Met Xsplit, best nog een gedoequote:
5-3-2 is echt de treurigste formatie in dit spel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Met mijn Fransoosjes in de bronzen cup eraf gegaan tegen een 5-3-2 pace abuser, Slew en Grabban in de spits.Echt om te janken. Ik heb wel 10 kansen gehad om te scoren en uiteindelijk maakt hij in de verlenging de 1-2 en 1-3. Toen dat ding weggelegd. Hij is welgeteld 3x over mijn middenlijn geweest.
Nee, wel vaker. bij jouw goal ook. Want een aftrap gaat de bal altijd op de helft van de tegenstanderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Met mijn Fransoosjes in de bronzen cup eraf gegaan tegen een 5-3-2 pace abuser, Slew en Grabban in de spits.Echt om te janken. Ik heb wel 10 kansen gehad om te scoren en uiteindelijk maakt hij in de verlenging de 1-2 en 1-3. Toen dat ding weggelegd. Hij is welgeteld 3x over mijn middenlijn geweest.
Pics van je Fransoosjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Bakkes. Alsjeblieft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Watergesteente het volgende:
[..]
Ze had zo zwanger kunnen zijn van jou.
quote:
Grabbanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Hij praat als een halve neger. Daarom mag ik m niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
Mensen die Huntelaar beter vinden dan van Persie
Huntelaar maakt alleen intikkers, van Persie speelt mannetjes uit, steekballetje hier, kruisinkje daar.
RVP
hou je muil man kneusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Watergesteente het volgende:
[..]
Ze had zo zwanger kunnen zijn van jou.
Is geen comeback, is gewoon een aanvraag of je normaal wilt doenquote:
CMD+T ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe kan ik een link in een nieuw tabblad openen bij OSX?
Klaas-Jan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
Mensen die Huntelaar beter vinden dan van Persie
Huntelaar maakt alleen intikkers, van Persie speelt mannetjes uit, steekballetje hier, kruisinkje daar.
RVP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |