote:
Die heb ik gisteren nog gedraaid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kedekedeng, kedekedeng, oeh, oeh ...
Gast.. Je E-pener is zo 5 cm korter geworden..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gedraaid.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gedraaid.
Ach neger, houd ie vast nog genoeg overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gast.. Je E-pener is zo 5 cm korter geworden..
Dat maakt voor die neger niet uit die houd toch nog minsten 48 centimeter over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog steeds 45 cm.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.
ZONDER SCHAAMTE!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach neger, houd ie vast nog genoeg over.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat maakt voor die neger niet uit die houd toch nog minsten 48 centimeter over.
quote:
Guus is een held.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.
ZONDER SCHAAMTE!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach neger, houd ie vast nog genoeg over.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat maakt voor die neger niet uit die houd toch nog minsten 48 centimeter over.
Ik ben een of andere vreemde cultheld geworden.quote:
We're coming for you..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.
ZONDER SCHAAMTE!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben een of andere vreemde cultheld geworden.
Met een enorme slurf.
Gebruik hem! of haar, ik wil niet op geslacht discrimineren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een enorme slurf.
Ik heb liever dat je het woord "sekte" gebruikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
Met een enorme slurf.
Net een olifantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een enorme slurf.
quote:
Voor de rest vind ik zijn muziek niet zo boeiend. Maar Per Spoot is altijd grappig.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest vind ik zijn muziek niet zo boeiend. Maar Per Spoot is altijd grappig.
Dat zijn alle negersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een enorme slurf.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
We're coming for you..
[ afbeelding ]
En Brabant is ook altijd goed mee te brullen met genoeg bier op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest vind ik zijn muziek niet zo boeiend. Maar Per Spoot is altijd grappig.
Ik wilde zeggen, kom op kerel, luister wat goeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Maar loefje kan dat wel hebben, hij is een bad-boyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn ik vond hem al niet om over naar huis te schrijven als grap, maar nu leg ik de neger-kkk link pas...quote:
Guus in het psv stadionquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn ik vond hem al niet om over naar huis te schrijven als grap, maar nu leg ik de neger-kkk link pas...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
We're coming for you..
[ afbeelding ]
Ja typen altijd lastig.quote:
Nu pasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn ik vond hem al niet om over naar huis te schrijven als grap, maar nu leg ik de neger-kkk link pas...
Ik luister Muse de laatste tijd, maar die staat niet in het systeem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, kom op kerel, luister wat goeds.
Maarja.
Wat wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik luister Muse de laatste tijd, maar die staat niet in het systeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je waarom ik niet kan FOK! hosselen ze vrezen mijn megapener.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wat?
KUTSYSTEEM.
sloop de servers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wat?
KUTSYSTEEM.
sloop de servers.Muse bezorgt mij oorgasmes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar alleen die twee nieuwe kutsingles staan er in.
Maar ik laad de andere albums er nog wel in, they'll see.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu dat plaatje pas, ik ben zo scherp.![]()
quote:
Tik 'm aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu dat plaatje pas, ik ben zo scherp.![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Die film moet ik ook weer eens kijken.
Ge-ni-aalquote:
vinniequote:
giertjequote:
batsmanquote:
Goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi Samzz
Hoe is jouw avond tot nu toe?
is er nog wat op tv dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik zit lekker in m'n stoel, laptop op schoot, te kijken naar de TV en m'n aquarium
.
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik zit lekker in m'n stoel, laptop op schoot, te kijken naar de TV en m'n aquarium
.
Als je van tekenfilms houdt, is er altijd wat op tvquote:
Nee, ben niet echt in de stemming voor alcoholquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt goed
Wijntje erbij?
Ik moet mijn laptop ook nog fixen. Maar even een hardeschijf scoren zo.
Hmm okéquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je van tekenfilms houdt, is er altijd wat op tv. Ik kijk Spongebob Squarepants
.
[..]
Nee, ben niet echt in de stemming voor alcohol.
ik heb wat tegen tekenfilms tegenwoordig is bijna allemaal in het nederlands overgesprokenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je van tekenfilms houdt, is er altijd wat op tv. Ik kijk Spongebob Squarepants
.
[..]
Nee, ben niet echt in de stemming voor alcohol.
Een dwergkogelvis en 8 hemelse pareldanio'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oké.
Wat voor vissen heb je in je aquarium?
Ik vind het bij Spongebob wel goed gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat tegen tekenfilms tegenwoordig is bijna allemaal in het nederlands overgesproken
en dat vind ik niet lekker weg kijken
ik kijk ze op de engelse zendersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat tegen tekenfilms tegenwoordig is bijna allemaal in het nederlands overgesproken
en dat vind ik niet lekker weg kijken
Tofquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dwergkogelvis en 8 hemelse pareldanio's.
[..]
Ik vind het bij Spongebob wel goed gedaan. Bij Phineas en Ferb ook, trouwens.
Like duhquote:
quote:
dat kijk ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dwergkogelvis en 8 hemelse pareldanio's.
[..]
dat is 10 keer beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk ze op de engelse zenders
Ze blijven geniaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alhoewel ik ze wel allemaal al eens heb gezien blijven ze toch leuk
en beter dan die nieuwe shit die je vaak zietquote:
Dat zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en beter dan die nieuwe shit die je vaak ziet
Die is goedquote:
Je bent echt een vrouw van tegengestelde hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cartoon networkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kijk ik dan weer niet
ik mis ouwe cartoon network
dat was een bazenzender
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is goed!
[..]
Je bent echt een vrouw van tegengestelde he, heerlijk
.
[..]
Cartoon network.
Super geil druppend bij een vent voor de deur staan met alleen een jas en hakken aan, maar ondertussen ook gewoon phineas en ferb kijkenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Super geil druppend bij een vent voor de deur staan met alleen een jas en hakken aan, maar ondertussen ook gewoon phineas en ferb kijken![]()
.
Oh zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Super geil druppend bij een vent voor de deur staan met alleen een jas en hakken aan, maar ondertussen ook gewoon phineas en ferb kijken![]()
.
[..]
.
Hehe ik zie het, maar eerlijk gezegd, ik vind het wel leukquote:
[..]
.
quote:
quote:
We (jullie) lachen allemaal wel, maar ik vind het wel opwindend eigenlijkquote:
Je hebt wel een puntquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
We (jullie) lachen allemaal wel, maar ik vind het wel opwindend eigenlijk, een vrouw van uitersten. Ene avond zit je gezellig knuffelend op de bank een film of phineas en ferb te kijken en de dag erna kom je thuis en heb je een wilde avond/nacht sex
My kinda woman
![]()
.
ik zal zeer zeker niet ontkennen dat er iets mis mee isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
We (jullie) lachen allemaal wel, maar ik vind het wel opwindend eigenlijk, een vrouw van uitersten. Ene avond zit je gezellig knuffelend op de bank een film of phineas en ferb te kijken en de dag erna kom je thuis en heb je een wilde avond/nacht sex
My kinda woman
![]()
.
Huhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal zeer zeker niet ontkennen dat er iets mis mee is
integendeel zelfs
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
My kinda woman
![]()
.
Volgens mij hoef je daar niet perse een vrouw van uitersten voor te hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
My kinda woman
![]()
.
Jouw schuldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef DaMook het volgende:
Hoppa en Samzz staat weer in de spotlights.
Graag gedaan, je verdiend hetquote:
Beter een dood topic dan een topic over nagellak?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Toen ik binnen kwam was het al dood
Truequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter een dood topic dan een topic over nagellak?
nagellak?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whehehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Graag gedaan, je verdiend het. . Al had misschien alleen mijn spotlights genoeg geweest
.
Logisch ook welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, het gaat over Samzz en gelijk het hele topic dood
Een lekkere meid met mooie nagellankquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bummerquote:
Goeienavondquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
Ben ik weer.Thuis, gegeten en gedoucht.
quote:
Welkom bij de club.quote:
Ja, maar stop er 4 bij mekaar en 't hele topic gaat over nagellakjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een lekkere meid met mooie nagellank.
Hmmm fris fruitig en sexy dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
Ben ik weer.Thuis, gegeten en gedoucht.
Haaaai Vinquote:
ik hou wel van wispelturige dames op zijn tijdquote:
Ik ruik naar fudge en mojito.quote:
dat is mooi klotequote:
Goed.quote:
Dat is altijd goedquote:
Ja, maar je zei dat er iets mis mee isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou wel van wispelturige dames op zijn tijd
Bij mij welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bij mij nog nooit een fiets gestolen
Ja, heerlijk vind ik dat. Ik kies shampoo en douchegel altijd uit op de geur.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.VAKANTIE JONGUH.
Sorry, het dringt net tot me door.
Zaterdag krijg je een stukje vakantie van mij.quote:
Fail, je moet hem ook in je schuur op slot zetten uiteraardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij wel. Uit een afgesloten schuur
.
ga je nog wat doen met je vakantie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.VAKANTIE JONGUH.
Sorry, het dringt net tot me door.
Dealquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zaterdag krijg je een stukje vakantie van mij.
Tentamens leren, presentatie maken en alvast één tentamen maken (juridisch betoog).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je nog wat doen met je vakantie?
Bummerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fail, je moet hem ook in je schuur op slot zetten uiteraard
typo ik bedoelde daar is NIKS mis meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar je zei dat er iets mis mee is.
Bij mij is mijn eerste fiets gejat toen ik terug kwam van de winkel, ik had mijn fiets in de schuur gezet, op slot, en liep naar binnen om de sleutels te pakken om de poort en schuur dicht te doen, ik kom terug, fiets weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij wel. Uit een afgesloten schuur
.
Wel lekker.quote:
genoeg te doen dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tentamens leren, presentatie maken en alvast één tentamen maken (juridisch betoog).
Ik niet, maar dat kan geen kwaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat. Ik kies shampoo en douchegel altijd uit op de geur.
Snap ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
typo ik bedoelde daar is NIKS mis mee
Jaaaa hoor -_-quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij is mijn eerste fiets gejat toen ik terug kwam van de winkel, ik had mijn fiets in de schuur gezet, op slot, en liep naar binnen om de sleutels te pakken om de poort en schuur dicht te doen, ik kom terug, fiets weg.
Bleek dat die gasten me hadden gevolgd vanaf de winkel. Waren op die manier al meerdere fietsen gejat.
Ja, maar niet teveel. Ik ga ook nog even kijken voor een bed in m'n nieuwe kamer.quote:
Bedden kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel. Ik ga ook nog even kijken voor een bed in m'n nieuwe kamer.
Ow dat is helemaal lekker danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij is mijn eerste fiets gejat toen ik terug kwam van de winkel, ik had mijn fiets in de schuur gezet, op slot, en liep naar binnen om de sleutels te pakken om de poort en schuur dicht te doen, ik kom terug, fiets weg.
Bleek dat die gasten me hadden gevolgd vanaf de winkel. Waren op die manier al meerdere fietsen gejat.
quote:
sweetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel. Ik ga ook nog even kijken voor een bed in m'n nieuwe kamer.
Anders neem ik wel mee, ik heb het hier staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken want ik kon die toen straks niet vindenDoe ik zaterdagochtend even
Je hebt al een nieuwe kamer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Marktplaats. Maar ex meet even m'n matras op, want dan kan ik daarop mn bed uitzoeken.quote:
Bij mama in huis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt al een nieuwe kamer?
1 fles is genoeg bij jou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders neem ik wel mee, ik heb het hier staan.
Wat gaan we eigenlijk doen?
Oh dat kan ook jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Marktplaats. Maar ex meet even m'n matras op, want dan kan ik daarop mn bed uitzoeken.
quote:In this world of lies, the truth - it means resistance;
To make the masses see and sense their needs.
Leuke mama ? (Dat vragen er een aantal zich af nuquote:
ik ben een beetje afgeknapt op MILFsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuke mama ? (Dat vragen er een aantal zich af nu).
Oh, wil hij dat nog wel voor je doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Marktplaats. Maar ex meet even m'n matras op, want dan kan ik daarop mn bed uitzoeken.
Stad in is goed. Ik ben nog nooit in die stad geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 fles is genoeg bij jou?
Uuh, stad in? Brillen passen ofzo?
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Stad in is goed. Ik ben nog nooit in die stad geweest.
Ik heb mijn good looks van mijn moeder, ja. Behalve m'n ogen. Mijn moeder heeft mooie, groene ogen en lang blond haar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuke mama ? (Dat vragen er een aantal zich af nu).
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik nooit ga doen hoor
in apeldoorn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Stad in is goed. Ik ben nog nooit in die stad geweest.
Ook ziek geworden na de meet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had zin in fruitella, nu heb ik er een paar op en ben ik misselijk
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook ziek geworden na de meet?
Ze is er nog nooit geweestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
in apeldoorn?
mis je weinig aan hoor
Geen idee, ik ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
in apeldoorn?
mis je weinig aan hoor
Ik krijg daar altijd een ontiegelijke slijmbek vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had zin in fruitella, nu heb ik er een paar op en ben ik misselijk
Dat sowieso.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ze is er nog nooit geweestMaar Nijmegen is leuker
Leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd een ontiegelijke slijmbek van.
als je wat gaat drinken samen raad ik je de finnigans wel aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ze is er nog nooit geweestMaar Nijmegen is leuker
Yeshquote:
I knowquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je wat gaat drinken samen raad ik je de finnigans wel aan
Overdag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
Nee oké, maar het is niet overal overdag gezellig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deden Tamashii, Rokje en ik ook
In een of andere bejaardensoos
Dat kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee oké, maar het is niet overal overdag gezellig.
kan best en et is een toffe ierse pubquote:
Daarover gesproken. Ik had douchegel in mijn mond gekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel leuk belletjes blazen, ja.
Oké dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan best en et is een toffe ierse pub
Prrrquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb mijn good looks van mijn moeder, ja. Behalve m'n ogen. Mijn moeder heeft mooie, groene ogen en lang blond haar.
Ranzigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik had douchegel in mijn mond gekregenIk kon bellen blazen
Je blijft van d'r af.quote:
Ja, ik ken hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja best wel, ik had die smaak best lang nog in mijn mond
quote:
Ik heb ook groene ogen en lang blond haar...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb mijn good looks van mijn moeder, ja. Behalve m'n ogen. Mijn moeder heeft mooie, groene ogen en lang blond haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook groene ogen en lang blond haar...Mama?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jij ook hoorquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook groene ogen en lang blond haar...PrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Zo ziet ze er wel uit, vind ik.quote:
quote:
Klopt, zij blijft er ook vast vanafquote:
Rockjonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Klopt, zij blijft er ook vast vanaf
Hahaha, can't be the judge of thatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ziet ze er wel uit, vind ik.
[..]
Sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ziet ze er wel uit, vind ik.
[..]
Haha denk het wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True, want ik ga geen pics van m'n moeder plaatsen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, can't be the judge of that.
Ik was ook niet van plan daarom te vragen, ik ben geen ventquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
True, want ik ga geen pics van m'n moeder plaatsen.
rokjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Perfecte timing dus, hallo vin, gitaartje, giertje, samzz, fera, jjh, damook en iedereen die ik vergeet op te noemen
goed.. nu ben ik door m'n enkel gegaan, hoeraaaaaaaaaaaaaquote:
ik zag hetquote:
Pechvogeltjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed.. nu ben ik door m'n enkel gegaan, hoeraaaaaaaaaaaaa
Ahwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed.. nu ben ik door m'n enkel gegaan, hoeraaaaaaaaaaaaa
Was meer tegen andere users hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan daarom te vragen, ik ben geen vent.
dank jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pechvogeltje. Kusje op je enkel
.
Rockjeeeeeequote:
weet niet.. stapte raar ofzo.. maar ik kan nog lopen hoor, dus niks aan de handquote:
Ik ben 3 weken geleden door m'n enkel gegaan... doet nog steeds een klein beetje zeerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pechvogeltje. Kusje op je enkel
.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet niet.. stapte raar ofzo.. maar ik kan nog lopen hoor, dus niks aan de hand
Kusje op je enkelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken geleden door m'n enkel gegaan... doet nog steeds een klein beetje zeer
was dat alweer 3 weken terug?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben 3 weken geleden door m'n enkel gegaan... doet nog steeds een klein beetje zeer
als het opzwelt dan merk je het welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet niet.. stapte raar ofzo.. maar ik kan nog lopen hoor, dus niks aan de hand
Kon dit niet in een spoiler?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Ik google op Koe en ik krijg dit:
[ afbeelding ]. Het klopt wel.
Mag dit in een spoilerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kon dit niet in een spoiler?
daarom.. of als ie zwart kleurtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het opzwelt dan merk je het wel
Zoiets... 23 septemberquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
was dat alweer 3 weken terug?
Dikbilkoe that is. WTF. Dat kan toch niet echt? Zo uit proportie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Dat is heul geen koe!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
soms mis ik m'n newrocks.. daarmee kon ik niet eens door m'n enkels.. bazendingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben zo vaak door m'n enkel gegaan, maar heb nooit ergens last van dan!
Geilquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Jawel, maar ik wilde jullie het onvermijdelijke klikken besparenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kon dit niet in een spoiler?
Zeg, hou je dieren bij jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Die uitspraakquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dikbilkoe that is. WTF. Dat kan toch niet echt? Zo uit proportie.
Ja maar.. Mijn zielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde jullie het onvermijdelijke klikken besparen.
Ik hoop voor haar dat het nep isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dikbilkoe that is. WTF. Dat kan toch niet echt? Zo uit proportie.
whehehe dat is ook niet echt goed neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom.. of als ie zwart kleurt
Massief staal ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef JJH het volgende:
En hoe past dat in zo'n klapstoeltje, en hoe houd zo'n stoeltje dat?
Voor ons is het een campingbank, voor haar een campingstoel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
die heb ik ook nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms mis ik m'n newrocks.. daarmee kon ik niet eens door m'n enkels.. bazendingen
Ik verbaas me er meer over dat het ding nog niet doorgezakt isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor ons is het een campingbank, voor haar een campingstoel.
Het is vet, geen spier, helaasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
Ze kan beter op de grill gaan zitten
Ze waren van binnen helemaal stuk en dan hingen de vellen aan m'n enkelsquote:
Dat zijn wel heul veul speklapjes.quote:
Koolstofje hier, carbonnetje daar. Het kan allemaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, en kevlar weefsel ofzo.
Hey, maar jij moet er van houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor ons is het een campingbank, voor haar een campingstoel.
Wie is jullie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey, maar jij moet er van houden, jullie houden van "ronde" voluptuese billen
. Toch ?
.
ik kan er ook geen afscheid van nemenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze waren van binnen helemaal stuk en dan hingen de vellen aan m'n enkels
Ik heb mijn moeder opgedragen ze weg te gooien, want ik kon het niet
Negersquote:
Je hebt voluptueus en je hebt puur vetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Toch ?
.
Jeuj, om 7 uur ben ik er weerquote:
quote:
Miss ook wel een keer nieuwe.. Maar wel een hele investering, die dingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan er ook geen afscheid van nemen
meest fijne laarzen waar ik ooit op heb gelopen
Nee, ik val op roodharige altomeisjes. Voor een neger ben ik een beetje vreemd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Toch ?
.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt voluptueus en je hebt puur vet.
ik weet het maar wel de moeite waardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Miss ook wel een keer nieuwe.. Maar wel een hele investering, die dingen
Dit valt meer in de catagorie ranzig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik val een roodharige altomeisjes. Voor een neger ben ik een beetje vreemd.
Daarnaast je hebt voluptueus en je hebt dit.
Roodharig, als in roodgeverfd? Wat je vaker bij altomeisjes ziet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik val op roodharige altomeisjes. Voor een neger ben ik een beetje vreemd.
Goede keusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik val op roodharige altomeisjes. Voor een neger ben ik een beetje vreemd.
Voor mij is dit de categorie mijn-piemel-probeert-mijn-lichaam-in-te-kruipen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit valt meer in de catagorie ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |