Als je kijkt tegen wie Kaaskop Jan scoortquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klaas-Jan.Beste spits ter wereld. Echt een pure killer. Zoveel beter als '9' dan RvP
. Elke kans is zowat een goal, kopsterk, tweebenig.
Klaas is met de juiste aanvoer echt de beste zestienmeter spits in zhe wurld.
Eppel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja een nieuw tabblad, maar een link openen in een nieuw tabblad, dat krijg ik niet voor elkaar
Wat een goede aanvraag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is geen comeback, is gewoon een aanvraag of je normaal wilt doen
Anders tyf je gewoon op kneusje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Watergesteente het volgende:
[..]
Weer zo'n goede comeback.
Haar niet willen bezwangerenquote:
N'Guessan speelt wel lekker ja. Sowieso speelt dat hele team best goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder wel een gigantisch geil team. Win bijna alles. Behalve tegen Slew en kompanen.
Godver man.Het had wel 6-0 kunnen zijn. Ik ga alleen een nieuwe spits proberen. Eentje die wat kopsterker en allround is dan Dembele: N'Guessan.
http://futhead.com/fifa/players/4218/#.UHbVFG8xrvY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Rot op manquote:
En nog eentje in de FOK!.nl-collectie van goede comebacks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anders tyf je gewoon op kneusje.
Wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haar niet willen bezwangerendit valt mij wat van je tegen Kev kev
Aandacht nodig?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef Watergesteente het volgende:
[..]
En nog eentje in de FOK!.nl-collectie van goede comebacks.
Wie is Kev kev?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haar niet willen bezwangerendit valt mij wat van je tegen Kev kev
Dudeweisrtequote:
Dat kan wel zijn. De beste spits is 'ie niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
RvP, beste Nederlandse voetballer op het moment
Van Persie is kakkerlak dus Oranje onwaardig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
Mensen die Huntelaar beter vinden dan van Persie
Huntelaar maakt alleen intikkers, van Persie speelt mannetjes uit, steekballetje hier, kruisinkje daar.
RVP
Welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn. De beste spits is 'ie niet.
Liet je je weer verleiden tot een discussie met VDM?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn. De beste spits is 'ie niet.
Hup. Bril af.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel
Vanavond scoort klaasjan en dan zegt iedereen, zie je wel wie de beste is
Van Persie scoort tegen moeilijkere teams, tegen makkelijke wordt de kans aan de mindere goden gegund.
Waarom pak je IF Durak niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder wel een gigantisch geil team. Win bijna alles. Behalve tegen Slew en kompanen.
Godver man.Het had wel 6-0 kunnen zijn. Ik ga alleen een nieuwe spits proberen. Eentje die wat kopsterker en allround is dan Dembele: N'Guessan.
http://futhead.com/fifa/players/4218/#.UHbVFG8xrvY
En joden horen in het team van Israel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Persie is kakkerlak dus Oranje onwaardig.
Ja, het spijt me zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Liet je je weer verleiden tot een discussie met VDM?
Nee, gewoon cijfers kijkenquote:
2* skills.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom pak je IF Durak niet?
wat heeft een geloof te maken met een land?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
En joden horen in het team van Israel.
Allesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heeft een geloof te maken met een land?
Neemt niet weg dat Huntelaar de veel betere spits is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel
Vanavond scoort klaasjan en dan zegt iedereen, zie je wel wie de beste is
Van Persie scoort tegen moeilijkere teams, tegen makkelijke wordt de kans aan de mindere goden gegund.
+20k op PS3.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Benzia binnen voor 10k. Nu nog een team maken.
Nee, zelfs Henk, de eigenaar van de lokale fotozaak hier zou die ballen er nog inpissen terwijl hij twee benen mist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Huntelaar de veel betere spits is.
Linkie?quote:
Benzia als enige ST en de rest Ligue 1.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Benzia binnen voor 10k. Nu nog een team maken.
Dit. Ik weet zeker dat wanneer Huntelaar een kans krijgt in een finale hij hem erin legt bij Van Persie heb ik dit gevoel niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Van Persie scoort altijd en overal. Bijna altijd. Op de momenten dat het moet gebeurt het niet echt. Grote toernooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |