Met je naam had ik wel het idee dat het maar een uitspraak was.quote:
klaar met werkenquote:
Mooi snel weekend dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klaar met werken![]()
en morgen ook een kort ritje
Ik snap er geen kut vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
an FBX file
an XML file
an MC file
The FBX plug-in stores the XML and MC files in a subfolder named after the FBX file and has the suffix FPC (_fpc).
For example, if you export a scene containing a cube named box01 to the FBX file myTest.fbx, you create the following files and folders:
myTest.fbx
myTest_fpc
box01.xml
box01.mc
Onder mijn control-v
dat is het bestequote:
quote:
Sommige dingen. Sommige mensen. Niet te gelovenquote:
Whut?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Joysa het volgende:
Seven signals of danger.
onder mijn ctrl v
zij geloooooooofd in mijjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige dingen. Sommige mensen. Niet te geloven
Ja dat is zeker het bestequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het beste![]()
heb ik ook niet
Over 6 maanden? Waarom dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Tally het volgende:
Aan de anticonceptie. Daar moet ik ook eens over gaan na denken.
Over 6 maanden dan
Ja, ik denk niet dat ik er ooit wat mee ga doenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ik er ooit wat mee ga doen.
Ik wil ooit wel kinderen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Veel mensen hier met een kinderwens?
Implanonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:02 schreef Tally het volgende:
Een aangezien ik ooit de pil en nuvaring heb gebruik maar niet beviel weet ik niet wat ik moet gaan doen straks aangezien het voorheen ook niet nodig was
Nee, absoluut niet!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Dat zou kunnen. Spiraaltje zie ik niet zitten. Dus misschien is dat wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Implanon![]()
Nee, ik ben niet van hun lobby-groep
Ooit, ja. Nu, nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Misschien in een verre, verre toekomst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb een aan waanzin grenzende hekel aan kinderen (en ouders) dat ik er maar niet aan beginquote:
Ook niet aan die discussie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aan waanzin grenzende hekel aan kinderen (en ouders) dat ik er maar niet aan begin.
Idem, ik ben er hele goede vrienden door kwijtgeraaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aan waanzin grenzende hekel aan kinderen (en ouders) dat ik er maar niet aan begin.
Ik heb die discussie al zo vaak gevoerd dat ik er inmiddels over kan dromenquote:
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Eerlijk zijn is altijd het beste.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met een "vriendin" en daar heb ik totaal geen zin in.
Ik wil dr niet kwetsen maar toen ze laatst bij me was had ik zoiets van: Ik heb je totaaaaaaaal niet gemist.
Ik ook daarom juistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die discussie al zo vaak gevoerd dat ik er inmiddels over kan dromen.
Ik ken hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met een "vriendin" en daar heb ik totaal geen zin in.
Ik wil dr niet kwetsen maar toen ze laatst bij me was had ik zoiets van: Ik heb je totaaaaaaaal niet gemist.
quote:
Mja. Dus ik moet zeggen dan ik ziek benquote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdagavond is de zaak open he
Dat soort dingen hou ik ook altijd open. Maar ik kan wel zeggen dat het voorlopig nog niet een rol speelt in m'n leven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
hier ook geen kinderwens, maar onlangs mensen 180 graden zien draaien dus nooit durf ik niet te gebruiken, wie weet over n jaar of 5 ofzo wel
Hahaquote:
nopequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb over het algemeen een hekel aan kinderen, paar uitzonderingen, maar ik kan er ook niet mee omgaan. Geef mij maar een hond of zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
Verbazend veel mensen zonder kinderwens.
Ik heb zelf overigens ook niets met kinderen. En wens ze dan ook niet te bezitten.
Maar als je haar eigenlijk totaal niet mist, is het dan nog wel een vriendin voor je? Dat soort eerlijkheid bedoel ik eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Dus ik moet zeggen dan ik ziek ben
alleen vrijdag en de zondag is de zaak gesloten en op de zaterdag ben ik er altijd om de boel in de gaten te houdenquote:
Mja zij is heel enthousiast enzo. En mijn man heeft de snor al kunnen drukken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken het
Kutsituatie dat.
Ah okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen vrijdag en de zondag is de zaak gesloten en op de zaterdag ben ik er altijd om de boel in de gaten te houden
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Mistress_X het volgende:
het enige waar (mijn ervaring dan) over praten is hun jonge spruit, de rest van de wereld interreert ze werkelijk niets meer.
Neuh die denkt na 5 jaar niets van zich te laten horen dat alles weer normaal is als ze op visite komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je haar eigenlijk totaal niet mist, is het dan nog wel een vriendin voor je? Dat soort eerlijkheid bedoel ik eigenlijk.
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik dat aan moet pakkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja zij is heel enthousiast enzo. En mijn man heeft de snor al kunnen drukken.
En om alleen mijn dochtertje van anderhalf te sturen naar een dierentuin is ook weer zo he
Waarom ben je dan zo geïnteresseerd in haar kindje, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh die denkt na 5 jaar niets van zich te laten horen dat alles weer normaal is als ze op visite komt.
Maar het is ook niet de bedoeling dat ik niets meer van haar wil horen want ik wil zeker weten hoe het met haar kindje gaat. Mja....
Dat je er eigenlijk geen behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Dus ik moet zeggen dan ik ziek ben
zo wil ik niet worden. ik wil kinderen maar het is niet het einde van mijn normale wereld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Mistress_X het volgende:
het enige waar (mijn ervaring dan) over praten is hun jonge spruit, de rest van de wereld interreert ze werkelijk niets meer.
Jijzelf?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Mistress_X het volgende:
Ik heb trouwens al een "klein kind"
Wat dacht je van eerlijk zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik dat aan moet pakken
Komt ook nog bij kijken dat mijn man erg veel van huis is. Ik werk, en dan mag ik straks alles alleen doen? No way!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
Hier nu binnen 2 maanden 4 kinderen geboren in de vriendengroep, en gelukkig is maar 1 moeder zo.
Gek genoeg zeggen alle ouders datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zo wil ik niet worden. ik wil kinderen maar het is niet het einde van mijn normale wereld.
Kwetsend, wat ik ook weer niet wil. Want ik geef nog wel om diegene.quote:
Ik heb een zwak voor haar. Ik zag haar de laatste keer toen ze bij mij was omdat ik ging oppassen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo geïnteresseerd in haar kindje, als ik vragen mag?
same here.. ik zie wel hoe mijn leven loopt, de meeste kinderen die ik zie denk ik brr,, babyfotoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dingen hou ik ook altijd open. Maar ik kan wel zeggen dat het voorlopig nog niet een rol speelt in m'n leven.
Ja, inderdaad. Ik ga niet m'n hele leven wijden aan een spruit. Ik zou wel willen werken in ieder geval.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Komt ook nog bij kijken dat mijn man erg veel van huis is. Ik werk, en dan mag ik straks alles alleen doen? No way!!!
Wat is kwetsender? Iemand aan het lijntje houden of iemand de waarheid vertellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwetsend, wat ik ook weer niet wil. Want ik geef nog wel om diegene.
Op die manier. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor haar. Ik zag haar de laatste keer toen ze bij mij was omdat ik ging oppassen.
Ze kon net lopen. Dus ik vond het wel bijzonder om te zien wat voor meisje het nu al was.
Mijn ervaring is in elk geval totaal anders. Ook mijn vriend heeft al een paar van zijn goede maatjes zo "verloren". Pure focus op dat kind van hun.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zo wil ik niet worden. ik wil kinderen maar het is niet het einde van mijn normale wereld.
Baby's zijn meestal lelijk, ik snap niet hoe mensen vlak na een geboorte kunnen zeggen dat zo'n opgefrommeld propje er mooi uit ziet. Ze hebben alleen wel eens mooie ogen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here.. ik zie wel hoe mijn leven loopt, de meeste kinderen die ik zie denk ik brr,, babyfoto
's vind ik ontzettend lelijk maar wie weet ooit komt die kinderwens toch
Dan is het ook geen vriendinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Tally het volgende:
mijn broertje heeft een dochter van 1. ze krijgt zijn aandacht maar hij doet nog steeds dingen met zijn vrienden en ook soms het kind bij pap en mam dumpen om wat leuks te doen met zijn vrouw. het overheerst niet in zijn leven. wil ook eigenlijk zo'n combo maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn ervaring is in elk geval totaal anders. Ook mijn vriend heeft al een paar van zijn goede maatjes zo "verloren". Pure focus op dat kind van hun.
Geen enkel pasgeboren wezen is mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Baby's zijn meestal lelijk, ik snap niet hoe mensen vlak na een geboorte kunnen zeggen dat zo'n opgefrommeld propje er mooi uit ziet. Ze hebben alleen wel eens mooie ogen.
Precies. Maar toch is het altijd: "Wat een mooi kindje". Ik snap er niks van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen enkel pasgeboren wezen is mooi. Bij dieren komt dat als ze droog zijn vanzelf, dan zijn ze schattig. Bij baby's duurt dat erg lang en vaak gebeurt het nooit
.
Niet als zij na 5 jaar binnen komt zetten. Mij verteld dat ze maar eventjes blijven. Maar je eigenlijk hoort dat ze gewoon een verblijfplaats nodig had om te wachten tot dat ze haar vriend weer kon ophalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die manier. Ik snap het wel.Maar de moeder kun je eigenlijk niet uitstaan?
Klinkt als een vriendschap waar je uit gegroeid bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet als zij na 5 jaar binnen komt zetten. Mij verteld dat ze maar eventjes blijven. Maar je eigenlijk hoort dat ze gewoon een verblijfplaats nodig had om te wachten tot dat ze haar vriend weer kon ophalen.
De hele middag bij je blijft (waar ik normaal geen moeite mee heb). De hele tijd met haar mobieltje speelt. En denkt dat alles nog net zo was als 5 jaar geleden. Als zij zo blijft niet nee.
En als ik wel mee ga en zij speelt de hele dag met dat ding dan ben ik zo weg en is het ook echt toedeledokie.
Aandoenlijk misschienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Maar toch is het altijd: "Wat een mooi kindje". Ik snap er niks van.
En schattig is wat anders. Ik kan lelijke dingen ook schattig vinden, somehow.
Dat klinkt inderdaad niet gezellig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet als zij na 5 jaar binnen komt zetten. Mij verteld dat ze maar eventjes blijven. Maar je eigenlijk hoort dat ze gewoon een verblijfplaats nodig had om te wachten tot dat ze haar vriend weer kon ophalen.
De hele middag bij je blijft (waar ik normaal geen moeite mee heb). De hele tijd met haar mobieltje speelt. En denkt dat alles nog net zo was als 5 jaar geleden. Als zij zo blijft niet nee.
En als ik wel mee ga en zij speelt de hele dag met dat ding dan ben ik zo weg en is het ook echt toedeledokie.
Ja, jou snap ik wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aandoenlijk misschien. Nou ja, je snapt wat ik bedoel, toch
?
Niet mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |