Ook baas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
De enige Davilex game die ik heb gespeeld was A2 racer.
Extra benzine!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
De enige Davilex game die ik heb gespeeld was A2 racer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef BDIL het volgende:
Er was toch zon armagedon game op de PS1 , waar je met auto's tegen alles aan moest knallen en kapot maken in een stad?
Carmegedon. En dat speelde ik op de pcquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Toen ik klein was speelde ik.
[ afbeelding ]
Mijn CD ging ik een keer helemaal kapot of zo.. toen klopte er helemaal niets meer van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt kapot om gelachen, dat commentaar, dat geluid sowieso, die graphics, de gameplay, echt alles was slecht
En ik kan ook geen filmpjes vinden, zonde wel
[..]
Sinds '92 ongeveer
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mijn CD ging ik een keer helemaal kapot of zo.. toen klopte er helemaal niets meer van.Won ik met 3-1, stond er dat ik 12-0 gewonnen had.. 10x Kalou of zo.
Destruction Derby?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef BDIL het volgende:
Er was toch zon armagedon game op de PS1 , waar je met auto's tegen alles aan moest knallen en kapot maken in een stad?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die had ik niet . Wel Simpsons Hit and Run. Dat was ook een Freeroam
Neequote:
Ook gespeeldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:59 schreef Vijf_voor het volgende:
En Need For Speed 2 SE met de Ford Indigo
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]had Davilex vaker last van volgens mij
Die scenario's ook: "De koffiejufvrouw kan het team van de tegenstander vergiftigen door poeder in de thee te doen".
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:59 schreef Vijf_voor het volgende:
En Need For Speed 2 SE met de Ford Indigo
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]had Davilex vaker last van volgens mij
Die scenario's ook: "De koffiejufvrouw kan het team van de tegenstander vergiftigen door poeder in de thee te doen".
haha toen kwam deze ook uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GENIAAALLLEEE SPEL , GRPAHICS
Zeker weten, daarna MWquote:
deze heb ik nog steeds in mijn kast staanquote:
quote:
"Van der Sar is betrapt op het gebruik van drugs, hij is 5 wedstrijden geschorst"quote:
Sobersoquote:
Nu je het zegt weet ik het wel weer ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
"Van der Sar is betrapt op het gebruik van drugs, hij is 5 wedstrijden geschorst"
Echt, ik kan het me nog zo voor de geest halenachterlijke shit waar je nooit rekening mee kon houden
![]()
Niet alleen het commentaar, het publiek ook, leken wel zeemeeuwenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nu je het zegt weet ik het wel weer ja.Commentaar ook was ook prachtig
Constant hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Fenomeno het volgende:
Meer mensen problemen met de EA Servers?
Vast wel joh, het is een grote chaos geweest sinds dat FIFA uit isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Fenomeno het volgende:
Meer mensen problemen met de EA Servers?
De beer is los!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet alleen het commentaar, het publiek ook, leken wel zeemeeuwen
Dat was dan een Nederlandse toptitel, ongelofelijk
[..]
Constant hier.
Fernandez, Mokotjo, Graafland, Te Vrede, Goossens die voor de 2e keer minuten maakt, Verhoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |