Tja, dan was m'n Yaris al twee keer uit elkaar gedonderd.... En de Starlet zou op weg zijn naar z'n derde keer...quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Sowieso kijk ik altijd gewoon naar de onderhoudshistorie en hoe de auto behandeld is. En niet zozeer naar de km-stand. Sowieso de mensen die denken dat een auto als ie de 100k gepasseerd is spontaan uit elkaar dondert
Probeer eens uit zou ik zeggen! Wel een reserve accu + kabels bij de hand houdenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef JDude het volgende:
Zeg, hoe lang kan ik de gemiddelde autoradio op laag volume aan houden zonder dat ik straks niet meer kan starten?
63, all risk bij Unive. 24 jaar, 3 schadevrije jaren(heb nu 2 jaar een eigen auto) voor een 2003 Seat Ibiza met 74kw(100PK)quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat betalen jullie eigenlijk aan verzekering op dit moment en waar? Ik heb WA+, maar loop met een schadevrij jaar of vijf toch nog tegen bijna 60 euro premie per maand aan, da's me wat te gortig. Zit via een tussenpersoon bij ASR.
Dat leek me duidelijk. Niet echt modellen waaraan men een ode zou brengen.quote:
Nja het leek me vrij duidelijk dat het enigszins sarcastisch wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat leek me duidelijk. Niet echt modellen waaraan men een ode zou brengen.
Tenminste, onder autoliefhebbers
Dat nam ik aan, maar er zijn mensen...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef H-D het volgende:
[..]
Nja het leek me vrij duidelijk dat het enigszins sarcastisch was
Smaken verschillen he, dus zeg nooit nooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar ik denk niet hier onder autoliefhebbers
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen he, dus zeg nooit nooit
38, wa, 1 schadevrij jaar, bij united insurance, tussending van klap wat weer tussending is van volgens mij delta lloydquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat betalen jullie eigenlijk aan verzekering op dit moment en waar? Ik heb WA+, maar loop met een schadevrij jaar of vijf toch nog tegen bijna 60 euro premie per maand aan, da's me wat te gortig. Zit via een tussenpersoon bij ASR.
Moet je wel nu een verzekering hebben die je wanneer je maar wilt kunt opzeggen. Of net in de goede termijn zitten nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Okay, ik ben dus echt reteduur uit.
Zo maar eens m'n autopapieren gaan opduikelen en wat nieuws gaan fixen.
45 euro per maand voor de type R (200pk)quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jaa ik geloof inderdaad dat het zoiets is. Maar ik weet het ook niet precies....quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's een hele goed. Is het tegenwoordig niet zo dat je sowieso voor een jaar verzekert en dat de boel daarna per maand opzegbaar is?
Jezus, en dat voor All-risk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
45 euro per maand voor de type R (200pk)
24 jaar oud, 5 schadevrije jaren.
Kun je toch een keer lekker van uit eten gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Doe ik ook niet. Neem de basis plus wat extra omdat ik diefstal en ruitdekking enzo toch wel prettig vind. Auto is nog net iets te veel waard om dat risico zelf te nemen. En inzittenden doe ik puur omdat ik het chique vind, mocht er een keer iets gebeuren. Voor die vijf tientjes per jaar ga ik dat risico niet nemen. Maar verder... morgen maar eens een offerte opvragen en de boel regelen. Toch een mooi besparingspuntje van ruim 250 euro per jaar.
Dan kun je onderhand de hele voorraad van de lokale Mac kopenquote:
Wacht voor je een fout beeld krijgt. Ik kom er, echt waar, ook bijna nooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Whehehe.
Ik kom nagenoeg nooit bij de Mac. Alleen als ik écht écht écht geen mogelijkheid heb om een broodje ofzo ergens te kopen. Maar meestal is stoppen bij een tankstation sneller dan langs de Mac rijden, dus kies ik dan voor die optie. Ergo: ik zou het je niet kunnen zeggen
Neeee ik ben geen petjequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jaja. Volgens mij heb jij gewoon een privéparkeerplaats bij de Macs hier in de buurt
Hhaha ja dat is wel een goede motivatie jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hard blijven werken voor je eigen oprit. Dat doe ik ook
Zo groot is onze garage helaas niet.. Staat 1 binnen en 2 netjes op de oprit..quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik heb ook een eigen oprit haha, althans mn ouders dan:p
Maar onze 3 auto's staan altijd binnen..
Best wel ja:pquote:
Over petjes gesproken.. Gisteren was ik bij de Volvo Klassieker Beurs in Nieuwegein. Naast de McDonalds. Daar stond de lokale Nissan tjoeningsclub geloof ik op het parkeerterrein. Primera's met te grote velgen enzo. Enkele tientallen meters verder stond het vol met klassieke Volvo's.. Mooi contrastquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Neeee ik ben geen petjeik draag niet eens petjes.
![]()
Had ik maar een privéparkeerplaats bij m'n huis trouwens.
En niet te hoeven krabben in de winterquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Best wel ja:p
Is wel heerlijk elke morgen in een droge niet bevroren auto stappen:p
Haha lol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Over petjes gesproken.. Gisteren was ik bij de Volvo Klassieker Beurs in Nieuwegein. Naast de McDonalds. Daar stond de lokale Nissan tjoeningsclub geloof ik op het parkeerterrein. Primera's met te grote velgen enzo. Enkele tientallen meters verder stond het vol met klassieke Volvo's.. Mooi contrast
Jawel, want woon onderaan een dijk dus als t hard vriest of sneeuwd kan je de dijk niet opkomen door de gladheid en moet je m op de dijk parkeren als je geen zin hebt om 's ochtends heel de afrit de vegen en of strooien hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef H-D het volgende:
[..]
En niet te hoeven krabben in de winter
Aaaah. Dat is wel weer minder. Dat heb ik dan weer nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jawel, want woon onderaan een dijk dus als t hard vriest of sneeuwd kan je de dijk niet opkomen door de gladheid en moet je m op de dijk parkeren als je geen zin hebt om 's ochtends heel de afrit de vegen en of strooien haha
Nee jonge, ik hoor gewoon bij het plebs. Ik kwam nog bij de gemeente en zei tegen die bitch dat ik een dikke Bimmerwagon reed en dus een VIP-spot met grote securityneger wilde maar ze liep keihard naast d'r patta's en wilde me niets geven jonge!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Hhaha ja dat is wel een goede motivatie jaheb jij ook geen eigen parkeerplaats dan?
Whahahahahahahaha ik lag even dubbelquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nee jonge, ik hoor gewoon bij het plebs. Ik kwam nog bij de gemeente en zei tegen die bitch dat ik een dikke Bimmerwagon reed en dus een VIP-spot met grote securityneger wilde maar ze liep keihard naast d'r patta's en wilde me niets geven jonge!.
Hmm wil je wel hier blijven wonen eigenlijk of wil je wel een keer verhuizen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
Effect bereikt
Neh, de tijd dat ik een eigen oprit kan betalen is er nog niet, dat duurt nog wel 10 jaar op z'n minst. En een appartement met privéparkeergarage, dat komt voor m'n 60e niet
Joe hef aa pee-em.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm wil je wel hier blijven wonen eigenlijk of wil je wel een keer verhuizen?
Je mag ook dmen als je liever niet hier neer zet
Dat was voor ons een van de druppels die de emmer deed overlopen en waardoor we naar een nieuw huis gingen zoeken... Vier parkeerplaatsen voor de deur, rijtje van 4 huizen, waarvan de beide hoekhuizen een grage + oprit hadden en toch nooit plek om de auto voor de deur neer te zetten. En dit was in Assen... (die eikels van de straat tegenover ons (T-splitsing) met hun eigen garage + oprit zetten hun tweede auto altijd op 1 van die plekken tegen over ons, de twee hoekhuizen hadden ook beide twee auto's die op 1 van die 4 parkeerplaatsen stonden, en onze andere buren hadden ook 2 auto's (en geen eigen oprit, net als wij)...)quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Aaaah. Dat is wel weer minder. Dat heb ik dan weer nietmaar wel altijd krabben in de winter. En als ik na 20.00 thuis kom van wat dan ook altijd zoeken naar plek
Ik wil ook een garage met opritquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat was voor ons een van de druppels die de emmer deed overlopen en waardoor we naar een nieuw huis gingen zoeken... Vier parkeerplaatsen voor de deur, rijtje van 4 huizen, waarvan de beide hoekhuizen een grage + oprit hadden en toch nooit plek om de auto voor de deur neer te zetten. En dit was in Assen... (die eikels van de straat tegenover ons (T-splitsing) met hun eigen garage + oprit zetten hun tweede auto altijd op 1 van die plekken tegen over ons, de twee hoekhuizen hadden ook beide twee auto's die op 1 van die 4 parkeerplaatsen stonden, en onze andere buren hadden ook 2 auto's (en geen eigen oprit, net als wij)...)
We hebben nu ook wel een garage en daar zou wel een auto in passen... Maar dan moeten we hem wel heel erg opruimen... Dus staat de auto gewoon op de oprit en als het gaat vriezen, tja, dan moeten we raam even afdekken en de ruitenwissers omhoog zetten... Ik denk niet dat we toestemming zouden krijgen voor een carport (zou ik best willen...)
Hmm, over de garage opruimen gesproken, ik denk dat we nog even een keer naar de stort gaan en dan wil ik eigenlijk eindelijk eens die aanhanger voor de winter binnen hebben staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |