quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind hoodies bij vrouwen boven de veertien wat minder, zeg maar.
Ik vind hoodies heerlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor sap is het dan?? Ik drink het na drie weken nog gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Hmmm, het pak zegt 2-3 dagen en ik heb nog een nieuwe liggen. Ik waag het er niet op!
Kussen verhaal is herkenbaar hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ik rookte heb ik het flink afgestompt en dan is het echt een killer als je het ineens weer in volle sterkte om je oren krijgt. Zwanger zijn is nog leuker, dan wordt het erger. Ik kan nu vaak niet meer naar lief toegedraaid slapen omdat zijn kussen stinkt en ik kan de kopjes van mijn katten ook ruikenOh, en toevoeging: de wasmiddelenafdeling van de super, in de tijd dat ze nog veel poeder verkochten. Halleluja, daar ging ik echt halfdood aan altijd.
Ja man, ik kan niet wachten! Ergens hoop ik dat er geld overblijft van mijn 13e maand, maar gezien het feit dat we er een maand ouderschapsverlof mee moeten bekostigen: fat chance..
die pakken liegen altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Hmmm, het pak zegt 2-3 dagen en ik heb nog een nieuwe liggen. Ik waag het er niet op!
maar ik ben zelf ook wat minder, dus dan kan het welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
zelf kloppen slagroom? Hmmmmm, zo lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Kip, goeden idee! Volgens mij ligt er nog slagroom in de koelkastDie ga ik over een half uur ofzo proberen: wafel met slagroom! (ik heb er net al 2 op, nu zit ik vol
)
PAS OP!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben er trots op.quote:
Van die multivitaminequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor sap is het dan?? Ik drink het na drie weken nog gewoon
ik draag het overigens niet, want ik ben een vetklep, dus dan vind ik zulks een kledij niet kunnenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
PAS OP!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat kun je echt makkelijk nog drinken johquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
LIN!!!!
Voor bij je wafel met slagroom!!!
[ afbeelding ]
Whehe, mijn lief heeft ook een reservekussen, zodat hij ze om en om kan wassenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kussen verhaal is herkenbaar hier
En in de supermarkt tijdens mijn vakkenvullertijd heb ik na een uur gezegd dat ik niet meer wilde staan op de kattenvoer/hondenvoer afdeling want ik ging steeds bijna over mijn nek
Maar jij gaat al over bijna 6 weekjes met verlof he, da's echt bizar, wat gaat dat hard!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
LIN!!!!
Voor bij je wafel met slagroom!!!
[ afbeelding ]
dát boeit toch nietquote:
ik was zijn kussensloop ook vet vaak en dan zeg ik dat hij een zure aap isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, mijn lief heeft ook een reservekussen, zodat hij ze om en om kan wassen
Ohja, kattenvoerRauwe spullen geven we onze katten.. Bweuh..
Ja! Nog 5,5 week, echt idioot. Wel lekker hoor, deze vrije dagen merk ik wel dat ik stukken beter in mijn vel zit omdat ik mijn eigen tempo aan kan houden. Zal nog wel ff bikkelen worden om die weken vol te krijgen, maar ik wil zo graag écht met verlof gaan, en niet voortijdig uitvallen. Nouja, ik zie wel. Vandaag had ik voor het eerst in mijn hele leven een 'ik ben het zat, zodra het kan mag ze er wel uit van mij'-moment, dat was ook wel raar.
hij is langer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Plus-size in Azië![]()
http://www.aliexpress.com(...)odies/577529005.html
Vette Chinezen man!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Plus-size in Azië![]()
http://www.aliexpress.com(...)odies/577529005.html
Dit is lightquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kun je echt makkelijk nog drinken joh
Maar gezond is anders, zit barstensvol suiker. Ik koop daarom geen sap meer, scheelt ook weer tillen met boodschappen
Hendig jonguh!
nee joh, niet elke dag, mijn luiheid overwint het welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet zon scherpe reuk heb trouwenselke dag beddengoed wassen wtf
quote:We are so thrilled to share with you our newest Fresh Face plus size model Jolee from PME Model Management. We love that she is representing Asian women in the curvy world.
Kussensloop wassen helpt niet, de hele buitenste laag van het kussen moet in de wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was zijn kussensloop ook vet vaak en dan zeg ik dat hij een zure aap is
Hoop dat je het redt, maar hoop ook dat je aan jezelf denkt
Leuk als het lukt, maar anders gaat baby lekker voor![]()
Een collega vroeg gisteren of ik een kinderwens had, met daarachter dat ze er allang rekening mee hadden gehouden dat het kan gezien mijn leeftijd en dat het voor daar niet uit maakt, dat was wel tof
Moah, liever niet elke dag, dan ruikt het weer te erg naar wasmiddelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet zon scherpe reuk heb trouwenselke dag beddengoed wassen wtf
oh light, ja ik drink nooit light dingen dus ik was daar niet op bedachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit is light. Maar ik drink dat ook niet heel vaak hoor. Af en toe vind ik het lekker.
Ik heb een dubbele kussenhoes om zijn kussen heen zitten en kussen gaat ook regelmatig in de wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kussensloop wassen helpt niet, de hele buitenste laag van het kussen moet in de was
Jah, zo niet dan niet hoor, ik weiger nog over mijn grenzen te gaan, deze zwangerschap is me te kostbaar. Zelfs het UWV drukt me telkens op het hart vooral rustigaan te doen, de bedrijfsarts vind alles wat ik zeg prima, dus ik schat ook dat niemand zijn handen eraan durft te branden
En dat is wel heel fijn om te horenToch eng he, zoiets? Hoe een werkgever dat dan ziet..
waarom zou dat slecht zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
Beddengoed wissel ik elke 2 weken, kussens en dekens was ik nooit. Dat is toch ook hartstikke slecht?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele kussenhoes om zijn kussen heen zitten en kussen gaat ook regelmatig in de was
En prima, als niemand je pusht, moet je het zeker zelf ook niet gaan doen
Ja is wel tricky vind ik, ik wil het liefst gewoon open en eerlijk zijn, maar goed, komt vanzelf wel, en dan maar hopen dat het lukt en zulks
Voorlopig eerst nog proeftijd door komen
Leidinggevenden zijn af en toe wel flinke pain in the asses.... vooral hierbij is het lomp, aangezien ze gewoon geld krijgen voor als jij er niet bent door zwangerschapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, mijn leidinggevende kan soms wel een beetje lastig doen (), maar die kan toch niet om de bedrijfsarts e.d. heen, dat scheelt.
Kan ik me voorstellen, maar dat komt vast vanzelfWanneer loopt die af? Twee maanden?
Ik ga naar boven popjes, morgenochtend staat er weer een peuter te springen bij dagenraad..
Ik heb een dikke molton die ik wekelijks met het beddengoed wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik frot mijn dure donzen kussens dus echt niet in de droger. Of laat je je matras ook chemisch reinigen? Daar belandt 80% van je zweet in namelijk
Computer een schop gevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Mss het volgende:
Excel 2010 verandert al mijn punten in komma's, hoe (hehehehe) kan ik dit veranderen?
Amerikaans vs. Europese notatie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Mss het volgende:
Excel 2010 verandert al mijn punten in komma's, hoe (hehehehe) kan ik dit veranderen?
Ik ben er al uit, als ik bij mijn cijfers de punt pak maakt hij er een komma van, als ik die boven de spatie pak nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Amerikaans vs. Europese notatie?
bacteriën, zuur, zout en andere zooi jaquote:
Behoorlijk ja. De eerste keer dat ik het echt niet redde was op een dag dat we zwaar onderbezet waren ivm vakanties en toen werd ze enorm pissig dat ik naar huis gingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leidinggevenden zijn af en toe wel flinke pain in the asses.... vooral hierbij is het lomp, aangezien ze gewoon geld krijgen voor als jij er niet bent door zwangerschap
Loopt af met 1 maandEn dan 1 jaarcontract, daarna vast
Slaap lekker!
Tuurlijk wel, je moet alleen voor je naar bed gaat je handen wassenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Bacteriën hou je niet tegen met een laken hoor
Maar goed, ik kan me er dus echt niet druk om maken zoals je merkt
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet alleen voor je naar bed gaat je handen wassen
ik ontsmet me uiteraard met ziekenhuis-scrub-spul en slaap uiteraard wel in een chirurgenpak met latex handschoenen en latex sokkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet alleen voor je naar bed gaat je handen wassen
GADVERDAMME!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag maar drie keer mijn handen gewassen
Bwhehehehehe, die is mooi!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Mss:
[ afbeelding ]
Mehwehehehehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Mss:
[ afbeelding ]
ik kan het niet tellen op 4 handen denk ik (weet ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag maar drie keer mijn handen gewassen
nu heb ik motorhead in mijn hoofdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Mss:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
Stiekem kende ik al, daarom heb ik mijn thuisnetwerk ook Space of Aids genoemd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
Stiekem kende ik al, daarom heb ik mijn thuisnetwerk ook Space of Aids genoemd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet copy pasten vanuit de Google play store, maar zoek voor de gein eens het spel "het overbruggen van de muur" en lees de omschrijving. Vele lollers hebben zal.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het gewoon katoen is
Als ik de goede matigen foto's van de grijze versie zo zie:
[ afbeelding ]
En anders heb ik 10 euro verspeeld![]()
quote:Zeer leuke game voor als verveeling toeslaat reageert na een keer tikken op het scherm en heb er verder niks op aan te merken ma ja de naam slaat werkelijk nergens op
Ze hebben sowieso echt leuke dingen daar voor weinigen geldquote:
Godsamme!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet copy pasten vanuit de Google play store, maar zoek voor de gein eens het spel "het overbruggen van de muur" en lees de omschrijving. Vele lollers hebben zal.
Doe maar even revieuw schrijven wanneer je hem hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso echt leuke dingen daar voor weinigen geld.
Ben begonnen met deze om eens te kijken wat de kwaliteit en de maten doen
ik ga kijken! zoek ook eens op google naar 'allergisch voor domme mensen' en dan het eerste zoekresultaatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
klau, ben jij dat??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De comments daar zijn niet veel beter
[..]
ankeandfriends?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik ga kijken! zoek ook eens op google naar 'allergisch voor domme mensen' en dan het eerste zoekresultaat
die omschrijving van dat spel komt linea recta uit Google translate, kan niet anders
oh zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hier bedoel ik. Mijn oude collega begint altijd om half acht, dat lukt me niet
Ja echt heerlijkquote:
Nee, alleen jij bent al 30 30+quote:
Ik moest voor congres naar Maastricht. Dus nu in de trein van Maastricht naar Eindhoven om te gaan werken. Alleen was er dus een wisselstoring.quote:
Wat subtielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja is jarig![]()
Ze heeft een "o hai feliciteer mij"-post
snel weg uit Limburg!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moest voor congres naar Maastricht. Dus nu in de trein van Maastricht naar Eindhoven om te gaan werken. Alleen was er dus een wisselstoring.
Maar net kon de conducteur ons meedelen dat deze trein toch doorrijdt
Over een maandje of 5 voeg ik me bij je, kinderloos 30(+)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel die wel allemaal 3 kinderen hebben
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Over een maandje of 5 voeg ik me bij je, kinderloos 30(+)
Je hebt wel nog mogelijkheden om zwanger de 30 in te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Over een maandje of 5 voeg ik me bij je, kinderloos 30(+)
Dan moeten jullie hetzelfde trainingspak aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
En over 6 maanden is mijn verloofde ook eindelijk 30!!!
Ehm neinzzzquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt wel nog mogelijkheden om zwanger de 30 in te gaan![]()
Ik zeg doen!
Mijn man is al 30. Maar ik wil geen matching trainingspakquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
En over 6 maanden is mijn verloofde ook eindelijk 30!!!
Ok, speciaal voor Skjoe mag een hoodie ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man is al 30. Maar ik wil geen matching trainingspak![]()
Ik wil sowieso geen trainingspak
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
Jarig op de elfde... Explains a lot
Die heb ik een! Een hele blije uit China. In maat XL want dat is gangbaar voor mensen vanaf 1.60mquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor Skjoe mag een hoodie ook
wtf? Realdoll fanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik had gister toch iets raars. Meeste van mijn collega's waren al vroeg afgetaaid dus waren er met het diner niet veel over. Zat dus aan een tafel met weinig bekenden. Word ik op een gegeven moment aangesproken door een Indiër die naar mijn werk en poster vraagt. En daarna begint ie over hoe mooi ik gekleed ben en dat mijn nagellak zo mooi bij mijn outfit past en dat hij thuis allemaal poppetjes heeft die hij graag aankleedt.. En daarna vroeg hij of hij een foto van mij mocht maken. Eh nee
Heb je gevraagd of je wel een foto van hem mocht maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik had gister toch iets raars. Meeste van mijn collega's waren al vroeg afgetaaid dus waren er met het diner niet veel over. Zat dus aan een tafel met weinig bekenden. Word ik op een gegeven moment aangesproken door een Indiër die naar mijn werk en poster vraagt. En daarna begint ie over hoe mooi ik gekleed ben en dat mijn nagellak zo mooi bij mijn outfit past en dat hij thuis allemaal poppetjes heeft die hij graag aankleedt.. En daarna vroeg hij of hij een foto van mij mocht maken. Eh nee
Aziatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nee dat nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of je wel een foto van hem mocht maken?
then stay away from Helmond.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man is al 30. Maar ik wil geen matching trainingspak![]()
Ik wil sowieso geen trainingspak
Goeden dagbesteding welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:20 schreef Loqi het volgende:
mehhehe, ik heb gedroomd dat ik bij skjoe was (je huis was wel helemaal anders) en dat de hont van haar pa en ma er was.. die liep mij om toen de voordeur open gingen schaar was er met de poetel
![]()
maar ik heb geen idee wat we gedaan hebben behalve honts aaien
Zijn je schoenen nog heel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:20 schreef Loqi het volgende:
mehhehe, ik heb gedroomd dat ik bij skjoe was (je huis was wel helemaal anders) en dat de hont van haar pa en ma er was.. die liep mij om toen de voordeur open gingen schaar was er met de poetel
![]()
maar ik heb geen idee wat we gedaan hebben behalve honts aaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn je schoenen nog heel?
IMPOSSIBRU!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:30 schreef Loqi het volgende:
[..]ja, maar Max kopstootte me wel in mn middenrif
en de poetel had heul geen afro![]()
Die heb ik ook nog wel ergens. Maar ik woon nu op een heuvel dus ik ben bangquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar; waar had je die hoodie vandaan?Link?
En goeienmorgen dames
Ik wil rolschaatsen kopen.. het zit in mijn hoofd...![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar; waar had je die hoodie vandaan?Link?
En goeienmorgen dames
Ik wil rolschaatsen kopen.. het zit in mijn hoofd...![]()
![]()
Whao wantz ! Ok ik wacht tot jij em binnen hebt; dan moet je me foto tonen en kwaliteit en dan koop ik ze ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo fout, maar zo tof![]()
Als de kwaliteit van die die ik al gekocht heb een beetje meevalt (als in: meer dan 1 keer gewassen kunnen worden en een beetje warm) ga ik die ook gewoon bestellen denk ik
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whao wantz ! Ok ik wacht tot jij em binnen hebt; dan moet je me foto tonen en kwaliteit en dan koop ik ze ook![]()
Ze hebben daar echt veel gave dingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit op die ebay winkel ! Ik ben aan het klikken !!!1!!!!
Jupquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben daar echt veel gave dingen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja de maten zijn wat twijfelachtig![]()
Aziaten![]()
Deze is ook onderweg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn je schoenen nog heel?
Die heb ik besteldquote:
Ik zou het niet doen! REAL WORLD IS SCARY!quote:
Ja ik vind hem ook tofquote:
Precies!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen! REAL WORLD IS SCARY!
Het loopt hier echt een beetje uit de klauwen. Niet dat ik zo heul veul koop, maar dat ik heul niet zo heul veul geld te besteden hebquote:
Stay in bed foreverquote:
Ja... Zijn toch weer vier kauwbotten voor de poetelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook tof
Maar ik weet niet of ik hem kan hebben![]()
Eerst die andere maar eens laten komen.
En realiseren dat slechts 10 euro voor een trui nog steeds 10 euro uit het budget is voor iets wat ik heul niet nodig heb
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al 9 items die ik mķet hebben en ik ben bij pagina 7 van de 55... Oh oh
[..]
Stay in bed forever![]()
swarm
Joahhh!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al 9 items die ik mķet hebben en ik ben bij pagina 7 van de 55... Oh oh
[..]
Stay in bed forever![]()
swarm
Dat wil ik ook steeds nog kopen kopen kopen inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... Zijn toch weer vier kauwbotten voor de poetel
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook steeds nog kopen kopen kopen inderdaad
Sterkte vandaag chickquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Oké, ik ga er toch maar uit. De dikke nog even aaien
Ruik nog even goed aan hem meisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Goeien oplossing welquote:
Sterkte vandaagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Lindytje het volgende:
Doe eens pics!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Er zitten zelfs schoenen bij die ik wil24euro voor schoenen.........
![]()
Kut ik moet nu al even uit gaan zoeken; want dit gaat me te veel kosten anders
ER ZIJN TE VEEL GOODIES !!quote:
Geen ervaring mee dus zou het niet weten. Ik zou het dan eerst met 1 kledingstuk testen en kijken of het bevalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou iig nooit kleding of schoenen van eBay halen, crappy accessoires ok, maar kleding, mehe
BEGIN ERGENS!quote:
Dat heb ik dus gedaan. Waarom bij voorbaat afwijzen, misschien is het goeden spul en dan is het ook nog heul goedkoopquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dus zou het niet weten. Ik zou het dan eerst met 1 kledingstuk testen en kijken of het bevalt.
Mijn Chinese hoodie heb ik zelf in den koffer meegenomen terug vanuit ShanghaiEn dat ding is echt zoooo lekker warm
![]()
Ik heb er ook geen ervaring mee en ik ga het ook niet proberen mehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen ervaring mee dus zou het niet weten. Ik zou het dan eerst met 1 kledingstuk testen en kijken of het bevalt.
Mijn Chinese hoodie heb ik zelf in den koffer meegenomen terug vanuit ShanghaiEn dat ding is echt zoooo lekker warm
![]()
quote:
Oh dit is echt niet mijn dingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind em leuk![]()
En nog tig batwinged truien endezulks... Heerlijk voor in de winterMaar ben nog aan het uitzoeken
Die zou ik echt nooit dragenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind em leuk![]()
En nog tig batwinged truien endezulks... Heerlijk voor in de winterMaar ben nog aan het uitzoeken
wel iets grotere cups danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga dit haken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn voorganger hier, een knul van 29, komt hier regelmatig buurten en dan gaat ze altijd overdreven jolig zitten doen met hem en mopperen over mensen die om 9 uur beginnen etc
Pffquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Collega moppert weer over mensen die laat (9 uur) beginnen
het went hoor. Zoals ik al zei, ze begint om half acht en er komt bijna dagelijks wel een opmerking.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat ze zich eens niet bemoeien ofzo
![]()
Truequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
en zo zal het altijd blijven zolang er nog vijftigplussers zijn
Is ze dan ook stipt om 5 uur weer buiten, of blijft ze dan ook nog langer hangen en zo, als ubergeweldige werknemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het went hoor. Zoals ik al zei, ze begint om half acht en er komt bijna dagelijks wel een opmerking.
Ik zei laatst dat ik een meeting van 5 tot 6 minder erg vond dan een meeting van 8 tot 9.
Waarop zij antwoordde: Nee, ik heb liever van 8 tot 9. Maar ja, IK zit om 8 uur ALLAAAAANG op kantoor natuurlijk, jij niet....
ik werk zeker minder dan haar, want:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueWat maakt het uit.. het is niet alsof je dan minder werkt... Alleen andere tijden
Maar die logica snappen ze natuurlijk niet. Wellicht is het van de generatie van "UITSLAPEN IS ZONDE VAN JE DAG"
![]()
ze werkt ook nog eens belachelijk lang door. Als je om half acht begint kun je om 4 uur naar huis, maar liefst idd tot 5 uur of langer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ze dan ook stipt om 5 uur weer buiten, of blijft ze dan ook nog langer hangen en zo, als ubergeweldige werknemen?
zit je verstopt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef Dwyn het volgende:
Een smoothie met twee pruimen, een kiwi, yoghurt, sap en lijnzaad. Als ik daar niet van kan poepen, weet ik het ook niet meer.
Oh gedverquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk zeker minder dan haar, want:
[..]
ze werkt ook nog eens belachelijk lang door. Als je om half acht begint kun je om 4 uur naar huis, maar liefst idd tot 5 uur of langer.
Ik doe alleen dezelfde hoeveelheid werk in de helft van de tijd, dus ik win nog steeds![]()
Dwyn eet zich mooiquote:
Dus is ze *trots* dat ze zo vroeg begint en lang doorwerkt maar eigenlijk is ze te lomp om hetzelfde werk in een normale hoeveelheid tijd te doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk zeker minder dan haar, want:
[..]
ze werkt ook nog eens belachelijk lang door. Als je om half acht begint kun je om 4 uur naar huis, maar liefst idd tot 5 uur of langer.
Ik doe alleen dezelfde hoeveelheid werk in de helft van de tijd, dus ik win nog steeds![]()
Ja, dat schiet echt voor geen ene meter op.quote:
Wat zijn dan typische avondrecepten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat schiet echt voor geen ene meter op.Behalve dat ik niet rijk ben en dus niet de avondrecepten kan maken, is het ook nog eens ontzettend weinig.
nee, gewoon oud en te trots om te vragenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus is ze *trots* dat ze zo vroeg begint en lang doorwerkt maar eigenlijk is ze te lomp om hetzelfde werk in een normale hoeveelheid tijd te doen![]()
Zalm garnalen biefstuk varkenshaas rosbief watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
- Zalm op oosterse wijze
- knoflookgarnalen met paprikacouscous
- warme salade met biefstuk
- tagliatelle met groene olijven en aubergine
- pangasiusfilet met wokgroenten
- geroerbakte varkenshaas
- gestoomde groenten met rosbief
Veels te duur voor één persoon die ook nog student is.
Ja en ze geven zelf aan dat het voor iedere portemonnee kan dus tja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zalm garnalen biefstuk varkenshaas rosbief wat
Hmm ja, snap ik.. En je zou natuurlijk ook elke dag iets anders moeten eten, en je bent alleen, dus je houdt er ook nog eens keiveel van over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
- Zalm op oosterse wijze
- knoflookgarnalen met paprikacouscous
- warme salade met biefstuk
- tagliatelle met groene olijven en aubergine
- pangasiusfilet met wokgroenten
- geroerbakte varkenshaas
- gestoomde groenten met rosbief
Veels te duur voor één persoon die ook nog student is.
Echt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja en ze geven zelf aan dat het voor iedere portemonnee kan dus tja.
Ja, dat doe ik sowieso niet. Als ik al zo'n gerecht zou maken, eet ik er twee dagen van anders is het zonde.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm ja, snap ik.. En je zou natuurlijk ook elke dag iets anders moeten eten, en je bent alleen, dus je houdt er ook nog eens keiveel van over.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dwyn: Het is ook wel een beetje een crash-dieet; dacht ik.. niet?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hele toffe jas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dwyn: Het is ook wel een beetje een crash-dieet; dacht ik.. niet?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ze geven zelf aan dat het rond de 1700 kcal zit, maar de opbouw daarvan is erg apart. Het meeste zal in die luxe avondmaaltijden zitten. En ik heb overdag gewoon meer nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dwyn: Het is ook wel een beetje een crash-dieet; dacht ik.. niet?![]()
Ja las ik ook al bij blog van lin. Voor mij zou het wel een goei dieet zijn; aangezien ik overdag toch praktisch niks eetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat het rond de 1700 kcal zit, maar de opbouw daarvan is erg apart. Het meeste zal in die luxe avondmaaltijden zitten. En ik heb overdag gewoon meer nodig.
Ja maar toen ik dat overzichtje las op Lin haar blog, wat zij dat op een gemiddelde dag zou mogen hebben, dat is voor overdag gewoon echt te weinig als je ook nog wil bewegen enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat het rond de 1700 kcal zit, maar de opbouw daarvan is erg apart. Het meeste zal in die luxe avondmaaltijden zitten. En ik heb overdag gewoon meer nodig.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja las ik ook al bij blog van lin. Voor mij zou het wel een goei dieet zijn; aangezien ik overdag toch praktisch niks eet
Ahhhh zie ! Ik beweeg niet overdagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar toen ik dat overzichtje las op Lin haar blog, wat zij dat op een gemiddelde dag zou mogen hebben, dat is voor overdag gewoon echt te weinig als je ook nog wil bewegen enzo.
Ik stond op mijn beste wel actieve baan gewoon te shaken op een gegeven moment. Dat gaat gewoon niet, als ik werk, moet ik meer eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar toen ik dat overzichtje las op Lin haar blog, wat zijn dat op een gemiddelde dag zou mogen hebben, dat is voor overdag gewoon echt te weinig als je ook nog wil bewegen enzo.
Met bewegen bedoel ik dan meer fysiek werk waarbij je constant in beweging bent dan hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh zie ! Ik beweeg niet overdag
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen jullie zo zitten?![]()
[ afbeelding ]
En dan zegt dat je je hielen in je billen voelt?
Juh I know. Daarom ook. Ik zit hele dag achter bureauquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met bewegen bedoel ik dan meer fysiek werk waarbij je constant in beweging bent dan he
Doet zeer aan mijn voeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja bij mij ook maar het is een basis ding bij yoga dus ik ga maar elke dag ff zo zitten tot het went ofzoquote:
[ afbeelding ]
Bij de les die ik wekelijks doe zitten heel veel pilates oefeningen. En die zien er ook zo ontzettend simpel uit af en toe en die instructrice doet ze dan ook ff zo zonder moeite voor. Ennnn dan zit ik vervolgens te klungelen en als het lukt is het bij lange na niet zo elegant als wanneer zij het doetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me zo'n failure als ik zoiets simpels niet kan
jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar heb jij dan echt geen honger overdag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh I know. Daarom ook. Ik zit hele dag achter bureau![]()
Ik loller meer om mijn zielige sleckten eetgewoontes hoor... maar ik doe het mezelf aan dustjah
Ik verwijs nog even naar mijn ondertitel
Het was toch niet een dieet om ad te vallen maar om je mooi te eten? Misschien denken de auteurs dat mooi -5kg is ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, jij hebt toch geen dieet nodig?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met je enkels tegen elkaar en je voeten recht naar achter wijzend he
das ook gewenning hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar heb jij dan echt geen honger overdag?
Ik voel me gewoon echt slap na een tijdje, of ik krijg hoofdpijn en dan moet ik echt even wat eten. Ik heb ook meerdere eetmomenten per dag, omdat alleen ontbijt - lunch - avondeten het voor mij ook niet doet
Ja dat komt ook nog wel bij yoga, heb er al zin inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel een uitdaging om dan achterover te leunen tot je schouders tegen de grond zitten
Ja dat ook.. Ah ik heb soms dat mijn maag rommelt... en dan pak ik weer koffie en vergeet ik het... Soms gebeurt het dat ik om 15u denk: Ow jah... even cup-a-soup ofzo; maar tjah ik ontbijt echt nooit en probeer er wel wat op te letten dat ik tegenwoordig 's middags wel wat eet (wat meestal goed gaat... laatste weken iig wel; behalve gisteren toen mijn brood nog in de keuken lagquote:
Neuh niet echt, maar ik kreeg het boek toegestuurd voor mijn blog. En ach, die 3 kilo die er eigenlijk nog af moeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, jij hebt toch geen dieet nodig?
Ja zou kunnen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik niks eet overdag en toch productief benquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm crap. Dit gaat mij niet staan he... qua kleur:
[ afbeelding ]
En nog een paar dingen meer lolquote:
whehe jaquote:
Buy all the soulsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat ik maar een winactie ofzo gaan doen om wat meer zieltjes te winnen.
D'awquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
Volgens mij is er iets met m'n hormonen, gisteren kreeg ik ineens een 'ik moet nu kinderen' actie, en nu ben ik net m'n bed uit en sta ik al op het punt van janken?
Behalve de vreetbuien wel dit dat alles momenten jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awchocolade-vreetbuien dit dat alles momentje?
Nieuwe hoodie; 4 nieuwe truien en een riempje. Ik ben klaar voor deze winter... voor 30 euro
Ook al is het baggerkwaliteit; als ik het 1 winter kan dragen vind ik het prima![]()
Uhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Behalve de vreetbuien wel dit dat alles momenten ja![]()
Lekker goedkoop kleren gescoord!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
Volgens mij is er iets met m'n hormonen, gisteren kreeg ik ineens een 'ik moet nu kinderen' actie, en nu ben ik net m'n bed uit en sta ik al op het punt van janken?
Toen hadden we nog soepele heupen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoelahoepen is moeilijk, vroegah ging dat veel beterder.
Goeden reminder, ik moest nog zoeken of we die in de schuur hebben liggen. Maar ben nu niet thuisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoelahoepen is moeilijk, vroegah ging dat veel beterder.
En minder angst voor pijn. Blauwe schenen jonge.quote:
Die van ons zijn al jaren weg. Heb er nu een die uit elkaar kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden reminder, ik moest nog zoeken of we die in de schuur hebben liggen. Maar ben nu niet thuis
Hoe?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En minder angst voor pijn. Blauwe schenen jonge.
hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hoepel die op volle snelheid tegen je schenen belandt.quote:
Waarom ben je aan het hoepelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoepel die op volle snelheid tegen je schenen belandt.
troll dicoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut dico die je stuurt dat ze de linkerkant van dr gezicht niet voelt. En een paar minuten later pas dat ze bij de tandarts een verdoving krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |