quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Gaan die 2 ouwe bokken uiteindelijk flink van bil? Antwoord maar in spoiler tags voor de zekerheidquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef mschol het volgende:
vanmiddag Hope springs gezien.. aardige film, maar vond em eigenlijk te traag..
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gaan die 2 ouwe bokken uiteindelijk flink van bil? Antwoord maar in spoiler tags voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag dat brave nog zeker een weekje doordraait in den haag![]()
iddquote:
Dat is jouw mening. Cars vind ik ook matig, maar Brave met zijn keltische thema vind ik ERG leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vond Brave juist enorm tegenvallen, niet zo slecht als Cars 2, maar Pixar lijkt toch behoorlijk de weg kwijt te zijn.
ik kan em onmogelijk als slecht kwalificeren, hij was verhaal technisch misschien niet zo heel erg sterk, maar de rest was echt wel goed gedaan..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vond Brave juist enorm tegenvallen, niet zo slecht als Cars 2, maar Pixar lijkt toch behoorlijk de weg kwijt te zijn.
de soundtrack is inderdaad errug lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef EnemyRock het volgende:
Brave![]()
Maar een keer gezien helaas maar in Arnhem is ie al een tijd uit de bioscoop. Nog voor ik mijn pas in mijn bezit had helaas. Geniale film! Hele keltische/schotse sfeer, de mooie rode haartjes, de soundtrack ik ben helemaal weg van de film!
Je bed was te warm?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had mijn wekker extra vroeg gezet om naar de bios te gaan, maar helaas plan mislukt!
Morgen maar weer een nieuwe poging
Ik wilde naar 'Alleen maar Nette Mensen'
ik heb een keertje om 8:00 in de bios gezetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had mijn wekker extra vroeg gezet om naar de bios te gaan, maar helaas plan mislukt!
Morgen maar weer een nieuwe poging
Ik wilde naar 'Alleen maar Nette Mensen'
WOWquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een keertje om 8:00 in de bios gezeten
Ik kon vannacht niet slapen, dus ben door mijn wekker heen geslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bed was te warm?
Ik ga vandaag naar Dredd. Zin in
Erg benieuwd naar Dredd, krijgt goeie reviews.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bed was te warm?
Ik ga vandaag naar Dredd. Zin in
Ik niet, want ik heb Gold abboquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:44 schreef wc-eend het volgende:
Wel jammer dat Dredd weer alleen in 3D is.. daar heb ik zo'n hekel aan..
Het gaat mij niet om die toeslag maar het feit dat het alleen 3D is, en ik dat niet wil.. ik wil gewoon film kijken en niet twee brillen op mijn kop moeten hebben die elkaar niet goed overlappen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet, want ik heb Gold abbo
Ja ik vind 3D ook niet echt super. Gelukkig heb ik geen last van dubbele brillen.Doe gewoon mijn lenzen inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om die toeslag maar het feit dat het alleen 3D is, en ik dat niet wil.. ik wil gewoon film kijken en niet twee brillen op mijn kop moeten hebben die elkaar niet goed overlappen..
Ik snap gewoon niet waarom ze niet één of twee voorstellingen niet 3D doen.. die versie hebben ze ook gewoon liggen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind 3D ook niet echt super. Gelukkig heb ik geen last van dubbele brillen.Doe gewoon mijn lenzen in
toch maar weer eens www.2d-glasses.com promoten danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze niet één of twee voorstellingen niet 3D doen.. die versie hebben ze ook gewoon liggen...
ik denk dat pathe die niet heeft liggen.. daar moeten ze apart voor betalen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze niet één of twee voorstellingen niet 3D doen.. die versie hebben ze ook gewoon liggen...
Dan heeft hij alsnog 2 brillen op tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toch maar weer eens www.2d-glasses.com promoten dan
ja maar dan is wel de 3D irritatie weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heeft hij alsnog 2 brillen op toch
ik was em al van plan te gaan kijken, nu dus zeker.. morgen of in het weekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dredd is een heerlijke bikkelharde bazenfilm!
Van begin tot eind geboeid zitten kijken.
... Yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |