Het kan nog maar 30 weken. Daarna zijn we voor de rest van ons leven gedoemd celibatair te blijven. Iedereen weet immers dat ouders geen seks hebben. De mijne niet in elk gevalquote:
iehquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:59 schreef Suikertante het volgende:
Niet met elkáár misschien, maar met de buurman kan best hoor! No worries!
Je bent dus enig kind?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het kan nog maar 30 weken. Daarna zijn we voor de rest van ons leven gedoemd celibatair te blijven. Iedereen weet immers dat ouders geen seks hebben. De mijne niet in elk geval
Na de eerste deed je het nog goed. Maar de rest heb je herhaald met dezelfde vent, en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Dan gaat er hier met de vierde op komst toch iets niet helemaal goed met de sex
dna test?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na de eerste deed je het nog goed. Maar de rest heb je herhaald met dezelfde vent, en dat kan natuurlijk niet
Mijn arme kinderenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na de eerste deed je het nog goed. Maar de rest heb je herhaald met dezelfde vent, en dat kan natuurlijk niet
Haha hoe ze op elkaar en hun vader lijken is al dna test genoeg. Is niet te missen. Al hoe wel mijn lief bij deze wel twijfelt want ze maken in zijn familie geen meisjes!!quote:
Ligt eraan van hoeveelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik de enige, ook geruststellend maar de jongste zijn lijkt me een stuk gezelliger
Goed voor de sociale vaardighedenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ligt eraan van hoeveel
Ik van 7dat is niet gezellig, dat is hysterisch
Omg, je zult maar 7 kinderen moeten barenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ligt eraan van hoeveel
Ik van 7dat is niet gezellig, dat is hysterisch
* _Ophelia_ mompelt iets met wildwaterglijbaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omg, je zult maar 7 kinderen moeten baren![]()
Ja het gezin gaat nog verder worden uitgebreid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Ach zolang ze niet alle 7 tegelijk komenBen straks al over de helft van die 7
Haha nee nu is de ruimte in huis opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja het gezin gaat nog verder worden uitgebreid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |