Oeh klinkt beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mogguh, Vroeg, warm, bijna klaar met werken
Ik vind ze niet heel erg, doe het nog als inval wel eens en verdiend prima. 1 nachtje is iets van 190 euro netto dus dan ga ik wel een nachtje hier gamenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh klinkt beter, nachtdienst, vind ze niet fijn, net als de ochtenddienst, maar zou nu graag ruilen
.
Wat doe je dan dat je alleen avonddienst hebt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen eens nacht of ochtenddienst.
Wow, sounds goodquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet heel erg, doe het nog als inval wel eens en verdiend prima. 1 nachtje is iets van 190 euro netto dus dan ga ik wel een nachtje hier gamen
Ik werk soms vanaf half 7 tot half 3. Maar nu gewoon vroeg op want vriend moest werken en ik heb om 9 uur een vergadering!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat doe je dan dat je alleen avonddienst hebt?
Nou als ik jou was zou ik terugkruipen nog een uurtje (of tweequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk soms vanaf half 7 tot half 3. Maar nu gewoon vroeg op want vriend moest werken en ik heb om 9 uur een vergadering!
Succes met je vergadering dan maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik werk soms vanaf half 7 tot half 3. Maar nu gewoon vroeg op want vriend moest werken en ik heb om 9 uur een vergadering!
Hehe klinkt ook prima. Hier zijn die pc's alleen tergend langzaam, en je kan alleen via de pc op internet. Heerlijk zo een afgesloten netwerk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wow, sounds good. Dat verdien ik niet in mijn nachtdiensten
. En ik moet meer doen
. Vorige baan was wel zo iets waar ik heel de nacht aan het fokken was en niets deed verder. Owja bergen friet en frikandellen eten die een collega bakte
.
Ja dat die dingen zo traag zijn is volgens mij bij alle bedrijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Succes met je vergadering dan maar.
[..]
Hehe klinkt ook prima. Hier zijn die pc's alleen tergend langzaam, en je kan alleen via de pc op internet. Heerlijk zo een afgesloten netwerk.
Werksequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat die dingen zo traag zijn is volgens mij bij alle bedrijven.
Nou ja, ik ben weg.
Op zich wel makkelijk als je nog weg moet vandaag....lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens uit bed[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 oktober 2012 07:16 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Mogguh Vinniiee,
[/quote
Bweeeegh,wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:21 schreef Tamashii het volgende:
Vooor mij geen weekend. Vandaag tot zondag werken.
Ahwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:21 schreef Tamashii het volgende:
Vooor mij geen weekend. Vandaag tot zondag werken.
ja over een half uur op de motorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:18 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Op zich wel makkelijk als je nog weg moet vandaag....lol
Das dan wss ook het enige positieve aan vandaag....het motorritjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ja over een half uur op de motor
Vandaag ander werk. Maar vrij,za en zo horeca/hotel. Lekker alle drie de dagen 6.30.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:23 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Bweeeegh,wat doe je dan als ik vragen mag?
Eigen keus he. Maar wanneer heb je examen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vandaag ander werk. Maar vrij,za en zo horeca/hotel. Lekker alle drie de dagen 6.30.
VInd het niet heel erg, 's avonds lekker vrij. Maar ben wel bang voor mijn praktijkexamen. Vanmiddag 150 min lessen na zo vroeg op te staan.
Volledig correct.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:25 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Das dan wss ook het enige positieve aan vandaag....het motorritje
OK,zijn evengoed lange dagen dan,ik moet zelf ook vaak erg vroeg beginnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vandaag ander werk. Maar vrij,za en zo horeca/hotel. Lekker alle drie de dagen 6.30.
VInd het niet heel erg, 's avonds lekker vrij. Maar ben wel bang voor mijn praktijkexamen. Vanmiddag 150 min lessen na zo vroeg op te staan.
Auto.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:27 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
OK,zijn evengoed lange dagen dan,ik moet zelf ook vaak erg vroeg beginnen.
Praktijkexamen voor....?
Goedemorgen.quote:
Niet vandaag gelukkig. En die grap is oud!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:09 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
In welke buurt? Dan weet ik dat ik daar ff weg moet blijven...
Jho kijk naar al die belachelijk slechte rijders op de weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja misschien wel, maar heb faalangst denk ik.
Ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet vandaag gelukkig. En die grap is oud!
:3 vet lief. Dankje. Ik klop bij jou aan dinsdag!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jho kijk naar al die belachelijk slechte rijders op de weg.
Als die hem kunnen halen, haal jij hem fluitend
Ja dat is nou net wat ik niet kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:15 schreef TheClown1 het volgende:
tam het komt helemaal goed. gewoon vooral rustig blijven
Gewoon denken dat zij het allemaal fout hebben en jij de sterren van de hemel rijdt....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is nou net wat ik niet kan.ik raak panisch en daardoor mis ik dingen terwijl het lessen gewoon goed gaat.
Dat magquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
:3 vet lief. Dankje. Ik klop bij jou aan dinsdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |