quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind hoodies bij vrouwen boven de veertien wat minder, zeg maar.
Ik vind hoodies heerlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor sap is het dan?? Ik drink het na drie weken nog gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Hmmm, het pak zegt 2-3 dagen en ik heb nog een nieuwe liggen. Ik waag het er niet op!
Kussen verhaal is herkenbaar hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ik rookte heb ik het flink afgestompt en dan is het echt een killer als je het ineens weer in volle sterkte om je oren krijgt. Zwanger zijn is nog leuker, dan wordt het erger. Ik kan nu vaak niet meer naar lief toegedraaid slapen omdat zijn kussen stinkt en ik kan de kopjes van mijn katten ook ruikenOh, en toevoeging: de wasmiddelenafdeling van de super, in de tijd dat ze nog veel poeder verkochten. Halleluja, daar ging ik echt halfdood aan altijd.
Ja man, ik kan niet wachten! Ergens hoop ik dat er geld overblijft van mijn 13e maand, maar gezien het feit dat we er een maand ouderschapsverlof mee moeten bekostigen: fat chance..
die pakken liegen altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Hmmm, het pak zegt 2-3 dagen en ik heb nog een nieuwe liggen. Ik waag het er niet op!
maar ik ben zelf ook wat minder, dus dan kan het welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
zelf kloppen slagroom? Hmmmmm, zo lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Kip, goeden idee! Volgens mij ligt er nog slagroom in de koelkastDie ga ik over een half uur ofzo proberen: wafel met slagroom! (ik heb er net al 2 op, nu zit ik vol
)
PAS OP!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben er trots op.quote:
Van die multivitaminequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor sap is het dan?? Ik drink het na drie weken nog gewoon
ik draag het overigens niet, want ik ben een vetklep, dus dan vind ik zulks een kledij niet kunnenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
PAS OP!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat kun je echt makkelijk nog drinken johquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
LIN!!!!
Voor bij je wafel met slagroom!!!
[ afbeelding ]
Whehe, mijn lief heeft ook een reservekussen, zodat hij ze om en om kan wassenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kussen verhaal is herkenbaar hier
En in de supermarkt tijdens mijn vakkenvullertijd heb ik na een uur gezegd dat ik niet meer wilde staan op de kattenvoer/hondenvoer afdeling want ik ging steeds bijna over mijn nek
Maar jij gaat al over bijna 6 weekjes met verlof he, da's echt bizar, wat gaat dat hard!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
LIN!!!!
Voor bij je wafel met slagroom!!!
[ afbeelding ]
dát boeit toch nietquote:
ik was zijn kussensloop ook vet vaak en dan zeg ik dat hij een zure aap isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, mijn lief heeft ook een reservekussen, zodat hij ze om en om kan wassen
Ohja, kattenvoerRauwe spullen geven we onze katten.. Bweuh..
Ja! Nog 5,5 week, echt idioot. Wel lekker hoor, deze vrije dagen merk ik wel dat ik stukken beter in mijn vel zit omdat ik mijn eigen tempo aan kan houden. Zal nog wel ff bikkelen worden om die weken vol te krijgen, maar ik wil zo graag écht met verlof gaan, en niet voortijdig uitvallen. Nouja, ik zie wel. Vandaag had ik voor het eerst in mijn hele leven een 'ik ben het zat, zodra het kan mag ze er wel uit van mij'-moment, dat was ook wel raar.
hij is langer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Plus-size in Azië![]()
http://www.aliexpress.com(...)odies/577529005.html
Vette Chinezen man!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Plus-size in Azië![]()
http://www.aliexpress.com(...)odies/577529005.html
Dit is lightquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kun je echt makkelijk nog drinken joh
Maar gezond is anders, zit barstensvol suiker. Ik koop daarom geen sap meer, scheelt ook weer tillen met boodschappen
Hendig jonguh!
nee joh, niet elke dag, mijn luiheid overwint het welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet zon scherpe reuk heb trouwenselke dag beddengoed wassen wtf
quote:We are so thrilled to share with you our newest Fresh Face plus size model Jolee from PME Model Management. We love that she is representing Asian women in the curvy world.
Kussensloop wassen helpt niet, de hele buitenste laag van het kussen moet in de wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was zijn kussensloop ook vet vaak en dan zeg ik dat hij een zure aap is
Hoop dat je het redt, maar hoop ook dat je aan jezelf denkt
Leuk als het lukt, maar anders gaat baby lekker voor![]()
Een collega vroeg gisteren of ik een kinderwens had, met daarachter dat ze er allang rekening mee hadden gehouden dat het kan gezien mijn leeftijd en dat het voor daar niet uit maakt, dat was wel tof
Moah, liever niet elke dag, dan ruikt het weer te erg naar wasmiddelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet zon scherpe reuk heb trouwenselke dag beddengoed wassen wtf
oh light, ja ik drink nooit light dingen dus ik was daar niet op bedachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit is light. Maar ik drink dat ook niet heel vaak hoor. Af en toe vind ik het lekker.
Ik heb een dubbele kussenhoes om zijn kussen heen zitten en kussen gaat ook regelmatig in de wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kussensloop wassen helpt niet, de hele buitenste laag van het kussen moet in de was
Jah, zo niet dan niet hoor, ik weiger nog over mijn grenzen te gaan, deze zwangerschap is me te kostbaar. Zelfs het UWV drukt me telkens op het hart vooral rustigaan te doen, de bedrijfsarts vind alles wat ik zeg prima, dus ik schat ook dat niemand zijn handen eraan durft te branden
En dat is wel heel fijn om te horenToch eng he, zoiets? Hoe een werkgever dat dan ziet..
waarom zou dat slecht zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
Beddengoed wissel ik elke 2 weken, kussens en dekens was ik nooit. Dat is toch ook hartstikke slecht?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele kussenhoes om zijn kussen heen zitten en kussen gaat ook regelmatig in de was
En prima, als niemand je pusht, moet je het zeker zelf ook niet gaan doen
Ja is wel tricky vind ik, ik wil het liefst gewoon open en eerlijk zijn, maar goed, komt vanzelf wel, en dan maar hopen dat het lukt en zulks
Voorlopig eerst nog proeftijd door komen
Leidinggevenden zijn af en toe wel flinke pain in the asses.... vooral hierbij is het lomp, aangezien ze gewoon geld krijgen voor als jij er niet bent door zwangerschapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, mijn leidinggevende kan soms wel een beetje lastig doen (), maar die kan toch niet om de bedrijfsarts e.d. heen, dat scheelt.
Kan ik me voorstellen, maar dat komt vast vanzelfWanneer loopt die af? Twee maanden?
Ik ga naar boven popjes, morgenochtend staat er weer een peuter te springen bij dagenraad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |