Vergoeding voor pijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moet een vergoeding voor komen dan? Medische kosten worden neem ik aan betaald vanuit de verzekering van de man.
Eventueel zou ze nog aanspraak kunnen maken op vergoeding van verloren arbeidstijd. Maar dat geld alleen als je werkt.
smartengeld onder andere en van alles en nog wat. als je wilt kun je een leuke rekening makenquote:
Zou ze daar kans op hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
smartengeld onder andere en van alles en nog wat. als je wilt kun je een leuke rekening maken
Pijn krijgt ze van mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die krijgt ze toch al van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
ik heb niet alles gelezen en weet dus niet wat er gebeurd is. heeft iemand een samenvatting voor me...quote:
ze fietste, vent keek niet uit, reed (met auto) over haaientanden haar van haar fiets, knie naar de klote en fiets naar de klote.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb niet alles gelezen en weet dus niet wat er gebeurd is. heeft iemand een samenvatting voor me...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
I love my dogs!Meer dan mn vent die op dit moment echt een KUT humeur heeft!
hoe ging sollicitatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over meer liefde hebben voor honden dan je vriend moet ik toch ff zeggen dat ik dat vreemd vind."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
We zijn hier niet in Amerika.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
smartengeld onder andere en van alles en nog wat. als je wilt kun je een leuke rekening maken
Ik zag al dat het er heel raar staat, maar ik bedoel dus meer, dat ik op DIT moment mijn honden liever vind dat mn ventquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hoe ging sollicitatie?
over meer liefde hebben voor honden dan je vriend moet ik toch ff zeggen dat ik dat vreemd vind.
daar kan ze een flinke vergoeding voor krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze fietste, vent keek niet uit, reed (met auto) over haaientanden haar van haar fiets, knie naar de klote en fiets naar de klote.
Wtfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar kan ze een flinke vergoeding voor krijgen.
situatie van een vriend van mij recentelijk. hij fietst op de fietspad. een auto komt van een oprit en kijkt niet uit en tikt hem aan. hij valt van fiets en pijn opgelopen.
naar aanleiding van mijn brief en onderhandeling met de advocaat van de verzekering van de autorijder heeft hij uiteindelijk ¤ 6000,00 gekregen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
daar kan ze een flinke vergoeding voor krijgen.
situatie van een vriend van mij recentelijk. hij fietst op de fietspad. een auto komt van een oprit en kijkt niet uit en tikt hem aan. hij valt van fiets en pijn opgelopen.
naar aanleiding van mijn brief en onderhandeling met de advocaat van de verzekering van de autorijder heeft hij uiteindelijk ¤ 6000,00 gekregen.
Vind je het echt zo raar dat als je een bot breekt, dat je daar een vergoeding voor kan vragen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf!
Om de medische kosten te dekken, zeker.
Ja, want dat heeft niks met de originele intentie te maken. Je mag dan een vergoeding krijgen voor de gemaakte kosten en gedorven inkomsten. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind je het echt zo raar dat als je een bot breekt, dat je daar een vergoeding voor kan vragen?
Nee, dat vind ik niet. Zoals ik zei, dat kan ook gewoon. Maar gewoon zesduizend euro krijgen geloof ik niet in. Dat is lijkt mij ter compensatie voor de medische kosten en omdat iemand mogelijk niet kan werken of zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind je het echt zo raar dat als je een bot breekt, dat je daar een vergoeding voor kan vragen?
Ik ging er vanuit dat die 6k een totaal bedrag was eigenlijk ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Zoals ik zei, dat kan ook gewoon. Maar gewoon zesduizend euro krijgen geloof ik niet in. Dat is lijkt mij ter compensatie voor de medische kosten en omdat iemand mogelijk niet kan werken of zo.
Intentie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft niks met de originele intentie te maken. Je mag dan een vergoeding krijgen voor de gemaakte kosten en gedorven inkomsten. Lijkt me niet meer dan logisch.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft niks met de originele intentie te maken. Je mag dan een vergoeding krijgen voor de gemaakte kosten en gedorven inkomsten. Lijkt me niet meer dan logisch.
Intentie van de vergoedingssom en wetgeving.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die 6k een totaal bedrag was eigenlijk ja.
[..]
Intentie?
Het is ook maar net van de situatie afhankelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die 6k een totaal bedrag was eigenlijk ja.
[..]
Intentie?
Maar waarom is geleden schade in een kapotte fiets wel te vergoeden, en in een kapot been niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Intentie van de vergoedingssom en wetgeving.
Ja, dat is ook logisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook maar net van de situatie afhankelijk. De kostwinnaar van een gezin dat niet kan werken zal een grotere vergoeding krijgen dan wanneer een student aangereden wordt die verder niet werkt en alleen naar school gaat.
Niet meer dan logisch ook.
Dat wordt toch vergoedt door de verzekering van die man?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar waarom is geleden schade in een kapotte fiets wel te vergoeden, en in een kapot been niet?
De fiets ja, het been moet zelf helen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt toch vergoedt door de verzekering van die man?
En die krijgt ze door middel van vergoeding van medische kosten die gemaakt wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat is ook logisch.Maar iets van een vergoeding als je 2 weken niet kan lopen vind ik niet gek eigenlijk.
Er was een werkende fiets die vervangen moet worden. Dat is simpel in geld uit te drukken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar waarom is geleden schade in een kapotte fiets wel te vergoeden, en in een kapot been niet?
Medische kosten, muppet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
De fiets ja, het been moet zelf helen.
Maar het been is wel een tijd onbruikbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die krijgt ze door middel van vergoeding van medische kosten die gemaakt worden. En eventueel voor gedorven inkomsten
.
Eventueel voor gedorven inkomsten doordat het been niet bruikbaar is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het been is wel een tijd onbruikbaar.
Dus als Joy niet kon werken door deze aanrijding, had ze een vergoeding gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het been is wel een tijd onbruikbaar.
Ik moest volgens de politie eerst afwachten tot ik wat van zijn verzekering zou horen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben best bereid een brief op te stellen voor de persoon in kwestie. de discussie over of we in amerika wonen en wat geclaimd mag worden en niet wil ik eigenlijk niet ingaan...
niet happen op ieder voorstel wat ze doen. is er een ambulance bij geweest?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moest volgens de politie eerst afwachten tot ik wat van zijn verzekering zou horen?
En mijn mentale schade als ze dit weekend niet kan neuken? WIE BETAALT DAT?@!?!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus als Joy niet kon werken door deze aanrijding, had ze een vergoeding gekregen.
nee ambulance niet. ben wel gelijk naar de huisartsenpost geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niet happen op ieder voorstel wat ze doen. is er een ambulance bij geweest?
Je kan best neuken met een zeer beenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
En mijn mentale schade als ze dit weekend niet kan neuken? WIE BETAALT DAT?@!?!
Je hebt geld voor Air Maxes, dus ook voor de hoeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haar mondje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een pijntje aan je been wel ja. Maar als je been niet mag bewegen omdat je dan kapot gaat van de pijn gaat het hem niet worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan best neuken met een zeer been.
Kan je dit weekend?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt geld voor Air Maxes, dus ook voor de hoeren.
Wat schuift het?quote:
Dan heb je dus gewoon pechquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een pijntje aan je been wel ja. Maar als je been niet mag bewegen omdat je dan kapot gaat van de pijn gaat het hem niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |