groep van Yoeri dus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarvan weer de derde generatie.
Topic bijna vol?
Yes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Is die Joden Hebben Kanker-afkorting nog altijd een paradepaardje binnen het stadion?
Juichen Hoort niet in de Kuip.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je met het plaatje wil zeggen?
quote:
Jorien van den HeriK?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
Ik zag er pas nog 1 maar ben vergeten welke.
Oranje:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 - 4 verloren, damn wat slecht
Wel goed om te lezen dat de Vrij er tegen VVV weer bij hoopt te zijn. Op volle sterkte tegen Ajax
Tsja... laten we maar zeggen dat velen nog erg jong en onervaren zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Oranje:
Schaken
BMI
Janmaat
Jong Oranje
Leerdam
Clasie
Geblesseerd
Mulder
Cisse
de Vrij
Nelom(?)
Mathijssen (heeft een uurtje meegedaan
Oranje -19
Achahbar
Woudenberg
Vilhena
Kongolo
Boetius
Afwezig:
Pelle
Immers
In totaal 17 spelers.
Logisch dat je dan niet kan winnen van een Jupiler ploegje toch?
Nope, erg slecht zelfs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Logisch dat je dan niet kan winnen van een Jupiler ploegje toch?
Jij gaat toch niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel maar dan gratis
Jawelquote:
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef Adames het volgende:
van buren ook al uit ridderkerk, dat er toch nog voetballers uit dat grefo dorp komen
oh dan zijn mijn familieleden de enige grefo's daarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen refo dorp man. Moet je iets verder doorrijden richting Hendrik Ido Ambacht enzo.
Mwahquote:
Hij is de bekendste. Uiteindelijk is het niet zo dat hij alles bepaald. Dat was tenminste wat ik begreep. Hou me er verder niet zo mee bezig. Wel een aardige gast.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah
Hij doet zich wel een beetje voor als de leider
Heb hem weleens gesproken jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij is de bekendste. Uiteindelijk is het niet zo dat hij alles bepaald. Dat was tenminste wat ik begreep. Hou me er verder niet zo mee bezig. Wel een aardige gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |