quote:
Dit wilde ik serieus posten, maar ik had niet verwacht dat iemand het zou herkennen.quote:
Dat level met die helikopter in het midden.quote:
Nee, vroeger was je gewoon snel tevredenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vroeger waren de games gewoon beter. Nu spelen we alleen FIFA
Idd, wie speelt er nu AC, COD of GTAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rodneyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Covati het volgende:
de enige nederlandse RM is wesley sneijder waar ik net niet genoeg coins voor heb.... kutspel
Sneijder RM?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Covati het volgende:
de enige nederlandse RM is wesley sneijder waar ik net niet genoeg coins voor heb.... kutspel
Allebei gespeeld?quote:
Klopt, toen kocht je een game als de achterkant mooi was, nu ga je uitgebreid reviews kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, vroeger was je gewoon snel tevreden
Say what?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Covati het volgende:
GTAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, wie speelt er nu AC, COD of GTA![]()
Lens kan prima hoorquote:
wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Covati het volgende:
Sowieso, ouderwets kapot spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |