abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118203757
Gaan jullie altijd alleen naar de bios?

Ik soms, overdag vind ik het niet erg. Maar in de avond voel ik mij dan zo remy :@
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:51:50 #102
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118203823
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:

Ik soms, overdag vind ik het niet erg. Maar in de avond voel ik mij dan zo remy :@
Ik altijd ja :Y

Ik ben liever alleen daar. Ik kom daar immers voor de film en niet om hele diepzinnige gesprekken te voeren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_118203920
quote:

Ik wissel het af.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118204020
quote:

ik ga bijna altijd alleen..
pi_118204065
Het wisselt inderdaad, meestal alleen. Het interesseert mij niet dat ik alleen ga, ik kom voor de film. Boeiend wat anderen ervan vinden. :P
pi_118204113
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Het wisselt inderdaad, meestal alleen. Het interesseert mij niet dat ik alleen ga, ik kom voor de film. Boeiend wat anderen ervan vinden. :P
^O^
pi_118204124
Ja dat snap ik dat jullie voor de film gaan. Maar ja ik weet niet _O-
Gewoon alleen er naar toe vind ik een beetje vreemd, als ik eenmaal zit boeit het me ook niet meer :D

Laatst kreeg ik de vraag, ben je hier alleen? En dat vonden ze maar vreemd, dus ik zei: ja ik kom voor de film, niet om sociaal gezellig te zijn :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 12:05:43 ]
pi_118204178
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat snap ik dat jullie voor de film gaan. Maar ja ik weet niet _O-
Gewoon alleen er naar toe vind ik een beetje vreemd, als ik eenmaal zit boeit het me ook niet meer :D
dat is zo af en toe wel herkenbaar.. zeker als je naar een film als "achtste groepers huilen niet" gaat :D
quote:
Laatst kreeg ik de vraag, ben je hier alleen? En dat vonden ze maar vreemd, dus ik zei: ja ik kom voor de film, niet om sociaal gezellig te zijn :D
^O^
pi_118204216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:07 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is zo af en toe wel herkenbaar.. zeker als je naar een film als "achtste groepers huilen niet" gaat :D

[..]

^O^
Ja dat had ik donderdag dus bij The Battle _O-
Ik zat om me heen te kijken van: wat doe ik hier :D Alleen maar tieners om mij heen, en moeders _O- Zat ik daar helemaal alleen op rij 2 in het midden. Wel lekker rustig.

Maar ik heb er dus minder last van als ik overdag ga, dan 's avonds :@

Ik wil heel graag naar The Possesion, maar die draait dus alleen in de avond. Ik moet mij er gewoon overheen zetten, ik weet het. Maar toch doe ik het niet. :@

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 12:10:16 ]
pi_118205570
Ik zat laatst alleen in een zaal vol met snikkende tienermeisjes bij Voor Ik Doodga. :D Ook wel geil leuk. :)
pi_118205669
Alleen gaan vond ik nooit een probleem, maar sinds ik nu altijd met andere mensen ga voelt het toch wel 'vreemd' om alleen te gaan. En aangezien de meeste figuren die alleen gaan vaak een beetje raar zijn, helpt dat ook niet echt mee.

Maar een film is een film. Als je thuis in je eentje een film kijkt, kijkt niemand ervan op. Als je gratis naar de bios kan, is het gaan naar een film niet veel anders dan er eentje thuis kijken. Dat taboe moet echt weg.
pi_118205725
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zat laatst alleen in een zaal vol met snikkende tienermeisjes bij Voor Ik Doodga. :D Ook wel geil leuk. :)
Heb je ze allemaal even "getroost" ? 8-)

En inderdaad, het zal mij ook aan mijn derriere oxideren als andere mensen het raar vinden om alleen naar de bioscoop te gaan. Mijn filmgenot zal er niet minder door zijn ^O^
pi_118205904
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen gaan vond ik nooit een probleem, maar sinds ik nu altijd met andere mensen ga voelt het toch wel 'vreemd' om alleen te gaan. En aangezien de meeste figuren die alleen gaan vaak een beetje raar zijn, helpt dat ook niet echt mee.

Maar een film is een film. Als je thuis in je eentje een film kijkt, kijkt niemand ervan op. Als je gratis naar de bios kan, is het gaan naar een film niet veel anders dan er eentje thuis kijken. Dat taboe moet echt weg.
waarom voelt het nu wel raar dan voor je om alleen te gaan? aangezien je het voorheen niet raar vond, is het toch wel opmerkelijk en hoe zijn de meeste figuren die alleen gaan een beetje raar?

ik deel je mening dat het een merkwaardige taboe is, maar ik denk dat het komt doordat veel mensen, een filmpje pakken associëren met "uitgaan" en dat je dat in je uppie doet kan als raar ervaren worden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118205969
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:15 schreef wolfrolf het volgende:

En inderdaad, het zal mij ook aan mijn derriere oxideren als andere mensen het raar vinden om alleen naar de bioscoop te gaan. Mijn filmgenot zal er niet minder door zijn ^O^
idd, ik heb gisteren in een scheur gelegen bij Ted, vond het persoonlijk ook heel vermakelijk dat alle 3 de belotoons die de mark wahlberg personage op zijn telefoon had ik ook allemaal heb of heb gehad :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_118205995
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:09 schreef charmed_angel het volgende:

Ik wil heel graag naar The Possesion, maar die draait dus alleen in de avond. Ik moet mij er gewoon overheen zetten, ik weet het. Maar toch doe ik het niet. :@
waar overheen?
-Rabia Al-Basri
pi_118206050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom voelt het nu wel raar dan voor je om alleen te gaan? aangezien je het voorheen niet raar vond, is het toch wel opmerkelijk en hoe zijn de meeste figuren die alleen gaan een beetje raar?
Omdat ik het niet meer gewend ben en ik er om de een of andere reden meer op ben gaan letten. In de bios waar ik vaak kom zijn er heel veel rare Puc-ers dus dat is een kwestie van ervaring. :P

quote:
ik deel je mening dat het een merkwaardige taboe is, maar ik denk dat het komt doordat veel mensen, een filmpje pakken associëren met "uitgaan" en dat je dat in je uppie doet kan als raar ervaren worden
Dat is het 'm inderdaad. :P Maar als je een Puc pas hebt kan je niet altijd andere mensen meenemen, daarvoor zijn er teveel films lijkt me.
pi_118206102
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar overheen?
Om alleen naar de bios te gaan in de avond :D

Overdag heb ik er geen last van :@
pi_118206538
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

publiek overdag is toch vaak anders dan in de avond, in de avond is het meer "uitgaan" publiek denk ik en dan vaak in groepsverband, denk dat je dan te veel met de gedachte meegaat, "filmpje is uitgaan en uitgaan doe je niet in je eentje" en in de avond uren val je dus veel meer op dan in de middag uren als je in je uppie gaat, dank zou je het gevoel kunnen krijgen "ik ben de odd man out" die in zn uppie hier zit, heb ikzelf ook soms last van en dan met name de donderdag/vrijdag/zaterdag avond
-Rabia Al-Basri
pi_118206590
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ik het niet meer gewend ben en ik er om de een of andere reden meer op ben gaan letten. In de bios waar ik vaak kom zijn er heel veel rare Puc-ers dus dat is een kwestie van ervaring. :P

hier in den haag zie je zo ontzettend veel mensen met die pasjes lopen, tis dan een beetje lastig om de rare pukkers eruit te vissen, maar het zou ook misschien aan mij kunnen liggen :P
-Rabia Al-Basri
pi_118207968
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

hier in den haag zie je zo ontzettend veel mensen met die pasjes lopen, tis dan een beetje lastig om de rare pukkers eruit te vissen, maar het zou ook misschien aan mij kunnen liggen :P
Denk dat je het bij grotere bioscopen en in studentensteden minder hebt inderdaad.
pi_118210828
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Welke bios ga je dan?

Ik ga vrijwel ook altijd alleen. Ga niet altijd wachten tot er iemand mee kan hoor. Betaal ik geen 26 euro per maand voor :P Misschien biosdate topic aanmaken hier? :P

Al kan ik me voorstellen dat je bij de echt grote films vaak wel het gevoel kan hebben dat het misschien raar is dat je er in je eentje zit hoor. Maar dan kom ik alsnog voor de film. :) Anders zou ik dus niet gaan en ze missen, en dat vind ik zonde. Thuis kijk ik ze vervolgens minder snel omdat ik toch het grote beeld en goed geluid gewend ben! ;)

Vaak zijn het toch de kleffe stelletjes of mensen die maar een paar keer per jaar naar de bios gaan die je raar aankijken. Maar goed, die roddelen sowieso tijdens de film over alles en iedereen... ;)

Hoewel Arnhem de dichtstbijzijnde is, ga ik toch altijd naar Arena (OV... ;)). Arnhem is echt een kutbios. 'Kleine' schermen, slecht geluid, weinig films en de goede films die er draaien, draaien ze op de meest bizarre tijden... Het is ook nooit druk daar. Alleen in het weekend. Ga ik dus alleen heen als er echt geen andere optie is. Scheelt wel minimaal een uur reistijd, dat dan wel ;)

Amsterdam heb je goede schermen, goed geluid, IMAX. Meteen bij treinstation. Van het 'Bijlmervolk' heb ik nooit last. Alleen bij echte tienerfilms merk je dat ze niet zonder mobiel kunnen... En dat vind ik eigenlijk diep triest. Mensen kunnen amper nog een half uurtje zonder hun telefoon lijkt 't wel...
pi_118210875
Alleen Maar Nette Mensen kijken in Arena lijkt mij wel prachtig. :D
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:38:58 #123
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118210986
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Alleen Maar Nette Mensen kijken in Arena lijkt mij wel prachtig. :D
Amsterdamse Poort komt er regelmatig in voor _O_ en ook Kraaiennest.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:39:50 #124
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118211014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Deezertje het volgende:
Van het 'Bijlmervolk' heb ik nooit last.
Ga lekker terug naar je dorp, tuig. :')
pi_118211237
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:39 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ga lekker terug naar je dorp, tuig. :')
Haha, je weet vast wel wat ik bedoel ;).
Heb het dan met name over de jongeren op een vrijdagavond ofzo, de rest van de bezoekers geen problemen mee hoor :)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:48:11 #126
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118211297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha, je weet vast wel wat ik bedoel ;).
Heb het dan met name over de jongeren op een vrijdagavond ofzo, de rest van de bezoekers geen problemen mee hoor :)
Ik weet het wel inderdaad. Maar het klonk een beetje raar.
pi_118217598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke bios ga je dan?

Ik ga vrijwel ook altijd alleen. Ga niet altijd wachten tot er iemand mee kan hoor. Betaal ik geen 26 euro per maand voor :P Misschien biosdate topic aanmaken hier? :P
Pathe de Kuip :)
pi_118217873
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Pathe de Kuip :)
Ik vind de kuip steeds irritanter worden qua publiek.. Delft is relaxed en Spuimarkt is ook erg nice
pi_118217927
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 20:26 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik vind de kuip steeds irritanter worden qua publiek.. Delft is relaxed en Spuimarkt is ook erg nice
Ja maar ik woon 15-20 minuten rijden van de Kuip, Delft is verder weg :P

Maar ik snap je wel, dat is de reden dan ik in de avond niet naar de bios ga :@
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:28:19 #130
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118217959
Daarom Tuschinski _O_
pi_118222561
Deze week Taken 2, Hope Springs, Dredd, Killing Them Softly, Marathon en End of Watch gezien.

Komende maandag de volgende films in de planning.

Resident Evil: Retribution 11:00 (11:15 - 12:40) Eindhoven
Frankenweenie 14:30 (14:45 - 16:15) Breda
Beasts Of The Southern Wild 16:30 (16:30 - 18:15) Chassé Breda
Alleen Maar Nette Mensen 19:00 (19:15 - 20:45) Breda
Sneak Preview 21:00 (21:15 - 22:45) (The Paperboy, Sinister of Lawless) Breda
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_118224038
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze week Taken 2, Hope Springs, Dredd, Killing Them Softly, Marathon en End of Watch gezien.

Komende maandag de volgende films in de planning.

Resident Evil: Retribution 11:00 (11:15 - 12:40) Eindhoven
Frankenweenie 14:30 (14:45 - 16:15) Breda
Beasts Of The Southern Wild 16:30 (16:30 - 18:15) Chassé Breda
Alleen Maar Nette Mensen 19:00 (19:15 - 20:45) Breda
Sneak Preview 21:00 (21:15 - 22:45) (The Paperboy, Sinister of Lawless) Breda
Ik wordt echt gaar tijdens de derde film als ik er veel achter elkaar kijken, heb jij daar geen last van?

En hoe was Marathon?
pi_118224083
Best een geinige film. Stefan de Walle, ook bekend als Sinterklaas, speelt heel sterk. Het verhaal is flinterdun. Verder ben je de film al vergeten zodra je de bioscoop bent uitgelopen.
pi_118224194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Best een geinige film. Stefan de Walle, ook bekend als Sinterklaas, speelt heel sterk. Het verhaal is flinterdun. Verder ben je de film al vergeten zodra je de bioscoop bent uitgelopen.
Dat blijft voor mij Kees :P en Bram van de Vlugt is Sinterklaas. Maargoed, als het zo uit komt maar een kijken die film, anders niet.
pi_118224262
Verder heb ik geen problemen met 5 films achter elkaar. Ik doe al mijn halve leven aan eigen film-marathons. :P

Misschien doe ik voor de grap deze week ook een kinderfilm marathon bij Pathé.
pi_118227419
film marathons.. wel leuk, maar hoe goed ik het uithou ligt aan de films...

kom zelf overigens veel in spuimarkt en buitenhof, spuimarkt trekt iets meer het reguliere publiek , dat is ook te zien aan de "rommeligheid" van de bioscoop.. (al houden ze het wel heel goed bij, scheveningen was daarin echt een ramp)
en buitenhof is echt de luxe/sjieke bioscoop met een totaal andere doelgroep..
kan niet direct een favo bioscoop noemen..
pi_118229798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:53 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat blijft voor mij Kees :P en Bram van de Vlugt is Sinterklaas. Maargoed, als het zo uit komt maar een kijken die film, anders niet.
Er is maar één Kees (nou vooruit, twee, Tatjana immers ook) en dat is René van 't Hof.
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:35:09 #138
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_118271319
Meeste films die ik bezoek doe ik alleen, de iets grotere releases en blockbusters kijk ik meestal met wat vrienden.

Ik zie ook steeds meer mensen alleen gaan (ik ga voornamelijk Pathe Haarlem), ik vind het ook wel fijn.

Deze week in de planning: End of Watch, De Marathon en eventueel Dredd
pi_118271692
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:35 schreef Professional het volgende:
Meeste films die ik bezoek doe ik alleen, de iets grotere releases en blockbusters kijk ik meestal met wat vrienden.

Ik zie ook steeds meer mensen alleen gaan (ik ga voornamelijk Pathe Haarlem), ik vind het ook wel fijn.

Beter kan je sowieso naar Dredd gaan, dat is echt een kraker. Echt helemaal top.
pi_118272625
jeeehhh zowel 13 als 14 november vrij gekregen *O*
pi_118278745
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:35 schreef Professional het volgende:

Dredd is alleen leuk als je van hersenloze actie houdt. Ik vind hem maar matig.
End of Watch vond ik wel verrassend goed :Y

EDIT: Ik ga meestal met een ander naar de film. Een vriend en vriendin van mij hebben ook allebei een PUC dus dat is geen probleem. Wanneer ik een film wil zien die hun niet willen zien pak ik lekker rustig een ochtend of middag voorstelling. Maar dat gebeurt maar een paar keer per jaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door lelouch op 22-10-2012 13:39:52 ]
pi_118278995
Ik vind Dredd alles behalve matig. Keiharde genadeloze actie film met een vlammende Karl Urban als Dredd.
pi_118279123
Dat zei ik; als je van hersenloze actie houdt.
Verwacht je ook maar enig verhaal of diepgang, dan valt het tegen.
pi_118280885
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
jeeehhh zowel 13 als 14 november vrij gekregen *O*
je gaat naar de twilight marathon? (dan is die toch?)
pi_118280978
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef mschol het volgende:

[..]

je gaat naar de twilight marathon? (dan is die toch?)
Yep. Ik heb nog geen 1 van de films gezien dus leuk!!!
pi_118313832
Voor degenen die balen dat Killer Joe hier niet gaat draaien: Killer Joe 2011 1080p BluRay DTS x264-LEGi0N

:')
pi_118315078
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Yep. Ik heb nog geen 1 van de films gezien dus leuk!!!
mja, dan is het inderdaad een goeie overweging.. ik heb alle losse films gezien en heb dus geen behoefte aan ze allemaal nog eens te zien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:39:32 #148
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_118315211
Alex Cross in de sneak gezien. Voor iedereen die eraan denkt om naar de sneak te gaan. Ik zeg, thuisblijven.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:49:26 #149
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_118315310
De mogelijkheden voor de sneak van 30 oktober, de film gaat een 12+ film worden:

Argo (8 november) - Sneaks draaien zelden een film die de week daarna in premiere gaan
Anna Karenina (6 december) - Te arthouse, sneaks draaien vaak populairdere films
Life of Pi (13 december) - Ik hoop dat het deze film wordt
The Words (13 december) - Ik gok dat het deze gaat worden

Uitgesloten voor de sneak van volgende week:
The Paperboy (16+)
Sinister (16+)
Looper (16+)
Cloud Atlas (16+)
Lawless (16+)
Seven Psychopaths (16+)
The Hobbit (Strikte release)
pi_118317039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 02:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Alex Cross in de sneak gezien. Voor iedereen die eraan denkt om naar de sneak te gaan. Ik zeg, thuisblijven.
Waarom vind je het een matige film? Ik overweeg namelijk om naar de sneak te gaan vandaag ;)
pi_118322873
Spuimarkt krijgt Imax in zaal 4. Tof natuurlijk, maar dat gaat ze wel een enorm capaciteitsprobleem opleveren gok ik.
pi_118323291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef F_JD het volgende:
Spuimarkt krijgt Imax in zaal 4. Tof natuurlijk, maar dat gaat ze wel een enorm capaciteitsprobleem opleveren gok ik.
Vet!!!

Schouwburgplein :r
pi_118325290
Donderdagavond naar de Marathon :D
ben benieuwd :Y
pi_118333808
Toppertje hoor, Killing Them Softly. Brad Pitt = baas 8-)
pi_118343916

Zaal 9 bij De Kuip is nagenoeg stijf uitverkocht 13 november voor de Twilight Marathon :D

De 2e marathon die ze in zaal 6 doen is nog maar voor een derde vol ongeveer...

Dus sla je slag als je nog twijfelt ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:38:52 #156
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_118343981
Waarom zou je in je eentje naar een Twilight marathon gaan als man zijnde?
Er is geen manier waarop je niet als een creep overkomt.
pi_118344024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zou je in je eentje naar een Twilight marathon gaan als man zijnde?
Er is geen manier waarop je niet als een creep overkomt.
Do I care? Ik kom voor de films. En dit is de enige manier om ze allemaal op het grote scherm te zien nog. Klaar.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:02:09 #158
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118349148
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Do I care? Ik kom voor de films. En dit is de enige manier om ze allemaal op het grote scherm te zien nog. Klaar.
ik ga niet, maar dat zou ook mijn redenatie zijn. Als ik al die films wil zien in de bios doe ik dat. ongeacht wat anderen daar van denken.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_118353111
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

^O^
pi_118354275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik ga niet, maar dat zou ook mijn redenatie zijn. Als ik al die films wil zien in de bios doe ik dat. ongeacht wat anderen daar van denken.
Mee eens :)

Verder ben ik een goed gewassen, netjes geschoren normale jongen hoor :7 Heul niet creepy :6

Ik heb mijn ticket vandaag al effe afgehaald trouwens. Kan blijkbaar bij alle ticket automaten van Pathé ongeacht welke vestiging (In dit geval Pathe Buitenhof).

Het is 1 ticket :'). Lullig als je die halverwege de marathon kwijtraakt _O- Tijdens de marathon maar in mijn portemonnee opbergen dan. Dat soort shit overkomt mij nogal snel namelijk ):O

PS. 3rdRock: Ik ben stikjaloers dat jij de Dark Knight marathon wel heb kunnen beleven. Ik had met name TDK graag nog in de bios gezien voor 1 keer.

[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 23-10-2012 23:11:27 ]
pi_118354613
quote:
zaal 4 is best groot.. maar absoluut niet imax waardig :')
pi_118354649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

zaal 4 is best groot.. maar absoluut niet imax waardig :')
Wel relaxte stoelen. En lekker hoog.
pi_118354835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wel relaxte stoelen. En lekker hoog.
tis opzich een prima zaal, maar imho niet een label "IMAX" waardig..
erg jammer weer, alles om maar nog meer geld voor een (eigenlijk al veel te duur) bioscoopkaartje te vragen
ik zag een tijdje terug dat je voor een 3D film bij buitenhof 13,- euro betaald :X
spui is volgens mij 1 euro goedkoper...
pi_118354995
Nou ja, ze gaan er een groter scherm in bouwen, nieuwe geluidsinstallatie en 2 nieuwe projectors neerzetten.

Het wordt wel een dikke upgrade. Ik moet bekennen dat zelfs fake opgeblazen IMAX voorstellingen best vet zijn. Je hebt wel een klein balkje boven en onder maar het beeld is echt heel vet en het geluid fenomenaal.

Ik ga denk ik 2,50 lappen om Skyfall bij Schouwburgplein in zaal 5 te kijken.
pi_118355283
Wat ik trouwens vreemd vind van IMAX 3D is dat het lineare polarisatie gebruikt. Als je je hoofd om wat voor reden een *beetje* scheef houdt heb je ineens dubbele beelden.

Dat euvel heb je bij circulaire polarisatie niet. Of ben ik nu een te grote geek.
pi_118355440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vind van IMAX 3D is dat het lineare polarisatie gebruikt trouwens. Als je je hoofd om wat voor reden een *beetje* scheef houdt heb je ineens dubbele beelden.

Dat euvel heb je bij circulaire polarisatie niet. Of ben ik nu een te grote geek.
Om die reden neem ik altijd een statief mee naar de IMAX om mijn hoofd op te laten leunen, om zeker te weten dat het van de trailers tot de credits volledig waterpas staat.
pi_118355464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Om die reden neem ik altijd een statief mee naar de IMAX om mijn hoofd op te laten leunen, om zeker te weten dat het van de trailers tot de credits volledig waterpas staat.
_O- !
pi_118356561
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ja, ze gaan er een groter scherm in bouwen, nieuwe geluidsinstallatie en 2 nieuwe projectors neerzetten.

Het wordt wel een dikke upgrade. Ik moet bekennen dat zelfs fake opgeblazen IMAX voorstellingen best vet zijn. Je hebt wel een klein balkje boven en onder maar het beeld is echt heel vet en het geluid fenomenaal.

Ik ga denk ik 2,50 lappen om Skyfall bij Schouwburgplein in zaal 5 te kijken.
ow ze gaan hem upgraden.. dat wist ik niet... (en had ik ,gezien pathe's beleid ook totaal niet verwacht)..
naja misschien wordt het dan nog iets.. maarja, wel weer een normale zaal minder -O-
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:47:45 #169
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_118357048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Mee eens :)

Verder ben ik een goed gewassen, netjes geschoren normale jongen hoor :7 Heul niet creepy :6

Ik heb mijn ticket vandaag al effe afgehaald trouwens. Kan blijkbaar bij alle ticket automaten van Pathé ongeacht welke vestiging (In dit geval Pathe Buitenhof).

Het is 1 ticket :'). Lullig als je die halverwege de marathon kwijtraakt _O- Tijdens de marathon maar in mijn portemonnee opbergen dan. Dat soort shit overkomt mij nogal snel namelijk ):O

PS. 3rdRock: Ik ben stikjaloers dat jij de Dark Knight marathon wel heb kunnen beleven. Ik had met name TDK graag nog in de bios gezien voor 1 keer.
ik heb bij de marathons of festivals die ik bezocht heb nog nooit vaker dan 1x mijn ticket hoeven laten zien. maar goed, dat is Groningen, daar kan het nog. itt die enge Randstad ;)
en die TDKmarathon was idd cool. had geen van de Batmans in de bios gezien en nu alledrie. hoewel van ik van TDKR nog wel wat snippers gemist heb. volgend jaar op m'n gemak eens kijken :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_118357210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Staat je stoelnummer er wel goed op?
Ik heb eens bij De Munt een kaartje opgehaald voor Tuschinski (dacht toen ook: goh, wat handig dat dat kan) maar dat was toen geen succes.
pi_118357705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Staat je stoelnummer er wel goed op?
Ik heb eens bij De Munt een kaartje opgehaald voor Tuschinski (dacht toen ook: goh, wat handig dat dat kan) maar dat was toen geen succes.
Yep. Maar goed dat je het zegt!
pi_118362996
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
Donderdagavond naar de Marathon :D
ben benieuwd :Y
Vanavond naar De Marathon, heb er zin in :)
pi_118418123
De Marathon gezien, erg vermakelijk. Zaal zat helemaal vol,.
pi_118435569
quote:
hoezo?
-Rabia Al-Basri
pi_118436851
Vandaag gezien:
- Paranormal Activity 4
- Resident Evil: Retribution
- Chasing Mavericks

Morgen:
- Skyfall
- The Paperboy
pi_118438342
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:

Morgen:
- Skyfall

Que? Lijkt me erg stug.
pi_118438507
UGC in Antwerpen.
pi_118438620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
UGC in Antwerpen.
Ellendige Belgen krijgen hem weer 5 dagen eerder.

:r !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_118443948
Waarom zijn er zoveel van die kutkinderen die naar paranormal activity 4 willen?
pi_118444022
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn er zoveel van die kutkinderen die naar paranormal activity 4 willen?
omdat stoer? :{
pi_118444446
quote:
Omdat de massa een slechte smaak heeft (exact ook de reden waarom de bioscopen vervuild worden met reboots, remakes en sequels).
pi_118444570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 08:30 schreef Professional het volgende:

[..]

Vanavond naar De Marathon, heb er zin in :)
ik ben niet geweest, zat helemaal vol :D

Volgende week nieuwe poging!
pi_118444798
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

omdat stoer? :{
Ja blijkbaar, maar 16 jaar en ouder dus ze kunnen beter thuis blijven. :P
pi_118444802
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ben niet geweest, zat helemaal vol :D

Volgende week nieuwe poging!
Toen ik van het weekend ging (nota bene 's middags) zat hij ook al tot de laatste stoel vol, loopt blijkbaar echt goed.
pi_118448480
Haha loopt goed. Hahaha.

Kwestie van ruim op tijd reserveren. Dan is de zaal altijd bijna helemaal leeg. Ik had voor maandag een stoel middenachterin maar die heb ik verwijderd, omdat de film mij bij nader inzien niet erg boeiend lijkt :@
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:27:15 #186
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118452960
Nog aan het bedenken wanneer ik mijn 1e voucher ga verzilveren. Ik denk pas aan 5 november, dan past die lekker midden in mijn vakantieplanning (week erna, week ervoor :)). Voor nu eerst een heleboel tv-series in te halen die ik de afgelopen weken gemist heb.

De films die dan niet meer draaien gaan we dan ook lekker thuis kijken, ook ING even in de gaten houden voor een paar nieuwe vouchers :) (tijdelijk uitverkocht).
pi_118454534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef tcr het volgende:
Nog aan het bedenken wanneer ik mijn 1e voucher ga verzilveren. Ik denk pas aan 5 november, dan past die lekker midden in mijn vakantieplanning (week erna, week ervoor :)). Voor nu eerst een heleboel tv-series in te halen die ik de afgelopen weken gemist heb.

De films die dan niet meer draaien gaan we dan ook lekker thuis kijken, ook ING even in de gaten houden voor een paar nieuwe vouchers :) (tijdelijk uitverkocht).
Tijdelijk was de vorige keren een paar maanden. Dat is het standje waar ze hem op zetten voor hij helemaal uit de winkel verdwijnt. Misschien is het deze keer anders, maar ik zou er niet op wachten ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:27 #188
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118455322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:17 schreef bigbass het volgende:

[..]

Tijdelijk was de vorige keren een paar maanden. Dat is het standje waar ze hem op zetten voor hij helemaal uit de winkel verdwijnt. Misschien is het deze keer anders, maar ik zou er niet op wachten ;)
Heb twee vouchers, dus het mag in mijn berekening wel 9 maanden duren voor er weer nieuwen zijn (2x 4 + 1 maand pauze).
pi_118461330
The Perks of Being a Wallflower gezien... Beste film ooit!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:02:57 #190
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118462517
quote:
stoer doen idd, ik ga er vanavond heen, puur omdat ik ze allemaal in de bios heb gezien..
zo slecht vind ik ze niet, je moet er van houden..

sinister is wel echt geweldig!!
pi_118462674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

stoer doen idd, ik ga er vanavond heen, puur omdat ik ze allemaal in de bios heb gezien..
zo slecht vind ik ze niet, je moet er van houden..

sinister is wel echt geweldig!!
Waarom draait sinister nou weer alleen in Den haag, die wil ik echt graag in de bios zien :(
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:12:14 #192
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118462870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef bigbass het volgende:

[..]

Waarom draait sinister nou weer alleen in Den haag, die wil ik echt graag in de bios zien :(
vanaf 16november bij de rest of zaeu..
heb m van het weekend in londen gekeken..
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:19:31 #193
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_118517772
Polaroid 3D brillen zijn hier weleens besproken dus misschien is de Ibood van vandaag interessant. Normaal 30 p/s, nu 2 voor 26:

quote:
Duopack Polaroid Premium passieve 3D brillen

Merk: Polaroid
Type: N8103A black
Kleur: Zwart
Duopack Premium passieve 3D brillen
Zeer efficiënte circulair gepolariseerde lenzen
Geen loensen, geen staren, gewoon perfect zicht
Beter zicht door verbeterde contrasten
Hoge kwaliteit lichtgewicht frame, ontworpen voor langdurig gebruik
Hoogwaardige materialen en precisie frameconstructie leveren robuuste betrouwbaarheid
100% UV400 bescherming tegen UVA, UVB en UVC stralen
Frame: VIP Black
Lenzen: Premium 3D lens
Levering incl. reinigingsdoek en bewaaretui
Wettelijke garantie: 2 jaar
De verwachte verzenddatum van dit product is 8 november 2012
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_118521847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:34 schreef wc-eend het volgende:
The Perks of Being a Wallflower gezien... Beste film ooit!
Die wil ik ook nog zoooo graag zien. :) Even kijken of die van de week in Groningen draait.
pi_118548988
Na wat puzzelwerk deze mooie planning voor morgen staan:

11:10: Perks of being a..., De Munt
13:00: Paranormal Activity 4, De Munt
14:45: Detachment, Tuschinski (zaal 3, heb ik een hekel aan, maar is denk ik de laatste week om hem nog eens te zien)
17:00: End of Watch, De Munt

Woensdag Skyfall in IMAX en daarna helaas weer wachten op wat vette films. Zie dat veel films zijn uitgesteld naar eind januari :( Waarom krijgen wij sommige films toch zo laat?! Dan is ie al lang op DVD uit in Amerika, en voelt het alsof mijn PUC-pas niet genoeg 'waard' is...
pi_118549558
End of watch, wat een tegenvaller. Na 3 kwartier weggelopen :@
pi_118551298
Daarom ook als laatst ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:26:59 #198
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_118551470
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Na wat puzzelwerk deze mooie planning voor morgen staan:

11:10: Perks of being a..., De Munt
13:00: Paranormal Activity 4, De Munt
14:45: Detachment, Tuschinski (zaal 3, heb ik een hekel aan, maar is denk ik de laatste week om hem nog eens te zien)
17:00: End of Watch, De Munt

Woensdag Skyfall in IMAX en daarna helaas weer wachten op wat vette films. Zie dat veel films zijn uitgesteld naar eind januari :( Waarom krijgen wij sommige films toch zo laat?! Dan is ie al lang op DVD uit in Amerika, en voelt het alsof mijn PUC-pas niet genoeg 'waard' is...
Perks of Being A Wallflower:
Een high-school film over tieners die voor de verandering thema's als sociale isolatie, homosexualiteit en zelfmoord durft te behandelen. Vandaar de limited release in Amerika wanneer je een wide release zou verwachten. Vanwege de zware thema's is het niet de gemiddelde tienerfilm.

Paranormal Activity 4:
Een voorspelbare saaie film die geen enkel moment weet te verrassen.

Detachment:
Een high-school film over tieners vanuit het perspectief van een eenzame part-time leraar in New York, Ooit Dangerous Minds gezien (de film over de leraar die een klas met 'kansloze jeugd' inspireerde), dit is een vergelijkbaar concept met als grootste verschil dat het grootste deel van de film niet in de klas plaatsvindt maar het leven volgt van de leraar die op een vergelijkbare missie is.

End Of Watch:
Geschoten met handy-cam, een verfrissende take op de buddy cop genre, de aktie is realistisch en gritty (in tegenstelling tot andere buddy cop films zoals Lethal Weapon). Vanwege de manier van filmen voel je al snel mee met de 2 hoofdrolspelers en de compassie die je ervaart, is het cruciale element die ervoor zorgt dat deze film werkt.
  zondag 28 oktober 2012 @ 23:20:33 #199
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118562147
Zo, ivm verhuizing voor het eerst in 3 weken weer in de bios te vinden geweest. Inhaalslag begonnen met Killing me Softly. Misschien 'begreep' ik de film niet, maar hij was langzaam en de verhaallijn niet bijzonder. Daarna naar Savages geweest, simpele actiefilm, maar al een stuk vermakelijker. En Blake Lively in closeup, ik wil haar exfolieren. c_/
Confidence through competence
pi_118605168
Misschien niet het juiste topic, maar WHAT THE FUCK! Mijn hele watchlist op imdb is weg (meer dan 400 films)! Iemand anders die dat ook heeft of weet hoe dat kan? Godverdomme, als dit echt is dan baal ik enorm. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')