Oeh klinkt beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mogguh, Vroeg, warm, bijna klaar met werken
Ik vind ze niet heel erg, doe het nog als inval wel eens en verdiend prima. 1 nachtje is iets van 190 euro netto dus dan ga ik wel een nachtje hier gamenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh klinkt beter, nachtdienst, vind ze niet fijn, net als de ochtenddienst, maar zou nu graag ruilen
.
Wat doe je dan dat je alleen avonddienst hebt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen eens nacht of ochtenddienst.
Wow, sounds goodquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet heel erg, doe het nog als inval wel eens en verdiend prima. 1 nachtje is iets van 190 euro netto dus dan ga ik wel een nachtje hier gamen
Ik werk soms vanaf half 7 tot half 3. Maar nu gewoon vroeg op want vriend moest werken en ik heb om 9 uur een vergadering!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat doe je dan dat je alleen avonddienst hebt?
Nou als ik jou was zou ik terugkruipen nog een uurtje (of tweequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk soms vanaf half 7 tot half 3. Maar nu gewoon vroeg op want vriend moest werken en ik heb om 9 uur een vergadering!
Succes met je vergadering dan maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk soms vanaf half 7 tot half 3. Maar nu gewoon vroeg op want vriend moest werken en ik heb om 9 uur een vergadering!
Hehe klinkt ook prima. Hier zijn die pc's alleen tergend langzaam, en je kan alleen via de pc op internet. Heerlijk zo een afgesloten netwerk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wow, sounds good. Dat verdien ik niet in mijn nachtdiensten
. En ik moet meer doen
. Vorige baan was wel zo iets waar ik heel de nacht aan het fokken was en niets deed verder. Owja bergen friet en frikandellen eten die een collega bakte
.
Ja dat die dingen zo traag zijn is volgens mij bij alle bedrijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Succes met je vergadering dan maar.
[..]
Hehe klinkt ook prima. Hier zijn die pc's alleen tergend langzaam, en je kan alleen via de pc op internet. Heerlijk zo een afgesloten netwerk.
Werksequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat die dingen zo traag zijn is volgens mij bij alle bedrijven.
Nou ja, ik ben weg.
Op zich wel makkelijk als je nog weg moet vandaag....lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens uit bed[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 oktober 2012 07:16 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Mogguh Vinniiee,
[/quote
Bweeeegh,wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:21 schreef Tamashii het volgende:
Vooor mij geen weekend. Vandaag tot zondag werken.
Ahwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:21 schreef Tamashii het volgende:
Vooor mij geen weekend. Vandaag tot zondag werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |