SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dan ga ik een goed gesprek met hem aan en als ik merk dat zijn motieven eerder religieus van aard zijn dan gebaseerd op lusten.. dan zou ik ik geen moment twijfelen en het toestaan. Pfff wat hoop ik op een dag toch met zo'n man te trouwen. Een man die de vuur van Islam in zijn hart draagt, een Godvrezende man.
Why?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]. Jij bent grappig.
Het gaat er trouwens om het kunnen verzorgen van die vrouwen, toch?
In principe is 'zoveel mogelijk moslimkinderen voortbrengen' ook een religieus motief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
De tijden waren anders, etc etc etc, maar dat maakt allemaal niet uit zeker?
Als je echt van God houdt dan doen die (ego gerelateerde) emoties er niet meer toe. Ik wil die punt bereiken van geloof.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
De tijden waren anders, etc etc etc, maar dat maakt allemaal niet uit zeker?
Waarom kan hij die vrouwen niet onderhouden zonder ze in bed te nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef pureheart het volgende:
[..]
Why?![]()
Yep.
Het is gewoon afhankelijk van mijn imaan (geloofs sterkte) en in hoeverre de intentie van mijn zuiver is. Hiermee wil ik dus niet ontkennen dat een Godvrezende man geen lusten heeft (hij is een man natuurlijk). Het gaat er gewoon om dat hij het doet omwille van God, om iets goeds te doen, gescheiden of weduwe met kinderen bv onderhouden.
Succes om zoiets hier in Nederland te willen bereiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als je echt van God houdt dan doen die (ego gerelateerde) emoties er niet meer toe. Ik wil die punt bereiken van geloof.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Omdat vrouwen ook behoefte hebben aan seks en liefde.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom kan hij die vrouwen niet onderhouden zonder ze in bed te nemen?
Net zoiets als de profeet met Aicha. Los van het feit dat Aicha gewoon een welvarende vader had, waarom kon hij haar niet onderhouden zonder in bed te nemen?
Ik zie hier eigenlijk niets anders dan lust in.
Vet lullig om die staat van Super Moslim SSJ4 te bereiken en dan in het hiernamaals te horen dat je toch niet door mag naar het paradijs, omdat je niet als maagd het huwelijk in ging.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als je echt van God houdt dan doen die (ego gerelateerde) emoties er niet meer toe. Ik wil die punt bereiken van geloof.
Ach, zolang het een Godvrezende man is die het zonder lustgevoelens doet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef pureheart het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook behoefte hebben aan seks en liefde.
Of was je dat vergeten?
Aicha van 12 ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef pureheart het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook behoefte hebben aan seks en liefde.
Of was je dat vergeten?
Ik heb graag dat je gewoon verteld waarom je mijn posts vreemd vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Ayca het volgende:
Ik word helemaal raar van binnen door je posts.
Super Moslim SSJ4.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vet lullig om die staat van Super Moslim SSJ4 te bereiken en dan in het hiernamaals te horen dat je toch niet door mag naar het paradijs, omdat je niet als maagd het huwelijk in ging.
Ik woon niet in Nederland.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes om zoiets hier in Nederland te willen bereiken..
Trigger wil in haar broek komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:22 schreef Triggershot het volgende:
Leuk ja, laten we iemands geloof bespotten.
Succes met de onderdrukking eh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland.
Daarnaast wil ik graag ooit in een moslimland wonen.
Niemand bespot iets, we zitten gewoon met vragen vanwege haar - voor ons - extreme standpunten. Als ze het niet prettig vindt om over haar geloof te praten, kan ze dat aangeven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:22 schreef Triggershot het volgende:
Leuk ja, laten we iemands geloof bespotten.
Mja, mijn broeken zijn beetje outdated.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger wil in haar broek komen..
Ik ben het niet met je eens idd. Maargoed, ga er verder wel niet op in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik heb graag dat je gewoon verteld waarom je mijn posts vreemd vindt.
Want ik begin iedereen onaardig te vinden. Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Maar met denigrerende opmerkingen kan ik niks.
Dat is ook geen reden om naar Hel te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vet lullig om die staat van Super Moslim SSJ4 te bereiken en dan in het hiernamaals te horen dat je toch niet door mag naar het paradijs, omdat je niet als maagd het huwelijk in ging.
'Wij' zijn nogal, ehm, wat vrijer wat betreft denken en doen. Vooral vrijer in het denken. Er zijn hier users geweest die zoals jij denken, maar die zijn er momenteel niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, zolang het een Godvrezende man is die het zonder lustgevoelens doet.
Ik heb 265.993 vragen gehad op FOK! over de Islam, het is duidelijk wanneer er interesse is vanuit een niet-vooringenomen positie en daadwerkelijk vragen, laat staan spot.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niemand bespot iets, we zitten gewoon met vragen vanwege haar - voor ons - extreme standpunten. Als ze het niet prettig vindt om over haar geloof te praten, kan ze dat aangeven.
Af en toe een grapje tussendoor in een conversatie moet kunnen natuurlijk, zo gaan we altijd met elkaar om.
Ik moet eerlijk zijn, ik ben niet zo bekend met wanneer je wel of niet naar de hel gaat. Al lees je me de Koran en alle hadiths voor, ik kan nog steeds hypothetische situaties bedenken en vragen of je dan naar de hel gaat: geen imam die dat kan beantwoorden, het is immers God zelf die dat bepaalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dat is ook geen reden om naar Hel te gaanals je gewoon stopt met de zonde en berouw toont.
Weet je, succes ermee. Ik moet er niet aan denken om mijn vriendin met andere mannen te delen, dus zoiets zie ik mezelf ook niet doen (het bed delen met andere mannen huhuhuhu).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Zolang de religieuze motieven overgewicht hebben. Dat is voldoende voor mij om het te accepteren van mijn toekomstige man.
Kan ik niet aan haar vragen. Maar gezien haar grote rol in de Islam en verzamelen van overleveringen van de profeet (hadith). Denk ik niet dat ze een probleem had met de profeet. Integendeel; ze hield van hem en liet haar jaloezie enkele keren merken (waarop de profeet haar wel aangesproken had).quote:
watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Wij' zijn nogal, ehm, wat vrijer wat betreft denken en doen. Vooral vrijer in het denken. Er zijn hier users geweest die zoals jij denken, maar die zijn er momenteel niet..
Behalve Triggerrrr!
Jullie hebben echt niet door hoe vijandig al deze reactie zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger wil in haar broek komen..
Ook dit is zo tekenend. Gelovigen hebben echt te korte tenen, raken te snel geïrriteerd, zien alles veel sneller als een aanval.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef pureheart het volgende:
[..]
Jullie hebben echt niet door hoe vijandig al deze reactie zijn.
En dan word ik erop aangesproken wanneer ik er even niet tegen kan en bot ga doen?
Echt jammer dit.
Ayca en Levo zijn naar mijn weten beiden niet-gelovig, ik zou jou niet daar onder willen scharen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent ietwat religieuzer ingesteld dan Ayca, Levo en ik.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, mijn broeken zijn beetje outdated.
Maar je zult nooit kunnen weten of die liefde vanuit haar hart kwam, of er gewoon 'in geconditioneerd' was omdat ze het gewoon van kinds af aan voorgeschoteld kreeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef pureheart het volgende:
[..]
Kan ik niet aan haar vragen. Maar gezien haar grote rol in de Islam en verzamelen van overleveringen van de profeet (hadith). Denk ik niet dat ze een probleem had met de profeet. Integendeel; ze hield van hem en liet haar jaloezie enkele keren merken (waarop de profeet haar wel aangesproken had).
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ayca en Levo zijn naar mijn weten beiden niet-gelovig, ik zou jou niet daar onder willen scharen.
Geef eens een voorbeeld van wat zelf kiezen zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar je zult nooit kunnen weten of die liefde vanuit haar hart kwam, of er gewoon 'in geconditioneerd' was omdat ze het gewoon van kinds af aan voorgeschoteld kreeg.
Ze heeft, met andere woorden, nooit zelf kunnen kiezen. Een chimpansee die je in huis neemt gaat uiteindelijk ook van je houden, maar had hij niet liever vrij in de natuur willen leven?
Ik vind het fout, op dat punt kun je me niet overtuigen. Ik heb niets tegen religie an sich, maar wel tegen het feit dat alles goed gepraat kan worden door de religieuze, ook als het klinkklare onzin is. Het is realistischer om te accepteren dat je de waarheid niet in pacht hebt.
Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn, ik ben niet zo bekend met wanneer je wel of niet naar de hel gaat. Al lees je me de Koran en alle hadiths voor, ik kan nog steeds hypothetische situaties bedenken en vragen of je dan naar de hel gaat: geen imam die dat kan beantwoorden, het is immers God zelf die dat bepaalt.
Correct, maar ik ben ook niet anti-religie. Mijn kritiek is dus niet haat-gebaseerd, zoals die van een antitheïst. Vroeger wel, maar toen was ik een gekke puber.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ayca en Levo zijn naar mijn weten beiden niet-gelovig, ik zou jou niet daar onder willen scharen.
Ja oke, maar ik heb jou - nog - geen inhoudelijke reacties zien, waarbij ik denk van, eeeuh, watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat ik bedoelde is dat ik voorzichtig ben bij de ietwat 'extremere' standpunten. Ayca en Levo zijn dan ook.
Als je denkt dat God dit heeft toegestaan zodat de man verschillende vrouwen kan neuken dan heb je het verkeerd begrepen. Het is bedoeld voor de vrouw; met name de vrouwen die moeilijk aan de man komen zoals gescheiden vrouwen, weduwen met kinderen, oudere vrouwen etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je, succes ermee. Ik moet er niet aan denken om mijn vriendin met andere mannen te delen, dus zoiets zie ik mezelf ook niet doen (het bed delen met andere mannen huhuhuhu).
Goede vraag, maar door de relativiteit van alles, erg lastig te beantwoorden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wat zelf kiezen zou kunnen zijn?
Ik heb om eerlijk te zijn geen zin in diepe gesprekken wat betreft geloof. Iedereen gelooft voor zichzelf blablabla, en pureheart en ik verschillen er gewoon in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik heb jou - nog - geen inhoudelijke reacties zien, waarbij ik denk van, eeeuh, wat
Ik heb geen religiekritiek gezien om eerlijk te zijn, zowel Aisha als 4 vrouwen heeft niets met religie te maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Correct, maar ik ben ook niet anti-religie. Mijn kritiek is dus niet haat-gebaseerd, zoals die van een antitheïst. Vroeger wel, maar toen was ik een gekke puber.
Waarom niet? Het geeft toch aan hoe de religie gepraktiseerd wordt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen religiekritiek gezien om eerlijk te zijn, zowel Aisha als 4 vrouwen heeft niets met religie te maken.
Dat weet ik lieve schat. Maar kijk eens om je heen. Kijk hoe het geloof in de islamitische landen wordt misbruikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als je denkt dat God dit heeft toegestaan zodat de man verschillende vrouwen kan neuken dan heb je het verkeerd begrepen. Het is bedoeld voor de vrouw; met name de vrouwen die moeilijk aan de man komen zoals gescheiden vrouwen, weduwen met kinderen, oudere vrouwen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |