SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dan ga ik een goed gesprek met hem aan en als ik merk dat zijn motieven eerder religieus van aard zijn dan gebaseerd op lusten.. dan zou ik ik geen moment twijfelen en het toestaan. Pfff wat hoop ik op een dag toch met zo'n man te trouwen. Een man die de vuur van Islam in zijn hart draagt, een Godvrezende man.
Why?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]. Jij bent grappig.
Het gaat er trouwens om het kunnen verzorgen van die vrouwen, toch?
In principe is 'zoveel mogelijk moslimkinderen voortbrengen' ook een religieus motief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
De tijden waren anders, etc etc etc, maar dat maakt allemaal niet uit zeker?
Als je echt van God houdt dan doen die (ego gerelateerde) emoties er niet meer toe. Ik wil die punt bereiken van geloof.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
De tijden waren anders, etc etc etc, maar dat maakt allemaal niet uit zeker?
Waarom kan hij die vrouwen niet onderhouden zonder ze in bed te nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef pureheart het volgende:
[..]
Why?![]()
Yep.
Het is gewoon afhankelijk van mijn imaan (geloofs sterkte) en in hoeverre de intentie van mijn zuiver is. Hiermee wil ik dus niet ontkennen dat een Godvrezende man geen lusten heeft (hij is een man natuurlijk). Het gaat er gewoon om dat hij het doet omwille van God, om iets goeds te doen, gescheiden of weduwe met kinderen bv onderhouden.
Succes om zoiets hier in Nederland te willen bereiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als je echt van God houdt dan doen die (ego gerelateerde) emoties er niet meer toe. Ik wil die punt bereiken van geloof.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Omdat vrouwen ook behoefte hebben aan seks en liefde.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom kan hij die vrouwen niet onderhouden zonder ze in bed te nemen?
Net zoiets als de profeet met Aicha. Los van het feit dat Aicha gewoon een welvarende vader had, waarom kon hij haar niet onderhouden zonder in bed te nemen?
Ik zie hier eigenlijk niets anders dan lust in.
Vet lullig om die staat van Super Moslim SSJ4 te bereiken en dan in het hiernamaals te horen dat je toch niet door mag naar het paradijs, omdat je niet als maagd het huwelijk in ging.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als je echt van God houdt dan doen die (ego gerelateerde) emoties er niet meer toe. Ik wil die punt bereiken van geloof.
Ach, zolang het een Godvrezende man is die het zonder lustgevoelens doet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef pureheart het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook behoefte hebben aan seks en liefde.
Of was je dat vergeten?
Aicha van 12 ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef pureheart het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook behoefte hebben aan seks en liefde.
Of was je dat vergeten?
Ik heb graag dat je gewoon verteld waarom je mijn posts vreemd vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Ayca het volgende:
Ik word helemaal raar van binnen door je posts.
Super Moslim SSJ4.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vet lullig om die staat van Super Moslim SSJ4 te bereiken en dan in het hiernamaals te horen dat je toch niet door mag naar het paradijs, omdat je niet als maagd het huwelijk in ging.
Ik woon niet in Nederland.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes om zoiets hier in Nederland te willen bereiken..
Trigger wil in haar broek komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:22 schreef Triggershot het volgende:
Leuk ja, laten we iemands geloof bespotten.
Succes met de onderdrukking eh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland.
Daarnaast wil ik graag ooit in een moslimland wonen.
Niemand bespot iets, we zitten gewoon met vragen vanwege haar - voor ons - extreme standpunten. Als ze het niet prettig vindt om over haar geloof te praten, kan ze dat aangeven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:22 schreef Triggershot het volgende:
Leuk ja, laten we iemands geloof bespotten.
Mja, mijn broeken zijn beetje outdated.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger wil in haar broek komen..
Ik ben het niet met je eens idd. Maargoed, ga er verder wel niet op in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik heb graag dat je gewoon verteld waarom je mijn posts vreemd vindt.
Want ik begin iedereen onaardig te vinden. Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Maar met denigrerende opmerkingen kan ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |