zonder tieten en hakken? Wat een kuthoer is het ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
geen van beide, zo bijzonder was die pic die ik gezien heb niet.
niemand. maar dat er trieste mannetjes op fok zitten die elke pic van elke chick opslaan is wel bekend toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie zegt dat wat hij zegt, wel waar is?
Hihi, ik waarschuw alleen dat mijn haar nu wel lichter is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je mag em wel gewoon naar mij DM'en
Ik weet niet meer hoe die precies ging, ik weet wel dat het hillarisch wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien was je er ook wel niet bij hoor, koffie weet het nog wel iig.![]()
Was wel grappig.
Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam over jou praten?
Helaas voor hem had ik de cambeelden daarvoor al gezien, die vergeet je niet zomaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een raadsel waarom jij niet als een blok voor hem bent gevallen. Hij speelde hard to get, liet toch wel doorschemeren dat je lief was en ehm. Oké, dat waren de redenen.
Dat klinkt niet heel geloofwaardig, gezien je voorliefde voor hakken en het omschrijven van haar hersenomvang als 'episch'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
geen van beide, zo bijzonder was die pic die ik gezien heb niet.
OMFG...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg 'm al door twee mensen via DM aangeboden.
Oppervlakkig meisje ben je wel. Jammer, dit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Helaas voor hem had ik de cambeelden daarvoor al gezien, die vergeet je niet zomaar.
Dat is meestal ook het enige wat ik me herinner, alleen wel minder als je iets dan wil vertellen aan iemand omdat het zo grappig was. Maar ja, hoe ging het ook alweer precies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die precies ging, ik weet wel dat het hillarisch was
NAAKT. IKHEBNOGSTEEDSAIDSINMIJNOGEN.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helaas voor hem had ik de cambeelden daarvoor al gezien, die vergeet je niet zomaar.
ja, is ook maar de pic zelf was niet heel bijzonder. het is moeilijk voor je maar er is een verschil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel geloofwaardig, gezien je voorliefde voor hakken en het omschrijven van haar hersenomvang als 'episch'.
Het is echt een hele leerzame afleveringquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben toch maar even casanova bootcamp opgezet. Het blijft grappig.
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is meestal ook het enige wat ik me herinner, alleen wel minder als je iets dan wil vertellen aan iemand omdat het zo grappig was. Maar ja, hoe ging het ook alweer precies.
Had het maar enkel met oppervlakkigheid te maken, dit was een kwestie van ernstige oogschade en een herleving van jeugdtrauma's.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Oppervlakkig meisje ben je wel. Jammer, dit.
Hoe kàn ik vergeten dat het nooit aan jou ligt natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
ja, is ook maar de pic zelf was niet heel bijzonder. het is moeilijk voor je maar er is een verschil.
Dinges was echt naakt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
NAAKT. IKHEBNOGSTEEDSAIDSINMIJNOGEN.
Laat me eens een foto van jou met een brilletje zien dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Had het maar enkel met oppervlakkigheid te maken, dit was een kwestie van ernstige oogschade en een herleving van jeugdtrauma's.
Die bril was het probleem niet, ik verwijs hiervoor naar Myr's post.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me eens een foto van jou met een brilletje zien dan.
dat begrijp ik ook nooit inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kàn ik vergeten dat het nooit aan jou ligt natuurlijk.
Maar Myra heb ik al met brilletje gezien. En ik heb maanden lopen haten (want brilletjes zonder sterktequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die bril was het probleem niet, ik verwijs hiervoor naar Myr's post.![]()
Oh en de associatie met Karbonkel enzo, nachtmerries dit dat.
Ja potverdomme man, hoe is het met jou!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je mag em wel gewoon naar mij DM'en
Ben je nou Myr met Karbonkel de tweede aan het vergelijken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Maar Myra heb ik al met brilletje gezien. En ik heb maanden lopen haten (want brilletjes zonder sterkte), maar dat brilletje stond verdomde hot.
Ik kijk niet voor het leerzame aspect, eigenlijk alleen voor het comedyaspect.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is echt een hele leerzame aflevering
Maar het is helemaal niet grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor het leerzame aspect, eigenlijk alleen voor het comedyaspect.
Wat, ik snap hem nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben je nou Myr met Karbonkel de tweede aan het vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |