als je ons eerst even oppikt, gezelligquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef kwiebuske het volgende:
ach
gouda is maar 45 minuten voor mij
grijns
Kunnen we eigenlijk blijven slapen, of moeten we tentjes bij de buren in de tuin zetten?quote:
jullie zoeken het maar uit, wij zijn op vakantiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kunnen we eigenlijk blijven slapen, of moeten we tentjes bij de buren in de tuin zetten?
dan wordt het 4 uur 45quote:
volgens mij noemen ze dat andersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
jullie zoeken het maar uit, wij zijn op vakantie
Leuk!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef espri het volgende:
[..]
jullie zoeken het maar uit, wij zijn op vakantie
huwelijksreis, vakantie, 1 pot nat, we gaan lekker een heeeeel eind wegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
volgens mij noemen ze dat anders
die was al bekend hoor, had ik zelf verteld maar ga ik nu niet meer doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog 31 dagen; iemand zin om de precieze datum uit te rekenen?
dus we gaan lekker vliegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef espri het volgende:
huwelijksreis, vakantie, 1 pot nat, we gaan lekker een heeeeel eind weg
Ja, voor als ze terug komen, dat is ook altijd ERG leuk!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, maar dan hebben we ruim de tijd om het huis en de tuin te versieren/in te pakken/vul maar innen!
Roze kozijnen? Een knalgeel kippenhok. De auto's voorzien van allemaal hartjesstickersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, voor als ze terug komen, dat is ook altijd ERG leuk!!!
Slaap lekker lieve espri!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:39 schreef espri het volgende:
slaap lekker heren, en bedankt voor het op stang jagen hoor
Vliegen?quote:
klopt!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef espri het volgende:
dolfijntje, ik keek net ff op routeplanner maar je zit 2,5 uur rijden van me af
dan rij ik gewoon met jou meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef kwiebuske het volgende:
ach
gouda is maar 45 minuten voor mij
grijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |