SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat is de grootste bullshit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet DEF daar duidelijk in zijn. De voorlichter zegt enkel wat hij moet zeggen. Klaar!
Ja, zonder geweten is het liegen makkelijker...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ik voorlichting moet geven over mijn werk pik ik er ook de mooie kanten uit. De lelijke kanten van het werk ervaren ze vanzelf later wel. Daar leer je van.
Een voorlieger heeft anders een behoorlijk vrijelijke manier van voorlichten. Dat ze dat niet doen is een tweede. Nooit een leidinggevende gezien bij een voorlichting.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
De voorlichter krijgt zijn instructies van bovenaf schat.
Als iedereen eigen richting gaat spelen is alles zoek.
Laat de gasten die willen beginnen in DEF het zelf ervaren.
Dat is geen schande.
Heb jij ook een uitwendige dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ik ga de inwendige maag verwennen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kraak mijn eigen baas ook niet publiekelijk af
indd... Moeten we even wat WGR topics erbij pakken ER ?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
indd... Moeten we even wat WGR topics erbij pakken ER ?
Dat wilde ik nou net eens NIET zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
indd... Moeten we even wat WGR topics erbij pakken ER ?
oh omdat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net eens NIET zeggen.
Hij volgens die topics niet bij die baas werktquote:
Was je weg dan?quote:
quote:
Is vast naar de Kermis in Nijmegen geweestquote:
Ow wacht, je zit in de UKquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef BredeBradda het volgende:
Ja, nee ik chillde hem op de kermis in Brighton
zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |