Met je naam had ik wel het idee dat het maar een uitspraak was.quote:
klaar met werkenquote:
Mooi snel weekend dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klaar met werken![]()
en morgen ook een kort ritje
Ik snap er geen kut vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
an FBX file
an XML file
an MC file
The FBX plug-in stores the XML and MC files in a subfolder named after the FBX file and has the suffix FPC (_fpc).
For example, if you export a scene containing a cube named box01 to the FBX file myTest.fbx, you create the following files and folders:
myTest.fbx
myTest_fpc
box01.xml
box01.mc
Onder mijn control-v
dat is het bestequote:
quote:
Sommige dingen. Sommige mensen. Niet te gelovenquote:
Whut?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Joysa het volgende:
Seven signals of danger.
onder mijn ctrl v
zij geloooooooofd in mijjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige dingen. Sommige mensen. Niet te geloven
Ja dat is zeker het bestequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het beste![]()
heb ik ook niet
Over 6 maanden? Waarom dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Tally het volgende:
Aan de anticonceptie. Daar moet ik ook eens over gaan na denken.
Over 6 maanden dan
Ja, ik denk niet dat ik er ooit wat mee ga doenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ik er ooit wat mee ga doen.
Ik wil ooit wel kinderen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Veel mensen hier met een kinderwens?
Implanonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:02 schreef Tally het volgende:
Een aangezien ik ooit de pil en nuvaring heb gebruik maar niet beviel weet ik niet wat ik moet gaan doen straks aangezien het voorheen ook niet nodig was
Nee, absoluut niet!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Dat zou kunnen. Spiraaltje zie ik niet zitten. Dus misschien is dat wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Implanon![]()
Nee, ik ben niet van hun lobby-groep
Ooit, ja. Nu, nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Misschien in een verre, verre toekomst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb een aan waanzin grenzende hekel aan kinderen (en ouders) dat ik er maar niet aan beginquote:
Ook niet aan die discussie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aan waanzin grenzende hekel aan kinderen (en ouders) dat ik er maar niet aan begin.
Idem, ik ben er hele goede vrienden door kwijtgeraaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aan waanzin grenzende hekel aan kinderen (en ouders) dat ik er maar niet aan begin.
Ik heb die discussie al zo vaak gevoerd dat ik er inmiddels over kan dromenquote:
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Eerlijk zijn is altijd het beste.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met een "vriendin" en daar heb ik totaal geen zin in.
Ik wil dr niet kwetsen maar toen ze laatst bij me was had ik zoiets van: Ik heb je totaaaaaaaal niet gemist.
Ik ook daarom juistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die discussie al zo vaak gevoerd dat ik er inmiddels over kan dromen.
Ik ken hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met een "vriendin" en daar heb ik totaal geen zin in.
Ik wil dr niet kwetsen maar toen ze laatst bij me was had ik zoiets van: Ik heb je totaaaaaaaal niet gemist.
quote:
Mja. Dus ik moet zeggen dan ik ziek benquote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdagavond is de zaak open he
Dat soort dingen hou ik ook altijd open. Maar ik kan wel zeggen dat het voorlopig nog niet een rol speelt in m'n leven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
hier ook geen kinderwens, maar onlangs mensen 180 graden zien draaien dus nooit durf ik niet te gebruiken, wie weet over n jaar of 5 ofzo wel
Hahaquote:
nopequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb over het algemeen een hekel aan kinderen, paar uitzonderingen, maar ik kan er ook niet mee omgaan. Geef mij maar een hond of zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
Verbazend veel mensen zonder kinderwens.
Ik heb zelf overigens ook niets met kinderen. En wens ze dan ook niet te bezitten.
Maar als je haar eigenlijk totaal niet mist, is het dan nog wel een vriendin voor je? Dat soort eerlijkheid bedoel ik eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Dus ik moet zeggen dan ik ziek ben
alleen vrijdag en de zondag is de zaak gesloten en op de zaterdag ben ik er altijd om de boel in de gaten te houdenquote:
Mja zij is heel enthousiast enzo. En mijn man heeft de snor al kunnen drukken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken het
Kutsituatie dat.
Ah okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen vrijdag en de zondag is de zaak gesloten en op de zaterdag ben ik er altijd om de boel in de gaten te houden
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Mistress_X het volgende:
het enige waar (mijn ervaring dan) over praten is hun jonge spruit, de rest van de wereld interreert ze werkelijk niets meer.
Neuh die denkt na 5 jaar niets van zich te laten horen dat alles weer normaal is als ze op visite komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je haar eigenlijk totaal niet mist, is het dan nog wel een vriendin voor je? Dat soort eerlijkheid bedoel ik eigenlijk.
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik dat aan moet pakkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja zij is heel enthousiast enzo. En mijn man heeft de snor al kunnen drukken.
En om alleen mijn dochtertje van anderhalf te sturen naar een dierentuin is ook weer zo he
Waarom ben je dan zo geïnteresseerd in haar kindje, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh die denkt na 5 jaar niets van zich te laten horen dat alles weer normaal is als ze op visite komt.
Maar het is ook niet de bedoeling dat ik niets meer van haar wil horen want ik wil zeker weten hoe het met haar kindje gaat. Mja....
Dat je er eigenlijk geen behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Dus ik moet zeggen dan ik ziek ben
zo wil ik niet worden. ik wil kinderen maar het is niet het einde van mijn normale wereld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Mistress_X het volgende:
het enige waar (mijn ervaring dan) over praten is hun jonge spruit, de rest van de wereld interreert ze werkelijk niets meer.
Jijzelf?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Mistress_X het volgende:
Ik heb trouwens al een "klein kind"
Wat dacht je van eerlijk zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik dat aan moet pakken
Komt ook nog bij kijken dat mijn man erg veel van huis is. Ik werk, en dan mag ik straks alles alleen doen? No way!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
Hier nu binnen 2 maanden 4 kinderen geboren in de vriendengroep, en gelukkig is maar 1 moeder zo.
Gek genoeg zeggen alle ouders datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zo wil ik niet worden. ik wil kinderen maar het is niet het einde van mijn normale wereld.
Kwetsend, wat ik ook weer niet wil. Want ik geef nog wel om diegene.quote:
Ik heb een zwak voor haar. Ik zag haar de laatste keer toen ze bij mij was omdat ik ging oppassen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo geïnteresseerd in haar kindje, als ik vragen mag?
same here.. ik zie wel hoe mijn leven loopt, de meeste kinderen die ik zie denk ik brr,, babyfotoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dingen hou ik ook altijd open. Maar ik kan wel zeggen dat het voorlopig nog niet een rol speelt in m'n leven.
Ja, inderdaad. Ik ga niet m'n hele leven wijden aan een spruit. Ik zou wel willen werken in ieder geval.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Komt ook nog bij kijken dat mijn man erg veel van huis is. Ik werk, en dan mag ik straks alles alleen doen? No way!!!
Wat is kwetsender? Iemand aan het lijntje houden of iemand de waarheid vertellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwetsend, wat ik ook weer niet wil. Want ik geef nog wel om diegene.
Op die manier. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor haar. Ik zag haar de laatste keer toen ze bij mij was omdat ik ging oppassen.
Ze kon net lopen. Dus ik vond het wel bijzonder om te zien wat voor meisje het nu al was.
Mijn ervaring is in elk geval totaal anders. Ook mijn vriend heeft al een paar van zijn goede maatjes zo "verloren". Pure focus op dat kind van hun.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zo wil ik niet worden. ik wil kinderen maar het is niet het einde van mijn normale wereld.
Baby's zijn meestal lelijk, ik snap niet hoe mensen vlak na een geboorte kunnen zeggen dat zo'n opgefrommeld propje er mooi uit ziet. Ze hebben alleen wel eens mooie ogen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here.. ik zie wel hoe mijn leven loopt, de meeste kinderen die ik zie denk ik brr,, babyfoto
's vind ik ontzettend lelijk maar wie weet ooit komt die kinderwens toch
Dan is het ook geen vriendinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
mijn broertje heeft een dochter van 1. ze krijgt zijn aandacht maar hij doet nog steeds dingen met zijn vrienden en ook soms het kind bij pap en mam dumpen om wat leuks te doen met zijn vrouw. het overheerst niet in zijn leven. wil ook eigenlijk zo'n combo maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn ervaring is in elk geval totaal anders. Ook mijn vriend heeft al een paar van zijn goede maatjes zo "verloren". Pure focus op dat kind van hun.
Geen enkel pasgeboren wezen is mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Baby's zijn meestal lelijk, ik snap niet hoe mensen vlak na een geboorte kunnen zeggen dat zo'n opgefrommeld propje er mooi uit ziet. Ze hebben alleen wel eens mooie ogen.
Precies. Maar toch is het altijd: "Wat een mooi kindje". Ik snap er niks van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen enkel pasgeboren wezen is mooi. Bij dieren komt dat als ze droog zijn vanzelf, dan zijn ze schattig. Bij baby's duurt dat erg lang en vaak gebeurt het nooit
.
Niet als zij na 5 jaar binnen komt zetten. Mij verteld dat ze maar eventjes blijven. Maar je eigenlijk hoort dat ze gewoon een verblijfplaats nodig had om te wachten tot dat ze haar vriend weer kon ophalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die manier. Ik snap het wel.Maar de moeder kun je eigenlijk niet uitstaan?
Klinkt als een vriendschap waar je uit gegroeid bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet als zij na 5 jaar binnen komt zetten. Mij verteld dat ze maar eventjes blijven. Maar je eigenlijk hoort dat ze gewoon een verblijfplaats nodig had om te wachten tot dat ze haar vriend weer kon ophalen.
De hele middag bij je blijft (waar ik normaal geen moeite mee heb). De hele tijd met haar mobieltje speelt. En denkt dat alles nog net zo was als 5 jaar geleden. Als zij zo blijft niet nee.
En als ik wel mee ga en zij speelt de hele dag met dat ding dan ben ik zo weg en is het ook echt toedeledokie.
Aandoenlijk misschienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Maar toch is het altijd: "Wat een mooi kindje". Ik snap er niks van.
En schattig is wat anders. Ik kan lelijke dingen ook schattig vinden, somehow.
Dat klinkt inderdaad niet gezellig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet als zij na 5 jaar binnen komt zetten. Mij verteld dat ze maar eventjes blijven. Maar je eigenlijk hoort dat ze gewoon een verblijfplaats nodig had om te wachten tot dat ze haar vriend weer kon ophalen.
De hele middag bij je blijft (waar ik normaal geen moeite mee heb). De hele tijd met haar mobieltje speelt. En denkt dat alles nog net zo was als 5 jaar geleden. Als zij zo blijft niet nee.
En als ik wel mee ga en zij speelt de hele dag met dat ding dan ben ik zo weg en is het ook echt toedeledokie.
Ja, jou snap ik wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aandoenlijk misschien. Nou ja, je snapt wat ik bedoel, toch
?
Niet mee eensquote:
Wijze man.quote:
Er word bij ons gewoon gezopen maar roken mocht al niet in huis omdat wij beide niet rokenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Mistress_X het volgende:
Vrienden waar we eerst kwamen, dat was altijd erg gezellig, binnen roken, bier en wijn drinken. Tot de spruit kwam, niks kon of mocht meer. En na 1 uurtje graag weer weg.
Ik kan alleen maar met je eens zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wijze man.
En toch, echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein. Vrienden die verdien je door er zelf een te zijn.
Even een mooie quote uit onderstaand nummer van een van mijn favo bands.
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een vriendschap waar je uit gegroeid bent
Ze MOEST even kijken of haar vriend geappt had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet gezellig.Ik word ook altijd allergisch van mensen die in gezelschap alleen met hun telefoon spelen. Een vriendin deed dat op mijn verjaardag vorig jaar. Dat heb ik haar toen wel even duidelijk gemaakt.
Waarom hebben mensen een kinderwens?quote:
Prima, maar jouw spruit moet nog geboren wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Er word bij ons gewoon gezopen maar roken mocht al niet in huis omdat wij beide niet roken
En laatst hebben we nog een Catan avond gehouden tot half 3 's nachts
Maar een avondje stappen spontaan zit er niet in maar zulke types waren wij al nooit
Ik heb al een dochtertje van anderhalfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Prima, maar jouw spruit moet nog geboren worden
Daarna wil ik van je weten wat er veranderd is.
tegenwoordig ja, ik heb het dus over oude jeugdvrienden, en mijn vriend over zijn oude kameraden waarmee hij onder andere in Uruzgan vocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet gewoon voorzichtig zijn wie je in je vriendenkring opneemt.
lastig uit te leggen.
En wat kinderen betreft, ik hoef ze niet
Ik heb een vrij grote vriendenkring, en maar van 3 ben ik 100% zeker dat ze er altijd voor me zullen zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet gewoon voorzichtig zijn wie je in je vriendenkring opneemt.
lastig uit te leggen.
En wat kinderen betreft, ik hoef ze niet
heb het gevoel dat ik een goede vader zal zijn. wil ook graag kinderen. als ik mensen om mij heen zie met kinderen en de blijdschap dat het brengt wil ik dat ook.quote:
Dat heb ik met tweequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij grote vriendenkring, en maar van 3 ben ik 100% zeker dat ze er altijd voor me zullen zijn
Mijn buren hebben een huilbaby. Ik ben zo fucking blij dat ze gescheiden zijn en zij nu ergens anders woont met dat blaagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb het gevoel dat ik een goede vader zal zijn. wil ook graag kinderen. als ik mensen om mij heen zie met kinderen en de blijdschap dat het brengt wil ik dat ook.
Dan ben jij denk ik een uitzonderingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al een dochtertje van anderhalf
Ik heb een kleine vriendenkring maar ik ben er zeker van dat zij er voor me zullen zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij grote vriendenkring, en maar van 3 ben ik 100% zeker dat ze er altijd voor me zullen zijn
Helaas kan je niet altijd wat doen aan een huilbabyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een huilbaby. Ik ben zo fucking blij dat ze gescheiden zijn en zij nu ergens anders woont met dat blaag.
En dan woon ik niet eens in een rijtjeshuis.
Omdat er een gemeenschappelijke deler is? Een baby?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een kleine vriendenkring maar ik ben er zeker van dat zij er voor me zullen zijn
Sommige vriendschappen zijn zelfs sterker geworden sinds ik (en hij) een kind heb
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is om nieuwe vrienden te maken. Alleen lijkt het er wel op alsof alle goeien al bezet zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
tegenwoordig ja, ik heb het dus over oude jeugdvrienden, en mijn vriend over zijn oude kameraden waarmee hij onder andere in Uruzgan vocht.
ik met 4.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik met twee. En dat is imo ook meer dan genoeg.
Hij is gek van kinderen (en dan op een normale manierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Omdat er een gemeenschappelijke deler is? Een baby?
ik moestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik een uitzondering
De "vrienden" die ik ken die sloten zich af en hun spruit was belangrijker dan het nakomen van afspraken die al gemaakt waren. Of belden altijd af.
En als je kwam was het enige gespreksonderwerp hun baby
True. Maar het is wel godsvermoeiend dat ik met het gejank van hun blaag opgescheept zitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Helaas kan je niet altijd wat doen aan een huilbaby
Voor hunzelf ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar het is wel godsvermoeiend dat ik met het gejank van hun blaag opgescheept zit.
Als je kiest voor een kind dan kies je ook voor de mogelijkheid dat je een huilbaby krijgtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor hunzelf ook
Alleen kan je dan roepen. Zij hebben er voor gekozen en jij niet.
Daarbij hebben ze voor een kind gekozen en niet voor een jankerd.
Al schaam ik me al dood als ze huilt
Ja daarom hebben wij ook geroepen met het maken van afspraken na de bevallingsdatum dat we best willen maar eerst willen kijken wat voor een big ik werp.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je kiest voor een kind dan kies je ook voor de mogelijkheid dat je een huilbaby krijgt. En ik vraag helemaal niet om dat blaag
.
Maar goed, problem solved, het is weg met mama. En ze heeft meteen de katten meegenomen, ook van dat gejankt af.
Maar jij bent dan ook een leuke mamaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daarom hebben wij ook geroepen met het maken van afspraken na de bevallingsdatum dat we best willen maar eerst willen kijken wat voor een big ik werp.
Als het een jankerd is dan ga ik er niet mee in een restaurant zitten
Wat denk je zelf? Aangenomen of niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gesprek ging goed maar ik hoor pas volgende week meer!
Daarom is ze ook zo goed geluktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een leuke mama.
Ik vind het nooit leuk wanneer kinderen tegen mij gaan pratenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Tally het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het echt getroffen heb met die kleine.
Ze is altijd vrolijk en lacht altijd. Zegt iedereen gedag. Maakt graag een praatje met iedereen (ook al versta je er geen kut van).
En als ze huilt is er echt iets aan de hand.
Zo zijn er meer hoor. Zo kreeg ik afgelopen weekend te horen: Ja ik versta dr niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nooit leuk wanneer kinderen tegen mij gaan praten. Maar goed, ik ben daar ook wel apart in.
Nu zit ik niet zo snel op plekken waar veel kinderen zijn, dan vraag je er gewoon om.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zijn er meer hoor. Zo kreeg ik afgelopen weekend te horen: Ja ik versta dr niet.
Ja dat klopt ze kan ook nog niet praten ze is 1 en probeert het wel. Maar hej wil je het niet zeg je toch: GA WEG!
Ze zal je uitlachen maar je kan het proberen
Ze doet het ook in een supermarkt hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zit ik niet zo snel op plekken waar veel kinderen zijn, dan vraag je er gewoon om.
Maar in de trein kan je ze niet altijd ontlopen. Als er dus eentje staat te brallen dan draai ik me om en zet m'n muziek harder.
Mja, ik negeer dat gewoon en als het echt irritant wordt dan vraag ik de ouders of ze het kind bij zich willen houden. Ik ga niet tegen een kind schreeuwen of zo, die kan er immers niks aan doen dat het nieuwsgierig is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze doet het ook in een supermarkt hoorMaar zo kan je het ook doen.
Dat kan. Maar gelukkig bestaan er een hoop behandelingen voor die mensen met gewoon pechquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Ik snij wellicht een gevoelig onderwerp aan, maar ik ben altijd al van mening geweest dat wanneer het de natuurlijke manier niet lukt, je gewoon niet gemaakt bent om kinderen te krijgen en je dan ook gewoon pech hebt.
Klinkt hard, maar zo denk ik er wel over. Selectie van de sterkeren en de zwakkeren om het zo maar te zeggen. Al gaat dat ook niet altijd op als je ziet hoe tokkievolk zich vermeningvuldigt
.
Ja en dat vind ik aan de ene kant prima, maar aan de andere kant denk ik, doe gewoon niet er is al overbevolking en dan gaat de overheid ook nog sponsoren. Mja... Dubbel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan. Maar gelukkig bestaan er een hoop behandelingen voor die mensen met gewoon pech
Ik wou net zeggen, vaak lijkt het wel alsof voornamelijk de wat minder begaafde medemens maar aan seks hoeven te denken om zwanger te rakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
Ik snij wellicht een gevoelig onderwerp aan, maar ik ben altijd al van mening geweest dat wanneer het de natuurlijke manier niet lukt, je gewoon niet gemaakt bent om kinderen te krijgen en je dan ook gewoon pech hebt.
Klinkt hard, maar zo denk ik er wel over. Selectie van de sterkeren en de zwakkeren om het zo maar te zeggen. Al gaat dat ook niet altijd op als je ziet hoe tokkievolk zich vermeningvuldigt
.
Zelfde als: steriliseer die tokkies, gezinnen met al 2 kinderen en noem maar op. Je hebt het niet voor het kiezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik aan de ene kant prima, maar aan de andere kant denk ik, doe gewoon niet er is al overbevolking en dan gaat de overheid ook nog sponsoren. Mja... Dubbel.
Weet ik. Niks over te zeggen, maar ik mag er gelukkig wel een mening over hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfde als: steriliseer die tokkies, gezinnen met al 2 kinderen en noem maar op. Je hebt het niet voor het kiezen.Ook niet of je wel of niet met de juiste onderdelen geboren word (in mijn geval).
Dat mag je ook zeker. En ik ga je zeker niet proberen te overtuigenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Niks over te zeggen, maar ik mag er gelukkig wel een mening over hebben.
Overigens vind ik het voor jou echt leuk dat je wens in vervulling is gegaan. Ook al heb ik helemaal niks met die wens.
You know a lost cause when you see onequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je ook zeker. En ik ga je zeker niet proberen te overtuigen
Neuh iedereen mag zijn mening hebben waarom zou ik die proberen te veranderenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
You know a lost cause when you see one?
Goed puntquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh iedereen mag zijn mening hebben waarom zou ik die proberen te veranderen
Wie ben ik om dat te proberen
quote:Het Because I am a Girl-rapport op
Wereldmeisjesdag 11 oktober
Ook dit jaar komt er een speciaal Because I am a Girl-rapport uit. Het zesde rapport getiteld Because I am a Girl-rapport: Learning for Life wordt op de eerste officiele Wereldmeisjesdag, 11 oktober, gepubliceerd. Na jarenlange lobby van Plan is het gelukt dat de VN deze dag heeft aangegwezen als dag waar extra aandacht gevraagd gaat worden voor de achtergestelde positie van meisjes.
Don't know! Ik was niet de enige sollicitant, En ik ben bang dat ik het ga afleggen tegen een man, Die zijn gewoon zeldzaam in de kinderopvang, maar ondanks alles nog wel steeds gewild!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Aangenomen of niet?
serieus? ik dacht juist van niet ivm met dat je al snel vreemde blikken krijgt van wat moet een man bij kinderenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Don't know! Ik was niet de enige sollicitant, En ik ben bang dat ik het ga afleggen tegen een man, Die zijn gewoon zeldzaam in de kinderopvang, maar ondanks alles nog wel steeds gewild!
ik zag het alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Iphone gebruiker die geiten op mijn Samsung
dat zonder meerquote:
En dat is alleen nog maar erger geworden sinds Robert M.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus? ik dacht juist van niet ivm met dat je al snel vreemde blikken krijgt van wat moet een man bij kinderen
mja daaromquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is alleen nog maar erger geworden sinds Robert M.
en toch zijn ze voor de kinderen (mits een normaal sporende man) een aanvulling, jongens hebben dan een rolmodel en iemand die met ze kan voetballen want meisjes kunnen dat nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus? ik dacht juist van niet ivm met dat je al snel vreemde blikken krijgt van wat moet een man bij kinderen
ja dat snap ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en toch zijn ze voor de kinderen (mits een normaal sporende man) een aanvulling, jongens hebben dan een rolmodel en iemand die met ze kan voetballen want meisjes kunnen dat niet
En dat is zo zonde. Mensen haken af door zulke vooroordelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel
ik heb ooit ook stage gelopen op een KDV maar goed vanwege wat ik net al zei
mensen hebben al snel vooroordelen weet je
is wel zo jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is zo zonde. Mensen haken af door zulke vooroordelen.
Vooroordelenquote:
ik weet het, een goede vriend van mij werkt ook in de kinderopvang en is in mei zijn baan kwijtgeraakt door failliet gaan vh bedrijf! en ik heb al moeite met het vinden van een baan maar hih heeft het nog veel moeilijker, en dat is jammer want hij is echt leuk met de kinderen, maar door zieke geesten als robert m, is hij gestempeltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel
ik heb ooit ook stage gelopen op een KDV maar goed vanwege wat ik net al zei
mensen hebben al snel vooroordelen weet je
iedereen heeft ze welquote:
zeer zeker ik probeer altijd wel open minded te zijn maar soms betrap ik mezelf er wel op dat ik al conclusies trek voor ik weet of het wel zo isquote:
Het zit nou eenmaal in de mens helaas.. Ik betrap mezelf er ook weleens op..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeer zeker ik probeer altijd wel open minded te zijn maar soms betrap ik mezelf er wel op dat ik al conclusies trek voor ik weet of het wel zo is
Daar is niets mis mee, zo lang je maar open staat voor de mening van andere.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het zit nou eenmaal in de mens helaas.. Ik betrap mezelf er ook weleens op..
Met je werk?quote:
School.quote:
Als ik thuis ben wel ja.quote:
Nog wat nuttigs geleerd vandaag?quote:
Mwah. Wel interessant gesprek met deliquenten. Eentje vertelde heel droig dat hij n ander de huid van zn gezicht had gesneden. Hele zaal in shock.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog wat nuttigs geleerd vandaag?
Wat voor opleiding doe jij dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah. Wel interessant gesprek met deliquenten. Eentje vertelde heel droig dat hij n ander de huid van zn gezicht had gesneden. Hele zaal in shock.
Maar op zich wel tof dat ze zo open waren over hun verleden, al wilde een van hen niet alles prijs geven. Maar dat is begrijpelijk.
Sociaal Juridische Dienstverlening.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij dan?
Dat zijn wel heftige verhalen
En wat kan je daar precies mee doen? Bij de reclassering?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening.Het is wel bijzonder als zoiemand tegenover je zit.
Oke dan je bent redeloos verlorenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Halp.. Ik zit aan de thee met speculaas en ik doop.. wtf.
Ohnoesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan je bent redeloos verlorendit is het einde
Bijvoorbeeld. Of schuldhulpverlening. Of werken bij Jeugdzorg, asielzoekercentra, Juridisch Loket. Waar recht en sociaal samen komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat kan je daar precies mee doen? Bij de reclassering?
RIP aan de nabestaandenquote:
Interessant werk lijkt mij, weet je al welke richting je precies op wilt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of schuldhulpverlening. Of werken bij Jeugdzorg, asielzoekercentra, Juridisch Loket. Waar recht en sociaal samen komen.
De bus is van de baas helaasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenmag ik je bus?
[..]
Interessant werk lijkt mij, weet je al welke richting je precies op wilt?
Haha jammerquote:
Ik betrapte mezelf er gisteren ook op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Halp.. Ik zit aan de thee met speculaas en ik doop.. wtf.
Wat een kutklok.quote:
Nope, hoewel reclassering of slachtofferhulp me wel aanspreken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenmag ik je bus?
[..]
Interessant werk lijkt mij, weet je al welke richting je precies op wilt?
Die wil ik!quote:
Niet zo boos. Ik zou 'm zo in de kamer hangenquote:
Je snapt de woordgarp niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo boos. Ik zou 'm zo in de kamer hangen.
Ieder uur een ander standjequote:
Hell yeah. Maar als je n normale werkdag hebt doe je 's avonds steeds dezelfde.quote:
Jawel, ik vond 'm niet zo goed, echterquote:
Niet weten dat de man altijd zal zeggen dat het 3 uur is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell yeah. Maar als je n normale werkdag hebt doe je 's avonds steeds dezelfde.![]()
Ik pleit voor n digitale die het random aangeeft.
Hij was ook redelijk slecht ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik vond 'm niet zo goed, echter.
Dat zijn wel leuke standjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
Als je nu vertrekt ben je hier om half 10 Samzz![]()
Niet weten dat vrouwen ook kunnen kloklezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat de man altijd zal zeggen dat het 3 uur is.
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou schiet op dan! Ik laat al wat kaarsjes branden, en ik heb eierkoeken in huis
Gewoon terug of vooruit zetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet weten dat vrouwen ook kunnen kloklezen.
Ik vind het niet erg om een blowjob te geven, integendeel.quote:
en ik ken er maar weinig die het ook echt goed kunnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een blowjob te geven, integendeel.
Handigquote:
Mag dat wel van je moeder?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
Ooit bestel ik zo'n klok, staat leuk bij mijn bank.
De enige die ik heb gehad kon er niks van vond ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
en ik ken er maar weinig die het ook echt goed kunnen
Ik vind het ook helemaal niet ergquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man, zes of negen uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat de man altijd zal zeggen dat het 3 uur is.
Daarom zeg ik ook ooit en met ooit bedoel ik als ik op mezelf woon.quote:
+1 maar 6 uur is ook.zo slecht nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe je zelfquote:
Ik heb nog nooit klachten gehad... Maar dat zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onaangenaam nee.quote:
Ik een en dat was een one night standquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
Vind ik ook prettigerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg. Maar ik vind het wel lekkerder als hij gewoon op zijn rug ligt ipv dat hij rechtop zit en ik door m'n knieën moet
.
Ik voel me altijd wel lekker onderdanig als ik door mn knietjes moet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg. Maar ik vind het wel lekkerder als hij gewoon op zijn rug ligt ipv dat hij rechtop zit en ik door m'n knieën moet
.
Ik kan makkelijker deepthroaten als hij op zijn rug ligtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel lekker onderdanig als ik door mn knietjes moet.
True.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1 maar 6 uur is ook.zo slecht niet
Oehquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel lekker onderdanig als ik door mn knietjes moet.
Doe jij dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan makkelijker deepthroaten als hij op zijn rug ligt. En ik vind het ook fijner voor m'n nek
.
Hoewel op de knieën ook wel wat heeft, maar ik heb m'n voorkeur.
Niets mis meequote:
True. Deepthroaten kon ik bij mn ex niet eens. Wel jammer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan makkelijker deepthroaten als hij op zijn rug ligt. En ik vind het ook fijner voor m'n nek
.
Hoewel op de knieën ook wel wat heeft, maar ik heb m'n voorkeur.
Had niet veel om mee te werken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Deepthroaten kon ik bij mn ex niet eens. Wel jammer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had niet veel om mee te werken?
Of teveelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Wat denk je naar aanleiding van wat ik zojuist typtequote:
Dan kan het wel maar is alleen niet fijn? Lijkt me iig..quote:
Teveel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij de een gaat het makkelijker dan de ander, dat is zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Deepthroaten kon ik bij mn ex niet eens. Wel jammer.
Ja daar zit iets inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan het wel maar is alleen niet fijn? Lijkt me iig..
Maar jij hebt iemand die je er wel even van af helpt zo nu en danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.Damn it. Ik wil n aan/uit knop af en toe.
Dan komt ie niet zo ver. Of nou ja, niet meteen. Met oefenen wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan het wel maar is alleen niet fijn? Lijkt me iig..
Ik denk het welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je naar aanleiding van wat ik zojuist typte?
Maar nu is zo'n moment dat het niet kan. Kon ik maar omdraaien en de trein terug pakken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij hebt iemand die je er wel even van af helpt zo nu en dan
Of vragen dat hij langskomtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu is zo'n moment dat het niet kan. Kon ik maar omdraaien en de trein terug pakken.
Klopt. En neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Zit je nog bij de club trouwens?
Koop een clone-a-willy kitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu is zo'n moment dat het niet kan. Kon ik maar omdraaien en de trein terug pakken.
Hij is aan t werk.quote:
Heeft die club nog wat opgeleverd?quote:
Beetje jammer nuquote:
quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft die club nog wat opgeleverd?
Ik had me een keer aangemeld, maar eigenlijk niks mee gedaan verder...
Ik zou zo met alleen mn trenchcoat en leren laarzen voor zn deur kunnen staan.quote:
Hoezo natuurlijk niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Was meer voor de gein.
Kinkyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zo met alleen mn trenchcoat en leren laarzen voor zn deur kunnen staan.
Kinky, maar wel een beetje koud met nachtvorst in aankomst enzo..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak zo'n kartonnen versie van hem en plak de willy daar opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde. Ik heb meer nodig dan een lul.
Nee, maar ik laat echt geen onbekende FOK!ers tussen m'n benenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijk niet?Ben je zo braaf?
![]()
Ik denk dat 90% van die lijst voor de gein was
Ik heb maandag al moeten krabbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kinky, maar wel een beetje koud met nachtvorst in aankomst enzo..
Fokkers zijn eng jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat echt geen onbekende FOK!ers tussen m'n benen.
Als ik goed hitsig ben heb ik t niet snel koud.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kinky, maar wel een beetje koud met nachtvorst in aankomst enzo..
Inderdaad, behalve ik. Ik ben een stralend lichtpunt van bekendheid.quote:
Dus...........quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik goed hitsig ben heb ik t niet snel koud.
Maar dat hou je toch geen 2 uur vol? *incl. reizen*quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik goed hitsig ben heb ik t niet snel koud.
Ik hou het al de hele dag vol.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat hou je toch geen 2 uur vol? *incl. reizen*
Dat doe ik ook regelmatig. Leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Herinner me vooral aan wat ik niet kan hebben.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Leuk. Ook in de vrieskou.
Zit je nog niet in de treinquote:
Ik eet gewoon een amandelstaaf sorry hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Herinner me vooral aan wat ik niet kan hebben.
Potloodventen zonder potlood?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Leuk. Ook in de vrieskou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |