Ik zou bijna denken dat je het er om deed.quote:
WTFquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Leuk. Ook in de vrieskou.
Kedekedeng, kedekedeng, oeh, oeh ...quote:
En 's nachts gaat het ritme doorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kedekedeng, kedekedeng, oeh, oeh ...
Nee, ik zit mobiel. Puur toeval weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je het er om deed.
Van jou neem ik geen orders aan.quote:
Die heb ik gisteren nog gedraaid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kedekedeng, kedekedeng, oeh, oeh ...
Gast.. Je E-pener is zo 5 cm korter geworden..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gedraaid.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gedraaid.
Ach neger, houd ie vast nog genoeg overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gast.. Je E-pener is zo 5 cm korter geworden..
Dat maakt voor die neger niet uit die houd toch nog minsten 48 centimeter over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog steeds 45 cm.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.
ZONDER SCHAAMTE!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach neger, houd ie vast nog genoeg over.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat maakt voor die neger niet uit die houd toch nog minsten 48 centimeter over.
quote:
Guus is een held.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.
ZONDER SCHAAMTE!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach neger, houd ie vast nog genoeg over.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat maakt voor die neger niet uit die houd toch nog minsten 48 centimeter over.
Ik ben een of andere vreemde cultheld geworden.quote:
We're coming for you..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai Guus Meeuwis.
ZONDER SCHAAMTE!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben een of andere vreemde cultheld geworden.
Met een enorme slurf.
Gebruik hem! of haar, ik wil niet op geslacht discrimineren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een enorme slurf.
Ik heb liever dat je het woord "sekte" gebruikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
Met een enorme slurf.
Net een olifantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een enorme slurf.
quote:
Voor de rest vind ik zijn muziek niet zo boeiend. Maar Per Spoot is altijd grappig.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest vind ik zijn muziek niet zo boeiend. Maar Per Spoot is altijd grappig.
Dat zijn alle negersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met een enorme slurf.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
We're coming for you..
[ afbeelding ]
En Brabant is ook altijd goed mee te brullen met genoeg bier op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest vind ik zijn muziek niet zo boeiend. Maar Per Spoot is altijd grappig.
Ik wilde zeggen, kom op kerel, luister wat goeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Maar loefje kan dat wel hebben, hij is een bad-boyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn ik vond hem al niet om over naar huis te schrijven als grap, maar nu leg ik de neger-kkk link pas...quote:
Guus in het psv stadionquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn ik vond hem al niet om over naar huis te schrijven als grap, maar nu leg ik de neger-kkk link pas...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
We're coming for you..
[ afbeelding ]
Ja typen altijd lastig.quote:
Nu pasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn ik vond hem al niet om over naar huis te schrijven als grap, maar nu leg ik de neger-kkk link pas...
Ik luister Muse de laatste tijd, maar die staat niet in het systeem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, kom op kerel, luister wat goeds.
Maarja.
Wat wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik luister Muse de laatste tijd, maar die staat niet in het systeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je waarom ik niet kan FOK! hosselen ze vrezen mijn megapener.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wat?
KUTSYSTEEM.
sloop de servers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wat?
KUTSYSTEEM.
sloop de servers.Muse bezorgt mij oorgasmes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar alleen die twee nieuwe kutsingles staan er in.
Maar ik laad de andere albums er nog wel in, they'll see.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu dat plaatje pas, ik ben zo scherp.![]()
quote:
Tik 'm aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu dat plaatje pas, ik ben zo scherp.![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Die film moet ik ook weer eens kijken.
Ge-ni-aalquote:
vinniequote:
giertjequote:
batsmanquote:
Goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi Samzz
Hoe is jouw avond tot nu toe?
is er nog wat op tv dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik zit lekker in m'n stoel, laptop op schoot, te kijken naar de TV en m'n aquarium
.
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik zit lekker in m'n stoel, laptop op schoot, te kijken naar de TV en m'n aquarium
.
Als je van tekenfilms houdt, is er altijd wat op tvquote:
Nee, ben niet echt in de stemming voor alcoholquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt goed
Wijntje erbij?
Ik moet mijn laptop ook nog fixen. Maar even een hardeschijf scoren zo.
Hmm okéquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je van tekenfilms houdt, is er altijd wat op tv. Ik kijk Spongebob Squarepants
.
[..]
Nee, ben niet echt in de stemming voor alcohol.
ik heb wat tegen tekenfilms tegenwoordig is bijna allemaal in het nederlands overgesprokenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je van tekenfilms houdt, is er altijd wat op tv. Ik kijk Spongebob Squarepants
.
[..]
Nee, ben niet echt in de stemming voor alcohol.
Een dwergkogelvis en 8 hemelse pareldanio'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oké.
Wat voor vissen heb je in je aquarium?
Ik vind het bij Spongebob wel goed gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat tegen tekenfilms tegenwoordig is bijna allemaal in het nederlands overgesproken
en dat vind ik niet lekker weg kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |