Huntelaar komt tegen goede tegenstanders niet eens aan de bal. Heeft hij het spelinzicht niet voor en de handelingssnelheid niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit. Ik weet zeker dat wanneer Huntelaar een kans krijgt in een finale hij hem erin legt bij Van Persie heb ik dit gevoel niet.
Wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, dus moslim van Persie hoort niet in het voetbalteam van ons christelijke land.
Goed plan kan die pauper van een Afellay ook opbokkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, dus moslim van Persie hoort niet in het voetbalteam van ons christelijke land.
Hij hoeft ook niet aan de bal te komen. Gewoon afwachten en alles erin pompen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar komt tegen goede tegenstanders niet eens aan de bal. Heeft hij het spelinzicht niet voor en de handelingssnelheid niet.
Onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar komt tegen goede tegenstanders niet eens aan de bal. Heeft hij het spelinzicht niet voor en de handelingssnelheid niet.
Er blijft weinig over als je alleen origineel Ajacieden wil gaan gebruiken hè.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan kan die pauper van een Afellay ook opbokken
Hij komt toch niet aan de bal, kan hij ze er ook niet inschietenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet aan de bal te komen. Gewoon afwachten en alles erin pompen.
Oh wacht, ik deed het weer. Negeren. Negeren.
Nee, kijk de cijfers er maar op na, tegen wie huntelaar scoort.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Benzia staat er nog op. 17.5k. Niemand die 'm wil?
Zelfde voor van Persie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, kijk de cijfers er maar op na, tegen wie huntelaar scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |