Neemt niet weg dat Suarez een irritante speler is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:47 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
[..]
was jij niet diegene met die rare reacties op spelers... in het geval van wel: alleen maar spelers van PSV en Ajax afzeiken
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:47 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
[..]
was jij niet diegene met die rare reacties op spelers... in het geval van wel: alleen maar spelers van PSV en Ajax afzeiken
Ach, we kunnen het nog een keer proberenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, groot succes was dat vorig jaar met Rijst.
Ja, Art Langerer inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is ook een Nederlandse non-shiny brons met 1%, heb je die al ? Langerer heet hij geloof ik.
Als je dan een contract aan een speler geeft, krijgt hij 50% extra. Dus als ik 'm een gewoon contract geef van 10 waarde, krijgt hij er 15 geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is precies de reden dat jullie dat doen?
Ga weer wat packs opentrekkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma dan?
Waarom zou je wel een gouden coach gebruik maar geen bronze dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kan je net zo goed gouden coaches halen. Daar dan 600 voor betalen, relatief even duur en die managers gebruik je ten minste.
Niet de trainer van PEC kennenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is ook een Nederlandse non-shiny brons met 1%, heb je die al ? Langerer heet hij geloof ik.
Ja, allebei Benfica.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:52 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik Garay op de plek van Luisao zet, heeft Gaitan (en de rest van m'n verdediging) dan nog wel 9 chem?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is precies de reden dat jullie dat doen?
Wel als ze dus allemaal 50% erbij krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh oke! Ik heb alleen nog mega veel shiny contracten over van gisteren, dus heb dat niet nodig denk ik.
Je hebt er het hele seizoen profijt van he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh oke! Ik heb alleen nog mega veel shiny contracten over van gisteren, dus heb dat niet nodig denk ik.
Ja, toen ik de naam van de doelpunten maker van Feijenoord zag wist ik al genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oefenpotje op Varkenoord man.
Ja dus? Feyenoord oa met Vormer, Verhoek, Mokotjo, Fernandez en Ramsteijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oefenpotje op Varkenoord man.
Suarez speelt bij Liverpool hoor. Tevens was hij bij Groningen al een vieze rat. En jij vindt mertens wel normaal? Die vliegende, bedriegend rat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:47 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |